مقالات آموزشی

چگونه باعث ایجاد یک صفحه شهر عالی می‌شود؟

مفید بود؟

ویژگی بیشتر صفحات شهر قدرتمند، همراه با نکات متخصصان

هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی باعث می‌شود صفحه شهر از بسته متمایز شود؟ این 9  ویژگی مشترک را صفحات شهری با عملکرد بالا، همراه با نکاتی از افرادی که کار خود را به درستی در سئو محلی انجام داده‌اند بررسی کنید.

 

خوب است قبل از خواندن محتوا زیر مقاله

صفحات شهر چیست و چرا موفقیت در سئو محلی اهمیت دارند؟

را مطالعه نمایید

1. صفحات عالی شهر دارای محتوای با کیفیت هستند

Keith Swiderski، مدیر تجربه مشتری دیجیتال با گروه بودجه Avis ، مطمئن می‌شود که این برند تقریبا برای هر شهری در آمریکای شمالی دارای صفحات شهری است. او روی 300 مورد از آنها تمرکز می‌کند صفحاتی که با ایجاد محتوای غنی و به روز رسانی مکرر از اولویت بالایی برخوردار هستند. سویدرسکی می‌گوید: “اگر قصد رتبه بندی دارید صفحه شما به کلمات نیاز دارد. مهم نیست که از نظر ساختاری چقدر کامل است.” او می‌گوید ممکن است عقل سلیم به نظر برسد، اما قبل از آنکه بخواهند با صاحبان وب سایت کار کرده است بدانید که چرا رتبه بندی نمی‌شوند فقط باید دریابید که از نظر محتوا چیز زیادی ندارند.
یک صفحه شهر خوب باید دارای محتوای مربوط به شهر باشد. این موضوع فقط مربوط به وارد کردن  مجموعه‌ای از کلمات کلیدی با مقداری متن در اطراف آن نیست. در واقع باید برخی محتوا مرتبط را بنویسید و شما باید آن مطالب را تازه نگه دارید.

کیث سویدرسکی، مدیر تجربه مشتری دیجیتال ، گروه بودجه Avis
ساخت صفحات و فراموش کردن آن‌ها کافی نیست. Swiderski اشاره می‌کند که یک چرخه منظم از ایجاد محتوای تازه و مرتبط بسیار مهم است. “این هدف است. پس از اتمام کار، از نو شروع می‌کنید. و اغلب، توسط زمانی که از نو شروع می‌کنید، همه چیز تغییر کرده است. گوگل الگوریتم خود را تغییر داده است، مردم روش حستجو را تغییر داده‌اند و شما به هر حال می‌خواهید مطالب متفاوتی بنویسید. ”

جین کابالیرو، بنیانگذار GreenPal، بر اهمیت محتوا موافق است: «نوشتن محتوای خاص برای هر شهر زمان می‌برد اما واقعا خوب کار می‌کند. ” خیلی خوب، در واقع ، داده‌های GreenPal نشان می‌دهد که 40 درصد از ترافیک سایت از  صفحات شهر است.

2. صفحات مربوط به شهر با صنعت شما مطابقت دارد

محتوای صفحه شما باید با صنعت شما و همچنین هدف بازدیدکنندگان مطابقت داشته باشد. اگر قصد دارید محتوای خواننده محور ارائه دهید که مربوط به محصولات، خدمات، کلمات کلیدی و مکان شما باشد و باید به صورت ارگانیک اتفاق بیفتد، اما می‌توانید از صنعت خود برای اطلاع بیشتر از انتخاب محتوا استفاده کنید.
به عنوان مثال، یک شرکت تهویه مطبوع فقط مجبور نیست در مورد خط خدمات خود صحبت کند. می‌تواند محتوای صفحه شهر را با  صنعت و موقعیت مکانی با درج محتوای مربوط به آب و هوای منطقه یا محله مشترک کد ساختمان و چالش‌هایی که بر نصب یا خدمات HVAC تاثیر می‌گذارد،گره بزند.

