مفید بود؟

با توجه به گرایش های صنعتی برای سال 2014، اتفاق نظر میان فرآیندهای طراحی وب، نسبتاً مشخص و از پیش تعیین شده است و اغلب مورد پذیرش سبک های قابل ملاحظه در سال جدید است.

 

گرایش های طراحی وب در سال 2014

این هفته به خود اجازه میدهم مهمترین گرایش های طراحی وب برای سال 2014 را برشمرم و آن ها را توضیح دهم. با توجه به گرایش های صنعتی برای سال 2014، اتفاق نظر میان فرآیندهای طراحی وب، نسبتاً مشخص و از پیش تعیین شده است و اغلب مورد پذیرش سبک های قابل ملاحظه در سال جدید است.
این گرایش ها بطور خلاصه در سرفصل های طراحی تاثیرگذار، طراحی ساده و طراحی داستان گونه جای گرفته است.

طراحی تاثیرگذار:

این گرایش منتقدانه ترین نوع گرایش برای تجارت و کسب و کارهای کوچک است.چرا ؟
زیرا به سرعت به یک استاندارد تبدیل شده است و اگر شما این موضوع را نپذیرید این موضوع تاثیر منفی در درجه بندی و رتبه بندی وب سایت شما در گوگل سایر موتور های جست و جو خواهد داشت. فاکتورهای بسیاری هست که در زمینه طراحی وب سایت در گوشی های هوشمند در نظر گرفت.
جایی که طراحی ، حرف اول را میزند، یافتن شخصی که بهترین ها را در گوشی های هوشمند ، تبلت و صفحات نمایش، می شناسد بسیار اهمیت دارد. بهترین هایی که زیبایی و فرمت های لذت بخش را شامل می شود.

طراحی ساده:

بازدیدکننده یک سایت نمیخواهد با وارد شدن به وب سایت شما، گیج شود. با یک طراحی ساده می توانید آنها را در سایتتان نگه دارید و آنها به راحتی و بدون پیچیدگی به آنچه در بخش های مختلف یک سایت نیاز دارند دست می یابند. تصاویر عالی و محتوای بسیار خوب بهمراه یک طراحی ساده و جذاب. این همان چیزی است که بر عهده شما گذاشته شده است. بعلت اهمیتی که این تصاویر و محتوا دارند شما تصمیم میگیرید.
در اینجا حضور یک طراح واقعی حس میشود.

طراحی داستان گونه:

طراحی سایت می بایست به گونه ای باشد که بازدیدکننده از لحظه ورود به سایت شما و بالا و پایین رفتن صفحه و کلیلک روی بخش های مختلف، مجموعه ای از تصاویر و اطلاعات را مشاهده کند که به هم مرتبط هستند و به نوعی داستانی را دنبال کنند که مانع از خستگیشان بشود و مجبور بشوند سایت شما را ترک کنند.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.