مقالات آموزشی

آشنایی با ۵ مرحله برای ایجاد وبلاگ دلخواه

مفید بود؟

در اینجا یاد می گیرید که کمتر از یک ساعت بتوانید یک وبلاگ ایجاد کنید. امروزه اگر می خواهید وبلاگ نویس خوبی شوید باید مراحلی را که برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب به شما آموزش می دهیم را انجام دهید، که اکنون بیشتر از 20 میلیون نفر این کار را انجام می دهند و همچنین در مجله زمان های نیویورک( New York Times

)، مجله زمان (TIME) و در برنامه امروز (TODAY) نیز مشاهده شده است.

 

چگونه در 5 مرحله راحت نحوه وبلاگ نویسی را یاد بگیریم

1.برای وبلاگ خود نامی را در نظر بگیرید و میزبانی آن را بر عهده بگیرید.

2.هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، وردپرس را نیز اضافه کنید.

3.یک پیش زمینه (تم) ساده را در نظر بگیرید تا صاحب وبلاگ خود شوید.

4.برای اینکه بتوانید خوانندگان را پیدا کنید و آمار را دنبال کنید، از دو افزونه وبلاگ نویسی اصلی و کلیدی استفاده کنید.

5.در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید محتوای متقاعد کننده و جذابی تولید کنید که خوانندگان وبلاگ شما به آن علاقه مند باشند.

مخاطب گرامی شما می توانید در رایا مارکتینگ به بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا دسترسی داشته باشید

چگونه در سریع ترین زمان ممکن می توانید یک وبلاگ را راه اندازی کنید

 

چگونه وبلاگ نویسی عالی را شروع کرده ایم

آیا قصد دارید در محتوا نویسی وبلاگ خود چیزی با مفهوم تولید کنید؟ در این صورت، چرا شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب نمی کنید؟ چرا تبدیل به یک وبلاگ نویس نمی شوید؟ بهترین تصمیمی که من و رایان تا این لحظه گرفته ایم، نوشتن این وبلاگ بوده است. گذشته از همه اینها، وبلاگ ما به شما کمک می کند تا بتوانید برای خود کسب درآمد کنید. مهم تر این که، یاد می گیرید که چگونه به زندگی دیگران ارزش دهید.

بنابراین شما تصمیم می گیرید که شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید، اما نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، این طور نیست؟ آیا می توانید حدس بزنید- چیزی که ما نتوانسته ایم حدس بزنیم! ما قبل از اینکه گروه “مینیمالیست ها” را برای خود تشکیل دهیم، قصد داشتیم ایده ها و نظرات خود را در وبلاگی بنویسیم و همچنین توسط آن وبلاگ عواطف و احساسات خود را نشان دهیم، اما درگیر انتخاب ها شده بودیم.

گیج و مبهوت و بدون هیچ سر نخی، نمی دانستیم نحوه وبلاگ نویسی چگونه است و اینکه چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس خوب شویم. چه زمانی باید اقدام به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنیم؟ چگونه نام یک دامنه وبلاگ را ثبت کنیم؟ میزبانی به چه معنا است؟ کدام سکوی وبلاگ نویسی را باید به کار ببریم؟ چگونه برای وبلاگ خود

موضوعی را در نظر بگیریم؟ در محتوا نویسی وبلاگ خود، بهتر است درباره چه موضوعاتی بنویسیم؟ ما HTML را به دشواری هجی کرده ایم، چه برسد به اینکه می خواستیم یک وبلاگ ایجاد کنیم!

اما خبر خوب این است که: این طور که معلوم است نحوه وبلاگ نویسی بسیار آسان می باشد. در طول زمانی که وبلاگ ما توجه میلیون ها خواننده را به خود جلب کرد، ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم، و اکنون حاصل سختی ها و رنج های خود را در اختیار شما قرار داده ایم تا شما برای ایجاد یک وبلاگ، خستگی کمتری را احساس کنید.

بی پرده گویی: وبلاگ مینیمالیست ها (The Minimalists) به وسیله میزبان آبی (Bluehost) مدیریت می شود. اگر به صورت ماهیانه مبلغ 2.75 دلار بپردازید، میزبان آبی (Bluehost) می تواند شما را در ایجاد یک وبلاگ و همچنین میزبانی آن راهنمایی کند. به دلیل اینکه مینیمالیست ها (The Minimalists) یک شریک وابسته به میزبان آبی (Bluehost) می باشد (برای مثال، اگر توسط لینک ها و پیوندهای ما خرید کنید، می توانید بدون اینکه هیچ هزینه اضافی پرداخت کنید، کسب درآمد داشته باشید)، اگر خواننده وبلاگ ما باشید، توسط این لینک می توانید به 50% تخفیف در پرداخت هزینه ماهیانه دست یابید و همچنین برای اولین سال می توانید یک هزینه رایگان دریافت کنید.

در وبلاگ نویسی عالی چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس حرفه ای شویم: ویدیوی آموزشی

اگر مایل هستید که مراحل ایجاد یک وبلاگ را یاد بگیرید، ما برای شما یک ویدیوی آموزشی تهیه کرده ایم که مرحله به مرحله چگونگی ساخت یک وبلاگ را توضیح می دهد، امروزه چگونه می توانیم به یک وبلاگ نویس حرفه ای و موفق تبدیل شویم، و همچنین تمام تعهداتی را که برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب باید داشته باشید را به شما نشان می دهد. در غیر این صورت، ادامه متن را مطالعه کنید.

چگونه ساخت وبلاگ را در 5 مرحله یاد بگیریم

1. برای وبلاگ خود نامی را در نظر بگیرید و میزبانی آن را بر عهده بگیرید.

2. هنگام ساخت وبلاگ، وردپرس را نیز اضافه کنید.

3. یک پیش زمینه (تم) را در نظر بگیرید تا صاحب وبلاگ خود شوید.

4. برای اینکه بتوانید خوانندگان را پیدا کنید و آمار را دنبال کنید، از دو افزونه وبلاگ نویسی اصلی و کلیدی استفاده کنید.

5. در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید محتوای متقاعد کننده و جذابی تولید کنید که خوانندگان وبلاگ شما به آن علاقه مند باشند.

سکوهای وبلاگ نویسی دیگری مانند وبلاگ نویس. کام (Blogger.com) و تامبلر. کام (Tumblr.com) نیز وجود دارند، تقریبا تمام وبلاگ نویسانی که در کار خود جدی هستند از سایت وردپرس خود میزبان استفاده می کنند، زیرا در این سایت آزادی عمل دارید که خلاقیت و انعطاف پذیری خود را نشان دهید.

مینیمالیست ها (The Minimalists) برای وبلاگ خود برنامه وردپرس را به کار می برند زیرا توسط این برنامه بهتر می توان شکل و قالب ظاهری وبلاگ را مدیریت کرد- به وسیله این برنامه می توانید مدیریت خلاقانه تری نسبت به بقیه سکوهای وبلاگ نویسی عالی داشته باشید. اوه، و وردپرس برنامه ای است که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آن استفاده کنید!

 

ما برای به وجود آوردن این وب سایت از این مراحل دقیق استفاده کرده ایم.
شما هم اگر این 5 مرحله را به کار ببرید، می توانید در کمتر از یک ساعت وبلاگ دلخواهتان را ایجاد کنید.

5 مرحله برای ایجاد وبلاگ دلخواه در کمتر از 1 ساعت

مرحله 1: برای وبلاگ خود نامی را در نظر بگیرید و میزبانی آن را بر عهده بگیرید. 

اولین کاری که ما هنگام ساخت وبلاگ در نظر گرفته ایم این است که به سراغ میزبان آبی (Bluehost) می رویم و دامنه خود را ثبت می کنیم، که بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانیم میزبان وبلاگ شویم. ما در اینجا به صورت لحظه ای مفهوم میزبانی را برای شما بیان می کنیم، اما ابتدا می خواهیم درباره نام دامنه وبلاگ شما بحث کنیم.

نام دامنه وبلاگ خود را معین کنید 

نام دامنه ای که شما برای وبلاگ خود انتخاب می کنید می تواند قسمت مهمی از وبلاگ شما باشد زیرا نام وبلاگ شما اولین چیزی است که خواننده را تحت تاثیر قرار می دهد. نام دامنه وبلاگ شما می تواند به عنوان URL شما و همچنین آدرس شما که در وب قرار می دهید نیز شناخته شود. برای نمونه، نام دامنه وبلاگ ما مینیمالیست ها.
کام (www.theminimalists.com) می باشد.

بنابراین، چه نامی برای وبلاگ خود در نظر گرفته اید؟ ممکن است نام وبلاگ شما، نام شما. ( YourName.com) باشد. شاید هم نام وبلاگ شما، نام کسب و کار شما باشد( YourBusinessName.com). یا ممکن است با خلاقیت فراوان یک نام تجاری برای وبلاگ خود در نظر گرفته اید. اگر انتخاب یک نام دامنه مناسب برای وبلاگتان کار سختی است، از وردوید (Wordoid) استفاده کنید که ابزاری بسیار عالی است و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید نامی مناسب برای وبلاگ خود در نظر بگیرید. فقط مراقب باشید که

هیچ هزینه ای برای نام دامنه وبلاگ خود پرداخت نکنید زیرا میزبان آبی (Bluehost) بدون گرفتن هیچ هزینه ای، نام دامنه وبلاگ رایگان در اختیار شما قرار می دهد. (اگر از قبل در جای دیگری برای نام دامنه وبلاگ خود، هزینه ای پرداخت کرده اید، مشکلی نیست زیرا میزبان آبی (Bluehost)، نام دامنه وبلاگ شما را که از قبل خریداری کرده اید را می تواند به راحتی هنگامی که می خواهید وبلاگ را ایجاد کنید، انتقال دهد).

میزبانی وبلاگ خود را ایجاد کنید و یک وبلاگ کامل بسازید

به محض اینکه نام دامنه وبلاگ خود را انتخاب کرده اید، لازم به این کار است که میزبانی وبلاگ خود را ایجاد کنید و یک وبلاگ کامل بسازید. با وجود اینکه برای استفاده از وردپرس نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست (به مرحله 2 در قسمت پایین مراجعه کنید)، اگر می خواهید میزبان وبلاگ وردپرس خود شوید، نیاز به یک مکان مورد اطمینان دارید (باید وبلاگ خود را در یک سرور در اینترنت قرار دهید).

اگر می خواهید میزبان وبلاگ خود شوید، ما به دلایل مختلف میزبان آبی (Bluehost) را به شما پیشنهاد می کنیم:

• ما میزبان آبی (Bluehost) را مورد استفاده قرار می دهیم. ما به طور شخصی برای میزبانی وبلاگ مینیمالیست ها (The Minimalists) از میزبان آبی (Bluehost) استفاده می کنیم. اگر شما شرکتی را به دیگران معرفی می کنید، خودتان نیز باید محصولات آن شرکت را قبول داشته باشید و از آنها استفاده کنید. ما همچنین برای میزبانی چندین وب سایت دیگر خود نیز آنها را مورد استفاده قرار می دهیم.

• خدمات مهم مشتری. خدمات مشتری میزبان آبی (Bluehost) به طور 100% توسط ایالات متحده آمریکا پایه گذاری شده است. با زمان های نگهدارنده ای که به طور میانگین کمتر از 30 ثانیه و به طور 100% در خانه و کارکنانی که در سایت در دفاتر خود در تگزاس هستند، می توانید بدون هیچ نگرانی خیالتان را راحت کنید کسی که شما را در سایت راهنمایی می کند، در این کار بسیار حرفه ای و خبره است و دقیقا می داند که چگونه به شما کمک کند. همچنین اگر هنگام ساخت وبلاگتان با سوالاتی مواجه شوید، آنها شما را در کل مراحل ایجاد وبلاگ راهنمایی می کنند.

• قیمت فوق العاده. مینیمالیست ها. کام (TheMinimalists.com) شریکی است که به میزبان آبی (Bluehost) وابسته می باشد، که به این مفهوم است که ما جدا از اینکه خدمات آنها را مورد استفاده قرار می دهیم، همچنین کمیسیونی را دریافت می کنیم که به ما کمک می کند تا بتوانیم به سراغ مشتریان جدید خود برویم. اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع نگاه کنیم، ما حتی اگر جزء آن دسته از شرکت های وابسته هم نبودیم، باز هم میزبان آبی (Bluehost) را مورد استفاده قرار می دادیم- مدت زمان طولانی است که ما آنها را مورد استفاده قرار داده ایم. ما فقط به دلیل وابسته بودن خودمان، میزبان آبی (Bluehost) را به شما پیشنهاد نمی کنیم (هر شرکتی که میزبان می باشد، باید یک برنامه وابسته مشابه را فراهم کند)؛ ما میزبان آبی (Bluehost) را به شما توصیه می کنیم زیرا یکی از بهترین و مورد اطمینان ترین انتخاب ها می باشد. همچنین به دلیل اینکه ما با یکدیگر شریک هستیم، میزبان آبی (Bluehost) به خوانندگان و مخاطبان وبلاگ مینیمالیست ها (TheMinimalists.com) 50% تخفیف می دهد: می توانید فقط مبلغ 2.75 دلار به صورت ماهیانه در اولین سال پرداخت کنید.

