مقالات آموزشی

بررسی برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ

امروزه هر پلن یا برنامه دیجیتال مارکتینگ شامل یک استراتژی دیجیتال است. این به این دلیل است که اهداف بازاریابی معمولاً بر این تمرکز می‌کنند که چگونه کسب و کار می‌تواند به مشتریان بالقوه بیشتری دست یابد، مشتریان فعلی را حفظ کند و فروش را افزایش...
مقالات آموزشی

بررسی پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ یک سند مکتوب است که توسط بازاریابان مشتری ارائه می‌شود. پروپوزال دیجیتال مارکتینگ شامل استراتژی‌ها، چارچوب‌های زمان‌بندی تحویل پروژه و هزینه‌های تخمینی می‌شود که پیش از نهایی کردن پروژه و امضای قرارداد توسط مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد. یک پروپوزال دیجیتال مارکتینگ برای...
مقالات آموزشی

چه خدماتی در سئو تهران نیاز دارید؟

مهم نیست که سئوکار شما در کدام شهر باشد. آن‌چه در رابطه با سئو و خدمات آن مهم است، کیفیت و تجربه‌ی کاری است. برای استخدام سئوکار یا قرارداد با شرکت سئو، بهتر است در ابتدا این موضوع را بررسی کنید که فرد یا شرکت مورد نظر...
مقالات آموزشی

نقش سئو

احتمالاً این جمله را به دفعات شنیده اید که سئو یعنی بهینه سازی برای موتورهای جست و جو. بله این عبارت درست است، اما آیا گویا هم هست؟ آیا «بهینه سازی برای موتورهای جست و جو» کاربرد سئو را توضیح می دهد؟ مسلماً نه! بیایید یک...
مقالات آموزشی

ترفند بیرون کشیدن مشتری از چت آنلاین

بیش از یک دهه است که چت آنلاین به عنوان ابزاری برای خدمات پشتیبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اخیراً شرکت های سئو تأثیر عمیق چت آنلاین را بر نرخ تبدیل وبسایت کشف کرده‌اند. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از مشتریان احتمال بیشتری...
مقالات آموزشی

چرا آمازون وب سایت رتبه بندی الکسا را بازنشست می کند؟

آمازون، یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌های فناوری تصمیم گرفته است پس از 25 سال خدمات طولانی، سیستم محبوب رتبه بندی وب سایت الکسا را تعطیل کند. آمازون طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که وب سایت رتبه بندی الکسا را که مجموعه کاملی از ابزارهای سئو...