مفید بود؟

آیا دوست دارید داستان برند و محصولتان را به شکلی جذاب تر و متفاوت تر تعریف کنید تا استقبال بیشتری از خدمات و محصولاتتان بشود ؟ ما از استودیو پدیده تجارت در اینجاییم تا به همه سوالات شما در مورد ساخت ویدئوی تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی در اصفهان و موارد دیگر پاسخ دهیم و هرآنچه که لازم است در مورد ساخت یک کلیپ و تیزر تبلیغاتی در اصفهان  بدانید را برایتان بگوییم .

بیایید در ابتدا با تعریف کلیپ تبلیغاتی آشنا شویم و مفهوم و کارایی آن را به طور کامل درک کنیم .پس باما همراه شوید…

ویدئوی تبلیغاتی چیست؟

ویدئوی تبلیغاتی یک ویدئو تجاری است که قصد دارد محصولات و خدمات شما را به مشتریان معرفی وتبلیغ کند. هر ویدئویی که ایجاد می کنید به نوعی تلاش برای فروش برند شما به مخاطبان هدف شماست. با این حال ، این بدان معنی نیست که این یک زمینه فروش آشکار است. یک ویدیوی تبلیغاتی خوب سعی دارد به صورت داستانی بدون آنکه جنبه فروش را به طور مستقیم نشام دهد محصول شم و خدمات شمارا معرفی کند.

بدون شک دیده اید که شرکت ها در گذشته ویدیوهایی منتشر می کردند که یک موفقیت یا واقعه را جشن می گیرند ، برای تماشاگران تعطیلات خوشی آرزو می کنند یا داستان نام تجاری خود را تعریف می کنند. این مطالب فیلم های تبلیغاتی هستند. آنها در حال انتقال اطلاعات از مارک به مخاطب هستند اما بدون اینکه از شما بخواهند چیزی خریداری کنید. هر تبلیغ ویدیویی یک ویدیوی تبلیغاتی است. هر فیلم تبلیغاتی یک تبلیغ ویدیویی نیست.

چرا باید به ساخت یک کلیپ تبلیغاتی دراصفهان بپردازید ؟

بیایید به اصلی ترین دلایل اهمیت فیلم های تبلیغاتی برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما بپردازیم :

1.رشد درآمد

2.تصمیمات خرید را تحت تأثیر قرار دهید

3.به مردم آنچه می خواهند بدهید

4.بالاتر در جستجو

5.افزایش ترافیک

6.دریافت پیوندهای بیشتر

انواع ویدئوی تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی در اصفهان

وقتی صحبت از انواع ویدئوهای تبلیغاتی میشود یک دنیا گزینه دارید که می توانید ایجاد کنید.

فیلم های محصول

 فیلم های معرفی

فیلم های راه اندازی محصولات

 فیلم های رویداد

 فیلم های توضیح دهنده

تبلیغات ویدیویی فیلم های استخدام فیلم های پرسش و پاسخ فیلم های معتبر

… و بیشتر. در هنگام ایجاد یک کلیپ تبلیغاتی یا تیزر تبلیغاتی اول باید هدف تان را از ساخت آن مشخص کنید وطبق آن یکی از بهترین حالت های ساخت کلیپ را انتخاب کنید.

هزینه ساخت ویدئوی تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی در اصفهان چقدر است؟

بسته به نوع ویدئو ، مدت زمان و کیفیت و استراتژی ، قیمت یک فیلم تبلیغاتی متفاوت است واین دامنه کاملاً بزرگ است ، اما تجهیزات پیشرفته حرفه ای مخصوص کهنه سربازان ویدئویی و تیم های تولید کامل در سطح بالایی قرار دارند.

یک فیلم تبلیغاتی چه مدت باید طول بکشد؟

سعی کنید آن را زیر 2 دقیقه نگه دارید و مطمئن شوید که  در کمترین زمان اطلاعات مهم و لازم را در آن میگویید.

حتی شرکت های بزرگ و مارک های بین المللی این را درست می دانند. به عنوان مثال ، اینتل از انتشار محتوای بازاریابی ویدیویی در طی 2 دقیقه خودداری می کند.

چگونه ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی در اصفهان باعث فروش می شود؟

خواه این کانال YouTube شما باشد ، صفحه Facebook یا حتی وب سایت شما. یک فیلم تبلیغاتی معرفی ایده آلی برای تجارت شما و در نتیجه پیشتاز تمام بازاریابی دیجیتال شماست. واقعیت این است که فیلم ها با قرار دادن آنها در صفحه اصلی می توانند نرخ تبدیل 80٪ را افزایش دهند. آنها می توانند قدرتمند باشند.