• نام دامنه وبلاگ رایگان. اگر می خواهید میزبان وبلاگ خود شوید و یک وبلاگ کامل بسازید،  باید ثبت نام کنید که در هنگام ثبت نام، میزبان آبی (Bluehost) بدون گرفتن هیچ هزینه ای و به صورت رایگان یک نام دامنه وبلاگ در اختیار شما قرار می دهد، و همچنین توسط آن می توانید از هزینه های اضافی و تکراری برای خرید نام دامنه وبلاگ خودداری کنید. اگر از قبل برای نام دامنه وبلاگ خود هزینه ای پرداخت کرده اید، باز هم جای نگرانی نیست؛ میزبان آبی (Bluehost) به شما این امکان را می دهد که بتوانید نام دامنه وبلاگی را که قبلا خریداری کرده اید را به کار ببرید (این مرحله فقط یک مرحله اضافه می باشد).

• به طور تضمینی پول شما را باز می گرداند. میزبان آبی (Bluehost) یک ضمانت 30 روزه بازگشت پول را برای شما فراهم می کند، بنابراین حتی اگر نظر شما عوض شود هم هیچ مشکلی برایتان به وجود نمی آید.

• قابلیت اطمینان. امکاناتی که میزبان آبی (Bluehost) برای شما فراهم می کند به صورت جهانی می باشد. آنها دارای مرکز داده 20000 فوت مربع که به صورت سفارشی ایجاد شده است می باشند که همراه با ژنراتورهای پشتیبان می توانند به یک شهر قدرت دهند.

• دوستان و خانواده. بعضی از دوستان و خانواده ما همچنین میزبان آبی (Bluehost) را برای میزبانی وبلاگ های خود انتخاب می کنند.

حالا که آمادگی یک وبلاگ نویسی مفصل را دارید، به سراغ میزبان آبی (Bluehost) بروید و روی گزینه اکنون می خواهم شروع کنم (Get Started Now) کلیک کنید.

 

میزبان آبی (Bluehost)

پیشنهاد منحصر به فردی که برای طرفداران وبلاگ مینیمالیست ها (The Minimalists) ارائه داده می شود

نام دامنه وبلاگ رایگان و سازنده سایت

تنها با یک کلیک می توانید وردپرس را به راحتی نصب کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

ضمانت 30 روزه بازگشت پول

فقط با پرداخت ماهی 2.75 دلار شروع کنید.

اکنون می خواهم شروع کنم

بیشتر از 2 میلیون وب سایت را در سراسر جهان تامین می کند.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که برای میزبانی وبلاگ خود قصد دارید از چه برنامه ای استفاده کنید.

برنامه خود را انتخاب کنید

برنامه پایه ای -برنامه اضافه-  برنامه برتر (برنامه ای که پیشنهاد می شود)

 

از تصویر بالا به این نتیجه می رسیم که دامنه قیمت ها از 3 دلار تا 6 دلار می باشد و این به شما بستگی دارد که آیا قصد دارید از برنامه پایه ای یا برنامه میزبانی وبلاگ تکی و یا برنامه قدرتمندتری که این امکان را به شما می دهد که بتوانید چند وبلاگ ایجاد کنید، استفاده کنید.

توجه داشته باشید که: به دلیل اینکه ما یک شریک وابسته هستیم، میزبان آبی (Bluehost) برای مخاطبان و خوانندگان وبلاگ مینیمالیست ها (TheMinimalists) قیمت خاصی را فراهم می کند: می توانید به صورت ماهیانه فقط مبلغ 2.75 دلار برای اولین سال پرداخت کنید. این یک تخفیف بسیار مهم و منصفانه می باشد.

به محض اینکه تصمیم گرفتید که از کدام برنامه می خواهید استفاده کنید، باید نام دامنه وبلاگ خود را انتخاب و یا آن را وارد کنید.

میزبان آبی (Bluehost)

اکنون ثبت نام کنید

از اینکه میزبان آبی (Bluehost) را انتخاب کرده اید، از شما ممنونیم. شما از اینکه ما را به عنوان میزبان وب سایت و همچنین ارائه دهنده تجارت الکترونیکی خود انتخاب کرده اید، مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید و انتخاب درستی کرده اید. ما خدمات بسیار عالی، سخت افزار قابل اعتماد و همچنین قیمت های مقرون به صرفه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. ما تجارت شما را تحسین می کنیم و در انتظار یک رابطه عالی هستیم.

اگر از نام دامنه وبلاگ برخوردار نیستید، به راحتی می توانید نام وبلاگی که به آن علاقه دارید را در قسمت جعبه نام دامنه وبلاگ جدید (New Domain Box) وارد کنید.

همچنین اگر از قبل برای خود یک نام دامنه وبلاگ خریده اید، می توانید به راحتی آن را در قسمت من یک نام دامنه وبلاگ دارم (I have the domain name) وارد کنید.

سپس روی گزینه بعدی (Next) کلیک کنید.

در مرحله آخر، برای خود یک حساب وبلاگ بسازید.

میزبان آبی (Bluehost)

حساب خود را ایجاد کنید

اگر می خواهید به راحتی برای خود یک حساب ایجاد کنید، از ورود به سیستم گوگل استفاده کنید.

اطلاعات حساب

لازم است که تمام کادرها پر شوند، مگر اینکه به آن اشاره شده باشد.

نام

 نام خانوادگی

(اختیاری) نام تجاری

کشور

 آدرس محل سکونت

 شهر

 ایالت

 کد پستی

برای اینکه بتوانید میزبانی وبلاگ خود را تکمیل کنید، باید روی گزینه کلمه عبور خود را ایجاد کنید (Create your password) کلیک کنید.

میزبان آبی (Bluehost)

به میزبان آبی (Bluehost) خوش آمدید

تبریک می گوییم!

خرید شما با موفقیت انجام شد. یک ایمیل برای تایید به … ارسال خواهد شد.

برای حساب خود یک کلمه عبور انتخاب کنید

قبل از اینکه بتوانید وارد حساب خود شوید و یا از ویژگی های میزبانی جدید خود استفاده کنید، ابتدا لازم است برای خود یک کلمه عبور امن بسازید. لطفا به کلمه عبور خود و همچنین اطلاعات پرداخت میزبانی خود توجه زیادی داشته باشید، زیرا به این موارد برای اهداف تایید حساب خود هنگام قرارداد پشتیبانی میزبان آبی (Bluehost) نیاز دارید.

کلمه عبور خود را ایجاد کنید

رسید سفارش شما

درست مثل آن، شما تقریبا تبدیل به یک وبلاگ نویس می شوید!

کتاب الکترونیکی رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای 

 

از چه طریقی می توانیم یک کتاب الکترونیکی وبلاگ را شروع کنیم

آیا برای وقت و زمان خود تحت فشار هستید؟ در اینجا یاد می گیرید که ما چگونه توانسته ایم بدون پرداخت هیچ هزینه ای و توسط این کتاب الکترونیکی رایگان اقدام به نوشتن یک پست وبلاگ خوب و موفق کنیم.

ایمیل شما:                                                                         ارسال

مرحله دوم: هنگام وبلاگ نویسی مفصل، وردپرس را نیز اضافه کنید.

در این مرحله، شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای وردپرس را نصب کنید و یک وبلاگ نویسی مفصل انجام دهید. هرگز از کلمه نصب (install) نترسید و درباره آن نگران نباشید. نصب وردپرس بسیار آسان تر از آن چیزی است که تصورش را می کنید و میزبان آبی (Bluehost) مسئولیت بیشتر کارها را بر عهده می گیرد.

اگر می خواهید شروع کنید می توانید به راحتی روی گزینه وارد شدن (Log In) کلیک کنید.

میزبان آبی (Bluehost)

تبریک می گوییم!

شما با موفقیت توانستید یک کلمه عبور جدید ایجاد کنید!

وارد شوید

میزبان آبی (Bluehost) چندین انتخاب طرح وبلاگ را در اختیار شما قرار می دهد، اما می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی به قسمت پایین بروید و روی گزینه از این مرحله بگذر (Skip This Step) کلیک کنید (در یک لحظه متوجه همه چیز خواهید شد).

میزبان آبی (Bluehost)

موضوعی را در نظر بگیرید که به شما الهام بخشد.

هر زمان که دلتان بخواهد بعدا می توانید موضوع خود را تغییر دهید. بنابراین، بیایید شروع به ساختن کنیم!

سیدنی

اندازه

سفارشی کردن

هسشیا

مسحور کردن

ویترین

از این مرحله بگذر

اکنون شما توانسته اید وردپرس را نصب کنید. به راحتی روی گزینه شروع به ساختن کن (Start Building) کلیک کنید تا بتوانید به داشبورد وبلاگ نویسی عالی جدید خود بروید و به مرحله بعدی که مرحله 3 است برسید.

تمام شد!

شروع به ساختن کن

یا به حساب میزبان آبی (Bluehost) برو

مرحله 3: یک پیش زمینه (تم) ساده ای را در نظر بگیرید تا صاحب وبلاگ خود شوید. 

اگر پیش زمینه (تم) خوبی را در نظر داشته باشید، می توانید طرحی را برای وبلاگ خود انتخاب کنید بدون اینکه نیاز به این باشد که در برنامه نویسی و همچنین علم طراحی تجربه و تخصص داشته باشید. به عبارتی دیگر، به کمک یک پیش زمینه (تم) خوب شما می توانید وبلاگ خود را دقیقا همان طور که علاقه مند هستید طراحی کنید. اگر شما یک برنامه نویس نیستید (که مطمئنا من نیز نیستم)، پس سعی کنید با انتخاب یک پیش زمینه (تم) خوب و مناسب، طراحی وبلاگ خود را میلیون ها برابر راحت تر کنید.

ما وبلاگ خود را از BYLT طراحی می کنیم، و BYLT سکویی است که دوستان خوب ما آن را در SPYR ساخته اند. دارای چندین پیش زمینه (تم) زیبا و ساده ای می باشد که می توان آنها را انتخاب کرد، و در حقیقت، اگر شما هم علاقه مند هستید می توانید دقیقا همان پیش زمینه (تمی) را که ما از آن استفاده می کنیم را خریداری کنید.

به راحتی به سراغ BYLT بروید و پیش زمینه وردپرس مینیمالیست (the minimalist) را جستجو کنید که بسیار شایسته زیبایی شناسی مورد علاقه شما می باشد. پیش زمینه های آنها از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند؛ به علاوه، به محض اینکه شما پیش زمینه (تم) خود را می خرید، با همان گروهی برای پشتیبانی از کار خود مواجه خواهید شد که مورد اعتماد و اطمینان ما هستند.

 

bylt

ضروری و مهم (Essential)

ضروری و مهم، یک موضوع مینیمالیستی و پررنگ است که به طور ویژه برای نویسندگان و وبلاگ نویسان طراحی شده است. یک سکوی محتوای اول که برای بازدیدکنندگان وبلاگ شما تجربه یک خواندن زیبا و ظریفی را بر روی هر دستگاهی فراهم می کند. بیشتر یاد بگیرید

به محض اینکه پیش زمینه (تم) خود را خریداری کردید، می توانید پیش زمینه وردپرس خود را با یک فایل .زیپ (.zip) از داشبورد BYLT خود دانلود کنید. این فایل را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود ذخیره و نگهداری کنید، زیرا لازم است آن را در وردپرس فقط برای لحظه ای بارگذاری کنید.

bylt

خوش آمدید، جف!

دانلودهای شما

 فایل ها                                                                                     نام دانلود

 

آیا سادگی و راحتی نصب وردپرس را به خاطر دارید؟ نصب درست و صحیح پیش زمینه (تم) وبلاگ شما نیز به همان اندازه راحت است.

اول باید به داشبورد وردپرس خود مراجعه کنید.

شما باید از قبل به سیستم وارد شده باشید، اما هر وقت که از سیستم بیرون آمدید باید به میزبان آبی من. کام (my.bluehost.com) مراجعه کنید، و سپس نام دامنه جدید خود (یا نام کاربری) و همچنین کلمه عبور خود را نیز وارد کنید و روی گزینه ارسال (Submit) کلیک کنید.

میزبان آبی (Bluehost)

                                    ورود به سیستم میزبانی

ورود به ایمیل وب

ورود به حساب خودتان

با گوگل وارد شوید

یا

نام دامنه وبلاگ یا نام کاربری

کلمه عبور

ارسال

از این قسمت به سایت های من (My Sites) مراجعه کنید و روی گزینه وارد شدن به وردپرس (Log in to WordPress) کلیک کنید.

میزبان آبی (Bluehost)                                                                                                      ایجاد سایت

سایت های من (My Sites)

مدیریت سایت

وارد شدن به وردپرس

خوش آمدید

در مرحله بعدی، روی گزینه ظاهر> پیش زمینه ها (تم ها) Appearance> Themes که در داشبورد وردپرس شما قرار دارد کلیک کنید.

میزبان آبی (Bluehost)

به وردپرس خوش آمدید

در ایجاد چه نوع سایتی می توانیم شما را راهنمایی کنیم؟

  شخصی

 تجاری و کسب و کار

در مرحله بعدی، روی گزینه بارگذاری (Upload) کلیک کنید.

 

در مرحله بعدی، روی گزینه پیش زمینه (تم) را بارگذاری کن (Upload Theme) که توسط گزینه فایل را انتخاب کن (Choose File) دنبال می شود، کلیک کنید.

