مفید بود؟

طراحی سایت گروهی یکی از انواع طراحی سایت

است که امروزه طرفداران فراوانی یافته است. فراهم آوردن شرایط خریدی دلچسب برای مخاطبان می‌تواند علاوه بر جلب رضایت آنها منجر به معرفی و تبلیغی موثر برای صاحبان کسب و کار گردد. افرادی که به فکر راه اندازی و طراحی سایت خرید گروهی هستند با این هدف پای به عرصه کسب و کار اینترنتی می‌گذارند که بستری برای جلب رضایت فروشنده و خریدار فراهم کرده و از این طریق به کسب درآمد اقدام نمایند. به طور کلی توسعه کسب و کارهای اینترنتی موجب شده تا هر روز ایده‌های جدیدی در این زمینه ظهور نموده و زندگی را برای افراد جامعه آسان‌تر نمایند.

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت

طراحی سایت خرید گروهی چیست؟

برای این که به طور خلاصه اشاره کنیم طراحی سایت خرید گروهی چیست لازم است توضیحات مختصری در خصوص این سایت‌ها و فعالیت‌های آنها ارائه دهیم. همه ما همواره به دنبال دریافت خدمات با پرداخت هزینه‌های کمتر و البته کیفیت قابل قبول هستیم. تخفیف گرفتن یکی از راه‌هایی است که برای رسیدن به این هدف از آن بهره می‌بریم حال در نظر بگیرید طراحی سایت خرید گروهی روشی برنامه ریزی شده برای دریافت تخفیف‌های مناسب جهت بهره مندی از خدمات با کیفیت است.

در طراحی سایت خرید گروهی صاحبان صنایع و کسب و کار ها در همه رده‌ها اقدام به معرفی کالا و خدمات خود در تخصیص تخفیف‌های قابل توجهی به این خدمات می‌نمایند. این گونه تخفیف‌ها معمولا دارای مدت زمان محدودی هستند و به همین دلیل برای صاحبان کسب و کار نیز از لحاظ اقتصادی به صرفه خواهند بود.

 

ویژگی‌های طراحی سایت خرید گروهی

طراحی سایت خرید گروهی دارای ویژگی‌های مشخصی است که رعایت آنها می‌تواند شرایط موفقیت سایت را فراهم آورد. در ادامه قصد داریم به برخی از این امکانات و ویژگی‌ها در طراحی سایت خرید گروهی بپردازیم:
اولین ویژگی طراحی سایت خرید گروهی موضوع گرافیک سایت است. در طراحی این گونه سایت‌ها علاوه بر زیبایی موضوع راحتی استفاده نیز بسیار مهم است. مخاطب این‌گونه سایت‌ها افراد گوناگونی هستند که برای برخی از آنها ممکن است استفاده از خدمات پیچیده در سایت مشکل ساز باشد. یکی از بخش‌های اصلی که در گرافیک سایت باید به آنها توجه نمود استفاده از بنر های گرافیکی جذاب است.

می‌توان معرفی برخی از خدمات و یا رویدادهای ویژه را از طریق بنرهایی که در صفحه اصلی سایت جایگذاری می‌گردند انجام داد. این موضوع علاوه بر افزایش زیبایی سایت می‌تواند روشی برای اطلاع رسانی سریع و قدرتمند برای کاربران به شمار بیاید. یکی از امکانات مهمی که در طراحی سایت خرید گروهی باید به آن توجه نمود ارائه آموزش کامل در خصوص نحوه کار با سایت و دریافت خدمات است. ترجیحاً باید از آموزش‌های تصویری و حتی ویدئوهای آموزشی برای بهبود کیفیت آموزش کار با سایت استفاده نمود. مهم‌ترین بخش در طراحی سایت خرید گروهی، بخشی است که در آن کاربران وارد سایت شده پروفایل خود را می‌سازند و نسبت به خرید بن تخفیف اقدام می‌کنند.

