مفید بود؟

سئو و بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو منافع بسیاری برای بازاریابان دیجیتال و صاحبان کسب و کارها به همراه داشته است. شما می‌توانید خودتان مسئول سئوی سایت‌تان باشید و مانند یک سئوکار حرفه‌ای آن را بهینه‌سازی کنید. البته، امکان انجام این کار به معنای ساده بودن آن نیست. یادگیری سئو حرفه‌ای نیازمند صرف زمان و تلاش بسیار است. اگر می خواهید پا به دنیای شگفت انگیز سئو بگذارید و از این طریق به درآمد برسید،آموزش سئو حرفه‌ای و یادگیری تکنیک‌های تخصصی سئو قطعه‌ی گمشده پازل موفقیت شما است.

 

راهنمای مطالعه متن
  • دوره آموزش پیشرفته سئو
  • آموزش حرفه‌ای سئو یعنی اصول پایه را می‌دانید
  • سئو حرفه‌ای و مشکلات پروژه
  • آموزش حرفه‌ای سئو توسط تیمی انجام می‌شود که نمونه کارهای زیادی دارند

 

دوره آموزش پیشرفته سئو

سئو پیشرفته مهارتی پیچیده و تخصصی است که یادگیری آن به آموزش اصولی نیاز دارد. حتی اگر جزء آن دسته افرادی باشید که اصول پایه سئو را به‌صورت خودآموز یاد گرفته‌اند، برای یادگیری سئو پیشرفته به آموزش نیاز دارید.

آموزش سئو پیشرفته به شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است اما وقتی می‌توانید از بهترین دوره‌ی آموزشی موجود استفاده کنید چرا به‌دنبال راه‌های دیگر بگردید؟ با شرکت در دوره آموزشی سئو پیشرفته پونه مدیا به یک متخصص تمام‌عیار سئو تبدیل می‌شوید.

تیم ما از سال‌ها تجربه عملی خود در زمینه سئو استفاده می‌کند تا نکات و تکنیک‌هایی را به شما آموزش دهد که جایی دیگر مانند آن را نخواهید یافت. در این دوره نکات پیشرفته سئو مانند بک لینک، لینک‌سازی داخلی و خارجی حرفه‌ای، انکرتکست، سئو تکنیکال، تحلیل صحیح آمارها و بسیاری نکات دیگر را می‌آموزید.

 

آموزش حرفه‌ای سئو یعنی اصول پایه را می‌دانید

اگر با جست‌وجو درباره‌ی آموزش سئو حرفه‌ای یا پیشرفته به این‌ مطلب رسیده اید، ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما از قبل با اصول و مهارت‌های پایه‌ای سئو آشنایی دارید. اصول پایه سئو موارد بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود؛ اما سرفصل‌های کلی آن به شرح زیر است:

  • عبارات و اصطلاحات سئو تخصصی مانند ایندکس، ریدایرکت، نوفالو و کنونیکال
  •  مفاهیم سئو داخلی و خارجی
  •  روش‌های سئو
  •  الگوریتم‌های گوگل
  • استراتژی سئو
  • انتخاب و آنالیز کلمات کلیدی
  • صفر تا صد تولید محتوای سئو شده
  • استراتژی سایت
  • نقشه سایت و تنظیمات آن

هر یک از این موارد بسیار گسترده‌اند و به زیرشاخه‌های متعددی تقسیم می‌شوند. اگر از تسلط خود بر همه‌ی این نکات اطمینان دارید زمان آن رسیده است که مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

 

سئو حرفه‌ای و مشکلات پروژه

برخی از افراد می‌گویند کارهای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت ما با تکیه بر اصول پایه سئو به خوبی پیش می‌رود و نیازی به سئو حرفه‌ای نداریم. وقتی همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود و از شرایط راضی هستیم چرا هزینه و انرژی اضافی صرف کنیم؟ به این دلیل که همیشه همه چیز خوب نمی‌ماند. همواره، در هر کار و پروژه‌ای مشکلاتی به‌وجود می‌آید. ممکن است این مشکلات بزرگ یا کوچک باشند؛ اما در هرصورت، مواجهه با آن‌ها اجتناب ناپذیر است.

صحبت از مشکلات چه ربطی به آموزش سئو پیشرفته دارد؟ در حقیقیت، یکی از مهم‌ترین دلایل یادگیری سئو حرفه‌ای حل کردن همین مشکلات ریز و درشت پروژه‌ها است. اگر حین انجام پروژه با مشکلی رو‌به‌رو شوید، داشتن مهارت‌های سئو پیشرفته تنها چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. دانستن سئو پایه شاید در آغاز کار برای‌تان کافی باشد، اما در صورت بروز مشکل نمی‌توانید به آن اتکا کنید.

فرض کنید با مشکلی مانند پنالتی شدن سایت مواجه شوید، محتوای‌تان بازدید کافی نگیرد، نتوانید سایت خود را ایندکس کنید و … بروز مشکلات سئو امری طبیعی است؛ اما حل این مشکلات بدون داشتن دانش کافی دشوار است. برای مثال، اگر با ابزاری مانند سرچ کنسول آشنا نباشید برطرف کردن مشکلات سایت‌تان به کاری طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود.

 

آموزش حرفه‌ای سئو توسط تیمی انجام می‌شود که نمونه کارهای زیادی دارند

مهم‌ترین قدم در مسیر آموزش سئو پیشرفته این است که بتوانید یک مرجع آموزشی باسابقه و معتبر پیدا کنید. سئو از جمله مهارت‌هایی است که نمی‌توانید تنها با آموزش تئوری بر آن مسلط شوید. کسب مهارت کافی در زمینه‌ی سئو، به ویژه سئو حرفه‌ای، نیازمند آموزش و تمرین عملی است. برای مثال، هرچقدر هم که آموزش تئوری دیده باشید، تا زمانی که خودتان ساخت بک‌لینک را تجربه نکنید نمی‌توان گفت که در این زمینه به تسلط رسیده اید.

اگر شخصی سابقه و نمونه‌ کارهای عملی قابل توجهی نداشته باشد، می‌تواند به شما سئو پیشرفته یاد بدهد؟ قطعاً خیر. برای یادگیری سئو حرفه‌ای فقط و فقط به‌سراغ تیمی بروید که سابقه‌ی فعالیت عملی در این زمینه را دارد و نمونه‌ کارهای خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از مهارت‌ها تنها با تجربه به‌دست می‌آیند و یادگیری سئو حرفه‌ای از تیم متخصص پونه مدیا راهی ایده‌آل برای آموختن از این تجربیات است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.