در جستجوی فایل .زیپ (.zip) که آن را از داشبورد BYLT خود دانلود کرده اید باشید و آن را پیدا کنید (این فایل پیش زمینه (تم) شما است) و سپس روی گزینه اکنون نصب کن (Install Now) کلیک کنید تا بتوانید طرح وبلاگ زیبا، ساده و جدید خود را نصب کنید.

پیش زمینه ها (تم ها) را اضافه کن پیش زمینه (تم) را بارگذاری کن                                         اگر شما از یک پیش زمینه ای در قالب .زیپ (.zip) برخوردار هستید، توسط بارگذاری می توانید آن را در این قسمت نصب کنید.

در مرحله پایانی، روی گزینه فعال کردن (Activate) کلیک کنید تا بتوانید پیش زمینه (تم) وبلاگ خود را نصب کنید.

در حال نصب پیش زمینه (تم) از فایل بارگذاری شده: ضروری و مهم essential-1.1.2.zip

لطفا تنظیمات تحلیلی گوگل خود را پیکربندی کنید!

در حال باز کردن بسته…

در حال نصب پیش زمینه (تم)…

پیش زمینه (تم) با موفقیت نصب شد.

پیش نمایش زندهI فعال کردنI بازگشت به صفحه پیش زمینه ها (تم ها)

باید روی گزینه فعال کردن کلیک کنید.

مرحله 4: برای اینکه بتوانید خوانندگان را پیدا کنید و آمار را دنبال کنید، از دو افزونه وبلاگ نویسی عالی اصلی و کلیدی استفاده کنید.  

پلاگین ها ضمائم شخص سوم هستند که باعث می شوند وبلاگ شما از عملکرد بیشتری برخوردار شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تعداد پلاگین ها و افزونه های وبلاگ خود را به حداقل برسانید و فقط روی نصب بهترین افزونه ها متمرکز شوید، زیرا وجود تعداد زیاد افزونه ها- مانند پلاگین های غیر قابل اعتماد- باعث کاهش سرعت سایت شما می شود. تعداد پلاگین هایی که ما در وب سایت مینیمالیست ها (The Minimalists) استفاده کرده ایم، بسیار کم می باشد.

در این قسمت می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، افزونه های زیر را نصب و فعال کنید:

• سئوی جدید (Yoast SEO) افزونه سئوی استاندارد دفاکتو برای وردپرس می باشد. برای آشنایی با جزئیات بیشتر و اطلاعاتی که علاقه مند هستید درباره سئوی وردپرس بدانید، به سراغ راهنمای قطعی سئوی جدید (Yoast Definitive SEO Guide) بروید و آن را بخوانید.

• تجزیه و تحلیل گوگل (Google Analytics) برای وردپرس توسط دید هیولا (MonsterInsights) به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی و همراه با مقدار زیادی داده های جذاب و جالب، ترافیک وبلاگ خود را ردیابی کنید: ترافیک کلی، منابع ترافیک، دیدگاه ها مطابق نویسنده و دسته بندی، ردیابی اتوماتیک کلیک های خروجی و نمایش صفحه.

روی گزینه پلاگین ها> اضافه کردن افزونه جدید (Plugins> Add New) که در داشبورد وردپرس شما قرار دارد کلیک کنید.

در جستجوی سئوی جدید (Yoast SEO) باشید.

اضافه کردن افزونه ها   بارگذاری کردن پلاگین

اکنون نصب کن (Install Now)

افزونه سئوی وردپرس- رانک مس

رانک مس یک افزونه سئوی انقلابی است که خصوصیات بسیاری از ابزارهای سئو را در یک بسته واحد ترکیب می کند و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ترافیک خود را تکثیر کنید.

توسط رانک مس

سئوی جدید (Yoast SEO)

 

سئوی وردپرس خود را توسعه دهید: با استفاده از افزونه سئوی جدید، نوشتن یک پست وبلاگ

خوب را شروع کنید و صاحب یک سایت وردپرس کاملا بهینه سازی شده باشید.

توسط تیم سئوی جدید

در مرحله بعدی، روی گزینه اکنون نصب کن (Install Now) که توسط گزینه فعال کردن (Activate) دنبال می شود کلیک کنید تا بتوانید فوری وبلاگ خود را تبدیل به یک سئوی پیشرفته کنید.

در مرحله بعدی، در جستجوی دید هیولا (MonsterInsights) باشید.

افزودن پلاگین ها   بارگذاری کردن افزونه ها

افزونه داشبورد تجزیه و تحلیل گوگل برای وردپرس توسط دید هیولا (MonsterInsights)

اکنون نصب کن (Install Now)

دیدگاه هیولا

MonsteInsights

بهترین افزونه تجزیه و تحلیل گوگل برای وردپرس می باشد. ببینید که بازدیدکنندگان از چه طریقی وب سایت شما را پیدا می کنند و آن را مورد استفاده قرار می دهند، در این صورت همیشه این توانایی را دارید که دوباره آنها را به سمت وبلاگ خود جذب کنید.

توسط دید هیولا (MonsterInsights)

افزودن پلاگین ها   بارگذاری کردن افزونه ها                                                                          

پنجره های بازشو توسط هیولای اپتین- بهترین افزونه پنجره وردپرس

اکنون نصب کن (Install Now)

هیولای اپتین (OptinMonster) بهترین افزونه پنجره وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فهرست های ایمیل و همچنین فروش خود را توسعه دهید…

توسط تیم هیولای اپتین (OptinMonster)

در مرحله بعدی، روی گزینه اکنون نصب کن (Install Now) که توسط گزینه فعال کردن (Activate) دنبال می شود کلیک کنید.

افزودن پلاگین ها   بارگذاری کردن افزونه ها

افزونه داشبورد تجزیه و تحلیل گوگل برای وردپرس توسط دید هیولا (MonsterInsights)

فعال کردن (Activate)

دیدگاه هیولا (MonsterInsights)

بهترین افزونه تجزیه و تحلیل گوگل برای وردپرس می باشد. ببینید که بازدیدکنندگان از چه طریقی وب سایت شما را پیدا می کنند و آن را مورد استفاده قرار می دهند، در این صورت همیشه این توانایی را دارید که دوباره آنها را به سمت وبلاگ خود جذب کنید.

توسط دید هیولا (MonsterInsights)

افزودن پلاگین ها   بارگذاری کردن افزونه ها                                                                        

پنجره های بازشو توسط هیولای اپتین- بهترین افزونه پنجره وردپرس

اکنون نصب کن  (Install Now)

هیولای اپتین (OptinMonster) بهترین افزونه پنجره وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فهرست های ایمیل و همچنین فروش خود را توسعه دهید…

 توسط تیم هیولای اپتین (OptinMonster)

در مرحله بعدی، روی گزینه ویزارد را راه اندازی کن (Launch the Wizard) کلیک کنید! و سپس برای اینکه بتوانید راه اندازی بصیرت هیولا (MonsterInsights) را به اتمام برسانید، باید مراحل را دنبال کنید.

به دید هیولا (MonsterInsights) خوش آمدید

از اینکه دید هیولا (MonsterInsights) را انتخاب کرده اید، از شما ممنونیم- که قوی ترین افزونه تجزیه و تحلیل وردپرس می باشد.

با دید هیولا (MonsterInsights) شروع کنید

برای تماشای ویدیو این قسمت را کلیک کنید

توسط دید هیولا (MonsterInsights) می توانید “بدون هیچ مشکلی” تجزیه و تحلیل گوگل در وردپرس را با روشی صحیح راه اندازی کنید. می توانید ویدیوی آموزشی ما را تماشا کنید و یا اینکه از راه اندازی ویزارد 3 دقیقه ای ما استفاده کنید.

ویزارد را راه اندازی کن!

راهنمای کامل را بخوانید

در آخر، بنابراین افراد این توانایی را خواهند داشت که بتوانند توسط ایمیل به پست های وبلاگ شما دسترسی داشته باشند، ما یک حساب رایگان مشعل خوراک (Feedburner) ساخته ایم. برای اینکه بتوانید از خدمات اشتراک ایمیل با ویژگی های خاص بیشتری برخوردار شوید، ما مخاطب ثابت (لینک وابسته) را به شما پیشنهاد می کنیم. (راستی، اگر شما از قبل عضو وبلاگ مینیمالیست ها (The Minimalists) توسط ایمیل نشده اید، در اینجا می توانید باشید).

مرحله 5: در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید محتوای متقاعد کننده و جذابی تولید کنید که خوانندگان وبلاگ شما به آن علاقه مند باشند. 

به شما تبریک می گوییم! شما توانسته اید یک وبلاگ ایجاد کنید، و اکنون زمان آن رسیده است که شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید. تفریح و سرگرمی از اینجا شروع می شود.

اکنون که صاحب وبلاگ خود هستید، می توانید به طور کامل مالک اصلی این وبلاگ شوید؛ شما باید یک دیدگاه واقعی داشته باشید.

• محتوا نویسی وبلاگ. شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید و محتوای وبلاگ خود را برای صفحات مهم و اصلی خود منتشر کنید: یک درباره صفحه (About Page)، صفحه مخاطب، صفحه از اینجا شروع کنید (Start Here Page) و هر صفحه ای که علاقه مند هستید در سرتیتر وبلاگ جدید شما وجود داشته باشد را ایجاد کنید.

• عکس. عکس خودتان را در وبلاگتان قرار دهید (نکته حرفه ای: می توانید از خودتان یک عکس سلفی با نوری که از روشنایی مناسبی برخوردار است بگیرید، اما در موقعیت های مناسب سعی کنید از خودتان عکس های حرفه ای بگیرید؛ این عکس ها ارزش آن را دارد که برایشان هزینه کنید زیرا افراد توسط عکس هایشان بیشتر از لوگوها و آرم هایی که در وبلاگ خود قرار می دهند، شناسایی می شوند).

• لوگوها و آرم ها. با به کارگیری برنامه هایی مانند این دیزاین، فتوشاپ و یا ویراستار متن برای وبلاگ خود یک لوگو و آرم اصلی بسازید (توجه داشته باشید که: حتی اگر از مهارت طراحی برخوردار نیستید، با استفاده از کاربرد صفحات اپل (Apple Pages) و بعد از دانلود بعضی از هنرهای برداری بدون پرداخت هیچ هزینه ای و همچنین با انتخاب حروفچینی که به بهترین نحو مناسب زیبایی شناسی ما باشد، ما توانستیم لوگوی ساده و زیبای خود را ایجاد کنیم). یا اینکه می توانید کسی را استخدام کنید تا برای شما یک لوگوی حرفه ای طراحی کند مانند: 99 طرح (99designs) و یا SPYR.

• تصاویر. نوشتن یک پست وبلاگ خوب را همراه با عکس ها و تصاویر موجودی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند شروع کنید: پل جارویس Paul Jarvis (رایگان)، چلپ چلوپ کردن Unsplash (رایگان)، کتابخانه کنگره Library of Congress (رایگان)، آی استاک iStock (بر حسب هزینه)، شاتر استاک Shutterstock (بر حسب هزینه).

• نظرات. شما باید مشخص کنید که آیا مایل هستید مخاطبان شما نظراتشان را در وبلاگتان قرار دهند؛ بهتر است مایل به این کار باشید زیرا روشی سودمند است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بازخورد را دریافت کنید و همچنین با این شیوه می توانید به طور مستقیم درگیر خوانندگان وبلاگ خود باشید و با آنها ارتباط داشته باشید.

• شبکه های اجتماعی. در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک یا اینستاگرام (یا هر سه آنها) حضور داشته باشید.

• منتشر کنید. نوشتن یک پست وبلاگ خوب و جدید را شروع کنید. سعی کنید حداقل در هفته یک بار منتشر کنید، مخصوصا اگر تازه شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کرده اید، بنابراین می توانید مخاطبان و خوانندگان زیادی را به سمت وبلاگ خود بکشانید. در قسمت زیر با 20 نکته مهم درباره وبلاگ نویسی عالی آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا بتوانید در قسمت چگونه وبلاگ نویسی عالی داشته باشیم (How to Blog) نوشتن خود را توسعه دهید، این مقاله همچنین درباره 15 دلیل که باید وبلاگ نویسی عالی را شروع کنید و در مقابل 3 دلیل که نباید اقدام به وبلاگ نویسی کنید را نیز توضیح می دهد.

امیدواریم که در وبلاگ جدید خود سرگرمی های زیادی را فراهم کرده باشید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که فقط در طول چند ماه، پیشرفت های زیادی را در وبلاگ خود خواهید داشت. شما اکنون به طور رسمی تبدیل به یک وبلاگ نویس شده اید. هر کجا که قصد دارید به آنجا بروید، مطمئن شوید که از سفری که در پیش دارید نهایت لذت را می برید.

چگونه یک وبلاگ نویسی عالی داشته باشیم:

20 نکته مهم برای وبلاگ نویسی که به شما کمک می کند تا بتوانید نوشتن خود را توسعه دهید.

ما با ایمیل های زیادی مواجه می شویم که در آن چگونگی انجام یک وبلاگ نویسی عالی، موضوعاتی که باید برای وبلاگ در نظر گرفته شود و همچنین درباره چگونگی تولید یک محتوای معنی دار و با مفهوم از ما سوالاتی می شود. قسمت های زیادی از این مقاله برای شما توضیح داده است که چگونه یک وبلاگ ایجاد کنید، اما این کافی نیست و فقط مرحله ابتدایی و اولیه آن را شامل می شود. اکنون زمان آن رسیده است که اقدام به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید و همچنین محتوا نویسی وبلاگ خود را انتشار دهید.