این بخش باید به صورت کاملا حرفه‌ای برنامه نویسی شود تا امکان کار با آن به آسانی برای کاربران و مدیریت توسط مدیران سایت فراهم گردد. ویژگی جستجو و جستجوی پیشرفته نیز از دیگر موارد دارای اهمیت در طراحی سایت خرید گروهی می باشد. در این سایت‌ها دسته بندی خدمات و امکانات باید به صورت دقیق و حرفه‌ای انجام شود و بر همین اساس کاربران بتوانند خدمات مورد نیاز خود را جستجو نمایند. با توجه به گستردگی دسته‌های خدماتی در طراحی سایت خرید گروهی باید برای هر گروه کالا و خدمات توضیحات تکمیلی و تصاویر کاملی در نظر گرفته شود تا کاربران پیش از خرید از جزئیات خدماتی که با پرداخت این مبلغ دریافت می کنند اطلاع یابند.

جلب مشارکت مخاطبان در فعالیت‌های سایت در دیگر ویژگی‌های طراحی سایت خرید گروهی به شمار می‌آید. باید این امکان برای مخاطبین فعال گردد تا در صورت استفاده از یک خدمت خاص بتوانند نظرات خود را با سایر افراد در میان بگذارند. در نظر داشته باشید که مردم به نظرات یکدیگر بیشتر از توضیحات صاحبان کسب و کار اعتماد می‌کنند.

در طراحی سایت خرید گروهی لازم است بخشی را به عنوان سوالات در نظر بگیرید. این بخش از سوالاتی تشکیل می‌شود که ممکن است مخاطبان با آن درگیر باشند و برای دست یابی به پاسخ آنها می‌توان از بخش سوالات متداول بهره برد. به طور کلی در نظر گرفتن شرایط و امکانات برای پشتیبانی قوی از مشتریان و کاربران می‌تواند نقشی کلیدی در موفقیت سایت داشته باشد.

 

9 نکته طراحی سایت خرید گروهی که شما کمک می‌کند فروشگاه خود را به سطح بالایی برسانید:

1. ساده باشید

یکی از مهم‌ترین قوانین که باید در فرایند طراحی تجارت الکترونیک به آن توجه داشته باشید این است : ساده به نظر برسید! هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ‌‌ها! تبلیغات بنری! پاپ آپ‌ها!) منتظر پایان فروش خود باشید. طرح خود را واضح، تمیز و ساده نگه دارید و تمرکز خود را روی فروش بگذارید.

.

2. برندسازی را در اولویت قرار دهید

وقتی نوبت به خرید آنلاین می‌رسد، مردم می‌خواهند از برند های معتبر خرید کنند. نه سایت‌های خرید گروهی بدون چهره که مشکوک به سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما هستند. اگر می‌خواهید اعتماد مورد نیاز خود را برای فروش جدی در سایت فروشگاهی خود جلب کنید، باید در مورد نام تجاری خود کمی فکر کنید. نام تجاری شما مانند DNA تجارت الکترونیک شما است. این که یک شرکت هستید، در مورد چه کالا یا خدماتی فعالیت دارید و در چه چیزی از رقبای خود متفاوت هستید، نقش مهمی در ایجاد ارتباط با مخاطبان و افزایش فروش دارد. اگر می‌خواهید از طراحی تجارت الکترونیکی خود بیشترین بهره را ببرید، برای تعیین نام تجاری خود وقت بگذارید و سپس آن برند تجاری را در طراحی سایت خود تزریق کنید. قبل از طراحی از خود سوالاتی بپرسید مانند:

اگر برند من یک شخص بود، چه کسی بود؟

اگر بخواهم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم، چه خواهد بود؟

تفاوت برند من با سایر برند های سایت های خرید گروهی چیست؟

ما چه کاری را بهتر از دیگران در بازار انجام می دهیم؟

هنگامی که می دانید چه کسی هستید ، می توانید آن را در برند تجاری سایت حرفه ای خود بکار ببرید. و آن برند تجاری به ایجاد اعتماد مخاطبان شما کمک می کند و فروش جدی را در این راه ایجاد می کند.

