مفید بود؟

نحوه طراحی بنر لوازم آرایشی

بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی امروزه جهت تبلیغ محصولات و اَقلامات خود جهت فروش و جذب بیشتر مشتری، از بنر لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند. برای طراحی یک طرح بنر لوازم آرایشی زیبا بایستی موارد زیر را در نظر گرفت:
7.    اندازه و سایز بنر
8.    پس‌زمینه
9.    متن و محتوا
10.    زیر متن
11.    CTA (فراخوان اقدام)
12.    تصویر محصول یا خدمات

  • Cosmetics Banner Inspiration

    طبق تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران ، 89٪ از کل تبلیغات بنری از این 4 اندازه تشکیل شده است:

1.    مستطیل متوسط 300 × 250 ، 40٪

2.    728 × 90 تابلوی امتیازات – 25٪

3.    موبایل 320 × 50 – 12٪

4.    آسمان خراش گسترده 160 × 600 – 12٪

 

اگر تازه با تبلیغات نمایشی آشنا شده‌اید، عاقلانه است که روی این 4 اندازه متداول تمرکز کنید، زیرا بخش عمده‌ای از نیازهای تبلیغاتی شما را پوشش می‌دهد. بسیار خوب، اکنون که با بهترین اندازه‌های بنر آشنا شده‌اید، بیایید با موارد جالب شروع کنیم.

  •     طراحی بنر لوازم آرایشی با پس‌زمینه شروع می‌شود. می‌توانید از عکس پس زمینه که شامل لوازم مختلف آرایشی است استفاده نمایید و یا یک بگ‌گراند ساده را برگزینید.
  •     در طراحی بنر لوازم آرایشی غالباً می‌بینیم افرادی که سعی می‌کنند اطلاعات زیادی را در بنرهای خود ارائه دهند – که باعث می‌شود بنر شلوغ و بی نظم به نظر برسد. همه بنرها به وضوح یک پیام را ارسال می‌کنند – فقط با یک یا دو جمله. البته، اگر برند بزرگی هستید و مردم شما را به خوبی می شناسند، پیام‌تان را کوتاه و شیرین انتقال دهید. مردم وقت ندارند که برای خواندن آگهی تبلیغاتی 5 جمله‌ای شما متوقف شوند. اگر نمی‌توانید حداکثر با 2 جمله آن را بگویید، شاید بهتر باشد اصلاً آن را نگویید.
  •     آیا باید از عنوان‌های فرعی برای بنرهای خود استفاده کنم؟ اول از همه، عنوان فرعی دقیقاً چیست؟ این یک یا دو جمله است که زیر‌عنوان اصلی شما قرار دارد. غالباً، افراد احساس نیاز می‌کنند پیام خود را بیشتر توضیح دهند و این کار را با افزودن متن بیشتر به بنرهای خود انجام می‌دهند.
  •     برای طراحی بنر لوازم آرایشی در ارتباطات خود واضح باشید. به مردم چه پیشنهادی می‌دهید و می‌خواهید چه کاری انجام دهند؟ شوخ طبع باشید – یا شوخی هم نکنید – به نظر نمی‌رسد مهم باشد. تعدادی از بنرهای تبلیغاتی از شعارهای هوشمندانه برای جلب نگاه مردم استفاده می‌کنند.
  •     در طراحی بنر لوازم آرایشی مردم را برای انجام کاری تشویق کنید. اکثر این بنرها حاوی فعل فیزیکی هستند. اینها کلماتی هستند که دلالت بر عملی دارند، مانند:
  •     برو
  •     دیدن
  •     بیا
  •   جشن بگیر

“عناوین خود را به عنوان یک اقدام درست کنید – و مطمئن باشید افراد به احتمال زیاد آن عمل را انجام می‌دهند.” نکته اصلی که باید در اینجا بخاطر بسپارید زمان، یا بهتر بگوییم، کمبود وقت است. برای جلب توجه مشتری بالقوه فقط کسری از ثانیه وقت دارید، بنابراین این توجه جزئی را برای چیزی که واقعاً نیازی به گفتن آن ندارید، هدر ندهید.  به طور کلی CTA دو قسمت دارد.