در این قسمت درباره 20 نکته مهم که نقش اساسی در وبلاگ نویسی عالی دارند، برای شما توضیح داده می شود.

1.جایگاه خود را پیدا کنید.

لازم نیست که برای خود جایگاهی داشته باشید، اما این کار به شما کمک بزرگی می کند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس شوید، ابتدا باید این سوال مهم را از خود بپرسید که شما درباره چه چیزهایی شور و اشتیاق دارید. دوندگی؟ آشپزی؟ پدر یا مادر شدن؟ آیا می دانید که درباره چه چیزهایی شور و اشتیاق دارید؟ اگر این طور است، درباره هر موضوعی که به آن علاقه دارید، شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید. در غیر این صورت، باید در جستجوی موضوعاتی باشید که فکر می کنید دوست دارید درباره آنها بنویسید.

توجه داشته باشید که: به طور کلی، افراد نباید نوشتن یک پست وبلاگ خوب را با موضوعاتی مانند مینیمالیسم یا کتو و یا هر موضوعی که اشباع شده باشد، شروع کنند. در اینجا منظور ما به طور واقعی این است که: فقط درباره موضوعاتی اقدام به راه اندازی وبلاگ کنید که دیدگاه و ایده منحصر به فردی در مورد آنها داشته باشید. اگر ساده زیستن را قبول کرده اید و از یک دیدگاه و ایده منحصر به فردی برخوردار هستید، پس حتما اقدام به راه اندازی وبلاگ کنید.

2.مخاطبان و خوانندگان ویژه و ایده آل خود را تعریف کنید.

به محض اینکه متوجه جایگاه خود شدید، لازم است مخاطبان و خوانندگان وبلاگ خود را بشناسید. برای مثال، ما درباره یک زندگی معنی دار و با مفهوم کمتر وبلاگ نویسی می کنیم. بنابراین، وبلاگ ما را اغلب کسانی می خوانند که به کاوش مینیمالیسم علاقه و اشتیاق دارند تا بتوانند مسیری که به سمت یک زندگی معنی دار و با مفهوم پیش می رود را آشکار کنند.

اگر علاقه مند هستید درباره کودک خود که تازه به دنیا آمده است شروع به نوشتن کنید، موضوع بسیار جذاب و جالبی خواهد بود: مخاطبان و خوانندگان ویژه و ایده آل وبلاگ شما ممکن است دوستان و خانواده شما باشند. اگر علاقه دارید درباره بازیابی ماشین های قدیمی، محتوا ایجاد کنید باز هم موضوع جذاب و جالبی است. محتوایی که در وبلاگ خود ایجاد می کنید را مطابق با خوانندگان خود تنظیم کنید (چه مخاطبان شما خانواده تان یا جامعه محلی و یا هر کسی که خواننده وبلاگ شما است باشد).

3.ارزش دهید. وبلاگ شما باید باعث ارزش دادن به زندگی مخاطبان و خوانندگان شما شود.

باید کمک کنید تا مشکلاتی که مردم با آن مواجه می شوند را حل کنید. این بهترین روشی است که توسط آن می توانید خوانندگان عالی را به سمت وب سایت خود جذب کنید (و همچنین این توانایی را دارید که همیشه بتوانید آنها را به سمت وب سایت خود بازگردانید).

اگر بتوانید ارزش دهید، همیشه قادر خواهید بود که مخاطبان و خوانندگان را برای زمان طولانی در وبلاگ خود حفظ کنید. ما این موضوع را با گذشت یک دهه از رهبری و مدیریت افراد در دنیای شرکت های بزرگ یاد گرفته ایم. از هر چیزی که برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب استفاده می کنید، این سوال را همیشه از خود بپرسید: آیا با محتوایی که تولید می کنم، می توانم ارزش ایجاد کنم؟

4.از خودتان خلاقیت نشان دهید. بله، موضوعی را که شما قصد دارید درباره آن بنویسید،

مطمئن باشید که وبلاگ های دیگری نیز هستند که قبلا درمورد آن موضوع محتوا ایجاد کرده اند. سوال این است که: بنابراین، چرا وبلاگ شما با آن وبلاگ ها فرق دارد؟ جواب این است: به خاطر شما. این شما هستید که باعث می شوید وبلاگتان با سایر وبلاگ های دیگر متفاوت باشد. متفاوت بودن وبلاگ شما به دلیل دیدگاه، خلاقیت و ارزشی است که شما به محتوای وبلاگ خود می دهید.

5.شخص جالبی باشید. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، سعی کنید پست های وبلاگ جالبی را بنویسید.

به ویژه اگر علاقه مند هستید که افراد پست های شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

6.خودتان باشید.

در محتوا نویسی وبلاگ خود، قسمت مهمی که به شما کمک می کند تا بتوانید پست های جالبی بنویسید این است که این توانایی را داشته باشید داستان خود را به درستی بیان کنید. ویژگی های هر انسان این است که منحصر به فرد می باشد، و این را بدانید که داستان شما می تواند اساسی و مهم باشد. به هر حال، یکی از نکته های اساسی و مهم قصه گویی این است که بتوانیم جزئیات اضافی را که خواننده را برای خواندن بقیه داستان بی میل می کند را حذف کنیم. یک قصه گوی حرفه ای 99% اتفاقات را بیان نمی کند- جزئیات جذاب- و سعی می کند 1% باقی مانده را به شکل جذاب و جالبی برای خواننده بیان کند.

7.حقیقت را بگویید.

لازم است وبلاگ شما از اعتبار کافی برخوردار باشد- در محتوا نویسی وبلاگ خود باید حقایق را بیان کنید- تا بتوانید توجه خوانندگان را جلب کنید. شما می توانید وبلاگ خود باشید، یا وبلاگ شما می تواند خود شما باشد. یعنی اینکه، آیا شما در محتوا نویسی وبلاگ خود چیزهایی را می نویسید که آنها را در ذهن خود تجسم می کنید؟ چیزهایی را که شما در محتوا نویسی وبلاگ خود در ذهنتان تجسم می کنید و سپس آنها را می نویسید، خوانندگان نیز می توانند آنها را در ذهن خودشان مشاهده کنند.

نقل قول مشهوری از گاندی این است که: “تغییری ایجاد کنید که علاقه مند هستید آن را در جهان ببینید.” احتمالا وبلاگ نویسان باید برای نوشتن وبلاگی تلاش کنند که بخواهند آن را در سراسر جهان منتشر کنند.

8.وضوح و شفافیت.

در محتوا نویسی وبلاگ خود، اینکه شما همه چیز را با شفافیت کامل بیان کنید، با صادق بودن کاملا متفاوت است. لازم نیست به دلیل صداقتی که دارید، تمام جزئیاتی که در زندگیتان وجود دارد را به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید به محتوایی که ایجاد می کنید ارزش دهید، سعی کنید همیشه صداقت داشته باشید و چیزهایی که قصد گفتن آن را دارید، با شفافیت کامل بیان کنید. شما باید چیزهایی را در محتوا نویسی وبلاگ خود بنویسید که سبب خیر بیشتری شوند، مطمئنا شما هرگز دوست ندارید تصاویری از ما را در حال استفاده کردن از سرویس بهداشتی ببینید- که خیلی بی ربط است).

9.زمان.

به محض اینکه چگونگی ایجاد یک وبلاگ را یاد گرفتید، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که وبلاگ نویسی عالی نیاز به زمان زیادی دارد، مخصوصا اگر مثل ما دارای روانی حساس و عصبی باشید.

این طور مطرح شده است، به محض اینکه طرح خود را ایجاد کردید، دیگر سعی نکنید تغییرات زیادی در آن به وجود آورید. به جای این کار، وقت خود را برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب بگذرانید.

10. دیدگاه.

یکی از دلایل زیبایی طرح سایت ما این است که ما از یک میزبان عالی برخوردار هستیم، یک پیش زمینه (تم) بسیار خوبی داریم، و مهم ترین چیز این است که ما دیدگاهی درباره اینکه علاقه مند بوده ایم وبلاگمان چگونه به نظر برسد داشته ایم.

به محض اینکه متوجه شدیم از دیدگاهی برخوردار هستیم، سعی در آن داشته ایم تا بتوانیم دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنیم. (به این نکته توجه داشته باشید که: هیچ کدام از ما قبل از اینکه بتوانیم وبلاگ خود را راه اندازی کنیم، سابقه کار طراحی نداشته ایم). اگر هیچ دیدگاهی درباره اینکه دوست دارید وبلاگتان چگونه باشد نداشته باشید، در این صورت کار بسیار سختی است که بتوانید یک وبلاگ زیبا ایجاد کنید.

11.در جستجوی صدای خود باشید.

نویسندگان خوب و حرفه ای با گذشت زمان می توانند صدای خود را پیدا کنند که باعث می شود آنها نوشتن خود را به سمت یک جریان خاصی هدایت کنند، و توجه خوانندگان زیادی را به سمت وبلاگ خود جلب می کنند. اگر بتوانید صدای خود را پیدا کنید، می توانید از نوشته های زنده تر و واقعی تری برخوردار شوید. برای اینکه بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، می توانید پست وبلاگ ما را که درباره یافتن صدای خود (Finding Your Voice) است را بررسی کنید.

12.هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب،

از ما به جای شما استفاده کنید. در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید تا جایی که ممکن است جمع اول شخص را به کار ببرید. وقتی که می گوییم ما و مال ما، قدرتمندتر از زمانی است که می گوییم شما و مال شما، به ویژه هنگامی که درباره اخلاق ها و یا گرایش های منفی گفتگو می کنیم. اول شخص همیشه کمتر به اتهام می رسد. این طور فکر کنید که: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، ما نظیر به نظیر می نویسیم- ما جزء خدایان نیستیم.

13.چه زمانی شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنیم.

سوال این است که: چه روزی و چه زمانی بهتر است شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنیم و سپس آن را منتشر کنیم؟ جواب: اینکه چه روزی و چه زمانی بنویسیم از اهمیت زیادی برخوردار نمی باشد. ما نوشتن یک پست وبلاگ خوب را برحسب یک برنامه زمانی روزانه تنظیم نمی کنیم، اما باید بتوانیم حداقل در هفته یک بار منتشر کنیم، زیرا ثبات داشتن امری بسیار اساسی و مهم است. اگرچه نیازی نیست که خود را درگیر جزئیات کنید.

14.شبکه های اجتماعی.

بله، اگر می خواهید با مخاطبان و دیگر وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که توییتر، فیس بوک و اینستاگرام را مورد استفاده قرار دهید، اما زیاد خود را درگیر آن نکنید. اول باید روی نوشتن یک پست وبلاگ خوب متمرکز شوید، بعد از آن می توانید به سراغ شبکه های اجتماعی بروید.

15.از انتقادات منفی و حماقت ها چشم پوشی کنید.

مطمئنا، افراد نادانی هستند که نظرات منفی و سوالات احمقانه برای ما ارسال می کنند که به هیچ عنوان خوانندگان وبلاگ ما نیستند (“شما واقعا مینیمالیست نیستید!”).

ما این افراد را مرغ دریایی خطاب می کنیم: آنها به سایت شما پرواز می کنند، چرندیاتی را برای شما ارسال می کنند، و سپس از سایت شما خارج می شوند. اما ما به نظرات آنها هیچ اهمیتی نمی دهیم، زیرا ما وبلاگ خود را برای این نوع افراد راه اندازی نکرده ایم. نظرات آنها را نادیده بگیرید و در مسیر خود حرکت کنید.

16.تحقیقات.

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب باید درباره آنچه که قصد دارید بنویسید، تحقیقات کافی انجام دهید. ما تعداد زیادی پیوندها و لینک های مفید و مرتبط را در مقاله های خود به کار می بریم، و دلیل آن هم این است که ما تحقیقات زیادی را برای موضوعات مقالات خود انجام می دهیم.

به شما توصیه می کنیم مقاله روش هایی ساده برای اینکه بتوانید به راحتی تحقیقات وبلاگ نویسی عالی خود را انجام دهید را مطالعه نمایید

17.وب سایت خود را ساده نگه دارید.

اگر می خواهید هر وبلاگی را شروع کنید، می توانید از مینیمالیسم با چشم پوشی از ژانر آن استفاده کنید. لازم نیست در سراسر سایت خود از تبلیغات ها و یا ابزارک های اضافی استفاده کنید. اصول اولیه را رعایت کنید و چیزهای غیر ضروری را حذف کنید- چیزهایی که باعث ایجاد ارزش نمی شوند را حذف کنید.

18.تصاویر.

عکس خودتان را در وبلاگتان بگذارید. خوانندگان وبلاگ شما علاقه مند هستند که ببینند چه کسی این وبلاگ را نوشته است. زمانی که آن دو پسر مسخره که اهل دیتون، اوهایو هستند و عکس های خود را بدون هیچ ترسی و با جرات زیاد در سایت خودشان گذاشته اند، پس شما هم می توانید بدون هیچ ترس و نگرانی عکس خود را در سایت خود بگذارید.

19.نظرات.

اگر دوست دارید نظرات مخاطبان و خوانندگان وبلاگ خود را دریافت کنید، در این صورت “پنج کلمه ای که باعث از بین رفتن وبلاگ شما می شود” (The Five Words That Kill Your Blog) که توسط اسکات استراتن نوشته شده است را مطالعه کنید.

