مقالات آموزشی

چند موردی که یک بازاریاب خوب در بازار یابی اینترنتی نباید آن را بیان کند!

مفید بود؟

مدیران بازاریابی خوب که در کار خود خلاق و سخت کوش هستند میتوانند کسب و کار خود را در راه مثبت تحت تاثیر قرار دهند ، اما مدیرانی که عملکرد آنان ضعیف میباشد در راستای ضرر به کسب و کارشان پیش میروند.

پس چگونه شما میتوانید این موضوع را تشخیص دهید؟

در این مقاله با ۵ موردی آشنا میشوید که یک مدیر بازاریابی خوب آن را بیان نمیکند.اگر شما بدین گونه عمل میکنید و برروی بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و … تمرکز دارید ، بدون شک در کسب و کار به موفقیت خوبی خواهید رسید. اگر برای شما اینچنین نیست باید مسیر و راه خود را تغییر دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو از اهمیت برخوردار نیست.
با استفاده از سئو میتوان یک وبسایت را به نزدیکترین جایگاه بالاترین نتایج در جستجوی موتورهای جستجو رسانید.آمارها نشان میدهد که ۷۵% کاربران به دیگر صفحات نتایج جستجو مراجعه نمیکنند.یک مدیر بازاریابی خوب هیچ گاه این موضوع را حذف نمیکند و بیشترین سرمایه گذاری را در این حوزه انجام میدهد که در نتیجه باعث افزایش ترافیک و مخاطبان شما میشود.

نیازی به استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی نمی باشد.
تحقیقات اخیر نشان داده است که :

– ایجاد تجارت از طریق رسانه های اجتماعی بیشتر از استفاده از تلفن ، پست مستقیم و PPC میباشد.

– ۴۶% کاربران آنلاین برای خرید از حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده میکنند.

– شرکت هایی که هزاران مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی دارند ، ماهانه تعداد بازدیدکنندگان وبسایتشان افزایش چشم گیری خواهد داشت.

اینها مزایای رسانه های اجتماعی بودند.با این حال این مدیران هستند که برای استفاده از آن تصمیم بگیرند . رسانه های اجتماعی تنها بهترین راه برای افزایش مخاطبان و بازدیدکنندگان جدید میباشد.

من هیچ ایده ای ندارم.
یک مدیر بازاریابی خوب و حرفه ای هیچ گاه این جمله را بر زبان نمی آورد . یک مدیر باید تمام جوانب را بررسی کند و تمام اطلاعات مورد نیاز در راستای هدف را کسب کند .بهترین کار برای این موضوع پیگیری فروش شما میباشد:

بازدیدکنندگان > آگهی ها > آگهی های بازاریابی واجد شرایط > فرصت ها > پیشنهادات > مشتریان

اینکه بدانید آگهی های شما از کجا می آید به شما برای تصمیم گیریهای هوشمندانه و ایجاد تغییرات در صورت لزوم کمک میکند و همچنین باعث یافتن فرصت های جدید و واجد شرایط میباشد که در نهایت منجر به خرید میشود.

من زمان برای ایجاد محتوای مناسب ندارم .
محتوا به عنوان عامل بسیار مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو در نظر گرفته میشود.پس از آن موتورهای جستجو شروع به تحلیل کلمات و محتوای شما میکنند تا در رابطه با موضوع وبسایت شما آگاهی پیدا کنند.اگر محتوا به تعداد مناسب در سایت موجود نباشد چگونه میتوانند کار خود را پیش ببرند و وبسایت شما را برای نتایج چه جستجو چه موضوعی نمایش دهند؟

کاربران آنلاین تمایل دارند که مطالب آموزنده و براحتی قابل خواندن و به اشتراک گذاشتن را مشاهده کنند.اگر وبسایت شما این چنین نباشد کاربران به سرعت وبسایت شما را ترک خواهند کرد.اما اگر بر خلاف آن باشد کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری خواهند کرد که یک پارامتر خوب در سئو محسوب میشود.

علاوه بر محتوا لحن و گفتار شما در ارتباط با مخاطب بسیار موثر است چرا که ۶۱% افراد ترجیح میدهند که از وبسایتهایی که با آن احساس راحتی میکنند استفاده کنند.

من تمام نکات بازاریابی را میدانم.
مدیران بازاریابی خوب همیشه اعتراف میکنند که حرفه آنان لذت بخش ترین و سرگرم کننده ترین کار میباشد و همیشه آنان را به چالش میکشد.دلیل آن اینست که بازاریابی همیشه در حال تغییر است . در نتیجه نمیتوان گفت که در یک صنعت تمام نکات بازاریابی را میدانیم .

این واقعیت وجود دارد که در قرن ۲۱ ، افراد بسیار هوشمندانه در کسب اطلاعات ، جستجو و خرید عمل میکنند.پس هرگز قادر به درک کامل راز و رموز بازاریابی نخوایم بود . همیشه تکنیک های بازاریابی جدید برای یادگیری وجود دارد .

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.