مقالات آموزشی

فایده پیج چیست ؟ بررسی نکات کاربردی آن

مفید بود؟

امروزه هر یک از افرادی که در فضای مجازی فعالیت می کنند باید هر واژه به کار گرفته شده در این فضا را به زبان انگلیسی بشناسند. اینکه افراد بدانند پیج به انگلیسی چگونه نوشته می شود بسیار مهم می باشد، چرا که پیج یکی از مهمترین بخش های فضای مجازی است.

انگلیسی این واژه page نوشته می شود. پیج به انگلیسی و فارسی به معنی صفحه است. بنابراین هر یک از صفحات دنیای مجازی به ویژه اینستاگرام را پیج می نامند. برای اینکه با پیج و ویژگی های آن آشنایی داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

 

پیج به انگلیسی چگونه نوشته می شود و پیج های اینستاگرام از کجا آمدند ؟

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که اینستاگرام(Instagram) را به عنوان یک فروشگاه مجازی برای کسب و کارتان می شناسید. اگر پاسختان بله است باید به خوبی با این مسئله که پیج اینستاگرام از کجا آمده است آشنا شوید. اطلاعات جالبی در مورد پیج های متفاوت اینستاگرام وجود دارد. اینکه پیج کاری و خصوصی در اینستاگرام چیست و چه ویژگی هایی دارند بسیار مهم می باشد.

راهکارهای زیادی را شما در این مورد یاد می گیرید. با استفاده از آنها می توانید چگونگی باید ها و نبایدهای پیج های اینستاگرام را بشناسید. در گذشته از پیج های اینستاگرام تنها به عنوان یکی از شبکه‌ های اجتماعی استفاده می کردند. بیزینس اکانت اتفاق بزرگی به شمار می رود که امروزه برای اینستاگرام رخ داده است.

آن دسته از افرادی که سرمایه ای برای راه اندازی یک کسب و کار نداشتند و ندارند می توانند از بیزینس اکانت پیج های اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند. آپدیت های متفاوت و امکانات جدیدی در پیج های کاری اینستاگرام وجود دارد شما می توانید از این به‌روزرسانی ‌ها نهایت بهره برداری را دریافت کنید.

 

فایده پیج چیست ؟

با ایجاد کردن یک پیج اینستاگرام بیزینسی می توانید کسب و کار مجازی تان را در کمترین بازه زمانی راه اندازی کنید. راه اندازی کسب و کار مجازی بدون اینکه مجبور باشید هزینه زیادی پرداخت نمایید انجام می شود. راه اندازی اکانت بیزینسی کمک می کند که به امکانات دسترسی داشته باشید تا میزان فروش تان را افزایش دهید. این بازار در اکانت هایی که معمولی هستند چندان به چشم نمی‌ خورد و کارایی ندارد.

 به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که پیج های اینستاگرام فایده زیادی دارند و مزیت های آنها موجب شده است که امروزه بسیاری از افراد یک پیج در اینستاگرام داشته باشند. برخی از پیج های اینستاگرام معمولی می باشند و برخی دیگر از آنها بیزینسی هستند که برای کسب درآمد طراحی شده‌ اند.

پیج به انگلیسی چگونه نوشته می شود و بایدها و نبایدهای آن

بایدها و نبایدهای زیادی در مورد پیج اینستاگرام وجود دارد. اینکه شما بدانید چه ویژگی هایی در هر یک از پیج های اینستاگرام وجود دارد بسیار مهم است. بسیاری از افراد تنها به این مسئله که پیج به انگلیسی چگونه نوشته می شود اهمیت می دهند. اما باید بدانید که باید ها و نباید های زیادی در مورد پیج های اینستاگرام وجود دارد. کارهایی که شما برای رسیدن به هدفتان در اینستاگرام باید انجام دهید را بهتر است به خوبی بشناسید.

برخی از مهمترین نکاتی که در مورد پیج های اینستاگرام وجود دارد عبارت است از :

1. از نام های کاربری ناشیانه استفاده نشود

 نام های کاربری ناشیانه را برای فعالیت در پیج اینستاگرام نباید به کار بگیرید. نام کاربری یکی از مهمترین بخش های پیج شما به شمار می ‌رود. این مسئله فرقی نمی ‌کند که شما یک پیج کاری و یا شخصی داشته باشید. در هر صورت از این مسئله به صورت سرسری نباید بگذارید. به وسیله نامی که انتخاب می کنید افراد جدید قادر هستند صفحه تان را پیدا کنند.

