مقالات آموزشی

روش هایی که اینستاگرام در حال بررسی آن ها است

مفید بود؟

اینستاگرام در حال تست روشی برای مشتریان است تا قابلیت یادآوری برای زمان رونمایی از محصول را تنظیم کنند، که این قابلیت اینستاگرام احتمالا به افزایش میزان فروش کسب و کارها در روز رونمایی کمک خواهد کرد.

مشتریان می توانند به صورت دستی قابلیت یادآوری در مورد محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند را تنظیم کنند و درست زمانی که در دسترس قرار می گیرد از طریق اینستاگرام اقدام به خرید نمایند.

پیشنهاد می کنیم مقاله اینستاگرام خبر از حذف تب Following داد! را مطالعه نمایید

«بخاطر افزایش چنین موقعیت های فروشی که در اینستاگرام ایجاد می شوند، تصمیم بر این گرفتیم تا پیدا کردن و دنبال کردن رونمایی های آتی محصولاتِ برندها و سازندگانی که مشتریان دوست دارند را راحت تر کنیم».

کسب و کارهای مختلف می توانند به مشتریان خود گزینه تنظیم یادآوری کننده هایی را بدهند که در رابطه با محصولی است که از آن رونمایی خواهند کرد بدین طریق که مشتریان یا استیکر رونمایی از محصول جدید را در استوری های خود درج کنند یا تگ رونمایی از محصول را در پست های فید قرار دهند.

 

قابلیت یادآوری اینستاگرام امروز رونمایی می شود اما فقط به برندهای منتخبی اجازه دسترسی خواهند داد که جزئی از لیست برندهای مجاز بررسی کننده نسخه های بتا برای قابلیت های جدید هستند.

برندهایی که امکان دسترسی به این قابلیت را دارند عبارتند از:

– Adidas @adidasoriginals

– Anastasia Beverly Hills @anastasiabeverlyhills

– Balmain @balmain

– Benefit @benefitcosmetics

– Chinatown Market @chinatownmarket

– Fresh Prince @freshprince

– H&M @hm

– Highsnobiety @highsnobiety

– Huda Beauty @hudabeautyshop

– JE11 @je11shop

– Levi’s @levis

– MAC @maccosmetics

– Michael Kors @michaelkors

– Mr. Porter @mrporter

– NARS @narsissist

– Net-A-Porter @netaporter

– NYX @nyxcosmetics

– Outdoor Voices @outdoorvoices

– Revolve @revolve

– Soul Cycle @soulcycle

– Warby Parker @warbyparker

البته این کار فقط در حد تست کردن است و هنوز خیلی زود است که بگوییم برای برندهای بیشتری هم امکان دسترسی داده خواهد شد یا خیر. فقط در صورتی که یادآوری کننده های زمان رونمایی از محصول به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کنند، منطقی خواهد بود که این قابلیت در دسترس برندهای بیشتری قرار گیرد.

لذا اگر هر کدام از برندهای گفته شده را فالو دارید، وقتی گزینه قابلیت یادآوری اینستاگرام برای شما در دسترس قرار گرفت، حتما آن را امتحان کنید. حداقل حالت ممکن این است که وقتی اینستاگرام ببیند که کاربران از این ویژگی استفاده می کنند شاید این شرکت را مجاب کند تا این ویژگی را برای کسب و کارهای بیشتری در دسترس قرار دهد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.