 

3. مانند یک بازدید کننده وب سایت فکر کنید

 

اگر می خواهید طراحی وب سایت شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت، تنها چند مورد وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه تجارت الکترونیکی به دنبال آن هستند: سایتی که کار با آن آسان است، خوب طراحی شده‌است و روند خرید را آسان، ساده و بدون دردسر می‌کند. در طول مراحل طراحی، خود را جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید. چه نوع چیدمانی برای آنها راحت‌تر است؟ چگونه می‌توانید محصولات خود را به گونه‌ای سازماندهی کنید که برای کاربر نهایی منطقی باشد؟ چگونه می‌توانید روند پرداخت را ساده کنید؟

وقتی مانند مشتری خود فکر می‌کنید، می‌توانید پیش بینی کنید که آنها از سایت فروشگاهی شما چه می‌خواهند و سپس سایت خود را به منظور برآوردن این نیازها طراحی می‌کنید.

4. از رنگ به نفع خود استفاده کنید

انتخاب رنگ‌ها برای سایت تجارت الکترونیکی شما چیزی فراتر از این است که بگویید خوب، قرمز رنگ مورد علاقه من است، بنابراین … بیایید همه چیز را قرمز کنیم!” رنگ یک ابزار فوق العاده قدرتمند است و اگر درباره روانشناسی رنگ مطالعه کرده باشید، می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید (و در این راه فروش جدی را انجام دهید.

رنگ‌های مختلف می‌تواند احساسات و اقدامات متفاوتی را به افراد القا کند. بنابراین باید از این الهامات رنگی به نفع خود استفاده کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید مردم خرید کنند، دکمه خرید را با رنگ روشن مانند قرمز برجسته کنید. بر اساس روانشناسی رنگ‌ها، رنگ قرمز احساس هیجان و اشتیاق را القا می‌کند که یکی از عوامل اصلی هزینه کردن است. همچنین مطالعات نشان می‌دهد که قرمز کردن یک دکمه می‌تواند فروش را تا 34 درصد افزایش دهد.

یا اگر می‌خواهید اعتبار خود را بالا ببرید، رنگ آبی را در طراحی وب خود قرار دهید. آبی نه تنها یک رنگ محبوب در سراسر جهان است، بلکه احساس اعتماد را افزایش می‌دهد (دلیلی وجود دارد که رنگ آبی در بیش از نیمی از لوگوها ظاهر می‌شود). نکته این است که رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار طراحی شما است و اگر نحوه استفاده از آن را بدانید، می‌تواند تأثیر زیادی بر طراحی سایت حرفه‌ای شما داشته باشد.

5. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

در دنیای طراحی سایت، همه می‌دانند که تصاویر باعث افزایش فروش می‌شوند (به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که گنجاندن تصاویر مرتبط‌تر در طراحی سایت، بیش از 40 درصد فروش را افزایش می‌دهد). و وقتی صحبت از خرید گروهی به میان می‌آید، این امر حتی بیشتر صدق می‌کند. هیچ کس قرار نیست از طریق سایت به صورت فیزیکی محصول را ببیند و بخرد. اگر می‌خواهید مردم محصولات شما را بخرند، باید آنچه را که می‌خرند از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به آنها نشان دهید.

به دست آوردن تصاویر حرفه‌ای از همه محصولات خود (و داشتن تصاویری از محصول خود از زوایای مختلف) کمک زیادی به ایجاد اعتماد در مشتریان می‌کند. اگر احساس اطمینان کنند که می‌دانند چه می‌خرند، به احتمال زیاد خرید خواهند کرد. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می‌خواهند بخرند (یا فقط یک تصویر با کیفیت پایین) وجود داشته باشد، در خرید بیشتر دچار تردید می‌شوند و در نتیجه فروش شما کاهش می‌یابد.

