مقالات آموزشی

بیان ۱۷ متخصص بازاریابی محتوا که باید دنبال کنید

مفید بود؟

در این مقاله نام 17 رهبر فکری برجسته آورده شده است که با توجه به آنها می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوای خود را به روز و موثر نگه دارید.

17 متخصص بازاریابی محتوا که باید دنبال کنید

پلتفرم‌ها و قالب‌های محتوایی که مورد علاقه مخاطبان شما است به طور مداوم در حال تغییر هستند. اینفلوئنسر مارکتینگ هر سال بیشتر رشد می‌کند و شما نمی‌دانید که چگونه باید آن را انجام دهید. و حتی به دسترسی رسانه‌های اجتماعی ارگانیک فکر نکنید – تلاش برای دستیابی به این هدف اغلب به معنای مواجهه با گودالی بی‌انتها از نظریه‌ها و مطالعات موردی است.

بازاریابی محتوا 

حرف من این است که بازاریابی محتوا به سرعت در حال تغییر است. چگونه می‌توان در صنعتی که کتاب‌ها، آموزش‌ها و حتی پست‌های وبلاگ در صفحه گوگل به سرعت قدیمی می‌شوند، به روز بود؟
به متخصصان این حوزه توجه کنید.

 

متخصص بازاریابی محتوا

اینفلوئنسرها همیشه در مورد آنچه در بازاریابی محتوا اتفاق می‌افتد، در رسانه‌های اجتماعی، کنفرانس‌ها و پلتفرم‌های خود صحبت می‌کنند. به علاوه، شما از این طریق می‌توانید عملکرد آنها و نحوه برخورد آنها با تغییراتی که در صنعت ایجاد می‌شود را بررسی کنید.
در ادامه نام 17 متخصص بازاریابی محتوا ارائه شده است که ارزش مطالعه را دارد، و شما می‌توانید با تکیه بر آنها استراتژی بازاریابی محتوا را به روز و موثر نگه دارید.

Shane Barker، دیجیتال استراتژیست و مشاور

Shane Barker، بازاریاب محتوا، کارشناس تجارت الکترونیک و مشاور اینفلوئنسر مارکتینگ، همیشه بر روی استراتژی‌های بزرگ بازاریابی آنلاین که باعث گیج شدن بیشتر کسب و کارها می‌شود، کار کرده است.
او در مدیریت اعتبار آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ تخصص دارد و همیشه از پذیرندگان آغازین است.

مخاطبان و روش‌های جلب توجه به بازاریابان

و در حال حاضر او درباره استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ به بررسی تفصیلی می‌پردازد.
در وبلاگ خود، موضوعاتی مانند مدیریت روابط اینفلوئنسر را تجزیه می‌کند، از تکنیک‌های سطحی مانند ترغیب مخاطبان و روش‌های جلب توجه به بازاریابان برای ایجاد روابط بلند مدت، فراتر می‌رود.
از دیگر فعالیت‌های وی، مشارکت با برخی از برند مارکتینگ‌های کاربردی، مانند SEMrush و Bitly در زمینه محتوا که با موفقیت در اینفلوئنسری به مخاطبین خود کمک می‌کنند.

اطلاعات بیشتر درباره Shane در مجله موتورهای جستجو

Brittany Berger، استراتژیست محتوا

Brittany Berger برای شرکت‌ها و کارآفرینان SaaS محتوا تولید می‌کند، اما برخلاف سایر متخصصان محتوا، درخواست او از شما این است که محتوای کمتری تولید کنید.

او می‌آموزد که چگونه هربار به جای نوشتن محتوای جدید از محتوای موجود مجدداً استفاده کنید. کانال وی در YouTube مملو از مطالب طنز و انرژی‌دهنده است و محتوای مهمان او در سایر وبلاگ‌های بازاریابی، همان توصیه‌های شخصی را در مورد بازاریابی محتوا به ارمغان می‌آورد.