رنگ
متن

استفاده از بنرهایی با قالب آماده

امروزه امکان استفاده از قالب‌های آماده و طرح‌های بنر لایه باز لوازم آرایشی برای طراحی این نوع بنرها وجود دارد. طرح بنر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند به صورت افقی یا عمودی طراحی شود و در طرح از تصویر وکتورهای مختلفی مانند:

  •     لوازم آرایشی و بهداشتی
  •     گل و لیبل
  •     انواع ماتیک
  •      لاک ناخن در رنگ‌بندی‌های مختلف و غیره
  • https://pikbest.com/so/banner-cosmetics.html

در طرح‌های بنر لایه باز لوازم آرایشی معمولا از تصاویر با کیفیت، پترن فتوشاپ، ابزار شیپ ، وکتور و رنگ‌های گرادیانت استفاده می‌شود که به زیبایی طرح بنر می‌افزاید. در این طرح‌ها کلیه لایه‌ها باز هستند و امکان ایجاد تغییرات در کلیه بخش‌های آنها (مثلا متن تبلیغ لوازم آرایشی) وجود دارد. بهتر است زمان انتخاب این طرح‌ها طرحی را برگزینید که از ابزار shape و smart object استفاده کرده باشد (زیرا ابزار شیپ و اسمارت آبجکت در بنرهای لایه باز لوازم آرایشی در صورت بزرگ ‌ردن سایز طرح بنر، هیچگونه افت کیفیتی پیدا نمی‌کنند). در طراحی بنر لایه باز لوازم آرایشی کلیه معیارهای چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه و فضای کافی جهت درج متن رعایت گردیده است.

در سایت زیر امکان دستیابی به وکتور و طرح‌های بنر لایه باز لوازم آرایشی برای افراد فراهم آمده است.

https://www.mellatweb.com
http://persiangfx.com
http://bannermaker.mihanblog.com
https://parsstock.ir
https://www.tarhdokan.com
https://oorchinfile.com/product

بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی

جهت طراحی بنر تبلیغاتی آرایشی بهداشتی موفق موارد زیر را در نظر بگیرید:

  •    بنر با کیفیت طراحی کنید: از متن و علائمی زیبا به منظور ایجاد اثر بیشتر در بنرتان استفاده نمایید تا افراد ناخودآگاه به سمت بنر شما بیایند. به هیچ وجه در بنرتان از متن‌های طولانی استفاده نکنید و تلاش کنید متن‌های ارایه شده در بنرتان ساده و مختصر باشد، به صورتی که به شما اطمینان خاطر بدهد که بیننده بنر، بعد از مشاهده با شما حتما تماس خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات رایامارکتینگ را مطالعه نمایید.

 

  •   از تصاویری جذاب استفاده نمایید.

در طراحی بنر لوازم آرایشی، از تصاویر مرتبط با محصولات و خدمات‌تان استفاده نمایید. به منظور ترغیب هر چه بیشتر مشتریان‌تان باید از تصاویری جذاب و زیبا در بنرتان استفاده نمایید.

  •    در افراد انگیزه  ایجاد کنید تا با شما تماس بگیرند.

روش‌های متفاوتی مانند در نظر گرفتن کارت تخفیف، قرعه کشی، و یا کارت هدیه وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها جهت جذب مشتری بیشتر استفاده نمایید.

  •  در طراحی بنر لوازم آرایشی متن‌ها مختصر و مفید باشد.

از متن‌های خلاصه و کوتاه استفاده کنید، باید تفکر کنید تا از جملات یا کلمات محدودی استفاده کنید که پیام شما را به وضوح انتقال دهند.

