مقالات آموزشی

مشکلات رایج کار در خانه با اینترنت

مفید بود؟

کار در خانه با اینترنت برخی مواقع با مشکلاتی همراه است. قطعی برق، قطعی و نوسان اینترنت از مشکلات کار آنلاین بر شمرده می شود. این موارد از مشکلات فنی کسب و کار محسوب می شود. مشکلات کسب و کار اینترنتی کلیکی موجب می شود که شما در کسب درآمد با موانعی روبرو شوید.

پیش از خواندن این مطلب پیشنهاد میکنیم مقاله معیارهای یک کار خوب در منزل را مطالعه نمایید.

 

مشکلات کار اینترنتی در خانه

کار در خانه با اینترنت و اعتماد مشتریان

کار در خانه با اینترنت و ایجاد اعتماد بین مشتریان یکی از ضروریات محسوب می شود. مشتریان لازم است که به شما اعتماد کنند تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. گاهی مواقع شما لازم است که چندین سال کار کنید تا بتوانید اعتماد مشتریان را کسب کنید.

کار در خانه با اینترنت می تواند از مقیاس های کوچک شروع شود. می توانید مشتریان کمی را در ابتدا داشته باشید. به تدریج تعداد آن ها افزوده شود. البته در روشی دیگر بهتر است که مشتریان پولدار و ثروتمند داشته باشید. این طبقه از جامعه حاضر هستند که برای انجام کارهای خود مبالغ گزافی را پرداخت کنند. البته توصیه می شود که قبل از این که مشتریان پولدار را داشته باشید بهتر است که کیفیت کار یا محصولات خود را ارتقاء دهید. کسب و کار اینترنتی در منزل به شما کمک می کند که با اقشار و افراد مختلف ارتباط برقرار کنید.

 

کار در خانه با اینترنت و امنیت اطلاعات 

کار در خانه با اینترنت و امنیت اطلاعات دو کفه ترازو به شمار می روند. شما لازم است که اطلاعات مشتریان، سفارشات و حساب های بانکی خود را حفظ کنید. توصیه می شود که هر چند وقت یک بار رمز حساب های کاربری خود را تغییر دهید. این کار به حفظ اطلاعات شما کمک می کند. کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا بتوانید برای خود کار کنید. کسب کار اینترنتی در خانه موجب می شود که حتی خانم های خانه دار نیز بتوانند براساس علاقمندی های خود کار کنند.

 

کار در خانه با اینترنت و اختلال های خدمات شهری 

کار در خانه با اینترنت و اختلال های خدمات شهری یکی از بزرگترین موانع کسب و کار محسوب می شود. در سال های گذشته، قطعی مکرر برق یکی از مشکلاتی بود که صاحبان کسب و کار با آن دست و پنجه می کردند. کاهش سرعت اینترنت نیز موجب می شود که دانلود و آپلود فایل های شما با مشکلاتی روبرو شود.

کار در خانه با اینترنت یکی از روش های کسب و کار محسوب می شود. شما لازم است که هر ماه اینترنت را تمدید کنید. هر گونه اختلال در برق موجب می شود که شما در خدمات رسانی به مشتریان با مشکلاتی مواجه شوید. برای کسب درآمد در خانه لازم است که  کلیه دستگاه های لازم را خریداری کنید.

گاهی مواقع شرکت های اینترنتی نیز در ارائه خدمات کوتاهی می کنند. در این زمینه لازم است که صبر داشته باشید. بهتر است که شرکت معتبری را انتخاب کنید. تا بتوانید طولانی مدت از خدمات شرکت استفاده کنید.

 

کار در خانه با اینترنت و جابجایی محصولات خاص یا بزرگ اندازه 

کار در خانه با اینترنت می تواند در رابطه با فروش کالا باشد. در صورتی که فروشندگی مواد غذایی یا کالاهای خاص را انتخاب کرده باشید لازم است که  یخچال و سرد کننده های مواد غذایی را نیز خریداری کنید. در صورتی که فروشندگی کالاهای بزرگ اندازه مثل لوازم خانگی را انتخاب کرده باشید در این صورت لازم است که برای جابجایی این کالاها فکر کنید. البته کمتر کسی در کسب و کار خانگی، فروشندگی لوازم خانگی را انتخاب می کند. کسب و کار در خانه می تواند متناسب با میزان تلاش شما توسعه و گسترش یابد. کسب و کار در منزل را می توانید با همسایگان یا خویشاوندان خود شروع کرده و توسعه دهید.

