مقالات آموزشی

پینترست چیست ؟ نکاتی در مورد رونق کسب و کار

مفید بود؟

یکی از شبکه های پرطرفدار که جهت اشتراک گذاری عکس مورد استفاده قرار می گیرد پینترست می باشد. کاربران در این شبکه اجتماعی قادر هستند که عکس های مد نظر خود را یافت نمایند. کاربرانی که در این شبکه اجتماعی حضور دارند از طریق توییتر و فیسبوک قادر می باشند که عکس هایشان را به اشتراک بگذارند.

تنظیماتی که در این شبکه اجتماعی وجود دارد، دارای تکنیک ها و کاربردهای خاصی می باشد.  اگر شما می‌ خواهید جهت رونق کسب و کار خود از این تنظیمات استفاده کنید، باید به خوبی در مورد کارایی آنها اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

دلایلی که موجب می گردد افراد از این برنامه استفاده کنند با دلایل استفاده کردن آنها از برنامه اینستاگرام و فیسبوک متفاوت می ‌باشد. پینترست به عنوان شبکه اجتماعی شناخته می ‌شود. در این برنامه افراد به دنبال الهام گرفتن می باشند تا ایده هایی در مورد محصولات جدید خود کسب می کنند. آنها از دیدن پست هایی که مربوط به برندهای متفاوت است ایده می ‌گیرند.

نکاتی در مورد استفاده از پینترست برای رونق کسب و کار

 تاکتیک ها و نکات زیادی در مورد استفاده از پینترست (Pinterest) وجود دارد که شما برای رونق کسب و کار خود باید این تاکتیک‌ ها را یاد بگیرید. برخی از مهمترین نکات مربوط به استفاده از این برنامه که اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

1. دکمه ذخیره را به سایت اضافه نمایید

 ابتدا باید به خوبی بدانید که نیاز است در این برنامه دکمه های ذخیره تان را به سایت اضافه نمایید. اگر مایل هستید که مردم اقدامی روی پست شما انجام دهند باید شرایط را برای آنها آسان تر نمایید. از آنجایی که اضافه کردن دکمه ذخیره روی وب سایت به شما اجازه می دهد که افراد را قادر سازید تا تنها روی کلید محتوای شما کلیک نمایند باید دکمه ذخیره را اضافه کنید.

شما برای این کار می توانید از دکمه اتوماتیک استفاده نمایید. به همین دلیل دکمه ذخیره قابلیت کلیک کردن خواهد داشت.  همچنین قادر خواهید بود که از دکمه شناور استفاده نمایید.

در این صورت تنها زمانی که موس کامپیوتر را روی تصویر می گذارید، دکمه ظاهر می گردد. علاوه بر این شما قادر خواهید بود که دکمه ذخیره را روی تصویر خاص سایت تان اضافه نمایید. با استفاده از پینترست دکمه ذخیره را می توانید ایجاد نمایید. دستورالعمل‌های مربوط به ذخیره سازی این دکمه را باید به خوبی یاد بگیرید تا دچار اشتباه نشوید.

2. پین گذاری به صورت مرتب باشد

برنامه اجتماعی پینترست به شما توصیه می نماید که در روز کاری خود یک مطلبی را در برنامه تان بگذارید. این برنامه تاکید می‌ کند که اگر مایل هستید در طول یک هفته تصاویر زیادی را پست کنید. باید برای ارسال کردن تمامی آنها تصاویر را دسته بندی کنید و روزانه چندین مورد از آنها را پست نمایید. اگر مایل هستید که پین ها را با یک تعطیلی به صورت همزمان آماده کنید آنها را باید یک روز قبل از ارسال مورد بررسی قرار دهید.
 

 

3. تصاویر عالی انتخاب کنید

متمرکز شدن روی تصاویر عالی و مناسب یکی از مهمترین نکاتی است که شما در مورد استفاده از این برنامه جهت رونق کسب و کار باید به آن اهمیت دهید. به طور کلی این برنامه یکی از رسانه‌ های بصری می باشد. به همین دلیل ارزش زیادی دارد که برای ایجاد تصاویر درون این برنامه تلاش نمایید. عکس های شما نیاز است که روشن، واضح و فوکوس بی نظیر داشته باشند.

