یکی از ابزارهای مناسبی که کمک می کند شما اطلاعات بیشتری از مشتریان خود جمع آوری کنید، تگ منیجر می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که یکی از برگ برنده هایتان در کسب و کار آنلاین، جمع آوری اطلاعات مشتریان تان می باشد. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد نحوه رفتار مشتری داشته باشید می توانید فروش بیشتری از محصولات تان را رقم بزنید.
استفاده کردن از ابزارهای آنلاین برای رسیدن به اهداف تان کمک زیادی می کند. ابزارهای زیادی هستند که برای فروش بیشتر محصولات می توانند به شما کمک کنند. یکی از ابزارهای رایگان گوگل که کارایی زیادی دارد تگ منیجر می باشد. شما با قرار دادن چندین خط در سایت مد نظرتان می توانید اطلاعات و داده هایی که می خواهید را به وسیله این ابزار به دست آورید.
در واقع شما باید به خوبی بدانید که این ابزار رایگان کمک می کند اطلاعات دقیق تری از وب سایت تان به دست آورید. یکی از بهترین مزیت های منیجر این است که هیچ تغییری در کد وب سایت شما به وجود نمی آورد. شما قادر خواهید بود برای جمع آوری کردن اطلاعات مورد نیاز از مشتریان بدون تغییر دادن کد اطلاعات را کسب کنید.
مزیت های تگ منیجر
بدون شک اگر بخواهید برای جمع آوری کردن اطلاعات مشتری و تحلیل رفتارشان به طور دائم کدنویسی کنید سخت است. در واقع این کار از نظر هزینه زیاد به صرفه نمی باشد. تمامی وب سایت ها کوچک نیستند و نمی توانید برای وب سایت هایی که بزرگ می باشند این کار را انجام دهید.
به طور کلی مدیریت تعداد تگ زیاد تا حدودی دشوار است. در اینجا گوگل تگ منیجر به کمک شما می آید و خدمات زیادی را ارائه می دهد. به طور کلی برخی از مزیت هایی که مربوط به تگ منیجر می باشد و موجب شده است که از آن استفاده زیادی کنند عبارت است از :
1. استفاده آسان
استفاده از گوگل منیجر بسیار آسان می باشد، در واقع شما باید به خوبی بدانید که به راحتی می توانید از این برنامه برای جمع آوری کردن اطلاعات استفاده کنید. بدون تغییر و دستکاری شما می توانید از این برنامه نهایت استفاده را ببرید. هر یک از کاربران به راحتی قادر هستند که کدهای تگ را در صفحات وب سایت های خود وارد نمایند. از سوی دیگر باید بدانی مدیریت کردن هر یک از این تگ ها بسیار آسان می باشد و در کمترین بازه زمانی انجام می شود.
2. امکان ویرایش مطالب
یکی دیگر از مزیت های گوگل منیجر این است که شما به راحتی می توانید مطالب را اصلاح کنید. اگر فکر می کنید که کدهای وارد شده امکان دارد درست کار نکنند و یا اگر مایل هستید عملکرد آنها را به طور دقیق مشاهده کنید از این قابلیت قادر خواهید بود که استفاده نمایید. پیش نمایش هر یک از انواع تگ های گوگل منیجر به شما کمک می کند که عملکرد کدها را بررسی نمایید. هر یک از کدها اگر مشکل داشته باشند پیش از انتشار می توانید آنها را اصلاح نمایید.
3. ساده سازی و به روز رسانی وب سایت با گوگل منیجر
ساده سازی و به روزرسانی سایت یکی دیگر از مزیت های تگ منیجر می باشد. در واقع یکی از بهترین ویژگی های گوگل منیجر این است که از اپلیکیشن و سایت شما جدا خواهد بود. هر کاری نیاز باشد در محیط دیگری انجام دهید را به راحتی قادر خواهید بود که با این برنامه سپری کنید. بر همین اساس به روز رسانی وب سایت، تغییر رابط کاربری، نصب افزونه و موارد دیگر در اپلیکیشن و سایت بسیار سریع انجام می شود.
4. مدیریت کاربران و تعیین سطح
مدیریت کاربران و همچنین امکان تعیین سطح یکی دیگر از مزیت های مربوط به گوگل منیجر است. برای کنترل بهتر شما می توانید اختیار به کاربران خود را سطح بندی کنید. اینکه بگویید چه افرادی قادر هستند روی وب سایت منیجر ایجاد کنند و یا تغییرات را مشاهده کنند در این قابلیت قابل دریافت می باشد.