Lilach Bullock، مؤسس، Lilach Bullock Limited

اگر در ایجاد ارتباط بین محتوا و نتایج قابل اندازه‌گیری در کسب و کار خود مشکل دارید، به Lilach Bullock نیاز دارید. او با ارائه چندین راهکار در مورد استفاده از محتوا برای تولید سرنخ‌هایی که قابلیت تبدیل دارند، به شما کمک می‌کند.
Bullock علاوه بر خدمات مشاوره‌ای، نکات آموزشی نیز ارائه می‌دهد، اغلب در کنفرانس‌ها سخنرانی می‌کند و دارای یک گروه است که بازاریابان و صاحبان مشاغل می‌توانند در هر زمان برای شروع یادگیری بصورت دسته جمعی به آن ملحق شوند.
https://www.twitter.com/lilachbullock/

Gini Dietrich، مدیرعامل Arment Dietrich

Gini Dietrich یکی از اولین متخصصانی است که هنگام در نظر گرفتن وجه اشتراک روابط عمومی (PR) و بازاریابی / رسانه‌های دیجیتال به او فکر خواهید کرد. او مدیرعامل  Arment Dietrichاست و همچنین وبلاگ Spin Sucks و انجمن Slack را برای طرفداران PR مدرن، اداره می‌کند.

علاوه بر محتوای آموزشی که بصورت مستمر و آنلاین ارائه می‌دهد، او همچنین امکانات سرگرم کننده‌ای مانند Gin و Topics را منتشر می‌کند و یکی از سخنرانان با انرژی و جذاب در کنفرانس‌های بازاریابی مورد علاقه شما خواهد بود.

Barry Feldman، صاحب، خالق Feldman

Barry Feldman، خالق Feldman، چندین دهه در صنعت رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال تخصص داشته است.شرکت‌های SaaS می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی محتوایی خود را با دنبال کردن وبلاگ، پست‌های مهمان یا پادکست اوContent Matters  با  Orbit Media’s Andy Crestodina بهبود بخشند.

همه بازاریابان و کارآفرینان باید آخرین کتاب او را با عنوان “راه به رسمیت شناختن” ، مطالعه کنند. این مجموعه درس‌های زیادی در مورد ایجاد برند شخصی شما و ایجاد تخصص از طرف خود یا شرکت شما ارائه می‌دهد.

Ann Handley، مدیر ارشد محتوا، MarketingProfs

این پیشگام و نویسنده پرفروش بازاریابی دیجیتال برای شما در رویدادهای بازاریابی مورد شما در این سال (یا هر سال)، صحبت می‌کند. شما مطمئناً می‌خواهید از بینش او در زمینه تقویت بازاریابی عالی که همیشه با انرژی خوب ارائه می‌شود، استفاده کنید.
اکنون او را دنبال کنید تا هیچ از یک مطالعاتی که تحت حمایت MarketingProfs و مؤسسه بازاریابی محتوا هستند را از دست ندهید، از جمله معیارهای بازاریابی محتوا B2B ، بودجه و روندها.
او همچنین به تازگی خبرنامه ایمیلی جدیدی با نام Annarchy  را راه‌اندازی کرده است، که قول می‌دهد در آن توصیه‌های نوشتاری و “ترفندهای کاربردی” ارائه می‌دهد.

  • 17 Top Content Marketing Experts You Should Be Following

Louis Grenier، سرپرست محتوا، Hotjar

Louis Grenier به روش‌های متعددی به شرکت‌های Saas در زمینه بازاریابی کمک می‌کند، اما در همه آنها یک ویژگی مشترک وجود دارد. او به کشف حقایق در بازاریابی کمک می‌کند ، هرچقدر هم که ناخوشایند باشد.

او به عنوان سرپرست محتوا در Hotjar، منابع جذابی در مورد حقیقت در داده‌ها، تجزیه و تحلیل، و بازخورد ایجاد می‌کند. این ایده‌های عالی قطعا ارزش مطالعه را دارند.
او همچنین پادکست Everyone Hates Marketers را تولید می‌کند، جایی که با متخصصانی مانند Oli Gardner، Seth Godin و Noah Kagan به تمام موارد BS در صنعت می‌پردازد.

Benji Hyam، مؤسس شرکت، Grow & Convert

Benji Hyam در حال راه‌اندازی نمایندگی خود به نام Grow & Convert با شفافیت متفکرانه‌ای است که در کارآفرینی به او کمک می‌کند.
او و بنیانگذارش Devesh Khanal در حین پیشرفت وبلاگ، راه‌اندازی یک دوره آنلاین و یافتن بهترین گزینه‌ها برای آژانس در حال رشد خود، استراتژی‌ها و محورهای اصلی خود را به ثبت رسانده‌اند.
علاوه بر یادگیری از مسیر Grow & Convert، شاید نیاز داشته باشید تمام داستان‌های موفقیتی را که برای مشتریان و سایر مشاغل منتشر می‌کنند را بخوانید و استراتژی‌های بازاریابی و توزیع محتوا را امتحان کنید.

