مقالات آموزشی

چند روند تسلط بر هنر بازاریابی محتوای بصری

مفید بود؟

هنر بازاریابی محتوای بصری برند موجب می شود تا شما بیاموزید که چگونه می توانید طرفداران و مشتریان خود را مشتاق نمایید. در این مقاله تلاش شده است تا 6 استراتژی در باب هنر بازاریابی محتوای بصری عنوان شود که از طریق آنان فعالیت خود را گسترش دهید. در صورتی که از نیاز فوری به هنر بازاریابی محتوای بصری برند خود مطمئن نیستید، در زیر برخی از حقایق ذکر شده است که می توانید از آنان بهره ببرید:

هنر بازاریابی محتوای بصری

  • گزارش Social Media Examiner نشان می دهد که 74 درصد از بازاریابان از محتوای بصری در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند.

 

  • یک گزارش از CMO Social نشان می دهد که 93 درصد از بازاریابان ارشد بر این باورند که عکاسی برای استراتژی های بازاریابی مهم یا حیاتی است.
  • 6 Ways to Master the Art of Visual Content Marketing
  • تا سال 2021 محتوای ویدئویی

    تقریبا 80 درصد ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده است.

در این پست، شش روش کاربردی، ارزان و مقیاس پذیر برای افزایش بازاریابی محتوای بصری برند شما را به اشتراک گذاشته شده است.

1. از Visuals به عنوان یک قانون در هنر بازاریابی محتوای بصری استفاده کنید

این قانون نیاز به تدابیری دارد. اطمینان حاصل کنید که تیم های تولید محتوایی شما تقریباً در هر پست محتوایی که ایجاد می کنند از تصاویر بصری بهره می برند.

دلیل نیز این است که:

  •  پست های حاوی تصاویر احتمالاً 2.3 برابر میزان مشارکت بیشتر را در فیس بوک دریافت خواهند کرد.
  •  پست های حاوی تصاویر 150 درصد بیشتر از آنهایی که فاقد آن می باشند، توئیت می گردند.

 پست بدون محتوای بصری

برندها در حال حاضر محتوای بصری را تبدیل به یک قانون می کنند و نه یک اولویت. به عنوان مثال، شما به ندرت یک پست بدون محتوای بصری در پست های فیس بوک NFL’s Baltimore Ravens پیدا خواهید کرد. اکنون زمان مناسبی برای انجام یک وب سایت کامل و دارای محتوای بازاریابی دیجیتال جهت یافتن فرصت هایی برای تجدید محتوای بصری است.

یافتن پست های برتر

یک ترفند مفید برای یافتن پست های برتر، افزودن جدیدترین مطالب در آنها است. به طور مثال عنوان را با افزودن ماه و سال جاری تغییر دهید و تصاویری بصری به محتوا اضافه کنید. این صفحه آماده به کار بازاریابی محتوای بصری جدید شما است.

2. از خلاقیت و روایت قوی در هنر بازاریابی محتوای بصری استفاده کنید

به یاد داشته باشید  می توانید با ایجاد کمپین های خلاقانه، نبود بودجه بازاریابی ویدئویی و تولید فیلم را جبران کنید. برای این کار لازم است تا الگو را از بین ببرید. اگر قصد دارید با یک مرکز تولید ویدئو کار کنید، با ایجاد یک کمپین ویدیویی خلاقانه، آنها را برای برنده شدن در پروژه خود به چالش بکشید.این دقیقاً همان کاری است که ویزیت نروژ انجام داد، که در نهایت با شرکت آنها در کمپین #SepepWithAView و یک آژانس نوآورانه به پایان رسید.

 

3. در سراسر بسترها دارای هویت بصری، فعال باشید

برند های قوی دارای هویت بصری قوی هستند. آنجاست که اهمیت اجرای سیاست های محتوای بصری قوی آشکار می شود. دستورالعمل های برندهای تجاری را تهیه کنید که به تولیدکنندگان محتوا شما کمک می کند سبک عکاسی برند شما را متوجه شوند.