5. ذخیره سازی گوگل منیجر
امکان ذخیره سازی به عنوان یکی دیگر از مزیت های مهم گوگل منیجر شناخته می شود. پس از انتشار گوگل منیجر یک نسخه از تغییراتی که قبلا داشته اید ذخیره می گردد. با مراجعه کردن به آرشیو قادر خواهید بود که تغییرات جدید را لغو نمایید و آنها را به نسخه قبلی بازگرداند.
خوبی این قابلیت مهم در این مورد است که شما در هر مواردی که نیاز به اصلاح و بازگشت داشته باشید سریع می توانید اقدامات لازم را انجام دهید. امکان ذخیره سازی کمک می کند که شما در کمترین بازه زمانی بتوانید مطالب قبلی را به دست بیاورید و از آنها استفاده نمایید.
6. داشتن تگ های پیش فرض
تگ های پیش فرض از دیگر ویژگی ها و مزیت های مربوط به تگ منیجر می باشد. این ویژگی کمک می کند که بسیاری از تگ های ضروری به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار بگیرند. اگر شما نتوانید کدنویسی انجام دهید به راحتی با این قابلیت قادر خواهید بود که به سراغ تگ های پیش فرض بروید. امکان شخصی سازی و همچنین ویرایش این کد ها وجود دارد. بر همین اساس این مزیت برای شما می تواند خدمات زیادی فراهم کند.
7. امنیت گوگل منیجر
امنیت بالای گوگل منیجر یکی دیگر از مزیت های این ابزار به شمار می رود. برخلاف تصور باید بدانید کدها و تگ هایی که در سایت قرار می دهید هیچ مشکل امنیتی نخواهند داشت. تمامی امکانات و همچنین سطوح امنیتی در اختیار شما قرار می گیرد. بر همین اساس امنیت بالایی جهت اقدامات لازم دریافت می کنید.
8. رایگان بودن
رایگان بودن از دیگر مزیت های مربوط به گوگل منیجر می باشد. رایگان بودن این ابزار کمک می کند شما در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایی. بسیاری از افرادی که به رایگان بودن ابزار های آنلاین اهمیت می دهند باید بدانند که این ابزار به راحتی در اختیارشان قرار می گیرد.
9. ردیابی رویدادها در گوگل منیجر
ردیابی رویدادها به عنوان یکی دیگر از مزیت های مربوط به تک منیجر است. اگر شما به دنبال این مسئله هستید که مسیر گردش مشتری خود را مشاهده کنید این قابلیت به شما کمک می کند. اینکه مشاهده کنید مشتری به کدام یک از صفحات می رود، روی کدام یک از لینک ها کلیک می کند و همچنین با کدام یک از محتواها تعامل بیشتری دارد روی فروش بیشتر تاثیر زیادی می گذارد. به راحتی می توانید از ویژگی ردیاب خودکار گوگل منیجر استفاده نمایید تا اطلاعات دقیقی از مشتری تان دریافت کنید.
10. نداشتن محدودیت
نداشتن محدودیت به عنوان یکی دیگر از مزیت های مربوط به گوگل منیجر به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از گوگل منجر به صورت نامحدود در اپلیکیشن های اندروید و اپل و همچنین سایت ها از کدها و تگ های متنوع استفاده کنید. بسیاری از ابزار های آنلاین رایگان هستند که محدودیت دارند. ولی شما از این نمونه ابزار آنلاین هیچ محدودیتی دریافت نمی کنید.
کاربرد تگ منیجر
تگ منیجر یک ابزار کاربردی و رایگان به شمار می رود که کاربردهای متفاوتی دارد. به صورت کلی این ابزار برای اطلاعات کاربران و رفتار مشتریان استفاده می شود. ولی کاربردهای دیگری از آن دریافت می گردد. ردیابی رویداد های متنوع، نصب Google Analytics، قرار دادن کدهای مورد نیاز در قسمت هدر سایت، انتقال اطلاعات به گوگل آنالیتیکس و تاییدیه سرچ کنسول گوگل از دیگر مزیت ها و کاربردهای مربوط به گوگل منیجر می باشد.