زمینه بیشتری به محتوای شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید. در اینجا نحوه استفاده از تصاویر، به روزرسانی های گسترده، فیلم ها و قالب بندی برای کمک به جلب توجه بیشتر آمده است.
با درگیر شدن در شبکه های اجتماعی که کمتر از 0.1٪ در آن پرسه می زنند، شبکه هایی که تبلیغات بیشتری نسبت به همیشه نشان می دهند و قابلیت مشاهده اجتماعی ارگانیک را در یک کاهش پیوسته را دارند، به نظر نمی رسد که شبکه های اجتماعی همان کانال بازاریابی پرسود سابق باشند.
پیشنهاد می کنیم مقاله چقدر باید برای محتوای سئو شده هزینه کنید؟ را مطالعه نمایید
با این حال، پایگاه های کاربری در حال رشد است، مشتریان از شبکه های اجتماعی برای تعامل با برندها استفاده می کنند و از همه مهمتر، تأثیرات اجتماعی بر تصمیمات خرید دارد.
این به ما چه می گوید؟
در حالی که ممکن است سطح دسترسی به شبکه های اجتماعی در حال کاهش باشد، مشتریان شما همچنان به این سیستم عامل ها کمک می کنند تا به آنها در یافتن اطلاعات و ارتباط با برندها کمک کنند. این امر به ما خاطرنشان می کند ما باید دریابیم که چگونه در صحنه ای که بر علیه ما کار می کند، به آنها برسیم. ما باید کار اجتماعی را به طروق مختلف برای خود بسازیم.
بخشی از این کار با خود محتوای شبکه های اجتماعی شروع می شود.
چگونه به مخاطب خود چیزی بدهیم که هم مورد علاقه او باشد،هم برجسته باشد و هم اینکه توجه او را جلب کند، ضمن اینکه به محدودیت های شخصیتی اونیز پایبند باشد؟
ما زمینه را به محتوای شبکه های اجتماعی اضافه می کنیم
به عنوان یک کاربر ، یکی از بزرگترین ناامیدی های من کلیک کردن روی لینک است که فقط برای احساس ناامیدی از محتوای شبکه های اجتماعی می باشد.
به همین دلیل، من تمایلی به کلیک کردن لینک ها ندارم.
با این وجود، اگر من بدانم که محتوای شبکه های اجتماعی قبل از باز کردن چیست، بسیار کمک کننده است.
نکته مهم این است که این کار از طریق تصاویر، به روزرسانی های گسترده، فیلم ها، قالب بندی و موارد دیگر قابل انجام است.
بیایید کمی بیشتر به آن بپردازیم.
1. فراتر از عنوان محتوای شبکه های اجتماعی بروید
این کارساده است، عنوان محتوای شبکه های اجتماعی پست را کپی کرده و در یک به روزرسانی اجتماعی قرار دهید. به اندازه کافی آسان است، مگر نه؟
مشکل این است که می تواند خیلی کسل کننده باشد! در بیشتر موارد، این پست را نمی فروشد و مطمئناً مردم را به کلیک ترغیب نمی کند.
به جای اینکه فقط عنوان را به اشتراک بگذارید، موارد زیر را در نظر بگیرید.
نقل قول ها در محتوای شبکه های اجتماعی
خواه یک نقل قول مشترک در محتوای شبکه های اجتماعی در قطعه باشد یا جمله ای که توجه شما را به خود جلب کند، در به روزرسانی خود از تماس های تلفنی استفاده کنید.
آمار در محتوای شبکه های اجتماعی
آمار محتوای شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای جلب توجه و یا حمایت از یک ایده است. علاوه بر این، آنها تمایل به جلب توجه مردم دارند.
آیا در محتوای خود آماری دارید که جذاب باشد؟ از آن در به روزرسانی های اجتماعی خود استفاده کنید.
چالش ها / راه حل ها در محتوای شبکه های اجتماعی
آیا محتوای شبکه های اجتماعی شما مشکل کسی را حل می کند؟ سپس با آن لید کنید.
به مخاطبان خود بگویید که چالش چیست و محتوای شبکه های اجتماعی شما چگونه به حل آن کمک می کند.
اگر در iOS عکسهای زیادی بگیرید، پرداختن به آنها. فایل های HEIC در ویندوز می تواند مشکل ساز باشد. این بهترین روش برای تبدیل آنهاست: https://t.co/oHyhLOl2dr
pic.twitter.com/8GOA3NkZrI
— Lifehacker (@lifehacker) May 28, 2019
مطالب آماده در محتوای شبکه های اجتماعی
یکی از روشهای مورد علاقه من در تولید محتوای شبکه های اجتماعی، به ویژه در محتوای با فرم طولانی تر، استفاده از مطالب آماده برای خوانندگان شما است. نکات مهمی را به خواننده خاطرنشان می کند و حتی تنبل ترین خوانندگان می توانند با چنین چیزی کنار بیایند.
همین مورد در به روزرسانی های اجتماعی اعمال می شود. در تمرکز بر روی مطالب آماده درنگ نکنید.