6. محتوای خود را قابل اسکن کنید

شما می‌توانید روزها صرف ایجاد توضیحات طولانی مدت برای محصولات موجود در سایت خرید گروهی خود کنید، اما باید بگویم هیچکس نمی‌خواهد آن را بخواند. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر بازدیدکنندگان وب سایت تنها حدود 20 درصد از متن را در هر صفحه سایت مشخص می‌خوانند. به جای خواندن کلمه به کلمه محتوا، آنها به سادگی متن را برای جستجوی اطلاعات کلیدی اسکن می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید فروش را افزایش دهید، باید محتوای خود را قابل اسکن کنید. محتوا، اعم از توضیحات محصول، پست‌های وبلاگ یا صفحه “درباره ما” را در قالب اسکن آسان تقسیم کنید. جملات و پاراگراف‌ها را کوتاه نگه دارید. هرچه اسکن محتوای شما آسان‌تر باشد، مخاطبان شما پیام‌های کلیدی شما را جذب خواهند کرد و احتمال بیشتری برای فروش خواهید داشت.

7. حرفه‌ای جلوه دهید

اساس یک سایت خرید گروهی این است که شما از بازدیدکنندگان وب سایت خود می‌خواهید چیزی را از شما خرید کنند. و در نتیجه، از آنها می‌خواهید که اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند. در صورتی که وب سایت شما بصورت حرفه‌ای به نظر نرسد، انجام آن راحت نخواهد بود.

منظور ما از حرفه‌ای چیست؟ وب سایت شما نباید دارای غلط املایی یا غلط دستوری باشد. فونت، پالت رنگ و طرح پاورقی شما باید در تمام صفحات سازگار باشد. همه پیوندها و دکمه‌های محصول شما باید کار کنند و عکس‌های شما نباید بی کیفیت باشد. نکته این است که اگر می‌خواهید مشتریان شما را جدی بگیرند، باید به آنها نشان دهید که خودتان را جدی می‌گیرید و تنها راه این کار طراحی وب سایت حرفه‌ای است.

8. از مدرک اجتماعی استفاده کنید

وقتی سایت تجارت الکترونیک خود را طراحی می‌کنید، به دنبال راه‌هایی باشید تا بازخورد مثبتی را که از مشتریان فعلی دریافت کرده‌اید به مشتریان جدیذ خود نشان دهید. یک بخش رتبه بندی اضافه کنید تا افراد بتوانند به محصولات شما امتیاز دهند. بخش توصیفی را اضافه کنید که در آن عکس‌های مشتری را با یک یا دو نقل قول در مورد تجربه بسیار خوبی که از همکاری با شما داشته‌اند، نشان دهید.
هرچه بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر ببینند که دیگران تجربه مثبتی در خرید از سایت شما داشته‌اند، بیشتر قابل اعتماد خواهید بود و در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد شد.

9. پرداخت را آسان کنید

اگر فرایند پرداخت شما برای شما دردسر ساز باشد ، مشتریان خود را از دست خواهید داد. اگر می‌خواهید مردم از شما خرید کنند، باید فرآیند خرید تا حد ممکن ساده و سرراست باشد. به مشتریان خود این امکان را بدهید که در سایت شما ثبت نام کنند یا به عنوان مهمان حضور یابند. همه چیز در مورد فرآیند خرید را کاملاً واضح بیان کنید: برای پردازش خرید به چه اطلاعاتی نیاز دارند (و کجا باید آن را وارد کنند)، گزینه‌های مختلف حمل و نقل موجود (و هزینه آنها چقدر است) و در صورت بروز مشکل در آنها چه باید کردک پس از اتمام خرید، مشتریان خود را به یک صفحه تأیید هدایت کنید تا بدانند همه چیز در حال انجام است.

سئو و نقش آن در طراحی سایت خرید گروهی

نقش محتوا و استفاده از کلمات کلیدی را در طراحی سایت خرید گروهی نمی‌توان نادیده گرفت. بهبود وضعیت سئو سایت در طراحی سایت خرید گروهی علاوه بر برنامه نویسی و گرافیک و کد نویسی‌های ویژه می‌تواند از طریق تولید محتوای خاص صورت پذیرد. عدم استفاده از محتواهای کپی شده و تکراری نکته بسیار مهمی است که بدون توجه به آن ممکن است پروژه اجرا و راه اندازی سایت با شکست مواجه گردد. تکیه بر اطلاعات و محتوا های مبتنی بر کلمات کلیدی مهم می‌تواند منجر به بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو گردد. ویژگی مهمی که در طراحی سایت خرید گروهی می‌توان از آن بهره برد گستردگی کلمات کلیدی با توجه به گستردگی خدمات است.