همسویی محتوا با صنعت شما یک راه عالی برای موارد زیر است:
• محتوای خود را غنی کنید
• به شما در ارائه ایده برای محتوای منحصر به فرد کمک کند
• محتوای مفیدتر و مرتبط‌تری ایجاد کنید
• نام تجاری خود را به عنوان رهبر در موقعیت درست قرار دهید
و همه این موارد تجربه کاربر را افزایش می‌دهد، که منجر به معیارهای تعامل بهتر و رتبه بندی Google می‌شود. لیست زیر را برای برخی از موضوعات جامع محتوا که برای صنایع مختلف قابل مشاهده است که چگونه می‌توانید موضوعات مختلفی را برای تقویت صفحات شهر خود مطرح کنید، بررسی کنید.

نمونه موضوعات برای صفحات شهر بر اساس صنعت

املاک و مستغلات: مدارس، آب و هوا، میزان جرم و جنایت، امکانات رفاهی (خرید، غذاخوری، پارک‌ها، کتابخانه‌ها، جاذبه ها)، هزینه زندگی، هزینه مسکن و بازار
توانبخشی: نوع مراقبت‌های ارائه شده، هزینه‌ها، بیمه درمانی، بیمه نامه‌های محلی، آب و هوا، امکانات محلی، آمار توانبخشی، انواع اعتیاد، نگرانی‌های همپوشانی مانند سلامت روان
لوله کشی: گزینه‌های DIY برای مشکلات جزئی، مشکلات معمول لوله کشی، لوله کشی شرایط اضطراری، سازگار با محیط زیست، صرفه جویی در قبض آب، آب سالم/تمیز
کنترل آفات: آفات رایج در منطقه، خطرات، پیشگیری، حذف، مراقبت‌های سازگار با محیط زیست، ایمن برای حیوانات خانگی/کودکان، محصولات و خدمات ارائه شده
مراقبت از چمن: خدمات ارائه شده، آب و هوا، نکاتی برای مراقبت از چمن، انواع گل،درخت،گیاه،گزینه‌هایی برای چمن، خدمات خارج از فصل، پاکسازی پس از طوفان
دندانپزشکی: انواع خدمات ارائه شده، نکات بهداشت دندان، محصولات، بیمه
سفر: بسته‌ها، نحوه صرفه جویی در پول، بهترین مقاصد تعطیلات، بیمه مسافرتی، جاذبه‌ها
HVAC: آب و هوا، کد ساختمان، چالش‌ها یا الزامات محلی، عیب یابی، تعمیرات در مقابل جایگزینی، صرفه جویی در هزینه خدمات، تعمیر و نگه‌داری

3. صفحات شهری با عملکرد بالا دارای CTA قوی هستند

قبل از اینکه بتوانید یک فراخوانی با عملکرد بالا بنویسید که خواننده را برای برقراری تماس سریع ترغیب کند، در لیست پستی خود ثبت نام کنید یا خرید محصول یا خدماتی که باید قرار است با آن‌ها چه کاری انجام دهید. CTA شما همچنین باید به مکانی که افراد در آن جستجو می‌کنند مربوط باشد. حتی اگر یک فرم محتوا عمومی دارید، مطمئن شوید که در دسترس هستید و استعلام بر اساس مکان آن‌ها است.
Gene از GreenPal اشاره می‌کند که همیشه برای سفارشی کردن صفحات شما بر اساس شهر کافی نیست. “به علاوه ایجاد صفحات فرود برای متروهای بزرگ مانند آتلانتا، همچنین ما آن‌ها را برای Marietta ، Alpharetta ، Decatur  (حومه و شهرهای کوچکتر درست بیرون آتلانتا) ایجاد می‌کنیم. این به شما کلمات کلیدی بیشتری را در موتورهای جستجو برای این مکان ها می‌دهد و همچنین به مطابقت صفحه با قصد کاربر مطابقت می‌کند. فراخوان برای اقدام باید با این هدف، اطمینان خاطر را برای خواننده به دنبال داشته باشد که آن‌ها در جایگاه مناسب هستند و اقداماتی را انجام می‌دهند که آن‌ها را با یک محصول محلی یا سرویس همسو می‌کند.