20.زندگی خود را بکنید.

شما وبلاگی را که درباره زندگی خودتان است را راه اندازی کرده اید (یا حداقل درباره جنبه های قطعی زندگی خود)، بنابراین لازم است شما زندگی خود را بکنید. چیزهایی هستند که ما همیشه آنها را قبل از شروع یک وبلاگ نویسی عالی به کار می بریم: ورزش کردن، سلامتی داشتن، برخورداری از روابط، تجربیات، رشد شخصی و مشارکت ها. ساده تر بگوییم، سعی کنید از زندگی برخوردار باشید که ارزش نوشتن درباره آن را داشته باشد.

15 دلیل برای اینکه باید سعی کنید وبلاگی را برای خود ایجاد کنید

ما بعد از اینکه “15 دلیل برای اینکه من فکر می کنم باید سعی کنید وبلاگی را برای خود ایجاد کنید” که توسط جاشوا بکر نوشته شده است را خواندیم، الهام گرفتیم که باید شروع به تحقیق و نوشتن این پست وبلاگ کنیم، که او در این اثر درباره 15 دلیل عالی برای اینکه چرا باید سعی کنید وبلاگی را برای خود ایجاد کنید توضیح می دهد.

در اینجا “چرا” کلمه کلیدی می باشد. مهم تر از همه این است که بکر نه تنها درباره اینکه چگونه یک وبلاگ ایجاد کنیم توضیح می دهد، بلکه در مورد اهداف یک وبلاگ نویسی عالی نیز می نویسد. به این دلیل است که سایر وبلاگ های دیگر که درباره “چگونگی یک وبلاگ نویسی عالی” می نویسند، در دید خوانندگان کم رنگ به نظر می رسند: زیرا آنها به اهداف وبلاگ نویسی اشاره نمی کنند- و فقط درباره دلیل ایجاد یک وبلاگ می نویسند.

ما در اینجا سه دلیلی که به آن علاقه مند هستیم را از لیست بکر به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم:

1.اگر وبلاگ نویسی کنید، تبدیل به یک نویسنده بهتر و حرفه ای خواهید شد.

بکر می نویسد: “نوشتن هسته ای دارد که آن هسته ارتباط است. هنگامی که شما می نویسید، افکار و ایده های خود را روی کاغذ ضبط می کنید و خوانندگان خود را وادار می کنید تا نظرات شما را قبول داشته باشند.” “در این راستا، می توانید نوشتن خود را با تمرین کردن بهتر کنید (مانند سایر ارتباطات دیگر که تا به حال بوده است). وبلاگ نویسی عالی شما را وادار نمی کند که تبدیل به یک نویسنده بهتر و حرفه ای شوید، بلکه هنگامی که شما شروع به نوشتن وبلاگ می کنید، به مرور زمان خود به خود تبدیل به یک نویسنده ماهر می شوید.

اگر شما تبدیل به یک نویسنده حرفه ای شوید، فواید زیادی برای شما در زندگیتان به همراه دارد- چه در حال نوشتن یک کتاب، ارائه و یا رزومه  باشید، و یا حتی زمانی که قصد دارید برای همسر خود کارت سالگرد ازدواج تهیه کنید.” توجه داشته باشید! هنگامی که شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب می کنید، نه تنها با این روش می توانید در وبلاگ خود نیز بهتر بنویسید، بلکه موقعیت استثنایی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید هر آنچه را که قصد نوشتن درباره آنها را دارید بهبود بخشید- از ایمیل های تجاری و کسب و کار گرفته تا پیام های متنی و یا حتی رمانی را که سالهاست در انتظار نوشتن آن هستید.

2.افراد جدیدی را ملاقات خواهید کرد.

بکر می نویسد: “خواه توسط نظرات، ایمیل ها و یا شبکه های اجتماعی باشد، هنگامی که به صورت آنلاین با افراد جدیدی آشنا می شوید، هیجان زده خواهید شد.” درست است! وبلاگ مینیمالیست ها (The Minimalists) مسئولیت بسیاری از مهم ترین روابط را که من در طول دهه گذشته توسعه داده ام را بر عهده دارد- تجارت و کسب و کار طولانی مدت و روابط شخصی که در همین وبلاگ آشکار شده اند.

3.توسط وبلاگ نویسی عالی، به اعتماد به نفس بیشتری می رسید.

بکر می نویسد: “وبلاگ نویسی عالی باعث می شود تا شما اعتماد به نفس بیشتری در زندگی خود به دست آورید.” “همچنین توسط وبلاگ نویسی عالی به این نتیجه می رسید که دیدگاهی منحصر به فرد در زندگی خود دارید و همیشه چیزی برای گفتن دارید.” بنابراین درست است! نوشتن باعث می شود که ما بتوانیم راه درست زندگی را انتخاب کنیم و متوجه نتایج کارهای خود شویم.

3 دلیل برای اینکه نباید اقدام به وبلاگ نویسی کنیم

بنابراین 15 دلیل برای اینکه چرا شما باید یک وبلاگ نویسی عالی را شروع کنید وجود دارد، و ما قدم به قدم مراحل چگونگی ایجاد یک وبلاگ را برای شما توضیح داده ایم، که بر حسب تجربیات شخصی ما بوده است.

اما بعد از اینکه ما این دستورالعمل های مفصل را به شما ارائه داده ایم، که می تواند ساعت های زیادی در وقت شما صرفه جویی کند، ما در اینجا همچنین دلایل خوبی را برای اینکه چرا نباید اقدام به وبلاگ نویسی کنیم را نیز برای شما توضیح می دهیم. (توجه داشته باشید که این دلایل فقط ایده های شخصی ما هستند، و ما این دلایل را به عنوان حداکثر تجربیات وبلاگ نویسی خود در نظر نمی گیریم).

1.پول. اگر می خواهید درآمد کسب کنید، برای این کار اقدام به ایجاد وبلاگ نکنید. اول باید سعی کنید این تفکر را از ذهن خود خارج کنید. اگر هدف اولیه شما این است که از طریق وبلاگ نویسی عالی کسب درآمد کنید، این موضوع را به طور کامل از ذهن خود پاک کنید. زیرا این راهش نیست.

آیا تصور می کنید که جیمی هندریکس از اولین گیتار خود برای “کسب درآمد” استفاده کرده است؟ خیر، او این کار را نکرده است. بلکه او این کار را کرده است به دلیل اینکه عاشق نوازندگی گیتار بود و زمانی که پیشرفت خودش را در آن می دید لذت می برد، و بعد از همه اینها توانست کسب درآمد کند- در حقیقت خیلی دیرتر از آن زمان.

2.بدنامی. برای اینکه بلافاصله “در اینترنت فرد مشهوری شوید” عجله نکنید و همچنین برای این کار وبلاگ نویسی انجام ندهید. رشد هر سایت به اندازه سرعت رشد ما نیست، اما مشکلی نیست. در حقیقت، ما از شانس خوبی برخوردار بوده ایم. ما دارای یک نام دامنه وبلاگ عالی هستیم، یک لوگو و طرح سایتی را جمع آوری کرده ایم که افراد زیادی به آنها علاقه و اشتیاق نشان داده اند، چگونگی نوشتن یک پست وبلاگ خوب را می دانیم و در محتوا نویسی وبلاگ خود به گونه ای می نویسیم که با شیوه ای منحصر به فرد با افراد در ارتباط باشیم.

اگرچه، ما برای اینکه “مشهور” شویم، این سایت را راه اندازی نکرده ایم. ایجاد وبلاگ به خاطر مشهور شدن برای ما مضحک به نظر می رسد. ما این سایت را برای اینکه تبدیل به یک وبلاگ نویس شویم و بتوانیم پیام های خود را به اشتراک بگذاریم ایجاد کرده ایم. محبوبیت و مشهور شدنمان کاملا ما را شگفت زده کرده است، و در این مورد کمی خوش شانسی و همچنین تلاش و پشتکار ما نیز نقش مهمی داشته است.

 

3.ترافیک. همه ترافیک ها خوب نیستند، بنابراین عجله نداشته باشید که بلافاصله با هزاران خواننده در وبلاگ خود مواجه شوید. سعی کنید خلاقیت های معنی دار و با مفهومی از خود نشان دهید و در نهایت اگر بتوانید راه حلی برای مشکلات افراد نشان دهید، در نتیجه می توانید توجه مخاطبان زیادی را جلب کنید. در مفاهیم دیگر، بر روی این تمرکز کنید که بتوانید ارزش دهید، نه بر روی افزایش بازدید کنندگان وبلاگتان.

نکته مورد توجه این است که تمام این موارد می تواند برای شما اتفاق بیفتد. راه اندازی یک وبلاگ می تواند این امکان را به شما بدهد که به صورت تمام وقت کسب درآمد کنید. ما از طریق وبلاگ خود درآمدزایی می کنیم، همان طور که کوربت بار و بقیه وبلاگ نویسان این کار را کرده اند. و همچنین شما نیز می توانید مانند لئو باباوتا یا کریس بروگان، تبدیل به یک وبلاگ نویس مشهور در اینترنت شوید.

اما اگر تنها هدف شما برای ایجاد وبلاگ فقط کسب درآمد است، بدبخت خواهید شد زیرا در این صورت این کار را برای خود مانند شغلی می دانید. و اگر این حس را داشته باشید که وبلاگ نویسی برای شما نوعی شغل به شمار می آید، در این صورت نمی توانید علاقه و اشتیاق زیادی به این کار نشان دهید، بنابراین حتی ممکن است که از این کار متنفر شوید و یا در آن با شکست مواجه شوید (و یا هر دوی آنها).

به جای آن، تبدیل به یک وبلاگ نویس شوید و نوشتن یک پست وبلاگ خوب را شروع کنید و به این کار عشق بورزید…

4 منابعی که برای وبلاگ نویسی عالی کاربرد دارند

اگر مایل هستید بیشتر با وبلاگ نویسی، منتشر کردن، نوشتن و سئو آشنا شوید، به این منابع مراجعه کنید:

• چه نوع رسانه هایی حساب می شوند؟ (What Kind of Media Counts?) (ست گودین)

• روش هایی که برای انتشار یک کتاب ایندی به کار می روند (How to Publish an Indie Book) (انتشارات نامتقارن) Asymmetrical Press

• چگونه در نوشتن پیشرفت کنیم: کلاس آنلاین (How to Write Better: Online Class) (جاشوا فیلدز میلبرن)

• بعضی از افکار درباره سئو که خنده دار به نظر می رسند (Some Funny Thoughts on SEO) (سبک زندگی تبعیدی) (Exile Lifestyle)

روش هایی برای اینکه بتوانیم اینفوگرافیک وبلاگ را ایجاد کنیم

مینیمالیست ها (theminimalists)

چگونه در 5 مرحله یک وبلاگ خوب و موفق ایجاد کنیم

توسط 20K مورد استفاده قرار گرفته است+ وبلاگ نویسان

راهنمایی های نهایی برای اینکه بتوانید یک وبلاگ خوب و موفق را راه اندازی کنید از مینیمالیست ها

1.هنگام وبلاگ نویسی عالی، نام دامنه و میزبان برای وبلاگ خود در نظر بگیرید 

اما… نام دامنه وبلاگ چیست؟

نام دامنه، قسمت مهمی از وبلاگ شما را تشکیل می دهد، زیرا اولین تاثیر را روی خواننده می گذارد- که همان نام وبلاگ شما می باشد. همچنین به عنوان URL شما نیز شناخته می شود، دامنه شما همان آدرس شما در وب است. به عنوان مثال، نام دامنه ای که ما برای وبلاگ خود در نظر گرفته ایم، مینیمالیست ها. کام (www.theminimalists.com) می باشد.

و میزبان چیست؟

میزبان به جایی گفته می شود که شما از آنجا ویژگی هایی که برای وبلاگ خود ایجاد کرده اید را اجاره می کنید. هر وب سایت باید میزبانی داشته باشد و شما می توانید آنها را به دلخواه خود انتخاب کنید، اما ما میزبان آبی (Bluehost) را مورد استفاده قرار داده ایم و همچنین آن را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا اگر شما از لینک ما استفاده کنید، میزبان آبی (Bluehost) خدمات بی نظیری را با هزینه کم- کمتر از 3 دلار در ماه برای شما فراهم می کند.

2.وردپرس را نصب کنید و با کمک آن وبلاگ خود را راه اندازی کنید

پیچیده به نظر می رسد، درست است؟ اما نگران نباشید، آن طور که به نظر می رسد نیست.

وردپرس چیست؟

وردپرس ابزاری است که شما می توانید توسط آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای خود وبلاگ ایجاد کنید. وردپرس را مانند موتوری تصور کنید که وبلاگ شما را قدرتمند می کند.

وردپرس را نصب کنید.

شما می توانید فقط با زدن چند کلیک، وردپرس را نصب کنید. اگر روش ما را به کار ببرید و میزبانی وبلاگ خود را در میزبان آبی (Bluehost) خریداری کنید، می توانید نصب وردپرس را به طور یکپارچه دقیقا هنگام ایجاد حساب خود انجام دهید و همه این کارها برای شما انجام می شود.

