مقالات آموزشی

چند اشتباه متداول در سئو (بهینه سازی موتورهای جست و جو)

مفید بود؟

صاحبان وب سایت، زمان زیادی برای بهینه سازی موتورهای جست و جو می کنند اما تعداد کمی از آنها در گرفتن نتایج مطلوب موفق می شوند واین امر به این دلیل است که آنها روی سئو متمرکز می شوند ولی از ابزار درستی بهره نمی گیرند.

5 اشتباه متداول در سئو (بهینه سازی موتورهای جست و جو)

صاحبان وب سایت، زمان زیادی برای بهینه سازی موتورهای جست و جو می کنند اما تعداد کمی از آنها در گرفتن نتایج مطلوب موفق می شوند واین امر به این دلیل است که آنها روی سئو متمرکز می شوند ولی از ابزار درستی بهره نمی گیرند.

 

در طول روز از وب سایتهای متعددی دیدن می کنیم اما تعدا کمی از آنها را می پسندیم. همه اینها به چگونگی بهینه سازی سایت بستگی دارد. دلایل عمده ای که در سئوی یک وب سایت شما را به اشتباه می اندازند بررسی میکنیم:

  • برچسب کلید واژه.

برچسب کلید واژه می بایست به دقت کنترل شود . هرگز از کلمات بی ربط به مطالب وب سایتتان به عنوان برچسب کلید واژه استفاده نکنید.

استفاده از کلمات کلید بی ربط، عمل بیهوده ای است که میتواند هزینه های زیادی برای شما به ئنبال داشته باشد.

از به کار بردن صد نوع متفاوت از جمله و یا املا برای یک کلمه خودداری کنید. به هنگام انتخاب به کاربردن کلمات کلیدی در برچسب ها دقت کنید. علاوه بر این، نباید بیش از 20 کلمه در برچسب کلمات کلیدی استفاده کنید.

  • چکیده برچسب

چکیده برچسب کلمات کلیدی، مشابه برچسب است. از آن با توجه به کاربران مورد هدف در تگ های متا برای افزایش تراکم کلمات کلیدی استفاده می شود. از این مورد اغلب برای جایگزینی شرح برچسب استفاده می شود.

بیش از اندازه از چکیده برچشب کلمات کلیدی استفاده نکنید چرا که با این کار شما یک فضای انباشته خواهید داشت. وب سایت های بسیاری وجود دارد که در تگ های متای خود چکیده برچسب ندارند.

  • شرح برچسب

تگ متا دیسکریپشن جمله ای است که در صفحات جست و جو برجسته است. همیشه در قسمت شرح برچسب با کلمات کلیدی عبارات کوتاهی بنویسید . شما می توانید از طریق کلیک بر روی مشروح برچسب ها توسط بازدیدکنندگان، آنها را به خود جلب کنید.

  • عنوان برچسب

عنوان برچسب برای کاربران و موتورهای جست و جو اهمیت بسیاری دارد. این عنوان است که بازدیدکنندگان در صفحه جست و جوگر حود مشاهده می کنندو موتورهای جست و جو اهمیت زیادی به عنوان برچسب ها میدهند. در صورتی که این امر بهینه سازی نشود ، ممکن است که شما بازدیدکنندگان بالقوه خود را از دست بدهید.

عنوان برچسب می بایست برای هر صفحه متفاوت باشد. یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه تعریف کنید که مرتبط با تمام اطلاعات مندرج در آن صفحه باشد.

  • محتوا

پس از بهینه سازی متا تگ، نوبت به بهینه سازی محتوا میرسد. همانطور که هر صفحه، برچسب کلمات کلیدی، شرح کلمات کلیدی، چکیده و عنوانِ متفاوتی دارد، محتوای هر صفحه نیز می بایست متفاوت باشد.

هنگامی که شما محتوای مطلوب و با کیفیتی در هر صفحه از وب سایت خود داشته باشید، بهینه سازی وب سایت انجام خواهد شد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.