نکته 4: وب سایت شما باید با موبایل قابل استفاده باشد
به این نکته همواره دقت داشته باشید که افراد این روزها تمایل دارند تا با موبایل و تبلت خود از وب سایت ها دیدن کنند. اگر شما نتوانید با این روند همگام شوید مطمئناً دچار مشکل خواهید شد. اطمینان حاصل کنید که کلیه ابزار و بخش های وب سایت شما، به ویژه بخش سفارش آنلاین، رزرو جا و مانند آن با موبایل و تبلت قابل دسترسی هستند.
نکته 5: از رنگ های بین المللی در عرصه رستوران استفاده کنید
انتخاب رنگ در طراحی وب سایت یک رستوران بسیار مساله مهمی می باشد. اغلب رستوران ها در وب سایت خود از رنگ های شاد و روشن استفاده می کنند و این موضوع دلیل دارد: این رنگ ها احساس خوبی به مشتری می دهند و اشتهای او را تحریک می کنند.
برای نمونه مطالعات نشان داده است که رنگ قرمز به شدت اشتها برانگیز است. بنابراین استفاده از این رنگ یکی از پر انتخاب ترین ها در طراحی وب سایت های رستورانی می باشد. در انتخاب رنگ وب سایت خود، به لوگوی برندتان نیز توجه داشته باشید. رنگ وب سایت و لوگوی شما باید با یکدیگر هماهنگ باشند.
نکته 6: محتوای خود را طعم دار کنید!
وب سایت یک رستوران نباید خیلی جدی باشد. عکس هایی از رستوران خود را نشان دهید و اگر افراد خاصی به آنجا آمده اند از آن ها یاد کنید! عکس کارکنان شما می تواند جالب توجه باشد. سعی کنید در این زمینه خلاقیت داشته باشید. محیط صمیمی برای یک رستوران می تواند عنصر بسیار جذابی در جلب مشتری باشد.
نکته 7: ارتباطات اجتماعی خود را نشان دهید
شما می توانید از ابزار اشتراگ گذاری برای مخاطبین استفاده کنید و به آنها اجازه دهید تا در وب سایت شما فعال باشند. بسیاری از وب سایت هایی که برای رستوران های زنجیره ای هستند، برای مشتریان خود در وب سایتشان کوپن ها و پیشنهادات تخفیفی ارائه می کنند. این امر موجب می شود مخاطبین بیشتر جذب بازدید از وب سایت شما به صورت مداوم شوند.
نکته 8: می توانید نظرات و رضایتمندی مشتریان خود را نشان دهید
به مشتریان خود اجازه دهید که به شما امتیاز دهند و نظر خود را در رابطه با رستوران شما ذکر کنند. اگر کار شما دارای کیفیت باشد، با نظرات بسیار جالب و جذابی رو به رو خواهید شد. به همین روش می توانید به صورت کاملاً مجانی برای خود تبلیغات کنید.