GreenPal می‌گوید ایجاد صفحات برای مکان‌های فرعی در مناطق مترو 10 درصد تجارت را بهبود بخشیده است ، بنابراین ارزش وقت گذاشتن برای درست شدن صفحات خوب است. همچنین استفاده از یکCTA   مناسب. و هر کاری که می‌کنید، CTA را کنار نگذارید. شما کارهای زیادی انجام دادید تا یک صفحه شهری ایجاد کنید که رتبه خوبی داشته باشد و ترافیک را هدایت کند؛ پس به محض ورود بازدیدکنندگان به سایت، توپ را رها نکنید.

 

4. صفحات شهری با ارزش افزوده بخشی از مسیریابی سایت است

صفحات شهرها باید صفحات مستقل برای بازدیدکنندگان از محل مورد نظر باشد و همچنین باید بخشی از ناوبری کلی سایت شما باشد. این بدان معناست که اگر صفحه “مکان‌ها” یا “کجا کار می‌کنیم” دارید، باید لینک‌های صفحات شهر را در آن قرار دهید.

صفحه مکان‌های Budget.com به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا بر اساس ایالت و سپس شهرها ، اطلاعات منحصر به فرد منطقه خود را پیدا کنند

 

از طرف دیگر، ممکن است از یک تابع جستجوی کد پستی استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهید صفحه مربوط به منطقه خود را مستقیماً در آن پیدا کنند سایت شما. همچنین ممکن است رویکرد بصری‌تری را در نظر بگیرید و به کاربران اجازه دهد مکان خود را بر روی نقشه انتخاب کنند. به طور خلاصه: کاربران باید بتوانند از جای دیگری در سایت شما به صفحه شهر شما برسند و آن‌ها نیاز دارند به صفحات دیگری در سایت شما از طریق صفحه شهر برسند و ناوبری باید نسبتا آسان باشد.

هیچ صفحه شهری هرگز نباید خارج از مسیریابی سایت شما وجود داشته باشد.

هنگامی که در صفحات شهر خود قرار می‌گیرید، بازدیدکنندگان باید بداند مراحل بعدی را چگونه باید طی کنند. اگر صفحه شما برای وارد شدن به سایت یکپارچه نیست، می‌توانید به سادگی بازدیدکننده را از دست بدهید حتی اگر به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه مند باشند. دلیل این امر این است که همیشه به آسانی نمی‌توان برای انجام کار روی یک لینک CTA کلیک کرد. سویدرسکی از مثال Avis برای نشان دادن این مفهوم استفاده می‌کند. در یک شهر جداگانه، Avis ممکن است مکان‌های متعددی داشته باشد و کاربر قصد اجاره ماشین همیشه یکسان را نداشته باشد. “وقتی کسی شهر را جستجو می کند ،” او می‌گوید: “ما نمی دانیم منظور واقعی آن‌ها چیست. آیا آن‌ها می‌خواهند به آن شهر پرواز کنند؟ یا نیاز به اجاره  یک ماشین دارند چون ماشین آن‌ها در مغازه است؟ ”
ما می خواهیم مطمئن شویم صفحات شهرهای ما تا آنجا که می‌توانند رتبه بندی شده‌اند و اطلاعات لیست همه مکان‌های مرتبط دارند، بنابراین مشتری می‌تواند بفهمد از کجا باید به این صفحات برود.
کیث سویدرسکی ، مدیر تجربه مشتری دیجیتال ، گروه بودجه Avis
و این نوع عملکردی است که هر صفحه شهر باید داشته باشد: کاربر جستجوی محلی را به داخل بکشید و سپس ابزارهای لازم را برای تصمیم گیری و عمل به در اختیار آنها قرار دهید.
5- صفحات شهری که در موتورهای جستجو نشان داده می‌شوند، سئو پسند هستند
صفحات سازگار با SEO هم تحقیقات کلمات کلیدی و هم اهداف کاربر را در نظر می‌گیرند. برای انجام این کار، باید با درک چگونگی کلمات کلیدی و اهداف، صفحات خود را برای اهداف جستجوی مرتبط در منطقه بهینه کنید

تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید

این کار را با تحقیق برخی از کلمات کلیدی انجام دهید تا دریابید که مردم چگونه در جستجوی خدمات و موقعیت شما هستند، خدمات و محصولات داخل منطقه. تعدادی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را برای هر صفحه شهر پیدا کنید.
در اینجا چند مورد است که به نظر ما بسیار مفید است.

• SEM Rush’s Keyword Magic
• Moz’s Keyword Explorer
• LSIGraph.com
• Keyword Planner Google
• SEO Powersuite

در این مقاله می‌توانید در مورد استراتژی‌های کلمات کلیدی برای بازاریابی محلی بیشتر بخوانید.
اکثر کارشناسان توصیه می‌کنند جستجوی کلمات کلیدی را روی موضوع خود انجام دهید، نه برای هر شهر. ”

سویدرسکی می‌گوید، شما به درجه بسیار پایینی از ارزش می‌رسید اگر به گرانول وارد شوید.
در عوض، از رویکرد فرمول بندی پیروی کنید که کلمات کلیدی به صورت مرتبط به یک‌دیگر لینک می‌شوند، هدف و قصد پشت آن‌ها و محل، همانطور که در زیر توضیح دادیم.
منظور پشت کلمات کلیدی را درک کنید
کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا بفهمید دقیقاً چه محتوایی باید در هر صفحه گنجانده شود.
داده‌های فروش شهرهایی را هدایت می‌کنند که ما بر روی آن‌ها تمرکز می‌کنیم. کلمات کلیدی آنچه را که باید بر روی آن تمرکز کنیم را برای گرفتن رتبه در شهر… ما کلمه کلیدی را برای همه جستجوهای محلی در اختیار خواهیم داشت و سپس شهرها را خواهیم داشت که در آخر آن‌ها را با یک‌دیگر پیوند می‌دهیم. همان سبد شاید با 30 کلمه کلیدی برای هر شهر. تنها تفاوت در نام شهرها است.

کیث سویدرسکی ، مدیر تجربه مشتری دیجیتال ، گروه بودجه Avis
هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، می‌توانید از آن‌ها و آنچه در مورد بازار خود می‌دانید برای درک  هدف پشت جستجوگران استفاده کنید. چرا مردم به دنبال آن چیزها هستند و به صفحه شما می‌آیند. به احتمال زیاد چند گروه هدف اصلی پیدا خواهید کرد که تحت آن‌ها می‌توان چندین کلمه کلیدی را مرتب کرد.

به عنوان مثال، اهداف متداول در پشت جستجوها که افراد را به صفحه HVAC می‌رساند ممکن است شامل موارد زیر باشد:
• نیاز به تعمیر اضطراری (کلمات کلیدی ممکن است شامل تعمیر AC ، کولر گازی خراب و غیره باشد)
• تحقیق در مورد جایگزینی واحد قدیمی (کلمات کلیدی ممکن است شامل جایگزینی AC ، واحد HVAC جدید ، HVAC باشد نصب و غیره)
• تمایل به تعمیر و نگهداری معمول (کلمات کلیدی ممکن است شامل نگهداری HVAC یا سرویس AC)
این هدف و قصد می‌تواند محتوای صفحات شهر شما را مطلع کند. در حالت ایده آل، صفحات شهر شما باید همه موارد را پوشش دهد. اهداف معنایی مرتبط و به عنوان صفحاتی ستون هستند که تمام اهداف جستجوگر در آن مکان را برآورده می‌کند. شما ، می تواند مقاصد را به بخش‌های کوچک‌تری در صفحه تقسیم کنید. برای مثال  دستورالعمل  را ارائه دهید یا یک CTA برای هر نمونه صفحه شهر خود ( بیشتر در مورد الگوهای بخش ایجاد شهر در مقیاس ) قرار دهید.