کار در خانه با اینترنت و تحریم های ایران 

کار در خانه با اینترنت با تحریم می تواند قدری سخت باشد. امروزه google ads ایران را تحریم کرده است. برخی از شرکت های خارجی، ایران را تحریم افزاری کرده اند. حتی افرادی که در زمینه بازار فارکس کار می کنند برای دریافت پول خود با مشکلاتی مواجه هستند. نیازمندی کار در منزل موجب می شود که بتوانید برخی از مشکلات کسب و کار را شناسایی کنید. هر چقدر که خود در این مسیر نیز برخی از مشکلات را برطرف کنید به همان اندازه موفق خواهید شد. کار خوب در منزل به شما کمک می کند تا بتوانید به کمک همسر و فرزندان خود کسب و کاری داشته باشید.

 

مجوزهای مختلف و پراکنده 

کار در خانه با اینترنت با کسب مجوز می تواند کاملا رسمی باشد. نهادهای مختلفی در این زمینه وجود دارد. به همین دلیل هر نهاد نیز برای ادامه فعالیت، لزوم کسب مجوز را لازم و ضروری تلقی می کند. در صورتی که کسب و کار بزرگی داشته باشید لازم است که از نهادهای مختلف، مجوزهای لازم را کسب کنید.

زمان بر بودن کسب و کارهای آنلاین 

کار در خانه با اینترنت و زمان بر بودن کسب و کار شما داستان دیگری است که شما با آن مواجه هستید. کسب و کارهای آنلاین مانند هر مدل سنتی نیست. شما در مدت چندین سال لازم است که اعتماد مشتریان را کسب کنید. هر چقدر که بر کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید به همان اندازه می توانید نتیجه لازم را دریافت کنید.

شما لازم است که چندین سال در کسب و کار خود تجربه لازم را کسب کنید. هر چقدر که تجربه شما زیاد باشد به همان اندازه کالا یا خدمات ارزشمندی را به مردم عرضه خواهید کرد. مردم دوست دارند که کالا یا خدماتی را دریافت کنند که نسبت به بقیه متفاوت باشد.

 

عدم حمایت از کسب و کارهای آنلاین

عدم حمایت از کسب و کارهای آنلاین را می توان بزرگ ترین نگرانی صاحبان کسب و کار تلقی کرد. تاکنون در زمینه تجارت الکترونیک قوانین جامع و کاملی تصویب نشده است. در صورتی که سود ده بودن کسب و کار خود را به دولت ثابت کنید، در این صورت از کسب و کار شما حمایت خواهد شد. با ارائه کلیه اسناد فعالیت و مالی می توانید حمایت های دولتی را جلب کنید. دولت بخشی را در رابطه با کسب و کارهای آنلاین راه اندازی کرده است.

نوسانات شدید دلار

کسب و کار آنلاین با نوسان دلار می تواند سود یا زیان کند. به خصوص در مورد بازارهای مالی خارجی مانند بورس فارکس این نکته کاملا مشهود است. متناسب با نوسانات دلار کسب و کار شما به فراز و نشیب هایی دچار خواهد شد. هر چقدر که کسب و کار شما از ثبات لازم برخوردار باشد به همان اندازه می توانید سود دلخواه خود را کسب کنید.

 

بیمه تامین اجتماعی 

افرادی که در حوزه کسب و کارهای آنلاین فعالیت می کنند لازم است که بیمه تامین اجتماعی داشته باشند. بیمه تامین اجتماعی در این مورد تمهیدات قائل شده ولی هنوز کامل نشده است.

رقابت و تمایز 

صاحبان کسب و کار لازم است که با تمایز نسبت به سایرین، متفاوت به نظر برسند. هر چقدر که خدمات یا محصولات متفاوتی ارائه دهید به همان اندازه مشتریان بیشتری را بدست خواهید آورد. تمایز موجب خواهد شد تا مشتریان شما را به بقیه ترجیح دهند.

رقابت کسب و کارهای آنلاین تنگاتنگ و خیلی زیاد است. حتی کوچکترین تمایز موجب می شود که نسبت به بقیه متفاوت به نظر برسید. ترجمه سایر زبان های لاتین مانند اسپانیایی، ایتالیایی موجب می شود که بتوانید دانشجویان و شرکت هایی که در این زمینه کار می کنند را جذب کنید.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.