مفید بود؟

اگر شماهم کسب و کاری دارید قطعا برای تبلیغات آن برنامه ریزی داشته اید .حتما تا به حال تبلیغات تلویزیونی را دیده اید که چگونه یک محصول را به تبلیغ میگذارند و صد در صد افکت های گوناگونی را مشاهده کرده اید که بر روی تصاویر لحظه به لحظه ای اعمال میشود تا توجه بیننده را جلب کند.

هیچ چیز بهتر از تبلیغات بصری نیست که کاربر با چشمان خود تصویری از محیط کار شما و یا محصول شما را ببیند . و یک خبر خوش تبلیغات بصری تنها به تلویزیون ختم نمیشود و بستر های بسیار زیادی وجود دارد که فیدبک(بازخورد) بیشتری نسبت به تلویزیون به شما میدهد و در صد مشتریان بیشتری را برای شما جذب میکند .مانند وبسایت ها و کانال های پرجمعیت مسنجر ها و …!

اما گذشته از بستر تبلیغاتی مهمترین مسئله محتوا و سناریوی شماست که برای تبلیغات از آن بهره میبرید.ما در اینجا هدف خود را بر روی طراحی موشن گرافیک گذاشته ایم چرا که در عین حرفه ای بودن مقرون به صرفه نیز میباشد .

موشن گرافیک به اصطلاح به یک سری تصاویر متحرک مانند انیمیشن گفته میشود که طبق یک سناریو و یک هدف مشخص ،موضوعی را به اطلاع کاربر میرساند و یا محصولی را تبلیغ میکند .چند مسئله وجود دارد که برای طراحی موشن گرافیک باید به آن توجه کنید ما در اینجا برای شما توضیح میدهیم.

سناریو

سناریو مانند قصه ای است که تمامی موارد موشن گرافیک تبلیغاتی در آن ذکر شده است . برای مثال سناریو برای مدرسه راهنمایی باید بگونه ای باشد تا تمامی حرکات افراد و کارکنان و دانش آموزان و معلمان در آن ذکر شود همچنین محیط هایی که قرار است از آن فیلم برداری شود و …!

اهمیت محتوا

محتوا مهمترین مسئله ایست که در  طراحی موشن گرافیک تبلیغاتی با آن مواجه هستید.عکس هایی که استفاده میکنید باید با موضوع و هدف شما باشد اگر متنی استفاده میکنید باید کلمه کلیدی باشد . در موشن گرافیک افکت و تصویر بیشترین درصد نمایش را باید داشته باشد و شما نمیتوانید تا یک حد خاصی از متن استفاده کنید.

شاید برای توضیح یک تصویر نیاز به متن باشد ولی سعی کنید به طوری متن به نمایش در آید که بیشتر از پنج ثانیه طول نکشد.نحوه استفاده از رنگ ها را باید جدی بگیرید چرا که رنگ ها میتواند حس هیجان و شادابی را در کاربر اینجاد کند و یا میتواند حس خستگی را به کاربر القا دهد .

کارکتر ها

بزارید این مسئله را با یک مثال کوچک توضیح دهیم .برای مثال اگر قرار است تبلیغ یک تاکسی یاب برای بانوان را انجام دهید، به هیچ وجه استفاده از کارکترهای مردانه اثر بخش نخواهد بود و یا اگر تبلیغ یک کسب و کار مکانیکی و تعمیر خودرو را انجام میدهید استفاده از کارکتر بانوان اصلا کار جالبی نیست!

لوگو و شماره تماس

در مرحله طراحی شما باید لوگو و شماره تماس خود را ذکر کنید چه بسا در موشن گرافیک هایی دیده شده که شرکت سازنده اسمی از شرکت عرضه کننده محصول نبرده است.لوگو و شماره تماس خود را از یاد نبرید .بهترین مکان برای شماره تماس و لوگو در میان تیزر و یا آخرین سکانس  تیزر موشن گرافیکی است.

شرکت طراحی سایت پدیده تجارت با هشت سال سابقه رسمی و  مجری پروژه های تبلیغاتی بزرگ، آماده ارائه سرویس های تبلیغاتی از جمله طراحی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی به شما عزیزان میباشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.