Larry Kim، مؤسس، MobileMonkey

مؤسس شرکت نرم افزاری PPC، WordStream و در حال حاضر پلتفرم بازاریابی Facebook Messenger به نام MobileMonkey، شما می‌توانید توصیه‌های Kim را درباره هر کسب و کاری که در حوزه‌های فعالیت او در Inc، Medium و موارد دیگر می‌باشد را پیدا کرده و از آنها بیاموزید. او روزانه مطالبی در مورد تجارت، فناوری و کارآفرینی منتشر می‌کند.

آیا مطمئن نیستید که چگونه مسنجر مارکتینگ با آینده استراتژی شما مطابقت دارد؟ Kim همواره نکات مفیدی را در این زمینه ارائه می‌دهد. زیرا او در حال حاضر در میان ماراتن چند ماهه وبینارها ، چت‌های توییتر و موارد دیگر قرار دارد تا به بازاریابان کمک کند تا از این کانال حداکثر استفاده را ببرند.
https://www.twitter.com/larrykim/
برای مطالعه بیشتر درباره Larry به مجله موتورهای جستجو مراجعه کنید.

Arnie Kuenn، مدیر عامل، Vertical Measures

Arnie Kuenn، مدیر عامل Vertical Measures، یک آژانس بازاریابی دیجیتال برتر است که به سایر بازاریابان آموزش و منابع ارائه می‌دهد.
او همچنین یک کتاب عالی در زمینه ادغام چندین کانال بازاریابی با عنوان “Accelerate” نوشته است که راهنمایی برای ادغام جستجو، رسانه‌های اجتماعی و محتوا با یکدیگر است.
به احتمال زیاد شما در کنفرانس بازاریابی با او ارتباط برقرار خواهید کرد، جایی که او به آموزش بهترین روش‌های تعادل و ادغام تکنیک‌های پولی و ارگانیک می‌پردازد.

Jason Miller، مدیر بازاریابی محتوا و رسانه‌های اجتماعی، LinkedIn Sales & Marketing Solutions EMEA

Jason Miller با تجربه زیاد در زمینه‌های مختلف بازاریابی می‌تواند به شما در کل قیف ورودی شما کمک کند.
او در کتاب پرفروش خود، “به قیف خوش آمدید”، نحوه جفت شدن رسانه‌های اجتماعی و محتوا را پوشش می‌دهد.
به عنوان یک سخنران پرطرفدار، این روزها می‌توانید در یکی از کنفرانس‌های بازاریابی مورد علاقه خود از او بیاموزید. حتماً سعی کنید منابعی که درباره موسیقی راک در سخنرانی‌ها – یا کتابش – ارائه می‌دهد را پیدا کرده و امتحان کنید.

Julia McCoy، مؤسس، Express Writers

Julia McCoy، نویسنده و کارآفرین سریالی، نویسندگان آژانس Express Writers را به حدود 100 نفر رسانده است.با وجود قدرت بازاریابی بسیار زیاد در تیم Express Writers، آنها قادر به تولید منابع ارزشمند برای بازاریابان محتوا هستند: مانند، پست‌های مکرر وبلاگ، پادکست‌ها و چت توییتر آنلاین هشتگContentWritingChat.
علاوه بر خدمات آژانس و منابع رایگان، McCoy همچنین دو کتاب درباره استراتژی محتوا نوشته است و یک دوره 6 هفته‌ای را پیشنهاد می‌کند که درباره تسلط بر مهارت‌های عملی بازاریابی محتوا است که به سرعت استراتژی شما را شکل می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر درباره Julia به مجله موتورهای جستجو مراجعه کنید.

Sujan Patel، بنیانگذار، Web Profits

Sujan Patel در هر زمینه‌ای خوب است، از تولید محتوا بصورت مستمر، تا اداره یک آژانس و رشد چندین شرکت‌ SaaS تا پریدن از هواپیما.جدا از توصیه‌ها و مطالب وی درباره بازاریابی، تیم‌های SaaS که او پیشنهاد می‌کند، محصولی ساخته‌اند که بازاریابان را توانمند کرده و کار آنها را آسان‌تر می‌کند، مانند، Mailshake، LinkTexting، و Quuu.
با دیدن وبلاگ‌های او، امتحان کردن یکی از ابزارهای که او به کار می‌برد، یا تماشای لیست پخش توصیه‌های بازاریابی او در YouTube، او را دنبال کنید.