اهمیت ویژگی‌های طراحی سایت

ناوبری ساده

اگر وارد یک فروشگاه شلوغ می‌شوید که در آن قفسه‌ها مملو از اجناس هستند و ظاهری از نظم ندارند، احتمالاً آن را ترک می‌کنید. این یک تجربه خرید خوشایند نیست. یک سایت تجارت الکترونیک با ناوبری ضعیف معادل یک فروشگاه درهم و برهم می‌باشد. داشتن یک نام تجاری عالی و لوگوی تجاری با ظاهری واضح و روز به روز کافی نیست. اگر صفحه اصلی شما به خوبی طراحی نشده باشد و نتواند مسیر روشنی را برای کمک به خریداران برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند ارائه دهد، آنها را ترک خواهند کرد. و، در حالی که طراحی ناوبری موثر یک عامل مهم برای همه وب سایت‌ها است، به ویژه برای سایت‌های تجارت الکترونیکی که محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند، مهم است.

منوهای طبقه بندی شده طراحی کنید. همه چیز را در صفحه اصلی خود قرار ندهید. بازدیدکنندگان ممکن است غرق شوند و به جای گذر از هرج و مرج، آنجا را ترک کنند. درعوض، یک ساختار منظم و مرتب با تنها چند دسته اصلی در سطح بالا (صفحه اصلی) ارائه دهید تا به بازدیدکنندگان شما اجازه دهید محصولات شما را به راحتی کشف کنند. استفاده از منوهای کشویی در حال گسترش را در نظر بگیرید تا پس از انتخاب اولیه مشتری، گزینه‌های بیشتری را نشان دهید.

فیلترها یافتن موارد خاص را آسان می‌کنند. اگر موجودی وسیعی را ارائه می‌دهید، ممکن است بخواهید فیلترهای بیشتری ارائه دهید که به افراد امکان می‌دهد جستجوی خود را به پارامترهای خاص محدود کنند. فیلترها با از بین بردن نیاز به پیمایش در میان ده‌ها، اگر نه صدها نتیجه جستجوی نامناسب، در زمان و ناامیدی کاربران صرفه جویی می‌کنند. قرار دادن نوار جستجو در صفحه اصلی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که فوراً جستجوی هدفمند برای مورد یا خدمات مورد نظر خود را شروع کنند.

چت زنده

همه ما وارد یک فروشگاه شده‌ایم و یک کارمند صمیمی از ما استقبال کرده‌است. این آداب خرده فروشی است. چت زنده ممکن است به عنوان کارمند دوستانه و محتاط در وب سایت شما عمل کند. چت زنده به مصرف کنندگان اطمینان می‌دهد که افراد واقعی وجود دارند که خوشحال هستند در طرف دیگر صفحه به شما کمک کنند. و هنگامی که یک بازدیدکننده سؤال یا مشکل فنی دارد که باید قبل از انجام فروش حل شود، چت زنده کمک فوری می‌تواند مشکل را برطرف کند تا فروش ادامه یابد. افزودن پشتیبانی چت زنده به سایت تجارت الکترونیک خود را در نظر بگیرید. (اما، فقط در صورتی چت زنده را اضافه کنید که واقعاً منابع پشتیبانی برای پوشش آن دارید. انتظار برای یک نماینده چت زنده که هرگز ظاهر نمی‌شود، خشمگین کننده است.)

عکاسی قوی از محصول

ما برای پولمان سخت کار می‌کنیم. و وقتی آن را خرج می‌کنیم، می‌خواهیم مطمئن باشیم که واقعاً در ازای آن چیزی را که می‌خواهیم به دست می‌آوریم. و، اینجاست که سایت‌های تجارت الکترونیک برای رقابت با تجربه خرید فیزیکی تلاش می‌کنند. در یک فروشگاه فیزیکی، مشتریان می‌توانند اقلامی را انتخاب کنند، لباس‌ها را امتحان کنند، و فوراً با سایر محصولات مشابه مقایسه کنند. اما، هیچ راهی برای دست زدن به اقلام برای فروش آنلاین وجود ندارد.