توجه: در حالی که صفحه ستون شما باید مقاصد معنایی شما را پوشش دهد، شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که جزئیات دقیق‌تری برای صفحات خود در هر گروه ایجاد کنید.
ایجاد فرمول‌های کلمه کلیدی
زمانی که  شما دارای گروه های هدف و کلمات کلیدی مطابقت داده شده با لیست دارید، باید متن کلمات کلیدی را متناسب با هر شهر به روز رسانی کنید، بنابراین می‌توانید آن‌ها را در محتوا ادغام کنید.  با انتخاب یک کلمه کلیدی از هر گروه هدف برای عمل کردن به شیوه کلمات کلیدی اصلی. اگر سه گروه هدف دارید، شما سه گروه کلمات کلیدی اصلی هدف برای صفحه خود دارید. سایر کلمات کلیدی جستجوی شما می‌توانن به صورت طبیعی و معمولی خود در صفحات شهر قرار بگیرند. اما به یاد داشته باشید که از دیگر ابزارهای کلمات کلیدی استفاده نکنید.  شما نباید از هر کلمه کلیدی که در جستجوی صفحات می‌بینید استفاده کنید. اگر برای حل کردن یک هدف می‌نوسید، گوگل کلمات کلیدی مرتبط از نطر معنای با محتوا را انتخاب می‌کند.

از کلمات کلیدی اصلی خود برای ایجاد فرمولی استفاده کنید که سفارشی سازی آن‌ها را برای هر شهر آسان کند. شما می‌توانید این فرمول را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار دهید تا صفحات شهر شما همه از قوانین کلید واژه یکسانی پیروی کنند.
به طور معمول، شما می‌خواهید کلمه کلیدی، به صورت درست در قواعد گرامری و هدف موقعیت خود قرار دهید.
بیایید چند نمونه را بررسی کنیم.
مثال‌های فرمول کلمات کلیدی محلی
فرمول: کلمه کلیدی + در + موقعیت هدف به شما عبارت‌های کلیدی مانند
لوله کشی اضطراری در دالاس
تعمیر سیستم تهویه در سیاتل
مشاوره املاک در اورلاندو را می‌دهد.

فرمول: کلمه کلیدی + نزدیک + موقعیت هدف به شما عبارات کلیدی مانند
خدمات کنترل آفات در نزدیکی دنور
دلیوری پیتزا در نزدیکی Roanoke
مرکز ترک اعتیاد الکل در نزدیکی شهر کانزاس را می‌دهد
چرا باید همه تلاش‌ها را برای ساخت کلمات کلیدی بکنیم؟
چرا که حجم و میزان زیادی از ترافیک به هدف‌های محلی وابسته هستند.

من می‌گویم اگر شما یک تجارت محلی یا مشتریان محلی دارید، استفاده از کلمات کلید محلی مخصوص بخش مهمی از استراتژی کلمات کلیدی شما است. تخمین زدن چگونگی دریافت ترافیک از کلمات کلیدی محلی دشوار است اما اگر شما به واقعیت که تقریبا نیمی از جستجوهای موجود در اینترنت دارای هدف محلی هستند فکر کنید،  شما به جایگاه خود رسیده‌اید. حتی اگر بگوییم « تعمیر دوچرخه » 720 جستجو در فلوریدا دارد، 360 جستجو از این کلمه کلیدی دارای هدف محلی هستند.
مری چوبانیان ، تولید کننده محتوا ، SEMrush
کلمات کلیدی کجا می‌روند؟