Shayla Price، بازاریاب B2B

Shayla Price یک متخصص تجارت الکترونیک و SaaS است کسی که کارهای بازاریابی محتوای او را در Leadpages، Kissmetrics، و Shopify Plus دیده‌اید. همچنین می‌توانید آثار او را در نشریاتی مانند Inc. وEntrepreneur  مطالعه کنید.
علاوه بر مطالعه توصیه‌های او درباره رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و استراتژی محتوا، ببینید که او برای ایده‌های جدید خود چه کارهای انجام می‌دهد، مانند ایجاد یادداشت‌های صوتی مفید با استفاده از Anchor.
https://www.twitter.com/shaylaprice/

 

Joe Pulizzi، بنیانگذار، مؤسسه بازاریابی محتوا

Joe Pulizzi یکی از رهبران بازاریابی محتوا است که امروزه می‌توانید برای محبوبیت آن، قدردان باشید. به عنوان بنیانگذار مؤسسه بازاریابی محتوا و نویسنده کتاب‌های راهنما برای بازاریابی محتوا مانند “.Content Inc” و اخیراً، “Killing Marketing”، او تاثیر زیادی بر صنعت داشت.

در سال 2017، او از مؤسسه بازاریابی محتوا خارج شد تا بیشتر بر سازمان غیرانتفاعی خود The Orange Effect Foundation متمرکز شود، اما همچنان می‌توانید او را در حال سخنرانی در دنیای بازاریابی محتوا برای جذب برخی از افراد دانا، پیدا کنید.

Jason Quey، مؤسس، Growth Ramp

 

Jason Quey به کارآفرینان و استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا بازاریابی مناسبی داشته باشند، چه در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ و چه توزیع محتوا.

Quey که قبلاً معاون بازاریابی و عملیات در Codeless Interactive بود، اکنون بر روی محصول SaaS خود، Growth Ramp، تمرکز دارد که در حال حاضر در مرحله پیش راه‌اندازی بتا قرار دارد، و دارای ویژگی‌هایی است که به بازاریابان کمک می‌کند تا در توزیع محتوا، در زمان صرفه‌جویی کنند.
Quey را دنبال کنید تا ببینید او چگونه به مشتریان خود کمک می‌کند و می‌توانید با نظرات متخصصان او انگیزه بگیرید، و نحوه عملکرد سایر بازاریابان مورد علاقه خود را بررسی کنید.

Joanna Wiebe، سازنده / بنیانگذار، Copy Hackers / Airstory

Joanna Wiebe استاد کپی رایتینگ SaaS است و برای تبدیل محتوای بهینه شده به سراغ او بروید. مجموعه منابع دقیق و کامل Copy Hackers عملاً جز برنامه آموزشی بازاریابی استارتاپی رایگان او است – بدون ذکر محتوای Wiebe در سایر وب سایت‌ها،

 

بنابراین محتمل است که شما قبلاً در مورد چیزی از او کمک گرفته‌ باشید.
برای تقویت مهارت‌های کپی خود در دوره‌های رایگان Conversion Copywriting 101 مدتی وقت بگذارید یا فقط ویدیو آموزشی او را در روز سه شنبه تماشا کنید. هر روز سه شنبه، Wiebe زمان ناهار خود را صرف ارائه هزاران نسخه رایگان درباره کپی رایتینگ از طریق وبینارهای هفتگی می‌کند.

با دنبال کردن این افراد به روز باشید

متخصصان، نماینده تمام زمینه‌های بازاریابی محتوا

این متخصصان نماینده تمام زمینه‌های بازاریابی محتوا هستند، همه با شیوه‌های گوناگون با انواع مختلفی از کسب و کارها و مشتریان کار می‌کنند.
با خواندن نوشته‌های آنها ، دنبال کردن آنها و مشاهده نحوه استفاده از محتوا در مشاغل خود، به راحتی می‌توانید از آنها الهام بگیرید و از استراتژی یکسان بهره‌مند شوید.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.