3.وبلاگ خود را با یک پیش زمینه (تم) طراحی کنید 

پیش زمینه (تم) چیست؟

با انتخاب یک پیش زمینه (تم) می توانید شکل و حس خاصی به وبلاگ خود بدهید، بدون اینکه نیاز به تجربه و تخصص برنامه نویسی و یا علم طراحی داشته باشید. در مفاهیم دیگر، شما می توانید با انتخاب یک پیش زمینه (تم) خوب و زیبا، وبلاگ خود را دقیقا همان طور که علاقه مند هستید طراحی کنید.

هنگام وبلاگ نویسی عالی، از کجا می توانیم یک پیش زمینه (تم) برای وبلاگ خود انتخاب کنیم؟

هزاران پیش زمینه (تم) برای انتخاب وجود دارد که بر حسب قیمت آن از رایگان تا صدها هزار دلار دسته بندی می شود. اگر تازه شروع به نوشتن وبلاگ کرده اید، بهتر است یک پیش زمینه (تم) رایگان را انتخاب کنید. اگر قصد دارید به طور جدی یک وب سایت عالی و با کیفیت ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما این است که یک پیش زمینه (تم) با کیفیت عالی را از یک شرکت معتبر و مشهور خریداری کنید.

ما به شما شرکت BYLT را پیشنهاد می کنیم. این شرکت از انواع پیش زمینه های زیبا و ساده وردپرس برخوردار است که شما می توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید، و در حقیقت، حتی می توانید اگر مایل هستید  همان تمی که ما در وبلاگ خود به کار برده ایم را خریداری کنید، یعنی تم ترو (tru).

4.بهترین افزونه ها را برای وبلاگ خود در نظر بگیرید

برای اینکه بتوانید وبلاگ خود را روان نگه داشته باشید، فقط پلاگین هایی با کیفیت عالی که برای وبلاگ شما ضروری هستند را نصب کنید.

پلاگین (افزونه) چیست؟

پلاگین ها به عنوان ضمائم شخص ثالث شناخته شده اند که باعث عملکرد اضافی وبلاگ شما می شوند. سعی کنید از حداقل افزونه ها در وبلاگ خود استفاده کنید و فقط بهترین پلاگین ها را نصب کنید. (اگر از افزونه های زیادی در وبلاگ خود استفاده کنید، مانند پلاگین هایی که قابل اعتماد نیستند، باعث کاهش سرعت سایت شما می شوند). ما در مینیمالیست ها (the minimalists) افزونه های زیادی را به کار نبرده ایم و فقط از تعداد کمی از آنها استفاده کرده ایم.

افزونه هایی را که ما به شما پیشنهاد می کنیم:

سئوی جدید (Yoast SEO)

تجزیه و تحلیل گوگل (Google Analytics)

جت پک (Jetpack) توسط وردپرس

5.در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید محتوای جذاب و متقاعد کننده ای را ایجاد کنید

به شما تبریک می گوییم!

شما توانسته اید یک وبلاگ برای خود ایجاد کنید، و اکنون زمان آن رسیده است که خود را برای محتوا نویسی وبلاگ آماده کنید. در حقیقت، لذت و اشتیاق واقعی از اینجا شروع می شود. اکنون که صاحب وبلاگ خود هستید، می توانید آن را به طور کامل در اختیار بگیرید؛ شما باید دیدگاه خود را به حقیقت تبدیل کنید. بنابراین از همین حالا

شروع به وبلاگ نویسی عالی کنید!

سوالات متداولی که ممکن است هنگام وبلاگ نویسی عالی با آنها مواجه شوید

• چگونه می توانیم توسط وبلاگ نویسی عالی درآمد زایی کنیم؟ میزان درآمد وبلاگ نویسان چقدر است؟ آیا من می توانم توسط وبلاگ نویسی عالی کسب درآمد کنم؟ آیا وبلاگ نویسی عالی در سال 2021 نیز برای ما سودی به همراه دارد؟

• وبلاگ مخفف چه چیزی می باشد؟ معنی و مفهوم وبلاگ چیست؟

• فضای مربع (Squarespace) در مقابل وردپرس: چرا بهتر است وردپرس را به جای فضای مربع (Squarespace) به کار ببرم؟

• چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس شوم؟

• تفاوت های بین وبلاگ و وب سایت چیست؟

• آیا وبلاگ ها مرده هستند؟

• به چه دلیل باید وبلاگ نویسی کنم؟

• کاربردهای وبلاگ چیست؟ چه چیزهایی در ایجاد یک وبلاگ خوب نقش دارند؟

• چگونه می توانید وبلاگی را بدون پرداخت هیچ هزینه ای ایجاد کنید؟

• چند وقت یک بار باید وبلاگ نویسی کنم؟

• هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، اولین پست خود را درباره چه چیزهایی بنویسم؟

• آیا میزبان آبی (Bluehost) به صورت ماهیانه شارژ می شود و یا این کار فقط یک بار انجام می شود؟

• آیا با سوالی مواجه شده اید که ما جواب آن را به شما نگفته باشیم؟

چگونه می توانیم توسط وبلاگ نویسی عالی درآمد زایی کنیم؟ میزان درآمد وبلاگ نویسان چقدر است؟ آیا من می توانم توسط وبلاگ نویسی کسب درآمد کنم؟ آیا وبلاگ نویسی در سال 2021 نیز برای ما سودی به همراه دارد؟

اینکه چگونه از طریق وبلاگ نویسی عالی درآمدی به دست آوریم موضوعی است که وبلاگ نویسانی که تازه شروع به کار کرده اند بیشتر تمایل به انجام این کار دارند. در مینیمالیست ها (The Minimalists)، ما از طریق چند روش درآمدزایی می کنیم:

1.خلاقیت ها. ما توانستیم توجه مخاطبی را به سمت وبلاگ خود جلب کنیم که پیام های ما را با ارزش دانسته است، و سه کتاب و مستند خود به نام مینیمالیسم (Minimalism) را به یکی از مخاطبان خود که از اثرهای خلاقانه ما

پشتیبانی کرده است ارائه داده ایم. در نتیجه، هر سه آن کتاب ها فروش زیادی داشته است و به بیش از دوازده زبان زنده دنیا ترجمه شده اند؛ و ما از نتفلیکس (Netflix) کمال قدردانی را می کنیم، مستند ما نیز همچنین در 190 کشور توسعه یافته است. (اگر می خواهید با مراحلی که ما توانسته ایم توسط آنها کتاب های خود را منتشر کنیم بیشتر آشنا شوید، این مجموعه از پست وبلاگ ما را مطالعه کنید: چگونه یک کتاب ایندی (Indie) را منتشر کنیم (How to Publish an Indie Book).

2.مشارکت های مخاطبان. ما از اینکه بخواهیم وبلاگ یا پادکست خود را با انواع تبلیغات پر کنیم و از این طریق وبلاگ خود را محبوب سازیم، دوری می کنیم، تولید سرمایه پادکست ما به حمایت مخاطبان ما بستگی دارد. پادکست مینیمالیست ها (The Minimalists Podcast) دارای بیشتر از 5000 حامی در پاترین (Patreon) می باشد و بقیه توسط پی پال (PayPal)، ما توانسته ایم توسط حمایت مخاطبان خود، پادکست مینیمالیست ها را فراهم کنیم که باعث می شود تا ما این توانایی را داشته باشیم تا بتوانیم هزینه تهیه کننده پادکست، سازنده فیلم و فضای استادیوم خود را بدون اینکه تبلیغاتی را در سکوهای خود قرار دهیم پرداخت کنیم.

3.صحبت کردن. ما همان طور که توانستیم توجه مخاطبان زیادی را جلب کنیم، بسیاری از سازمان ها، دانشگاه ها و کنفرانس ها با ما ارتباط برقرار کردند و درباره مناسبت ها و مسائل خود صحبت کردند. اول، ما تصمیم گرفتیم تا آزادانه و به صورت رایگان صحبت کنیم تا بتوانیم نامی را برای خود ایجاد کنیم. سپس، چند صد دلار برای هر مناسبت و رویدادی اقدام به شارژ کردیم. اکنون، ما این توانایی را داریم که به طور قابل ملاحظه ای پول بیشتری را شارژ کنیم زیرا گفتگوهای ما از درخواست زیادی برخوردار است.

تا این لحظه، مینیمالیست ها (The Minimalists) در هاروارد، اپل، گوگل، آل استیت (Allstate)، SAP، SXSW، TEDx و خیلی از سازمان های دیگر گفتگو کرده اند. گفتگوهای ما درباره آرایه وسیعی از موضوعات مختلف می باشد، از ساده زیستن و “کار و شغل ساده” گرفته تا سلامتی، روابط، نویسندگی، منتشر کردن، شبکه های اجتماعی، رشد شخصی و مشارکت ها- و نقطه شروع همه اینها از زمانی بود که ما این وبلاگ را ایجاد کرده ایم. اگر مایل هستید برای گفتگو ما را استخدام کنید، برای اینکه با جزئیات بیشتر آشنا شوید می توانید به صفحه گفتگوهای ما بروید.

4.تورها. در طول هشت سال گذشته، مینیمالیست ها (The Minimalists) در 8 تور گفتگو و سخنرانی شرکت کرده اند، که شامل تور تئاتر “اکنون کمتر است” می باشد و در 50 شهر در سال 2017 گسترش یافته است، و همچنین توانسته است شبی میانگین بیشتر از 1000 تماشاگر را جذب کند، که در شهرهای بزرگتر با تماشاگران بیشتری مواجه شده است. تور کتاب فروشی “همه آن چیزی که می ماند” که در سال 2014 برگزار شده بود و در 119 شهر در 8 کشور گسترش یافته بود که 75000 نفر در آن شرکت کرده بودند.

5.کلاس هایی برای تقویت نوشتن. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، من با سوالات زیادی مواجه شده ام، بنابراین تصمیم گرفتم به دنبال جوابی برای سوال هایم باشم و همچنین مهارت نوشتن را به صدها دانش آموز آموزش دهم تا بتوانند در طول سال ها نوشتن خود را توسعه دهند. من یک کلاس آنلاین مهارت نوشتن را آموزش می دهم که دوره آموزش آن 4 هفته است و هدف از این کلاس ها توسعه نوشتن می باشد که افراد با هر سطح مهارت مبتدی- متوسط و حرفه ای می توانند در این کلاس شرکت کنند.

6.لینک های آمازون. زمانی که مینیمالیست ها (The Minimalists) محصولی مانند این اسکنر عکس را پیشنهاد می کند، و بعد خواننده ای تصمیم می گیرد که آن محصول را بخرد، ما از فروش آن محصول هزینه کمیسیون کمی بدون اینکه هیچ هزینه اضافی از مخاطبان خود بگیریم، دریافت می کنیم. به هر حال، ما درباره چیزی که به شما پیشنهاد می کنیم بسیار محافظه کار هستیم، ما به عنوان مینیمالیست ها توصیه می کنیم که کمتر و از قصد مصرف کنید.

7.فروش وابسته. زمانی که ما خدماتی شامل میزبان آبی (Bluehost) و مخاطب ثابت (Constant Contact) را به شما توصیه می کنیم، از اینکه این خدمات را به شما معرفی کرده ایم هزینه ای دریافت می کنیم. اما ما مطمئنا  به این دلیل این خدمات را به شما معرفی نمی کنیم. به طور عملی، هر شرکت میزبانی از یک برنامه وابسته برخوردار است، بنابراین تصور ما این است که شرکت هایی را به شما پیشنهاد کنیم که خودمان از آنها استفاده می کنیم.

توسط انواع مختلف این روش ها، من و رایان موفق شده ایم از طریق وبلاگ نویسی عالی به یک درآمد تمام وقت دست پیدا کنیم. اما باید توجه داشته باشید که وبلاگ نویسی بهترین مکان برای شروع کسب درآمد نیست.

در حالی که اقدام به کسب درآمد کار بدی نیست- شما می توانید از طریق لینک های وابسته، تبلیغات ها، و همچنین محصولات و خدمات خود درآمدزایی کنید- بهترین دلیل برای اقدام به وبلاگ نویسی عالی این است که همیشه چیزی برای گفتن دارید.

اگر بتوانید در این مسیر درآمدزایی کنید، کار بسیار عالی انجام داده اید. در حقیقت، اگر بتوانید راه حلی برای مشکلات افراد ارائه دهید، به طور تضمینی می توانید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید. به خاطر داشته باشید که حداقل چهار منبع وجود دارد که اولویت آنها از پول بیشتر است: حرفه و مهارت، زمان، انرژی و توجه.

با این گفته ها، تصور نکنید که کسب درآمد کاری غیر مرتبط است- در صورتی که اصلا این طور نیست. هنگامی که ما از وبلاگ خود درآمدزایی می کنیم، این دلیلی برای خلاقیت ما نیست یا ما به دلیل کسب درآمد تبدیل به یک وبلاگ نویس نشده ایم. با اینکه بعضی از افراد پول را به عنوان یکی از منابع نهایی به شمار می آورند، کم اهمیت ترین منبع در بین منابعی که در قسمت بالا گفته شده است می باشد.

پول باعث پیشرفت زندگی شما نمی شود، اما می تواند رفتارها و برخوردهای شما را تقویت کند. اگر دچار عادت های ناپسند هستید، در این صورت اگر پول بیشتری داشته باشید، زندگی بدتری خواهید داشت. و اگر پیش از این شخصی سخاوتمند و بخشنده بوده اید، در این صورت اگر پول بیشتری داشته باشید، می توانید به شخصی مهربان تر، دوست داشتنی تر و با ملاحظه تر تبدیل شوید.

