مفید بود؟

افراد میتوانند با استفاده از دنیای الکترونیک علاوه بر پاسخ گویی به سوالات مجهول در ذهنشان بسیاری از کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهند که یکی از آنها پرداختن به امور پزشکیست که در بعضی مواقع بسیار وقت گیر میباشند . طراحی سایت پزشکی دراصفهان برای شما پزشکان عزیز میتواند با توجه به نوع فعالیت و مخاطبتان طرح ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد.

سایت شما میتواند معرف شما و رزومه ای از کارهایتان  باشد و در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روز های تعطیل نیز خدماتی را اراعه دهد ودر بعضی مواقع نیازی به نیروی انسانی برای بازاریابی وپشتیبانی نخواهد داشت. شما میتوانید به راحتی با طراحی سایت خود، اطلاعات وخدماتی همچون رزومه پزشکی ، مقالات و اطلاعات، نوبت دهی آنلاین، تشکیل پرونده الکترونیکی ، فروش محصولات و تجهیزات،مشاوره آنلاین و…..را در اختیار دیگر همکاران و مراجعین قرار دهید.

اکنون برای آشنایی بیشتر به معرفی برخی از امکانات تخصصی وب سایت های پزشکی میپردازیم:

1.رزومه پزشکی : در این قسمت ازسایت پزشکی به معرفی تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی خود، شیوه های درمانی و در برخی موارد دستاوردهای پزشکیتان بپردازید که این کار علاوه بر معرفی شما به مخاطبتان، حس اعتماد نیز به وجود می آورد.

2.نوبت دهی آنلاین : میتوان گفت سرویس نوبت دهی آنلاین یکی از موارد مهم در طراحی سایت پزشکی است. شما میتوانید با اجرای این سیستم خدماتی همچون مطلع شدن از زمان های خالی و روزهای ویزیتتان و گرفتن نوبت به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت را در اختیار مراجعین قرار دهید.

3.تشکیل پرونده الکترونیکی : در این بخش ازسایت شما میتوانید اطلاعات مربوط به هر بیمارخود را مانند اطلاعات فردی، سوابق پزشکی، پروسه درمان و جزئیات دیگررا در پرونده پزشکی به صورت الکترونیکی ذخیره کرده تا خودتان و بیمار بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشین.

برخی از امکانات عمومی وضروری یک  وب سایت پزشکی شامل موارد زیر می باشد:

1.آدرس پزشک مورد نظر

2.شماره تماس

3.روزها وساعات خدمات رسانی

4.لیست پزشکان وتخصص ها

5.داشتن صفحه تماس با ما

6.قسمت پرسش و پاسخ

ما در مجموعه پدیده با در اختیار داشتن تیم فنی در زمینه طراحی وب سایتهای پزشکی و خدماتی میتوانیم شما را در راه اندازی کسب و کار آنلاینتان همراهی کنیم. همواره میتوانید از نمونه کارهای شرکت دیدن فرمایید و یا از جلسات مشاوره ای در این زمینه بهره مند  شوید.

با ما حرفه ای باشید…

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.