یکی از گروه‌های هدف را به عنوان “هدف اصلی” خود انتخاب کنید. نیتی که از نظر آن مهم ترین است ترافیک بالقوه، تبدیل یا درآمد. غالبا، این هدفی است که بر همه دیگران غلبه می‌کند. شما به آن بالاترین اولویت را در بین عناصر SEO می‌دهید به این معنی که کلید واژه اصلی برای این منظور باید باشد:

• در عنوان صفحه
• در توضیحات متا
• در هدر H1
• در پاراگراف یا بخش اول
• حداقل در یک سرصفحه H2
• در نام تصویر اول و متن alt

برای همه گروه‌های هدف دیگر، اکثر شرکت‌ها می‌خواهند قسمتی ایجاد کنند که به جستجوگر پاسخ دهد به طور خاص هدف کلمه کلیدی اصلی برای آن گروه هدف باید باشد:

• در عناوین فرعی آن بخش
• در پاراگراف اول آن قسمت
• در صورت امکان توضیح متا صفحه
• در هر تصویری (نام و متن (alt مربوط به آن بخش
تجربه کاربری بر جایگذاری کلمات کلیدی غلبه می‌کند
در حالی که می‌خواهید کلمات کلیدی خود را در مکان‌های مشخص شده در رتبه بالا قرار دهید، مطمئن باشید که آن‌ها به اجبار در محتواهایی غیر طبیعی برای خوانندگان و بازدیدکنندگان قرار نمی‌دهید. اگر نیاز دارید از کلمات توقف کننده یا تغییر دهنده استفاده کنید، علائم نگارشی را اضافه کنید یا از مترادف کلمات برای جلوگیری از عدم کپی بودن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، گوگل

همواره در تشخیص صفحات بر اساس موضوع بسیار خوب عمل می‌کند. هرچند که صفحات شما باید برای جستجوی کلمات کلیدی هدایت شده باشند. شما باید تمرکز بیشتری بر روی کپی نبودن کلمات کلیدی و هدف‌تان داشته باشید.
کلمه کلیدی مثال بالا را در نظر بگیرید  “خدمات کنترل آفات در نزدیکی دنور”. به احتمال زیاد می‌توانید این کلمه کلیدی را در بسیاری از مکان‌هایی که ما در بالا ذکر کردیم اضافه کنید، اما اگر آن را در همه جا قرار دهید، ممکن است از بین برود. با استفاده از انواع مختلف مانند در نظر بگیرید:
• خدمات کنترل آفات در دنور
• خدمات کنترل آفات دنور
• خدمات کنترل آفات، نزدیک دنور

6. صفحات شهرهای هدفمند به منابع محلی لینک می‌شوند

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود سایت شما بیش از حد محلی به نظر برسد و  ارزش آن برای بازدیدکنندگان افزایش پیدا کند، در حالی که به صورت بالقوه رتبه صفحه شما به منابع محلی لینک می‌شود.
انتخاب منابع معتبر و با کیفیتی که در واقع مقداری ارزش را برای کاربر فراهم می‌کند. مثال‌ها شامل موارد زیر می‌شوند
• سایت‌های اتاق بازرگانی
• هیات‌های انجمن
• وب سایت‌های شهرداری
• صفحات سازمان‌های محلی با رتبه بالا
شما حتی ممکن است از لینک‌های با اعتبار و کیفیت بالا برای جذب محلی استفاده کنید. اگر لینک‌ها به خوبی برای هدف محلی و محتوای شما برای رقابت در زمینه خدمات استفاده نشوند ممکن است خریداری شوند یا از بین بروند. برخی شواهد وجود دارد که لینک دادن به سایت‌هایی با اعتبار بالا می‌تواند به تنهایی رتبه سایت شما را بهبود بخشد، اما افزایش ارزش برای کاربر و این واقعیت که شما خود را با موضوعات محلی معتبر هماهنگ می‌کنید احتمالا عملکرد صفحه و میزان تعامل شما را بهبود می‌بخشد.
و به لطف RankBrain ترافیک بیشتری را به سایت هدایت می‌کند و رتبه جستجوی شما را نیز بهبود می‌بخشد.
برای تمرین نحوه لینک دادن، راهنمای Watch Engine Search را بررسی کنید.