وبلاگ مخفف چه چیزی می باشد؟ معنی و مفهوم وبلاگ چیست؟

بر حسب ویکی پدیا (Wikipedia)، به یک وب سایت گفتگو و یا وب سایت اطلاعاتی، وبلاگ می گویند که انتشار آن در شبکه جهانی وب می باشد و از (پست هایی) که سبک متن های آن اغلب به صورت خاطره ای و غیر رسمی می باشد تشکیل شده است. اصطلاح “وبلاگ” در 17 دسامبر سال 1997 توسط جورن بارگر به وجود آمده است. شکل کوتاه آن که “بلاگ” می باشد توسط پیتر مرهولز به وجود آمده است، در سال 1999 او با قصد شوخی کلمه وبلاگ (weblog) را که در نواری که در کنار وبلاگ خودش قرار داشت را به ما وبلاگ نویسی می کنیم (We Blog) تبدیل کرد.

امروزه، وبلاگ ها از شکل ها و اندازه های متفاوتی تشکیل شده اند. بعضی از وبلاگ ها مجلات عمومی هستند که توسط آنها می توان احساسات خود را نشان داد. بقیه وبلاگ ها از جمله این وبلاگ، به افراد کمک می کنند تا بتوانند به صورت انتقادی فکر کنند و همچنین راه هایی را برای حل مشکلات ارائه می دهند.

بعضی از وبلاگ ها تقریبا انواع مختلف موضوعات، ایدئولوژی و چیزهای مورد علاقه را پوشش می دهند- از ورزش و سیاست گرفته تا مذهب و سفر و انواع موضوعات دیگر. حتی معروف ترین و بزرگترین سازمان های خبری دنیا- ABC، CBS، NBC، FOX، CNN و MSNBC- همه اینها دارای وبلاگی برای خود می باشند.

فضای مربع (Squarespace)  در مقابل وردپرس: هنگام وبلاگ نویسی عالی، چرا بهتر است وردپرس را به جای فضای مربع (Squarespace)  به کار ببرم؟

در هر پادکستی، فضای مربع (Squarespace) به گوش ما آشنا به نظر می آید. اما در مقایسه فضای مربع (Squarespace) با وردپرس، خیلی زود به این نتیجه می رسید که وردپرس نسبت به فضای مربع (Squarespace) از ویژگی های بهتری برخوردار می باشد.

در حالی که فضای مربع (Squarespace) نیز انتخاب بدی نیست، این برنامه بر خلاف وردپرس از کنترل شخصی برخوردار نیست. به همین دلیل تمام وبلاگ نویسان حرفه ای که من با آنها آشنا هستم، وبلاگ وردپرس را به کار می برند.

ما در اینجا 5 دلیل مهم را به شما توضیح می دهیم که نشان می دهد وردپرس نسبت به فضای مربع (Squarespace) از ویژگی های بهتری برخوردار می باشد:

1.طرح (پیش زمینه ها). فضای مربع (Squarespace) قالب های زیبایی را برای شما فراهم می کند، اما تعداد طرح هایی که از آن برخوردار است، محدود می باشد. اما شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از وردپرس استفاده کنید و همچنین وردپرس از سکوی وبلاگ نویسی منبع باز برخوردار است، وردپرس دارای ده ها هزار پیش زمینه (تم) می باشد که برای شما آماده است تا نیازها و خواسته های شما را برطرف کند.

اگرچه وردپرس تنوع بیشتری به شما ارائه می دهد، ما این را نیز می دانیم که اگر با موارد زیادی مواجه شویم، دچار تناقض انتخاب می شویم. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که وبلاگ خود را با پیش زمینه های عالی که توسط دوستان ما در SPYR طراحی و حمایت شده است، شروع کنید. ما از همان روزهای اول که مینیمالیست ها (The Minimalists) را راه اندازی کرده ایم، از SPYR استفاده کرده ایم و هنوز هم به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات و خدمات آنها را به کار ببرید. (این لینک یک پیوند وابسته نیست- SPYR کار عالی انجام می دهد).

2.ویژگی ها (پلاگین ها). با وجود اینکه فضای مربع (Squarespace) از خصوصیات و ویژگی های خوبی برخوردار است، هیچ سکوی وبلاگ نویسی قابل مقایسه با ویژگی های عالی که وردپرس از آن برخوردار است نمی باشد. وردپرس کتابخانه ای دارد که در آن بیشتر از 54000 افزونه وجود دارد که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آنها استفاده کنید و همچنین می تواند هر وظیفه ای را بر عهده بگیرد. با وجود اینکه ما به شما توصیه می کنیم که از تعداد زیادی از افزونه ها در وبلاگ خود استفاده نکنید و تعداد آنها را به حداقل برسانید، وردپرس یک شخصی سازی عالی را برای شما فراهم می کند.

جدا از افزونه ها، که یکی از خصوصیات و ویژگی های مهم و کلیدی وردپرس می باشد، اما فضای مربع (Squarespace) نسخه کنترلی است. نسخه کنترلی، تغییراتی که شما انجام می دهید را ردیابی و کنترل می کند و توسط آن می توانید نسخه ها را مقایسه کنید و می توانید از هر نقطه ای در هر زمانی به نسخه صفحه یا پست خود مراجعه کنید.

من این خصوصیات و ویژگی ها را در هر زمانی به کار می برم زیرا اگر کسی از تغییراتی که انجام داده است راضی نباشد، می تواند دوباره به نسخه قبلی مراجعه کند. این ویژگی باعث ناامنی می شود که این امکان را به وبلاگ نویسان می دهد تا بتوانند پست های خود را با خود وردپرس ایجاد کنند، آنها را ویرایش کنند و انتشار دهند، که باعث می شود به یک راه حل کامل وبلاگ نویسی عالی دست پیدا کنند.

3.شما اختیار محتوای خود را دارید. شما صاحب محتوای خود هستید و کنترل کامل بر آنچه که قصد دارید در وبلاگ خود بنویسید را دارید- و محتوای شما همیشه در دسترس شما خواهد بود و هر زمان که مایل باشید در هر جایی  می توانید آن را به کار ببرید. برای اینکه بتوانید دومی را فعال کنید، وردپرس ابزاری را برای شما فراهم می کند تا بتوانید داده های خود را صادر کنید و آنها را در هر برنامه میزبانی که در نظر دارید به کار ببرید.

توسط فضای مربع (Squarespace) شما هیچ وقت نمی توانید به درستی یک کپی کامل از فایل های سرور یا پایگاه داده خود را دانلود کنید، اما وردپرس همیشه و در هر مکانی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید کپی دقیقی از وبلاگ خود ایجاد کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید پشتیبانی را حفظ کنید و یا اینکه وبلاگ خود را مجددا با یک شرکت میزبان جدید راه اندازی کنید که این ویژگی بسیار ارزشمند می باشد. توسط وردپرس شما می توانید به طور 100% صاحب اختیار محتوا، فایل ها، داده ها و طرح خود شوید- و هر چیزی می تواند پشتیبانی شود.

4.سئو. بیرون از جعبه، هم وردپرس و هم فضای مربع (Squarespace) موتور جستجوگر هستند. اما توسط افزونه وردپرس می توانید سئوی خود را توسعه دهید (می توانید موتور جستجوگر را بهینه سازی کنید). ما به تمام وبلاگ نویس ها افزونه سئوی جدید (Yoast SEO) را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از این افزونه وردپرس بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده کنید و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سئوی صفحه خود را به طور عمیق شخصی سازی کنید، موضوع جالب تر از آن این است که به طور خودکار محتوای شما را تحلیل و بررسی می کند. همچنین این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محتوای خود را توسعه دهید و آن را بهینه سازی کنید تا خوانندگان شما بهتر بتوانند محتوای شما را بخوانند و به موتورهای جستجوگر پیشرفته تری دسترسی داشته باشند.

با وجود اینکه سئو همه چیز نیست، وبلاگ نویسان امیدوار هستند تا افراد محتوایی که آنها ایجاد کرده اند را بخوانند. اگر تمرینات سئو را دنبال کنید، می توانید یک عامل تمایز ایجاد کنید و به افراد جدیدی دسترسی داشته باشید.

5.رشد و پیشرفت. وردپرس بسیار قدرتمند می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را تنظیم کنید. توسط آن می توانید وبلاگ خود را به همان صورت که در نظر داشته اید ایجاد کنید. اما اگر وبلاگ جدید شما رشد و توسعه پیدا کند چه می شود؟ اگر گزینه بیرون از قفسه را توسعه دهید، در این صورت بهتر است با یک طراح همکاری کنید تا بتوانید یک وب سایت سفارشی را راه اندازی کنید که با نام تجاری و تصویر شما همخوانی داشته باشد.

توسط وردپرس می توانید اختیار کامل سکوی خود را در دست داشته باشید، وردپرس همچنین طراحی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بدون هیچ محدودیتی طرح وبلاگ خود را ایجاد کنید. در وردپرس شما هیچ محدودیتی ندارید.

چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس شوم؟

جواب سوال این است: اگر قصد دارید که یک وبلاگ نویس شوید، باید یک وبلاگ ایجاد کنید. ممکن است این کار برای شما خیلی ساده به نظر برسد، و دلیل آن این است که وبلاگ نویسی عالی کار سخت و پیچیده ای نیست. اگر می خواهید وبلاگ نویس خوبی شوید، به این مراحل دقت کنید و از همین امروز اقدام به وبلاگ نویسی عالی کنید.

1.نامی را برای وبلاگ خود در نظر بگیرید و همچنین میزبان وبلاگ خود را نیز انتخاب کنید.

2.وردپرس را به وبلاگ خود اضافه کنید.

3. یک پیش زمینه (تم) ساده را در نظر بگیرید تا صاحب وبلاگ خود شوید.

4. برای اینکه بتوانید خوانندگان را پیدا کنید و آمار را دنبال کنید، از دو افزونه وبلاگ نویسی اصلی و کلیدی استفاده کنید.

5. در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید محتوای متقاعد کننده و جذابی تولید کنید که خوانندگان وبلاگ شما به آن علاقه مند باشند.

یک واقع گرایی قدیمی وجود دارد که “نویسنده ها علاقه ای به نوشتن ندارند؛ آنها دوست دارند که نوشته شوند”. من فکر می کنم که وبلاگ نویسان برخلاف نویسنده ها تصور می کنند: زیرا آنها با رضایت و خیلی سریع روی گزینه منتشر کردن (Publish) وردپرس کلیک می کنند، که نشان می دهد آنها به نوشتن یک پست وبلاگ خوب علاقه مند هستند زیرا آنها همیشه محتوایی که در وبلاگ خود می نویسند را با افراد کل دنیا به اشتراک می گذارند.

شما هیچ محدودیتی برای شروع یک وبلاگ نویسی عالی ندارید، بنابراین اگر تصمیم دارید که تبدیل به یک وبلاگ نویس شوید، هر چه سریع تر این کار را شروع کنید.

تفاوت های بین وبلاگ و وب سایت چیست؟

با وجود اینکه این خطوط برای سال ها تیره بوده است، راحت ترین بیانی که می توان در تفاوت های بین یک وبلاگ و یک وب سایت اشاره کرد این است که وبلاگ یک نوع از وب سایت است، که توسط آن می توان افکار و اعتقادات شخصی یا حرفه ای یک شخص یا یک سازمان را نشان داد.

اگر شما افکار، اعتقادات و نظرات خود را تغییر دهید، در این صورت باید تغییراتی در وبلاگ خود نیز ایجاد کنید. بهتر است صاحب کپسول زمانی از افکار و عقاید خود باشیم، زیرا آنها در یک دهه گذشته توسعه پیدا کرده اند.

آیا وبلاگ ها مرده هستند؟

خیر، وبلاگ ها “مرده” نیستند. در حقیقت، وبلاگ ها زنده تر از همیشه هستند!

در واقع، وبلاگ ما از سال 2010 هر ساله رشد و پیشرفت کرده است و توجه بیشتر از 3.78 میلیون خواننده را به خود جلب کرده است و از یک فهرست ایمیل برخوردار است که هر ماه رشد و توسعه پیدا می کند.

آیا دیگر کسی علاقه ای به خواندن وبلاگ دارد؟ آیا ما با وبلاگ نویسی عالی وقت خود را تلف می کنیم؟

میلیون ها نفر در سال مایل هستند که وبلاگ ما را بخوانند- و با گذشت زمان مخاطبان بیشتری به وبلاگ ما توجه نشان می دهند، زیرا با سپاس و قدردانی از وبلاگ خود، هر روز افراد جدیدی به سراغ وبلاگ ما می آیند. اما فقط مینیمالیست ها (The Minimalists) به موفقیت دست پیدا نکردند. وبلاگ ها از محبوبیت ویژه ای در سراسر جهان برخوردار هستند، توسط وبلاگ ها می توانید با راحت ترین روش محتوایی را که ایجاد کرده اید را بدون هیچ واسطه ای منتشر کنید.

شما با وبلاگ نویسی عالی وقت خود را هدر نمی دهید. اگر علاقه مند هستید که خلاقیت خود را با دنیا به اشتراک بگذارید، بنابراین بهترین روشی که توسط آن می توانید “در وقت و زمان خود سرمایه گذاری کنید” وبلاگ نویسی است. وبلاگ ما هم زمان فضایی است که در آن می توانیم نوشتن خود را تقویت کنیم- مکانی است که ما در آن می توانیم افکار و عقاید خود را با جهان به اشتراک بگذاریم- وبلاگ ما مانند اعلامیه ای می باشد که توسط آن می توانیم پیشرفت هایی که در دنیای مینیمالیسم داشته ایم را به مخاطبان خود اطلاع دهیم.