بهترین راه برای غلبه بر این کمبود، قرار دادن عکس‌های عالی در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما است. به یاد داشته باشید که عکس‌های محصول بخشی از هویت برند شرکت شما می‌باشند. بهترین‌ها را انتخاب کنید تا هویت منحصر به فرد شما را منعکس کنند. طرح‌بندی وب‌سایت خود را طوری طراحی کنید که عکس‌های محصول را به روشی کاربرپسند نمایش دهد. محبوب‌ترین گزینه‌ها شبکه‌های عکس یا لیست‌های عمودی می‌باشند. در مورد عکس‌ها، تصاویری با نور خوب از هر آیتم از هر زاویه ارائه دهید. نماهای نزدیک از جزئیات مهم ارائه دهید. و مهم‌تر از همه، شامل تصاویری از محصول در حال استفاده است تا کاربران بتوانند آن مورد را در زندگی خود تصور کنند. شفافیت باعث ایجاد اعتماد می‌شود. اعتماد باعث تشویق فروش می‌شود.

چک کردن ایمن و آسان

وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود به صورت آنلاین ممکن است استرس‌زا باشد. هر کسب و کار تجارت الکترونیک باید تلاش کند تا تمام تلاش خود را برای ارائه یک فرآیند پرداخت امن انجام دهد. خدمات تسویه حساب میزبانی شده تمام تراکنش‌های امن شما را برای شما انجام می‌دهد. علاوه بر ارائه یک فرآیند تسویه حساب امن در پشت صحنه، به نفع شماست که به مشتریان خود اطلاع دهید که تجربه خرید آنها یک تجربه امن خواهد بود. سرمایه گذاری روی یک تجربه کاربری ایمن اعتماد را القا کرده و به تجارت الکترونیک شما خدمت خوبی می‌کند.

اثبات اجتماعی (بررسی مشتریان)

مصرف کنندگان امروزی هنگام خرید آنلاین به اثبات اجتماعی متکی می‌باشند. ما افرادی را که اکثر فروشگاه‌های آنلاین را اداره می‌کنند، نمی‌شناسیم. ما نمی‌توانیم کالا را لمس کنیم. و، بازگشت آنلاین اغلب یک دردسر است. اما، خواندن نظرات سایر مشتریان به ما دریچه‌ای از ظاهر واقعی محصول می‌دهد. بررسی‌های آنلاین معمولاً شامل جوانب مثبت و منفی است. اما، آنها همچنین ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد مورد در زمینه استفاده به اشتراک بگذارند.

بسیاری از خریداران قبل از خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می‌کنند. به همین دلیل است که باید یک پلتفرم بررسی درست در سایت تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید. یافتن نظرات سایر کاربران و نظرات خود را برای بازدیدکنندگان آسان کنید. این نظرات باید با محصول در حال بررسی همراه شود تا خریداران بتوانند بدون خروج از صفحه محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند. اثبات اجتماعی برای ایجاد راحتی و اطمینان در خریدهای آنلاین ضروری است. بنابراین آن را در سایت تجارت الکترونیک خود ترکیب کنید.

سخن آخر

وب سایت شما یکی از مهم‌ترین جنبه‌های حضور آنلاین برند شما است و مهم است که آن را درست طراحی کنید. بنابراین، شما نمی‌توانید هر گونه خرابی وب سایتی را که ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه شما از وب سایت شما خارج شوند، تحمل کنید. وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شود و باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. یک طراحی وب سایت خوب مزایای بسیار دیگری هم برای کسب و کار و هم برای مخاطبان شما دارد.

در صورتی‌که قصد داشته‌باشید در زمینه طراحی وبسایت تولید محتوا انجام دهید، به شما پیشنهاد مب‌کنیم سایت رایا مارکتینگ را انتخاب کنید تا سفارش خود را با بیشترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.