دشواری کلمات کلیدی: چگونگی تعیین شانس رتبه بندی در گوگل: https://t.co/gXLTWAAVR9 ( تجزیه و تحلیل خوب در اینجا توسط pic.twitter.com/q0ZfpxULnp : ahrefs
— Casie Gillette (@Casieg) May 22, 2019
آیا خواهان نکات بیشتر در خصوص نوشتن به روزرسانی کامل محتوای شبکه های اجتماعی هستید؟
من این قطعه را ازپست پلنر توصیه می کنم که همه چیز از طول مطلوب گرفته تا پیام غیرفعال صوتی و مخاطب را در نظر داشته باشید.
2. از تصاویر استفاده بهتری در محتوای شبکه های اجتماعی بکنید
این مورد ممکن است بدیهی به نظر برسد.
با این حال، به نظر من تصاویر رمز موفقیت در محتوای شبکه های اجتماعی هستند.
به هر حال، ما می دانیم که کاربران تصاویر روی کلمات را به خاطر می آورند و رنگ ها می توانند نسبت به رنگ های سیاه و سفید توجه بیشتری را به سمت خود جلب کنند.
مشکلی که می بینم این است که ما اغلب در انتخاب تصویر تنبل هستیم. من می دانم که مطمئنا مقصر این امر هستم.
ما یک تصویر استاک یا تصویر وبلاگ برجسته را می گیریم و آن را یک روز استفاده می کنیم. واقعا چقدر مفید است؟
چگونه می توانیم از تصاویر برای افزودن زمینه به به روزرسانی های محتوای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنیم؟
در اینجا چند ایده آورده شده است.
از کلمات خود در محتوای شبکه های اجتماعی استفاده کنید
به یاد آوردید که چگونه من فقط گفتم برای به روزرسانی های خود از نقل قول ها / مطالب آماده در محتوای شبکه های اجتماعی استفاده کنم؟ آن ها را بگیرید و آنها را به صورت تصویر درآورید. این یک روش عالی برای جلب توجه مردم و ارائه برخی اطلاعات اضافی برای به روزرسانی شما است.
حرکت را به محتوای شبکه های اجتماعی اضافه کنید
چند ماه پیش در تبلیغات اینستاگرام Cotapaxi روبرو شدم که خیلی دوستش داشتم. البته، من نمی توانم آگهی دقیق را پیدا کنم، اما بسیار شبیه به این بود:
روشن، جسورانه و دارای ریتم های مختلف، Teca Windbreaker ما در 16 رنگ جدید با نسخه محدود ارائه می شود. خودتان را با ترکیب رنگی مورد علاقه خود بیان کنید
: https://t.co/NjrpnJ5IF5
pic.twitter.com/LGZKTpylya
— Cotopaxi (@cotopaxi) February 13, 2019
Cotapaxi کت می فروشد و این کت ها در رنگ های مختلف ارائه می شوند.
چگونه می توانید این تغییرات را در یک به روزرسانی به مخاطبان خود در محتوای شبکه های اجتماعی نشان دهید؟
با یک ! GIF
GIF ها سرگرم کننده است و توجه را به خود جلب می کنند و با استفاده از فناوری ، ایجاد آنها هرگز آسان نبوده است.
ابزارهایی مانند Gifox ، ezGif و Giphy رایگان است و به سادگی استفاده می شود.
افزودن صدا به محتوای شبکه های اجتماعی
آیا می خواهید پیش نمایش آنچه را که قرار است بدست آورند به کاربران خود ارائه دهید؟
چرا مستقیم با آنها صحبت نمی کنید؟
Brie Anderson، مدیر برنامه بازاریابی دیجیتال در WSU Tech اخیرا خلاصه کنفرانس را به عنوان یک ویدیو ارسال کرده است:
اوقات خوبی را در #dskc بگذرانید و رازی در مورد پول یاد بگیرید که ارزش پول را به مشتریان اثبات می کند..
یک نکته: کمترین موضوع مورد علاقه اکثر افراد است.
#marketing pic.twitter.com/vPnXRWZs5b
— Brie E Anderson (@brie_e_anderson) May 20, 2019
چیزی که من در مورد این پست دوست دارم این است که من را هیجان زده می کند. این پست محتوای شبکه های اجتماعی به من در مورد این کنفرانس و اینکه چه چیزهایی باید بدانم می گوید.
واقعیت این است که این کار برای هر نوع محتوایی قابل انجام است و مستقیما از طریق تلفن انجام می شود. درست مثلها GIF ، فیلم هم نباید سخت باشد و حتی می توان زیرنویس را به صورت رایگان انجام داد.
روایت گر یک داستان در محتوای شبکه های اجتماعی باشید
تصاویر به ما امکان می دهد داستانی را در محتوای شبکه های اجتماعی بیان کنیم که در غیر این صورت ممکن است قادر به تعریف آن نباشیم. به عنوان مثال این تبلیغات فیس بوک را که شانل در روز مادر اجرا می کرد، در نظر بگیرید: احتمالاً یکی از بهترین تبلیغات FB برای روز مادر که دیده ام. بزرگداشت شنل بر تاکید بر تعطیلات پیش رو و @PPCHartman برای مشاهده این تبلیغ.
pic.twitter.com/BfLWHWSkXO
هیچ کلمه ای قادر به درک احساسی نیست که این تبلیغات به وجود می آورند. آنها بامزه هستند. آنها داستانی را در محتوای شبکه های اجتماعی تعریف می کنند و ما دقیقا می دانیم که آنها برای چه کاری این کار را می کنند.