دستورالعمل های مربوط به تهیه محتوای بصری، استفاده بصری در رسانه های اجتماعی، ویژگی های کلیدی تصویر و غیره به هنر بازاریابی محتوای بصری برند شما کمک می کند.به طور گسترده ای، برند ها عکاسان داخلی و مدیران تولید محتوای تصویری را استخدام می کنند تا مطمئن شوند که برند در تمام سیستم عامل ها به خوبی سازگار است و فعال عمل می نماید.

4. بر منبع یابی عکسهای باکیفیت و زرق و برق دادن به آنها تمرکز کنید

چه چیزی باعث افزایش مشارکت محتوا می شود؟در هنر بازاریابی محتوای بصری باید تصاویری تهیه نمایید که جذاب باشد. در نظر داشته باشید که تصاویر به تنهایی نمی توانند محتوای شما را جذاب گزارش دهند بلکه مهم این است که تصاویر شما جذاب باشند. عکاسان همواره بیان می دارند که آنچه باعث درگیری مردم می شود، یک عکس کامل است.

کیفیت بالا

بنابراین در هنر بازاریابی محتوای بصری، شما باید تصاویر با کیفیت بالا را به یک نقطه قوت برای نام تجاری خود تبدیل کنید. تصاویر با کیفیت HD می توانند همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. به علاوه، شما واقعاً یک عکاس با استعداد در تشخیص فیلترهای مناسب برای کمپین مناسب می خواهید! عموما برندهای معتبر برای این مورد، افراد حرفه ای استخدام می نمایند.

5. بازسازی محتوای تصویری به صورت استادانه

تهیه محتوای بصری می تواند گران باشد. با توجه به این موضوع که چگونه برای تحقق اهداف چالش برانگیز بازاریابی باید به مبارزات طولانی مدت بازاریابی محتوا ادامه دهید، به یک هزینه بالقوه نیز نیاز خواهید داشت. اینجاست که هنر استفاده مجدد از محتوای بصری مطرح می شود.

 ارسال محتوای GIF

فیلم های رویداد Facebook Live شما، با برخی از ویرایش های پس از تولید، می تواند برای کانال YouTube شما مناسب باشد. لذا دیگر نیز که برای یوتیوب هزینه جداگانه ای نمایید. اگر می توانید مدتی را صرف تجسم عمومی و همچنین ارسال محتوای GIF خاص قبل از فیلمبرداری از یک ویدئو اختصاص دهید، می توانید لحظاتی را برای استخراج GIF های بالقوه از آن تنظیم کنید. این کار برای فعالیت های نوظهور که بودجه کافی را ندارند گزینه خوبی می باشد.پیشنهاد می شود برای این مورد از Gimpy Capture، Adobe Photoshop یا ابزار ایجاد GIF دیگر استفاده کنید.

 

6. استفاده از محتوای بصری تولید شده توسط کاربر

تصویری که توسط کاربر ایجاد می شود و زمینه استفاده مجدد از محتوای شما را فراهم می کند، می تواند اهرم مفیدی در کمپین های بازاریابی محتوای بصری شما باشد. برای مبتدیان، این مورد یکی از راه های رسیدن به اصالت در بازاریابی محتوای بصری شما است.

محتوای تولید شده 

به عنوان مثال، وقتی محتوای تولید شده توسط کاربر را در کمپین های محتوای رسانه های اجتماعی خود قرار می دهید، می توانید دیدگاه واقعی تر و متعادل تری از نام تجاری خود ارائه دهید.این امر به ویژه در برند های مربوط به صنعت مسافرت و صنایع غذایی اهمیت دارد، اما اصول اساسی محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند در استراتژی های بازاریابی محتوا در برند های دیگر نیز اعمال شود.

نتیجه گیری:

محتوای بصری بر فضای دیجیتالی حکمرانی می کند و این راهی برای برندها از نظر بازاریابی دیجیتال است. نکات و روش های ارائه شده در این راهنما نقطه شروع خوبی برای شما است که هنر بازاریابی محتوای بصری را بیاموزید.

ش

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.