 در صورتی که مهارت و ابزار لازم را جهت ایجاد تصاویر با کیفیت در این برنامه ندارید، وب سایت های عکاسی را مشاهده کنید تا از آنها استفاده نمایید. با استفاده از روش های خلاقانه شما می توانید تصاویر زیبایی را ایجاد نمایید. دقت داشته باشید که اگر تصاویر ایجاد شده شما کیفیت مناسبی نداشته باشند بازدید مناسبی به دست نمی آورند.

4.  کلمات کلیدی اصولی به کار بگیرید

غافل نشدن از کلمات کلیدی مهم که در برنامه پینترست به کار می برید یکی از مهمترین تکنیک های موفقیت تان است. پیش از هر چیزی شما باید این برنامه را به عنوان یک برنامه بصری بشناسید. تصاویر عالی که استفاده می کنید تنها ابزاری نیستند که برای درگیر کردن کاربر به کار گرفته می شوند.

تلاش کنید که از قسمت توضیحات استفاده بیشتری ببرید، در این صورت اگر به محتوایی لینک دهید روی سایت شما کلیک می شود. توجه داشته باشید که در قسمت توضیحات باید از کلمات کلیدی مهم استفاده نمایید. در این صورت پین را در نتایج جستجو بالاتر خواهید برد.

 

5. استفاده از پین قوی

 یکی دیگر از نکاتی که در مورد استفاده از  این برنامه باید به آن دقت داشته باشید این است که از پین های قوی استفاده نمایید. پین هایی که قوی هستند به عنوان پین های تقویت شده شناخته می ‌شوند. آنها وب سایت شما را تقویت می‌ کنند.

پین های غنی شده برای بسیاری از مقالات مانند ابزاری هستند که قدرت را افزایش می دهند. آنها به طور خاص قادر هستند که نشان دهند لینک به مقاله مورد نظر اشاره می ‌کند و دکمه فراخوانی را برای آن مقاله شامل می گردد. پین های غنی شده به کاربر این احساس را می ‌دهند که به راحتی می‌ تواند با آنها ارتباط برقرار کند.

6. اجتماعی شوید

 اجتماعی شدن یکی دیگر از نکاتی است که شما زمان استفاده از برنامه پینترست باید به آن اهمیت دهید. دقت داشته باشید که این برنامه یک برنامه اجتماعی است. اگر می‌ خواهید افراد بیشتری با شما ارتباط برقرار کنند باید همیشه فعال و مشغول باشید.

حساب های تان را دنبال کنید و با پین هایی که در رقابت هستید یک رقابت سالم ایجاد نمایید. با دعوت از بین های رقیب خود می توانید برای برد های گروهی کسب و کارتان را تقویت نمایید. برد های گروهی را جهت اجتماعی تر شدن پین خود باید روزانه دنبال کنید.

 

7. از تجزیه و تحلیل بهره برداری کنید

جهت بهبود نتایج باید از تجزیه و تحلیل استفاده نمایید. تجزیه و تحلیل کردن این برنامه اطلاعات بسیار مهمی در مورد اینکه چه نوع محتوایی را در شبکه خود بگذارید به شما ارائه می دهد. بر همین اساس می توانید پینترست را جهت کسب نتیجه بهتر به کار بگیرید.  شما از این طریق قادر هستید که متوجه شوید کدام یک از پین ها محبوب تر هستند و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما منتقل می کنند.

 از این طریق روی بسیاری از معیارهایی که برای کسب و کار شما اهمیت زیادی دارند متمرکز خواهید شد. همچنین قادر خواهید بود که متوجه شوید که روی چه بردهایی پین های خود را قرار دهید. در این صورت می توانید تفکر افراد را در مورد شغل و کسب و کارتان شکل دهید. در این صورت ایده‌ های جدیدی را برای موقعیت های خاص به دست می آورید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.