مقالات آموزشی

همه توضیحات در خصوص دوره آموزشی گوگل ادورز

مفید بود؟

دوره آموزش گوگل ادز

دوره آموزش گوگل ادوردز سئوکنسول یکی از کاملترین و جامع ترین دوره های آموزش گوگل ادز است. با گذراندن دوره آموزش کامل تبلیغات در گوگل می توانید علاوه بر مدیریت کردن کمپین های خود، با مدیریت تبلیغات گوگلی سایر افراد درآمد خوبی نیز داشته باشید.

دوره آموزش تبلیغات در گوگل شما را قادر خواهد ساخت تا هزینه تبلیغات کلیکی گوگل خود را تا حد زیادی کاهش دهید. علاوه بر این با صرف هزینه ای بسیار اندک مشتریان زیادی را نیز جذب کسب و کار خود کنید.

تبلیغ در گوگل یکی از موثرترین روش های اطلاع رسانی کالا و خدمات به مشتریان هدف است. علاوه بر این تبلیغات گوگلی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را نیز دارا می باشد. تبلیغ از طریق گوگل در صورتیکه کمپین ها به درستی مدیریت شوند هزینه زیادی برای تان نخواهد داشت.

دوره آموزش گوگل ادوردز جدید

باتوجه به گسترده شدن فضای مجازی و حضوری حداکثری کسب و کارها در دنیای اینترنت، برای بتوانید پیام خود را به گوش مخاطبین برسانید و یا کالا و خدمات خود را به فروش برسانید استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کاملا ضروری است. در این بین بسیاری از رقبای شما بر روی سئو سایت خود سرمایه گذاری کرده اند و ترافیک ارگانیک زیادی از گوگل دارند. در این بین با استفاده از تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات CPC (پرداخت هزینه به ازای کلیک) و سایر روش ها، شما نیز می توانید مخاطبین زیادی را به دست آورید.

در صورتیکه کمپین به درستی بهینه سازی نشده باشد هزینه تبلیغ در گوگل زیاد خواهد بود ولی در دوره آموزش گوگل ادوردز جدید سئوکنسول روش های کاملا عملی و به روز را به شما آموزش خواهیم داد تا علاوه بر مدیریت حرفه ای کمپین بتوانید هزینه های تبلیغات گوگلی خود را به شدت کاهش دهید (تا ۸۰ درصد می توان هزینه کلیک را کاهش داد).

در دوره آموزش تبلیغات گوگل، علاوه بر اینکه یاد می گیریم چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم و نحوه تبلیغات در گوگل را می آموزیم، قادر خواهید بود تا کمپین های خود را به صورت حرفه ای بهینه سازی کرده و هزینه کلیک ها را کاهش دهید. در انتهای دوره آموزش تبلیغ گذاشتن در گوگل قادر خواهید بود به عنوان یک مدیر متخصص ادوردز درآمد زیادی کسب کنید.

مزایای دوره جامع آموزش گوگل ادوردز سئوکنسول

دسترسی نامحدود به دوره

دسترسی نامحدود به ویدیوی آپدیت شده دوره

ارتباط آسان با اساتید

ارتباط مستقیم با اساتید و سایر دانشپذیران دوره

دسترسی به فایل های آموزشی

دسترسی کامل به تمام فایل های آموزشی دوره

تبلیغات کلیکی گوگل یا سئو، کدام یک بهتر است؟

 

تبلیغات کلیکی گوگل و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) هر دو از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند. هر دوی این ابزارها نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارند. اما بزرگترین تفاوت این دو ابزار دیجیتال مارکتینگ در زمان رسیدن به نتیجه است.

