مقالات آموزشی

نکاتی در خصوص سئو کلاه سفید در بهینه سازی سایت – قسمت دوم

مفید بود؟

اصطلاح سئو کلاه سفید در بهینه سازی سایت

قسمت دوم

 

کدنویسی اصولی صفحات وب سایت :

سئوکار کلاه سفید اصول چینش کدها را طبق اصول موتورهای جستجو انجام می دهد. کدنویسی صفحات وب سایت باید طبق استاندارد زیر باشد :
  • برای عنوان صفحات از تگ H1 استفاده شود.
  • عنوان ها و زیرمجموعه های دیگر با تگ های H2,H3,… دسته بندی شوند.
  • هر صفحه تگ های کلمه کلیدی و توضیحات کلیدی مختص به خود را داشته باشد.
  • و…
این تکنیک سئو کلاه سفید باعث ایندکس بهتر و افزایش رتبه صفحه مورد نظر در گوگل می شود.

انتخاب عنوان و توضیحات مناسب :

انتخاب عنوان مناسب که یک تکنیک سئو کلاه سفید است، تاثیر مثبتی بر سئو و رتبه بندی سایت دارد. عنوان مناسب و جذاب می تواند توجه کاربر را به خود جلب کند. همچنین موتورهای جستجو با استفاده از عنوانی که ما برای صفحه ی موردنظر انتخاب می کنیم، موضوع صفحه ی ما را درک می کنند و با توجه به عنوان انتخاب شده توسط ما، کاربر را به وبسایت ما راهنمایی می کنند. علاوه بر این برای صفحات وبسایت خود کلمات کلیدی (Meta Keywords) و توصیفی مناسب از آن صفحه وب سایت و خدمات و محتوایی که در آن ارائه می دهید (Meta Description) را در نظر بگیرید. ( تعداد کاراکتر مناسب برای Meta Description در حدود ۱۳۰ تا ۱۵۵ کاراکتر است)

استفاده از کلمات کلیدی مناسب :

می توانید با استفاده از سایت هایی مانند google trends کلمات کلیدی مناسب و مرتبط را برای سایت خود انتخاب نمایید و از این کلمات در انتخاب عناوین، کلمات کلیدی، توضیحات، صفحه بندی وب سایت خود استفاده کنید. در این تکنیک سئو کلاه سفید برای به دست آوردن رتبه های بالا از نظر موتورهای جستجو، کلمات کلیدی مرتبط با محتوای سایت انتخاب کنید. همچنین سعی کنید کلمه کلیدی خود را در داخل محتوا چند بار تکرار کرده و صفحات مربوطه را به هم لینک دهید.
توجه : بیش از حد از کلمات کلیدی در این تکنیک سئو کلاه سفید استفاده نکنید، زیرا موجب می شود که الگوریتم های گوگل سایت شما را شناسایی کرده و از نتایج جستجوی خود حذف کنند.
امیدواریم که این مقاله ی آموزشی برای شما مفید باشد.
با سپاس از همراهی شما

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.