7. صفحات قوی شهر شامل محله‌ها و شهرهای مجاور است

کمی فکر کنید که چگونه محله‌ها و شهرها را در صفحات شهر خود ادغام خواهید کرد. برخی از شرکت‌ها کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای کلی ادغام می‌کنند، در حالی که دیگران مکان‌های کوچک‌تر را به عنوان موارد خوشه‌ای موضوع در نظر می‌گیرند. حتی ممکن است یک صفحه ستون برای شهر ایجاد کنید و به صفحات کوچک‌تر و عمیق‌تر برای شهرها یا محله‌ها لینک دهید.
به یاد داشته باشید که نیازها و اهداف جستجو را در ذهن بسپارید اگر به صدها منطقه مترو خدمات رسانی می‌کنید، ایجاد صفحات محله‌ای برای هر کدام ممکن نیست یا کاری که می‌توانید در مقیاس بزرگ انجام دهید. در این مورد، بهتر است با قرار دادن اطلاعات محله‌های خود در صفحات شهر بهترین خدمات را ارائه دهید.
اگر شرکتی هستید که به چند شهر بزرگ در یک ایالت خدمات رسانی می‌کند، ایجاد  صفحات محله امکان‌پذیرتر است.
با افزودن اطلاعات مربوط به محلات در محتوای صفحات شهر خود، از جستجو رتبه بندی از نام‌های محله‌هایی که اغلب با کلمات کلیدی مرتبط هستند، سود خواهید برد. این  موضوع به طور طبیعی باعث می‌شود صفحه شما از نظر موتورهای جستجو بیشتر مرتبط باشد و در نتیجه باعث افزایش رتبه شما شود.

8. بهترین صفحات شهر دارای محتوای تازه هستند

گوگل به صفحاتی که مرتبا محتوای خود را از طریق الگوریتم تازه بودن به روز می‌کنند پاداش می‌دهد ، بنابراین صفحات شهرها نیز هرگز یک پیشنهاد یک بار و تمام شده نیستند.
در حالی که همیشه نمی‌توانید به طور مرتب محتوا را در تمام صفحات خود به روز کنید، در نظر بگیرید که مهم‌ترین بخش دیجیتال شما  به اندازه‌ای Avis گفته است تازه و به روز است. این شرکت لیستی از 300 صفحه دارد که مرتبا و مداوم در حال به روز رسانی هستند و انجام این کار نیز ممکن است برای کسب و کار شما نیز خوب باشد.

