در مورد تولید محتوا تبلیغاتی چه میدانید؟ تولید محتوا به صورت تبلیغات، باعث میشود تا کسبوکار شما توسعه پیدا کند و از این جهت، افزایش فروش داشته باشید. چه شما یک آماتور باشید یا یک نویسنده حرفهای، اگر نوشتن شما به اندازه کافی خوانده نمیشود، پس باید علت را که مانع از نویسندگی حرفهای شما میشود، بفهمید. گفته میشود محتوایی که خواننده شما را با لحن مناسب هیجان زده و درگیر خود میکند، بهترین محتوای موجود در دنیا است.
نوشتن و تولید محتوا تبلیغاتی فقط مربوط به علائم نگارشی، دستور زبان، غلط املایی و سایر موارد نیست. البته اینها عناصر سازنده ای هستند که شما محتوای خود را اعم از دیجیتالی یا آفلاین بر روی آنها ایجاد میکنید.
لطفا توجه داشته باشید که دانش شما در مورد کار، اعتماد به نفس شما را از بین میبرد. اگر پروژه مبهم، بدون ساختار، فاقد اهمیت شخصی یا فاقد هرگونه ارزش ذاتی باشد، به احتمال زیاد به تعویق میافتید.
با مجموعه اهداف خنثی شده، راه موفقیت را در پیش خواهید گرفت. هدف از این نوشتن، ارائه اطلاعات حیاتی در مورد چگونگی نوشتن محتوای موثر برای تبدیل است. با پیروی از این راهنمای گام به گام نکات مربوط به نوشتن محتوا، بازاریابی محتوای بصری را بهبود میبخشید. همچنین، میتوانید روح تازه ای به نویسندگی خود ببخشید و در کمترین زمان وظیفه خود را بررسی کنید.
بازاریابی محتوا فقط برای مدیران شبکههای اجتماعی نیست. هرکسی با اینترنت و انگیزه میتواند اقدام به بازاریابی محتوا کند.اگر چه تولید محتوا پرخرج بود ولی رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.
مفهوم AIDA برای تولید محتوا تبلیغاتی
AIDA مخفف توجه، علاقه، میل و اقدام است.
توجه: با تولید محتوا تبلیغاتی مخاطبان را وادار کنید که به شما اعتماد کنند. به صورت آنلاین، مسائل حواس پرتیهای زیادی وجود دارد، بنابراین حفظ توجه نامشخص آنها بسیار مهم است. این به معنای نوشتن مطلبی چشم نواز است که باعث میشود افراد بخواهند بیشتر بخوانند. استفاده از عناوین برای جلب توجه مردم و نشان دادن مطالب، بیشتر ارزش دارد.
علاقه: شما وقت زیادی ندارید که کاربران خود را درگیر سخنان و محتواهای خود کنید، بنابراین سریع به موضوعات مهم بپردازید. باید بدانید که اینترنت پر از مسائل حواس پرتی است. این کار را با کاهش نیاز به ارائه غیرضروری و تمرکز بر مشتریان و نگرانیهای آنها انجام دهید.
میل: به مشتریان خود یادآوری کنید که چرا باید فقط خدمات شما را انتخاب کنند. آیا خدمات شما باعث میشود زندگی آنها بهتر، سرگرم کننده تر، ایمن تر شود؟ توضیح دهید که این مسئله چگونه کار میکند. در کالاهای خود، طعم و مزه آنچه را که دنیای آنها دارد را ارائه دهید..
اقدام: با پرسیدن اقدامات بعدی، قرارداد مشتری خود را ببندید.
تولید محتوا تبلیغاتی به صورت تخصصی بنویسید!
تولید محتوا تبلیغاتی ممکن است در نگاه اول خشن به نظر برسد. اما مقاله در اختیار شماست که یک شاهکار بسازید و یا محتوای اصلی خود را به طور کلی نابود کنید و همه چیز بستگی به ایده تولید محتوا تبلیغاتی دارد.
احتمال این وجود دارد که یک یا دو سوال در مورد خدمات شما از کاربران کسبوکار شما وجود داشته باشد. آنها مایلند از موادی که از آن ویژگی استفاده میشود یا موارد مختلف استفاده برای دستگاههایی که میفروشید، مطلع شوند. بدون توجه به نگرانیهایشان، اجازه دهید محتوای شما منبع تخصصی دانش آنها باشد و اطلاعات زیادی از مطالب شما کسب کنند.
