تگ h یکی از موارد مهم در تولید محتوای سئو شده است که باید به درستی به کار رود. به طور خلاصه، تگ ها، عنوان ها و تیترهای به کار رفته در یک متن هستند. به طور کل تگ های h، شامل h1، h2، h3، h4،...
کنیبالیزیشن (cannibalization) یا هم نوع خواری یکی از پارامتر های تاثیرگذار در سئو است که متاسفانه بیشتر افراد آشنایی زیادی با این پارامتر ندارند. اگر قصد دارید به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید باید به تمامی اصطلاحات تخصصی سئو اشراف داشته باشید. کنیبالیزیشن هم...
تگ کنونیکال از تگ های بسیار مهم در سئو سایت است. این تگ زمانی به کار می رود که دو محتوا مشابه وجود داشته باشد. در این مواقع از تگ کنونیکال استفاده می شود تا گوگل متوجه شود کدام یک از محتواها، محتوای اصلی است. به...
لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین موارد در مبحث سئو و بهینه سازی سایت است که باید به آن توجه شود. پیش از این در رابطه با اهمیت لینک سازی و لینک سازی داخلی صحبت کردیم. حال در این مقاله به این موضوع می پردازیم که لینک سازی خارجی چیست و...
محتوای تکراری یا دابلیکیت، به محتواهای کاملا و یا تقریبا مشابه گفته می شود که در چند URL وجود داشته باشند. برای مثال یک صفحه از سایت یک محتوا دارد؛ اما همان محتوا در یک صفحه دیگر نیز قرار دارد. یعنی محتوای دو صفحه...
فهرست مطالب سئو داخلی (on page seo) چیست؟ چک لیست سئو داخلی ۱٫ تگ عنوان صفحه یا متاتایتل (Meta Title) 2. متادیسکریپشن (Meta Discription) 3. تگ های h 4. ساختار URL 5. انتخاب کلمه کلیدی ۶٫ نگارش محتوا ۷٫ آشنایی با الگوریتم های گوگل...