همچنین با انتخاب کردن یک نام مشخص شده می توانید در ذهن فالوورهای خودتان ثابت بمانید. ثبت کردن اسم جدید در برنامه اینستاگرام تا حدودی دشوار است. به همین دلیل باید از اسم هایی که عجیب و غریب هستند دوری نمایید. اسم هایی که مخصوص فعالیت پیج می باشند را باید انتخاب کنید.

 

2. به کاربر بی توجهی نکنید

 از دیگر باید ها ونباید هایی که در مورد پیج اینستاگرام باید به آن دقت داشته باشید این است که به کاربرها بی توجهی نکنید. در صورتی که شما بدانید پیج به انگلیسی چگونه نوشته می شود می توانید تمامی قوانین اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از بدترین اقداماتی که برخی پیج های بیزینسی انجام می دهند بی توجهی کردن به کاربران می باشد. مخاطب پیج کاری اینستاگرام اگر بی توجهی از شما دریافت کند بدون شک دیگر طرفدار پیج شما نخواهد بود. برای بهبود کسب و کار تعامل با مخاطبان یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت داشته باشید.

بنابراین اگر مخاطبان شما کامنت و یا دایرکت می گذارند باید به آنها توجه نمایید. جواب دادن به کامنت و دایرکت با استفاده از ایموجی بسیار بد است. یک جواب را برای تمامی کاربران خود کپی نکنید. با حوصله با تمامی مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایید.

3. در پیج اینستاگرام محتوای کپی قرار ندهید

 یکی دیگر از نکاتی که در مورد پیج اینستاگرام باید به آن دقت داشته باشید این است که از محتوای کپی شده استفاده نکنید. محتوای شما در اینستاگرام باید خاص و یونیک باشد. در واقع باید بدانید که هیچ فردی از محتوای کپی شده استقبال نخواهد کرد. اگر به محتوایی برخوردید که آن محتوا با زمینه کسب و کار شما هماهنگ بود باید منبع آن را مشخص نمایید. اینکه شما از پیج های دیگر، محتوا بردارید و اعلام نکنید در واقع کار غیر اخلاقی انجام داده‌ اید.

4. تولید نکردن محتوای بیهوده

 نکته مهم دیگری که شما نباید فراموش نمایید تولید محتوا در اینستاگرام نباید بیهوده و ناکارآمد باشد. مطالبی که به کسب و کار شما ربطی ندارد باید در یک پیج اینستاگرام دیگر باشد. هیچ پستی را بدون کپشن نباید در اینستاگرام آپلود نمایید. بیشترین تعامل کاربران با شما به وسیله ویدیو ها و عکس هایی است که می گیرید. اما در قسمت زیرین عکس ها و ویدیو ها بهتر است حرفی بزنید تا با کاربران ارتباط برقرار کنید.

 

5. در پیج اینستاگرام پشت سر هم پست نگذارید

 در صورتی که شما به خوبی متوجه شدید پیج به انگلیسی چگونه نوشته می شود باید قوانین پیج ها را بدانید. اینکه شما در اینستاگرام پشت سر هم پست نگذارید بسیار مهم است.

مخاطبان شما با آپلود کردن پست های زیاد بدون شک کلافه می شوند. این کار شما موجب می گردد که آنها به مرور زمان به فعالیت تان بی توجه گردند. سپس پیج کاری اینستاگرام شما را بعد از مدتی آنفالو می کنند. بنابراین پشت سر هم پس نگذارید تا همیشه برای کاربران خود جذابیت داشته باشید.

6. تمامی پست ها را در یک پیج نگذارید

 از دیگر نکاتی که در مورد پیج اینستاگرام اهمیت زیادی دارد این است که تمامی پست ها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک نگذارید. اگر هر پستی که در قسمت اینستاگرام می خواهید آپلود کنید در دیگر شبکه ها هم بگذارید، بدون شرکت تاثیر مثبتی دریافت نمی کنید.

از آنجایی که کاربران اینستاگرام در بیشتر شبکه‌ های اجتماعی حضور دارند مایل هستند که در دیگر شبکه های اجتماعی شما را با پست های متفاوت مشاهده کنند. بنابراین هر یک از پست های پیج اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر قرار ندهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.