عوامل دیگری نیز می‌توانند بر نحوه برنامه ریزی بازآفرینی محتوای شما تاثیر بگذارند:
1. فصلی بودن، اگر صفحات شما به اطلاعات فصلی نیاز دارند، حتما آن‌ها را مرتبا اضافه کنید
2. تغییرات صنعت، اگر چیزی در صنعت شما تغییر کرد، ممکن است لازم باشد همه صفحات را به روز کنید
3. شهر تغییر می‌کند، اگر چیزی نحوه عملکرد شما در یک شهر را تغییر داد، نیاز است صفحات خود را به روز کنید
4. عملکرد  SEO اگر متوجه شدید که چندین صفحه آنطور که می‌خواهید رتبه بندی مناسبی ندارند، تجدید و بهبود محتوای آن‌ها را در اولویت قرار دهید
ادغام محتوای پویا که به طور خودکار یا از طریق برنامه‌های برنامه ریزی شده به روز می‌شود، محتوای صفحات شهر شما را تازه حفظ می‌کند. است مواردی مانند فیدهای داده (لیست MLS ، آگهی‌های شغلی جدید و غیره) و نظرات ایجاد شده توسط کاربر و محتوا نیز می‌توانند معجزه کنند.
نظرات به صفحات شما کمک می‌کند تا تازه بمانند.
GreenPal از مشتریان خود برای اطمینان از محتوای تازه استفاده می‌کند. “یکی از موارد منحصر به فرد هم بنیانگذار و من نظرات شنبه‌ها است. هر شنبه یک ساعت وقت صرف می‌کنیم تا به مقصد برسیم آن هفته به مشتریانی که ما می‌دانیم که تجربه خوبی داشته‌اند  از آن‌ها می‌خواهیم که در مورد یکی از موارد اصلی بر روی سایت ما نظر بگذارند.
در حالی که GreenPal بر روی سایت‌های بررسی واقعی (مانند Yelp یا   ( Google متمرکز است ، شما همچنین می‌توانید محتوایی را برای صفحه خود داشته باشید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به شما امکان  جمع آوری و بررسی را به صورت خودکار می‌دهد، که سپس می‌توانید به صفحات خاص شهر ارسال کنید.
GreenPal نشانه‌های کوچکی برای قدردانی از بازخورد مشتریان مانند تی شرت‌های شرکت یا وسایل حیوانات خانگی را با هزینه کم استفاده می‌کند. این یک تاکتیک عالی برای تشویق کاربران است تا نظرات خود را برای شما بگذارند، که همچنین به عنوان یک محتوا تازه نیز به نظر می‌رسد.
نظرات علاوه بر اینکه به صفحات شما کمک می‌کنند تا تازه بمانند، اعتماد ایجاد می‌کنند و به نرخ تبدیل شما کمک می‌کنند.

9. صفحات شهرها باید به اندازه کافی طولانی باشند تا کار انجام شود

شما ممکن است توصیه‌های زیادی در مورد تعداد کلمات صفحات شهر شنیده باشید، اما در مورد بیشتر موارد در دنیای بازاریابی دیجیتال، قوانین مربوط به طول به صورت سنگی تنظیم نشده است. بله، گوگل صفحات طولانی‌تر را بیشتر دوست دارد اما در برخی از موارد. شما باید عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید.

• چشم انداز رقابتی صفحات شهر در موقعیت شما چگونه است؟ میزان صفحه شهر رقیب شما چقدر است؟

• آیا تمام مقاصدی را که در فرایند تحقیق کلمات کلیدی خود کشف کرده‌اید حل کرده یا نوشته‌اید؟ شما محتوای کاملا معنایی می‌خواهید  و اگر شش هدف اصلی را کشف کردید، محتوای شما ممکن است  طولانی‌تر از زمانی که سه هدف را کشف کرده‌اید باشد.
• آیا طول به تجربه کاربری مثبت کمک می‌کند؟ آیا محتوا با لذت نمای خواندن یا دیواری از متن جریان می‌یابد؟ فشرده کردن تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌کند به جای ارسال متن به خاطر رسیدن به تعداد کلمات هدف در شمارش. گوگل به داده‌های تعامل کاربران نگاه می‌کند و تعاملات ضعیف می‌توانند بیشتر از داشتن یک صفحه کوتاه به شما آسیب بزندد.
مانند هر بازاریابی آنلاین، آزمایش برای موفقیت بسیار مهم است. اجرای آزمون‌هایی با صفحات کوتاه و طولانی را در نظر بگیرید برای اینکه ببینید کدام یک بهتر عمل می‌کند. (هم از نظر SEO و هم از نظر تبدیل) تا به شما در درک آنچه کمک صفحه شهر برای شمارش کلمات نیاز دارد، شبیه باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.