از تصاویر خود برای فراتر رفتن از حد نرمال استفاده کنید. از آنها برای بیان داستانی که می خواهید تعریف شود استفاده کنید.
به الگوهای رفتاری خودتان در محتوای شبکه های اجتماعی واقف باشید
وب به سرعت حرکت می کند و الگوهای رفتاری نیز همین کار را می کنند. از هیچ یک از کرمیت های تجاری من گرفته تا صد کیانو ، هرگز نمی دانید که ممکن است با چه چیزی روبرو شوید.
اگرچه ممکن است احمقانه بنظر برسد اما الگوهای رفتاری در محتوای شبکه های اجتماعی می تواند راهی عالی برای افزودن زمینه به به روزرسانی های اجتماعی شما باشد. اما درست مثل هر چیز دیگری، به خاطر پریدن روی آن، از روی الگوهای رفتاری نپرید. اطمینان حاصل کنید که برای برند شما مناسب باشد.
3.از فضای سفید در محتوای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید
چیزی که اخیرا بیشتر به آن پی برده ام، بروزرسانی های گسترده در محتوای شبکه های اجتماعی است، به روزرسانی هایی که فضای بیشتری اشغال می کنند اما لزوما کلمات بیشتری را شامل نمی شوند.
در اینجا یک مثال آورده شده است:
بسیاری از نکات خوب در این پست: https://t.co/qE7B2xO4I3
1) فاویکون ها زیر دامنه یا دامنه محور هستند(URL نیستند)
2) گوگل بزرگترین های ارائه شده ها را گلچین می کند <link rel = “icon”>
3) یک URL برای بررسی اینکه کدام آیکون را گوگل فهرست بندی کرده است: (با دامنه خود جایگزین کنید) https://t.co/ECa0estFyG
More via @yvoschaap pic.twitter.com/yBehZxIWzs
— Cyrus (@CyrusShepard) June 3, 2019
چیزی که من در مورد این به روزرسانی های گسترده در محتوای شبکه های اجتماعی دوست دارم این است که به شما این امکان را می دهد اطلاعات بیشتری درباره آنچه که به اشتراک می گذارید بدون شلوغی بیش از اندازه به فالوران خود بدهید. آنها احساس هدفمند بودن می کنند.
چند نکته برای ایجاد به روزرسانی های گسترده:
از شکلک ها در محتوای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید
استفاده از شکلک ها در محتوای شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند یک نکته را بسیار راحت تر از کلمات بیان کنید. آنها همچنین برجسته هستند.
بگذارید بگوییم شما می خواهید 3 مورد را لیست کنید. از اعداد شکلک به جای نوشتن ساده اعداد 1،2،3 استفاده کنید. همین نکته را بیان می کند اما چشگیرتر است.
کدام یک از روندهای فناوری در حال حاضر بر بازاریابی محتوا تأثیر می گذارد؟
هوش مصنوعی است
جستجوی صوتی در حال تسخیر است
شکاف مهارت ها را بخاطر بسپارید
قدیمی های طلایی را فراموش نکنید
در اینجا نحوه سازگاری با آنها آمده است >>> https://t.co/2Zvfidba8p
by @davidhartshorne
— SEMrush (@semrush) June 4, 2019
شبکه را بشناسید
اگر می خواهید به روزرسانی های گسترده در محتوای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، به یاد داشته باشید که Facebook و LinkedIn هر دو به روزرسانی شما را قطع می کنند. مهمترین اطلاعات خود را در ابتدای کار قرار دهید و به طول توجه داشته باشید.
با هشتگ پایان دهید
صرف نظر از اینکه به کدام شبکه ارسال می کنید، اگر می خواهید یک به روزرسانی گسترده در محتوای شبکه های اجتماعی خود ایجاد کنید، هشتگ های خود را به انتها منتقل کنید. در حالی که هشتگ ها می توانند برای جستجو و افزودن زمینه مفید باشند، اما می توانند به روزرسانی را شلوغ نشان دهند.
در حال حرکت باش!
شبکه های اجتماعی روز به روز سخت تر می شوند اما این بدان معنا نیست که ارزشی ندارند. هنگامی که شروع به برنامه ریزی برای دور بعدی به روزرسانی در محتوای شبکه های اجتماعی خود می کنید، به این فکر کنید که چگونه می توانید از برخی نکات ذکر شده در بالا برای افزودن زمینه و مشارکت بیشتر استفاده کنید. به یاد داشته باشید، شما مجبور نیستید همه موارد موجود در این لیست را انجام دهید، اما سعی کنید عناصر مختلفی را آزمایش کنید تا دریابید کدام یک برای مخاطب شما بهتر است. شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است کشف کنید.