انواع روش تولید محتوا چیست؟همانطور که از نام آن پیداست، این شکل از بازاریابی در واقع استفاده از نوشتن محتوای سئو برای افزایش اعتبار سایت شما و بهبود رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی است که افراد به صورت ارگانیک آنها را جستجو میکنند و از این جهت، دانستن روش تولید محتوا الزامیاست.
به دغدغههایی فکر کنید که افراد هنگام نوشتن محتوا برای صفحات دسته بندی هنگام مشاهده آن بخش، دچار این نگرانی میشوند. پاسخ دهید که کدام یک از موارد بهتر میتوانند متناسب با نیازهای آنها تنظیم شوند یا کدام زیرشاخه ممکن است به آنها کمک کند و جستجو خود را بیشتر کنند و بتوانند برای محصول / خدماتی که سفارش دادند، به صورت حرفهای کار کنند.
برای سایتهای محصول، تمرکز خود را در ارائه پاسخهای خاص مربوط به موضوع بگذارید. شما میخواهید راه درست استفاده از این قطعه محصول را به بازدیدکنندگان بگویید.
در اینجا هدف این است که اطلاعات لازم را در وب سایتی که میخوانند به آنها بدهیم تا شکار دادههای بیشتری، به دست بیاید.
استفاده از محتوای فروش در سایت با تولید محتوا تبلیغاتی
برخی از ویژگیهای فروش متقابل و فروش در خدمات شما وجود دارد که میتوان به خدمات وابسته اشاره کرد.
تولید محتوا تبلیغاتی حرفهای، تواناییهای فروش کسبوکار شما را به سطح بالاتری میرساند و این باعث میشود تا کسبوکار شما، گسترش یابد و در کمترین زمان ممکن، شناخته شوید.
فروش گسترده خدمات، با وجود تولید محتوا تبلیغاتی (Generate promotional content) بسیار آسان است. به عنوان مثال، لوازم جانبی را به کاربران خود توصیه کنید که اگر مد روز هستند، کاملا مناسب هر محصول خاص برای آن کاربر است.
شما باید وسایل و لوازم جانبی مکمل را برای فروشگاههای فناوری توصیه کنید. کالاهای خود را بشناسید و به مشتریان خود کمک کنید تا درک کنند کدام کالاها به خوبی در کنار هم قرار میگیرند و میتوانند برای زندگی بهتر خود، سفارش دهند.
برای افزایش فروش سایت، باید از ایده تولید محتوا تبلیغاتی و هوش خود استفاده کنید و تمام تلاش خود را به کار ببرید تا کاربران، اقدام به خرید در سایت کنند.
از پاسخگویی به کاربران نترسید!
بسیاری از افراد، ادمینهای سایت و مسئولین یک کسبوکار، از پاسخگویی به کاربران میترسند. هیچ ترسی وجود ندارد، دلیل ترس شما چیست؟ برای کاربر، یک مشکلی به وجود آمده است.
در وهله اول، از کاربر عذرخواهی کنید و سپس به مشکلات کاربران رسیدگی کنید.
مدل LIFT در بازاریابی چیست؟
مدل LIFT برای بازاریابی محتوا توسط widerfunnel اختراع شده و چارچوبی است که معمولا برای ارزیابی تجربه دیجیتال با استفاده از ارزیابی اکتشافی استفاده میشود و در تولید محتوا تبلیغاتی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.
مدل LIFT در اصل در حال بهینه سازی کپی محتوای شما است، همانطور که برای صفحه فرود یا Landing انجام میدهید. این شش عامل دارد که بر نرخ تبدیل شما تاثیر میگذارد و در زیر، به شش عامل اصلی مدل LIFT، خواهیم پرداخت.
ارزش محتوا
به این موضوع فکر کنید که پیشنهاد شما برای کاربران با تولید محتوا تبلیغاتی چیست و این پیشنهاد ویژه شما نسبت به رقبا چه تفاوتی دارد؟ با پاسخ دادن به این سوال، میتوانید بدانید که چگونه میتوان اقدام به تولید محتوا تبلیغاتی کرد.