آیا ارزش دارد که در سال 2021 اقدام به وبلاگ نویسی عالی کنیم؟

بله، وبلاگ نویسی عالی همیشه و در هر زمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. چه بخواهید محتوایی که ایجاد کرده اید را منتشر کنید، توجه مخاطبان خود را جلب کنید، کسب و کاری را راه اندازی کنید و یا بخواهید پادکست ایجاد کنید، وبلاگ شما مانند خانه ای است که می توانید پروژه های خلاق خود را در آن قرار دهید.

به محض اینکه وبلاگ خود را راه اندازی کنید، به سکوهای افراد دیگر متکی نخواهید بود. اگر دارای حسابی در اینستاگرام یا تیک تاک (TikTok) می باشید هیچ “مشکلی” نیست، اما اینها سکوهای زودگذری هستند. اگر اینها خارج از ارتباط ما هستند، بنابراین شما نیز این کار را انجام می دهید (فضای من MySpace را در ذهن خود به یاد داشته باشید). اما این مورد در وبلاگ این طور نیست. زیرا شما صاحب وبلاگ خود هستید، این موضوع دارای اهمیت نیست که فرهنگ در کجا متمرکز می شود.

بهترین زمانی که می توانستیم وبلاگ نویسی عالی را در آن شروع کنیم یک دهه قبل بود. بهترین زمان بعدی برای وبلاگ نویسی عالی اکنون است. اگر در ذهن خود ایده و نظری دارید و علاقه مند هستید که آن را به اشتراک بگذارید، پس وبلاگ نویسی عالی را شروع کنید!

چه چیزی جایگزین وبلاگ نویسی شده است؟

اگرچه امروزه اشکال جدیدی از رسانه ها مانند پادکست های تصویری، خبرنامه ها و شبکه های اجتماعی ظاهر شده اند- اما هیچ چیز جایگزین خانه ای که بتوانید در آن خلاقیت خود را نشان دهید نمی شود. مینیمالیست ها (The Minimalists) از پادکست، خبرنامه ایمیل و حساب های شبکه های اجتماعی نیز برخوردار هستند، اما هیچ یک از اینها نمی توانند جای وبلاگ ما را بگیرند. به جای آن، ما در وبلاگ خود به این منابع اضافی اشاره کرده ایم.

در محتوا نویسی وبلاگ خود، درباره چه موضوعاتی باید بنویسیم؟

اغلب این گونه به گوش ما می رسد که در محتوا نویسی وبلاگ خود بهتر است درباره موضوعاتی بنویسید که به آن اشتیاق و علاقه دارید. اگر این آگاهی را داشته باشید که مشتاق نوشتن برای چه چیزهایی هستید، در این صورت ما به شما وبلاگ نویسی عالی را پیشنهاد می کنیم. شاید علاقه مند باشید درباره تکنولوژی، مسائل مالی، پخت و پز و آشپزی، موسیقی و یا صخره نوردی بنویسید. در این صورت، شروع به وبلاگ نویسی عالی کنید!

حتی اگر نمی دانید مشتاق نوشتن درباره چه موضوعاتی هستید، باز هم جای نگرانی نیست. اشتیاق و احساسات شما چیزی تصادفی نیست؛ شما می توانید اشتیاق و احساسات خود را کشت کنید.

ما در اینجا 6 سوال را برای شما مطرح می کنیم که به شما کمک می کند تا مشخص کنید که در محتوا نویسی وبلاگ خود بهتر است درباره چه چیزهایی بنویسید:

1.چه چیزهایی برای شما دارای ارزش می باشد؟ در محتوا نویسی وبلاگ خود، درباره هر موضوعی که دوست دارید بنویسید، آن موضوع باید با ارزش های شما هم تراز باشد.

2.چه چیزی باعث هیجان و اشتیاق شما می شود؟ تلاش و سخت کوشی همیشه وجود دارد، اما اگر در جستجوی چیزی هستید که برای شما هیجان آور باشد، می توانید با تلاش و سخت کوشی آن را به دست آورید.

3.چه چیزهایی باعث عصبانیت شما می شود؟ اگر چیزی شما را هیجان زده نمی کند، در این صورت خشم و عصبانیت می تواند یک محرک خوبی باشد. اگر فکر می کنید دوست دارید باعث تغییر چیزی در جهان شوید، پس درباره این موضوع شروع به وبلاگ نویسی عالی کنید. این کار باعث می شود تا ارزش های خود را بدانید و آنها را قوی تر کنید.

4.چگونه می توانید راه حلی برای مشکلات ارائه دهید؟ اگر بتوانید در حل مشکلات به افراد کمک کنید، احساس شادی و رضایت خواهید داشت. به طور تصادفی، اگر برای مشکلات خودتان راه حلی بنویسید، ممکن است افراد دیگر نیز همان مشکلات شما را داشته باشند که در این صورت شما توانسته اید به صورت تصادفی مشکلات آنها را نیز حل کنید.

5.اگر پول برای شما از اهمیت زیادی برخوردار نبود چطور؟ اگر پول برای شما بی ارزش بود، در این صورت در زندگی خود چه کاری انجام می دادید؟ بله، شما باید درآمدزایی کنید، اما به همان اندازه هم علاقه مند هستید که کاری معنادار در زندگی خود انجام دهید. در محتوا نویسی وبلاگ خود، می توانید درباره این موضوع بنویسید.

6.دوست دارید به چه شخصی تبدیل شوید؟ هنگامی که می نویسید، باید تلاش کنید تا به شخصی تبدیل شوید که در آرزویش هستید. در محتوا نویسی وبلاگ خود، طوری بنویسید که گویی همیشه نسبت به آینده خود سرافراز هستید و به خود افتخار کنید.

کاربردهای وبلاگ چیست؟ هنگام وبلاگ نویسی عالی چه چیزهایی در ایجاد یک وبلاگ خوب نقش دارند؟

وبلاگ برای دو چیز مهم کارایی دارد: برای نشان دادن احساسات، ایده ها و نظرات و برای ارتباط برقرار کردن. یک وبلاگ خوب از نوشتاری ارتباطی و خوانا برخوردار می باشد که باعث ایجاد پست هایی می شود که به شما آموزش می دهند و همچنین شما را سرگرم می کنند.

هنگامی که می خواهید بدانید چگونه از وبلاگ خود برای ایجاد ارتباط و نشان دادن احساسات و ایده های خود استفاده کنید، به این سوالات پاسخ دهید:

1.من دوست دارم با چه پیام هایی ارتباط برقرار کنم؟

2.آیا نوشته من می تواند احساسات من را طوری بیان کند تا خوانندگان وبلاگ من بتوانند آن را به طور کامل درک کنند؟ این احساسات شامل چه چیزهایی می باشد؟

3.چگونه می توانم راوی را سریع تر کنم؟

• آیا این جمله هدفی را برای شما مشخص می کند؟

• آیا می توانم این خط را جدا کنم و همچنان پیام خود را نگه داشته باشم؟

• چگونه می توانم محتوا نویسی وبلاگ خود را به طور مختصر بنویسم؟

• آیا من به تمام اصلاح کننده ها و مقدماتی ها احتیاج دارم؟ (توجه: خیر!)

• آیا بهتر است که دو پاراگراف اول را حذف کنم؟

• چگونه می توانم جمله/پاراگراف خود را بازسازی کنم تا از اوج گیری بیشتری برخوردار شود؟

چگونه می توانید وبلاگی را بدون پرداخت هیچ هزینه ای ایجاد کنید؟

خبر خوبی که برای شما داریم این است که هنگام شروع یک وبلاگ اگر از وردپرس استفاده کنید، در این صورت بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای خود یک وبلاگ ایجاد کرده اید. همان طور که در دستورالعمل های مرحله به مرحله ای که در طرح کلی قسمت بالا گفته شده است، شما باید فقط برای میزبانی هزینه پرداخت کنید.

خدمات آماتور دیگری مانند تامبلر (Tumblr) یا وبلاگ نویس (Blogger) نیز وجود دارند که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آنها استفاده کنید که این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید وبلاگ خود را در سکوهای این شرکت ها ایجاد کنید. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب باید مراقب باشید، زیرا اگر محتوای خود را اشتباهی به وب سایت فرد دیگری بفرستید، ممکن است آن محتوا دیگر متعلق به شما نباشد. به همین دلیل بهتر است همیشه از وردپرس استفاده کنید.

چند وقت یک بار باید وبلاگ نویسی عالی انجام دهم؟

زمانی که من با دانشجویان کلاس مهارت نویسندگی صحبت می کردم، به آنها این پیشنهاد را کرده ام که سعی کنند تا جایی که می توانند نوشتن را هر روز در برنامه خود قرار دهند و حداقل یک بار در هفته پستی را برای وبلاگ خود منتشر کنند. ما معمولا هفته ای دو پست وبلاگ منتشر می کنیم. ست گودین این توانایی را دارد که روزی یک وبلاگ بنویسد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که نسبت به هر تصمیمی که می گیرید استوار باشید. اگر یک برنامه هفتگی برای خود در نظر بگیرید، می توانید توجه شرکای مسئول (خوانندگان) بیشتری را به سمت وبلاگ خود جلب کنید، بنابراین حتی اگر مایل به نوشتن هم نباشید، مجبور می شوید بنویسید.

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، اولین پست خود را درباره چه چیزهایی بنویسم؟

از بزرگوار بودن دوری کنید. از صاف کردن گلو اجتناب کنید. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، لازم نیست اولین پستی که ارسال می کنید شامل جمله ای سخاوتمندانه باشد. و اولین پستی که ارسال می کنید نباید شامل جمله های بیهوده باشد، خودتان را درگیر محتوای پست خود نکنید.

به جای آن، فکر کنید که امروز دوست دارید درباره چه چیزی بنویسید و شروع به نوشتن کنید. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، نکاتی را که در قسمت بالا درباره ” در محتوا نویسی وبلاگ خود، درباره چه موضوعاتی باید بنویسیم” را به کار ببرید.

برای نوشتن اولین پست خود، می توانید وبلاگ در کوه بمانید (Be on the Mountain) که تقریبا در سال 2010 منتشر شده است را مطالعه کنید.

چرا بعضی از وبلاگ ها با شکست مواجه می شوند؟

3 دلیل مهم وجود دارد که بعضی از وبلاگ ها با شکست مواجه می شوند:

1.بعضی از وبلاگ نویسان از انتظارات ضعیفی برخوردار هستند.

اگر امروز وبلاگی را ایجاد کنید و توقع دارید توجه میلیون ها خواننده را در یک شب جلب وبلاگ خود کنید، مطمئن باشید که با شکست مواجه می شوید. اما اگر از انگیزه درستی برخوردار باشید- شما قصد دارید به دنیا ارزش دهید- پس باعث تغییراتی در انتظارات خود می شوید.

2.بعضی از وبلاگ نویسان در محتوا نویسی وبلاگ خود، ارزشی برای محتوای خود ایجاد نمی کنند.

مینیمالیست ها (The Minimalists) به جای آنکه در جستجوی مشترکین یا دنبال کنندگان وبلاگ خود باشند، سعی می کنند برای مخاطبان خود ارزش ایجاد کنند. اگر بتوانید راه هایی را برای حل مشکلات افراد ارائه دهید، تجربه موفقیت بزرگی را خواهید داشت- نه بر عکس.

3.برای بعضی از وبلاگ نویسان پول از بالاترین اهمیت برخوردار است.

اگر قصد شما این است که از طریق وبلاگ نویسی عالی کسب درآمد کنید هیچ مشکلی نیست (کاری که ما می کنیم)، اما درآمدزایی نباید مهم ترین هدف شما برای ایجاد یک وبلاگ باشد. اگر از وبلاگ خوبی برخوردار باشید، از طریق آن می توانید کسب درآمد کنید؛ اما اگر یک وبلاگ عالی ایجاد کرده اید، می توانید تفاوت را به وجود آورید. به عبارتی دیگر ما این گونه بیان می کنیم که: ما به پول این اجازه را می دهیم که در صندلی ماشین ما بنشیند، اما هیچ راننده ای در آن وجود ندارد.

آیا میزبان آبی (Bluehost)  به صورت ماهیانه شارژ می شود و یا این کار فقط یک بار انجام می شود؟

میزبان آبی (Bluehost) دارای یک صورت حساب سالیانه می باشد، بنابراین اگر شما لینک ما را مورد استفاده قرار دهید، می توانید هزینه کمتری بپردازید و فقط در ماه 2.75 دلار هزینه پرداخت می کنید، و صورت حساب خود را برای سال اول دریافت می کنید.

این طور گفته می شود که حتی اگر خواستید تصمیم خود را نیز عوض کنید، میزبان آبی (Bluehost) پول شما را در مدت 30 روز به شما بر می گرداند.

سوالات بیشتر درباره وبلاگ نویسی عالی

آیا با سوالی مواجه شده اید که در قسمت های بالا جوابی به آن داده نشده باشد؟ در این صورت، می توانید سوال خود را همراه با لینک این مقاله به مینیمالیست ها (@theminimalists) توییت کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.