  •    اثرات رنگ‌ها را بشناسید، از رنگ‌هایی  مکمل استفاده نمایید.

رنگ‌ها اثر زیادی در جذابیت بنر‌ها دارند. رنگ‌هایی زیبا در متن و یا بک گراند استفاده کنید تا افراد را به خود جذب کند. بهتر است به منظور تاثیر‌گذاری بیشتر رنگ متن و بک‌گراند متضاد باشند تا متن‌ها جلوه بیشتری از خود به نمایش بگذارند.
https://blogs.cardiff.ac.uk/studentlifecu/the-psychology-of-colours/

  •    در طراحی بنر لوازم آرایشی از لوگو برندتان نیز استفاده نمایید.

استفاده از لوگو در طراحی بنر لوازم آرایشی سبب دیده شدن بیشتر برند شما می‌شود نشان دهنده هویت شما خواهد بود. این امر در بیشتر دیده شدن برندتان اثرگذار است. در پایان باید اشاره کنیم که طراحی منطبق بر استاندارد و چاپی اصولی به دیده شدن بیشتر بنر شما کمک خواهد کرد.

بنر آرایشی بهداشتی مناسب کدام است؟

در بنر آرایشی بهداشتی مناسب، موارد زیر حتما لحاظ گردیده است:
1.    صرفا وسیله‌ای جهت ارایه اطلاعات به افراد نیست.
2.    کلیه  قواعد و نکات طراحی در آن طرح رعایت شده است
3.    صرفا اطلاعات لازم و ضروری بر روی بنر درج گردیده است.
4.    از متن و محتوای مناسب جهت برقراری ارتباط با مخاطب استفاده شده است.
5.    از فونت و اندازه قلم زیبا، جذاب و مناسب در نگارش استفاده شده است.
6.    روانشناسی رنگ‌ها در ان درنظر گرفته شده و از رنگ‌های متضاد متن و پس‌زمینه بهره گرفته شده است.
7.    از سایز و ابعاد استاندارد برای طراحی بنر استفاده شده است.
8.    تصاویر زیبا و مرتبط با محتوا بر روی بنر آورده شده است.
9.    لوگوی سازمانی بر روی بنر به گونه‌ای درج شده است که مخاطب به راحتی آن را ببیند.
10.    راههای ارتباطی و محتویات ضروری درج شده و ایجاد سردرگمی و شلوغی در بنر جلوگیری شده است.
11.    طرح برای کار در نرم افزار ایلوستریتور لایه باز طراحی شده است
12.    کیفیت تصاویر بکار رفته بالاست
13.    طرح انجام شده مناسب چاپ است
14.    مناسب استفاده در سالن‌های آرایش است

معرفی نرم‌افزاری برای طراحی بنر لوازم آرایشی

معرفی نرم‌افزار Snappa
https://snappa.com/create/banners
با اسنپا بنرهایی را جذاب بسازید. با استفاده از ابعاد پیش‌فرض بنر برای تبلیغات فیس بوک، تبلیغات نمایشی، توییتر و هدرهای ایمیل، در وقت صرفه‌جویی کنید. با یکی از الگوهای بنر طراحی شده حرفه‌ای

شروع کنید تا گرافیک‌های چشم‌نواز را در چند ثانیه گرد هم آورید. با کشیدن و رها کردن به سمت الگوهای سفارشی خود، بنرهایی تولید کنید که همیشه با برند تجاری‌تان مرتبط باشند. به 4،000،000+ عکس با کیفیت بالا از جمله عکس لوازم آرایشی100٪ بدون حق امتیاز از کتابخانه  این نرم‌افزار دسترسی پیدا کنید. از شکل و متن قابل تنظیم در بنرتان استفاده نمایید. با چند کلیک، یک بنر خیره‌کننده برای سیستم عامل‌های دیگر خود طراحی کنید. با این نرم‌افزار در کمتر از 60 ثانیه خواهید توانست بنر دلخواه‌تان را طراحی نمایید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.