ارتباط
پیام و محتوای کاربر چقدر مهم است، آیا استانداردهای آن را برآورده میکند و چگونه تولید محتوا تبلیغاتی به ریشه ترافیک یا شخص خریدار کمک میکند؟ نمونه اولیه مشخصات مشتری راضی به شما کمک میکند، مشخصات و خواستههای اصلی مصرف کنندگان را برای کارمندان طراحی و بازاریابی توضیح دهید.
کیفیت سایت
گزاره ارزش چقدر شفاف است، چگونه میتوانید یک استدلال متقاعد کننده را برای کاربران خود بیان کنید و اقدامات بعدی چیست؟ مطمئن شوید که سایت شما، برای کاربران یک سایت با رابط کاربری آسان باشد و بتوانند به راحتی سایت شما را کاوش کنند.
اضطراب
چگونه میتوانید اضطراب را در مراحل حساس جستجوی کاربر کاهش دهید؟ مهر و مومهای امنیتی را در سایت خود مشاهده کنید. در صورتی که کاربران مختلفی از سراسر دنیا دارید، بدون استفاده از ترجمه گوگل، اقدام به ترجمه سایت خود برای سایتهای مختلف کنید.
حواس پرتی
به شما پیشنهاد میشود تا دادهها را بر اساس مشخص شده و دسته بندی اصولی، جمع آوری کنید و به کاربر تحویل دهید.
به هنگام تولید محتوا، به کاربر بگویید که قرار است در یک مقاله، درباره چه چیزی صحبت میکنید و قرار است در این مقاله، چه اطلاعاتی به کاربر ارائه داده شود.
اگر کل تولید محتوا تبلیغاتی، واقعا تبلیغاتی باشد، هیچ کس حرف شما را باور نمیکند. اما اگر 90٪ از محتوای آموزشی، بینشی و مربوط به حل مشکلات خوانندگان باشد، احتمالا خوانندگان به شما اعتماد خواهند کرد و بزودی از محصولات بیشتری در سایت شما، استفاده میکنند و همین باعث میشود تا تولید محتوا تبلیغاتی شما، باعث شود نرخ تبدیل، افزایش پیدا کند.
محتوایی که خوانایی واضحی دارد بیشتر مورد پسند خوانندگان قرار میگیرد. دقیقا مثل محتوای عالی و سبک نوشتن، خوانایی به همان اندازه که با ساختار و نحوه ارائه ارتباط دارد. برای جالب بودن و تحریک نوشتن به کسبوکار شما، باید سه جنبه از نوشتن را شامل شود که خوب نوشتن، طراحی خوب و ایده خوب است.
تاثیر خوب نوشتن در تولید محتوا تبلیغاتی چیست؟
با خوب نوشتن، در واقع، باعث میشود تا کاربر ترغیب به استفاده از محصولات شما شود. وقتی که بتوانید خوب بنویسید، کاربران بیشتری را به سمت کسبوکار خود جذب میکنید.
طراحی خوب تولید محتوا تبلیغاتی به چه صورت باید باشد؟
یکی از سوالات تولید کنندگان محتوا و همچنین کارفرمایان، این است که تولید محتوا تبلیغاتی به چه صورت باید طراحی شود تا کاربر جذب شود.
تولید محتوا تبلیغاتی باید به گونه ای طراحی شود که کاربر بداند قرار است درباره چه چیزی بخواند و در مقاله مذکور، چه اطلاعاتی به کاربر منتقل میشود.
پس طراحی خوب، میتواند باعث شود تا کاربر به یکپارچگی نسبی مطلب شما برسد و از خواندن یک مطلب، رضایت داشته باشد.
ایده تولید محتوا تبلیغاتی چیست؟
یکی از مهمترین موضوعات در زمینه تولید محتوا تبلیغاتی، این است که ایده حرفهای برای این کار داشته باشید.
همانطور که ذکر شد، تولید محتوا تبلیغاتی صرفا این نیست که تمامیمطلب شما، تبلیغ باشد.
به تبلیغات در اینستاگرام
و… فکر کنید. زمانی که یک شرکت، اقدام به ثبت سفارش تبلیغات اینستاگرام نزد اینفلوئنسرهای اینستاگرامیمیکند، آیا صرفا محتوای تبلیغ دارد؟ خیر.
برخی اوقات، با طنز، داستان، ارائه محتوا و… همراه میشود. پس ایده تولید محتوا تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات شما و همچنین جذب مخاطب دارد.