برخی از نکات اضافی که باید در مورد فیلم های تبلیغاتی موفق یادداشت کنید عبارتند از:

معرفی خود و کارمندان می تواند اعتماد به نفس برند را ترغیب کند ، به ویژه هنگامی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. یک سری فیلم های مداوم می توانند وفاداری به مارک تجاری را افزایش دهند ویدئو مدت زمان ماندن بازدید کنندگان در صفحه شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. موتورهای جستجو همیشه شرکت هایی را که از ویدیو استفاده می کنند ترجیح می دهند.

52٪ از بازاریابان در سراسر جهان از ویدئو به عنوان محتوایی با بهترین ROI نام می برند. بنابراین قرار دادن یک جلوی ویدئوی تبلیغاتی و مرکز استراتژی بازاریابی دیجیتال ، کلید افزایش فروش و جلب مشتریان جدید است. بازاریابی دیجیتال را بدون آن شروع نکنید.

چه زمانی باید از فیلم تبلیغاتی استفاده کنم؟

ویدئوهای تبلیغاتی با ایجاد آگاهی آنلاین برای رویدادها و تبلیغات آینده ، برای جذب بازدیدکنندگان عالی هستند. اگر بینندگان شما با نام تجاری شما تازه کار هستند ، یک ویدیوی تبلیغاتی می تواند با جلب علاقه آنها با تبلیغات فعلی ، آنها را به شرکت شما معرفی کند.

برای کسانی که برند شما را می شناسند ، می توانید با جذب مجدد بازدیدکنندگان فعلی و دوره ای ، آنها را درگیر کنید و دلیل دیگری برای بررسی تجارت با شرکت خود به آنها بدهید.

چه چیزی یک فیلم تبلیغاتی خوب ایجاد می کند؟

به نظر می رسد ویدیوی تبلیغاتی از نظر مفهوم ساده به نظر می رسد ، اما قطعاً چند عنصر اصلی وجود دارد که شما نمی خواهید هنگام ایجاد یک ویدیو خود را کنار بگذارید.

مثل یک تیزر فکر کنید.

هدف از ویدیوی تبلیغاتی شما این نیست که محصول یا خدمات خود را زیر و رو کنید. این یک پیش پرده سریع و جلب توجه برای برجسته کردن یک تبلیغ یا رویداد است ، بنابراین از برشهای سریع در ویرایش خود و همچنین گزیده شدن صدا یا عناوین جذاب استفاده کنید.

متمرکز بمانید.

اگر در حال تبلیغ یک رویداد هستید ، ویدیوی تبلیغاتی خود را درمورد جزئیات رویداد حفظ کنید. مهمانان آنجا چه تجربه ای خواهند داشت؟ چه فروشندگانی در آنجا حضور خواهند داشت؟ پس از گذراندن این دوره آموزشی چه جایگاهی خواند داشت ؟

از گرافیک غافل نشوید

شما خواهان یک اقدام عملی تصویری هستید ، چه کد تخفیف برای یک درصد تخفیف و چه زمان و تاریخی برای پایان یک رویداد یا دوره تبلیغاتی. از عناوین تصویری استفاده کنید

از عناوین تصویری استفاده کنید تا به بیننده کمک کند روی آنچه می خواهید به یاد بیاورد متمرکز شود.

نسخه های مختلفی برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

شما می خواهید از ویدیوهای تبلیغاتی خود بسیار استفاده کنید به ویژه برای تبلیغات حساس به زمان. تعداد کمی ویرایش متناوب از ویدیوهای تبلیغاتی خود ایجاد کنید تا خبرهای اجتماعی شما خیلی تکراری نشوند!

می توانید از تبلیغات برای مشاغل خود استفاده کنید.

احساس نکنید که برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی مجبور به معامله هستید. شما می توانید از یک ویدیوی تبلیغاتی فقط برای تحریک یا برجسته کردن جنبه ای از تجارت خود به همان روشی که تبلیغات یا رویدادی به موقع انجام داده اید استفاده کنید.

به کمک بیشتری نیاز دارید در مورد ساخت ویدئوی تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی در تهران ؟

فیلم های تبلیغاتی ساده به نظر می رسند ، اما درست کردن آنها همیشه آسان نیست. تبلیغات مناسب می تواند سود بزرگی را برای شرکت های بزرگ و کوچک به همراه داشته باشد ، بنابراین در مورد ایجاد یک یا چند تبلیغ ویدئویی مناسب کوتاهی نکنید. تیزر تبلیغاتی هدف خاصی دارند ، اما همچنین به بالا بردن هویت و صدای کلی برند شما کمک می کنند ، بنابراین اگر می خواهید تبلیغات شما  و نام تجاری شما موفقیت کسب کند ، ایجاد تعادل مناسب ضروری است.

ما در شرکت پدیده تجارت با در اختیار داشتن یک استدئو ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی در اصفهان  و متخصصان حرفه ای و نمونه کارهایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و ویدئو مارکتینگ میتوانیم مجری ایده های شما برای ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی جذاب برای کسب و کارتان باشیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.