مقالات آموزشی

براى بهینه سازى بهتر ابزارهاى مهم سئو

مفید بود؟

شما قطعاً براى بهینه سازى سایت خودتان و نیز براى جذب مشترى هزینه زیادى در سئو کرده اید. بسیارى از شما مى خواهند از ابزار درست براى کارهاى سئو بهره ببرند.اگر شما نیز خواستار بهینه سازى سایت خودتان هستید این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا برخى از ابزار درست براى سئو وب سایت خود بهره ببرند.

ابزارهاى مهم سئو براى بهینه سازى بهتر

٢٨ آپریل ٢٠١۴

شما قطعاً براى بهینه سازى سایت خودتان و نیز براى جذب مشترى هزینه زیادى در سئو کرده اید.

بسیارى از شما مى خواهند از ابزار درست براى کارهاى سئو بهره ببرند.اگر شما نیز خواستار بهینه سازى سایت خودتان هستید این مقاله به شما کمک  خواهد کرد تا برخى از ابزار درست براى سئو وب سایت خود بهره ببرند.

اگر شما نیز خواهان بهینه سازى سایت خودتان هستید این مقاله به شما کمک خواهد کرد برخى از ابزار کارآمد سئو را بشناسید:

-ابزار پیشنهاد کلید واژه ها

کلیدواژه جوهر اصلى سئوى وب سایت شماست. بسیارى از افراد هستند که در انتخاب کلیدواژه براى وب سایتشان گیج و سردرگم مى شوند. ابزارهاى زیادى در دسترس است که به شما کمک مى کند. مناسب ترین کلمات را بعنوان کلیدواژه در تجارت خود به کار ببندید . بعنوان کلیدواژه در تجارت خود به کار ببندید. بعنوان مثال گوگل با ابزار adwords به شما کمک میکند.

شما مى توانید ابزارهاى مشابه بسیارى بیابید که به شما کمک کنند کلمات کلیدى مرتبط با کسب و کارتان را بیابید.

-آمارى از لینک ها داشته باشید

این موضوع که لینک هاى وب سایت خود را ردیابى کنید بسیار مهم است. بسیارى از وب سایت ها براى سایت هاى دیگر لینک هاى رایگان مى دهند که فقط لازم است عضو سایت آنها بشوید و اطلاعات صحیح کسب و کارتان را در آن ثبت کنید.اهمیت لینک ها را دست کم نگیرید.

-نام دامنه

براى بهینه سازى وب سایتتان تلاش کنید تعدادى دامنه به غیر از وب سایت اصلى تان داشته باشید. این دامنه ها مى بایست کلمات کلیدى وب سایت اصلى شما را در خود داشته باشند و با لینک دهى کمک کنند تا سایت شما بهتر بهینه شود.

تلاش کنید با شرکت هاى ثبت دامنه متفاوتى ، سفارشات را انالیز کنید .دامنه خود را با کلمات کلیدى محرک و انگیزه دهنده معرفى کنید.

-کارت گزارش سایت

کارت گزارش سایت مى تواند به شما کمک کند بازتوجه به نوع وب سایتتان اطلاعات بدست بیاورید. با این کار تمام لینک هاى معیوب، اخطارهاى متنى، آنالیز کلمات کلیدى و بسیارى اطلاعات دیگر را بدست مى آورید.

-مانیتورینگ

این ابزار مخصوص گوگل است که به شما کمک می کند جایگاه خود را در کلمات کلیدى خاص بدانید .این ابزار قابل توجه و شاخص براى کسانى که به تازگى وب سایت ساخته اند، بسیار کاربردى است.

با این ابزار دیگر نیازى نیست براى فهمیدن جایگاهتان در سئو از سایت هاى زیادى بازدید کنید. به راحتى با این ابزار، کارتان را انجام دهید.

– جست و جوکننده هاى خاص و عمومى را لینک کنید

موفقیت شما به میزان زیادى به محبوبیت شما بستگى دارد.

وب سایت هاى بسیارى در اینترنت هستنز که مى توانید به وسیله آنها به اطلاعات دقیقى از لینک هایتان دست پیدا کنید.

با کمک این ابزارها خواهید توانست شکاف میان خود و رقیبانتان را بشناسید.

این یک ابزار جذاب است که مى توانید با آن میزان سئو را ارزیابى کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.