با استفاده از تبلیغات گوگلی، می توانید در بازه زمانی ۱ ساعته به صفحه اول گوگل و به رتبه اول گوگل دست یابید ولی با استفاده از سئو حداقل باید ۶ ماه صبر کنید. از سوی دیگر نتایج گوگل ادوردز بالاتر از نتایج جستجو ارگانیک قرار دارند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نتایج سئو بسیار ماندگارتر است ولی تبلیغات کلیکی تا زمانی که در حساب شما پول موجود باشد نمایش داده می شوند.

به عنوان جمع بندی، سئو و تبلیغات گوگلی هر دو بسیار مفید هستند و هر کدام جایگاه خود را دارند. پیشنهاد می شود از هر دو استراتژی برای افزایش ترافیک و فروش استفاده شود.

سرفصل دوره آموزش تبلیغات گوگلی

به این نکته توجه داشته باشید، سرفصل های آموزشی بیشتر از موارد ذکر شده هستند و به دلیل جلوگیری کردن از کپی محتوا در اینجا به آنها اشاره ای نشده است.

۱٫ آشنایی با گوگل ادوردز

۲٫ معرفی متریک‌های ادوردز و ارتباط آنها با متریک‌های کسب‌وکار

۳٫ محل نمایش تبلیغات ادوردز

۴٫ آشنایی با Auction، Quality Score، Ad Rank و Actual CPC55

۵٫ ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین‌ها

۶٫ کمپین نحوه ساخت و راه اندازی اکانت گوگل ادوردز و اجرای اولین

۷٫ نکات اولیه نوشتن Ad ها

۸٫ استراتژی انتخاب نوع کمپین

۹٫ ساخت کمپین

۱۰٫ نوشتن متن تبلیغ گوگل ادوردز

۱۱٫ ساخت اولینSearch Network Campaign12

۱۲٫ ساختAdgroup13

۱۳٫ استراتژی‌ های دسته بندی و تعیین بودجه وDefault Bid14

۱۴٫ اضافه کردن کلمات کلیدی

۱۵٫ ساخت Keyword List و آشنایی با Keyword Match Type و استراتژی انتخاب کلمات

۱۶٫ هدف گذاری Broad Match17

۱۷٫ هدف گذاری Exact Match18

۱۸٫ هدف گذاری Phrase Match19

۱۹٫ هدف گذاری با Negative Match20

۲۰٫ شناخت کامل پنل گوگل ادز

۲۱٫ آشنایی با Keyword Planner22

۲۲٫ آشنایی با نمودارها

۲۳٫ افزودن متریک‌های مختلف اندازه‌گیری

۲۴٫ استراتژی‌های مرتبط برای Bidding و استفاده از Bidsimulator25

۲۵٫ تنظیمات زمان بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule برای بهبود عملکرد

۲۶٫ تنظیمات نمایش تبلیغات براساس Device های مختلف

۲۷٫ بهینه سازی کمپین

۲۸٫ عوامل موثر در افزایش Quality Score و کاهش هزینه کلیک

۲۹٫ بهینه سازی CTR30.

۳۰٫ انتخاب Extensionها بر اساس اهداف کسب‌وکار

۳۱٫ بهینه سازی Keyword List و افزودن Negative Keywords32

۳۲٫ نحوه بهینه سازی Landing Page Experience33

۳۳٫ دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه‌های برطرف کردن آن

۳۴٫ نحوه انجام Bulk Actions35

۳۵٫ نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین

۳۶٫ بررسی و ایجاد گزارش ها درgoogle ads

۳۷٫ ساخت گزارش برای کمپین های در حال اجرا

۳۸٫ بررسی اطلاعات به دست آمده و بررسی conversion

۳۹٫ تنظیمات conversion tracking.

۴۰٫ اتصال گوگل آنالیتیکس به گوگل ادز

۴۱٫ نکته های طلایی بهینه سازی در گوگل ادوردز

۴۲٫ راه اندازی کمپین experiments43

۴۳٫ بررسی امتیاز سرعت

۴۴٫ استفاده از افزونه های تبلیغاتی

۴۵٫ مبانی حرفه ای و پیشرفته

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.