مقالات آموزشی

علت اهمیت طراحی سایت با فریمورک لاراول

مفید بود؟

دوستان زیادی هستند تمایل به طراحی سایت اختصاصی دارند . برای این منظور در صورتی که تصمیم به استفاده از اپن سورس وردپرس ندارید باید از برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید.در صورتی که قصد استفاده از php را دارید پس باید یا سراغ مدل برنامه نویسی تابع گرا (functional) بروید یا از مدل های شی گرا (Object-Oriented Programming) استفاده کنید.مباحث فنی در این مورد زیاد است اما آنچه برای شما  به عنوان کاربر باید اهمیت داشته باشد انتخاب یکی از این دو حالت است.بنا بر تجربه ده ساله در زمینه طراحی سایت اصفهان و کشور, اکیدا توصیه می کنیم سمت مدل برنامه نویسی شی گرا بروید! بنا به دلایل زیر:

در این مدل شما باید از طراحی سایت با فریمورک لاراول یا کدایگنایتر استفاده کنید که به صورت mvc و در واقع ماژولار هستند .در این حالت برای توسعه های بعدی یا باگ گیری احتمالی کار سختی نخواهید داشت .چرا که تمامی کدهای شما بصورت قطعاتی از پازل گردهم آمده و شما راحت می توانید آن پازل مورد درخواست را پیدا کنید.اما در مدل برنامه نویسی فانکشنال یا تابع گرابا توجه به این که همه کدها کنار هم قرار دارند برای توسعه و باگ گیری کار سختی در پیش خواهید داشت!

در بخش فرانت اند هم می توانید از فریمورک های قوی مانند بوتستراپ که کاملا ریسپانسیو هم هستند استفاده کنید.

ما در شرکت پدیده تجارت اصفهان به عنوان یکی از شرکتهای با سابقه در این زمینه آمادگی کامل داریم پروژه های شما عزیزان را در بالاترین سطح فنی و با ضمانت کتبی انجام دهیم .

لطفا از نمونه کارهای ما دیدن کنید!

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.