مقالات آموزشی

بررسی چند نکته برای بهبود سئوی محلی سایت شما

مفید بود؟

برای کسب و کاری که میخواهد در محل خودش پیشرفت کند و مشتری داشته باشد،سئوی محلی یک ضرورت است. لیست های بهینه شده GMB یا گوگل مای بیزنیس، و صفحات محلی ضروری هستند. برای موفقیت در سئوی محلی، باید تاکتیک ها و استراتژی های برتر را برای رهبری کسب و کار محلی در بازارهای رقابتی بیاموزید.

بازاریابی جستجوی محلی برای هر مکانی کلیدی است، اما زمانی که با یک بازار رقابتی مواجه می شوید، ضروری است که استراتژی هایی داشته باشید که به شما کمک کند تا در بین رقبایتان برجسته، خاص و متفاوت نشان داده شوید.

هر چه کاربر به یک مکان نزدیک تر باشد، احتمال نشان دادن آن صفحه به آن کاربر بیشتر می شود. با این حال، در مناطق متراکم تر، یک مکان با رقابت بیشتری مواجه خواهد شد؛ چون در مناطق متراکم، ممکن است چندین کسب و کار وجود داشته باشد که رقیب هم هستند.

با تسریع تلاش‌ها در پیشرفت «google my bussiness» ، مرتبط بودن و برتریهای صفحه تان، می‌تواند رتبه کسب‌وکارتان را افزایش دهد و در نتیجه نگاه محلی را به‌ویژه در بازارهای رقابتی، به سمت شما جلب کند.

در این پست، استراتژی‌هایی را برای صفحات GMB و موقعیت مکانی معرفی می‌کنیم تا بتوانیم کسب‌وکار محلی بیشتری را هدایت کنیم.

گوگل چگونه نتایج محلی را رتبه بندی می کند؟

گوگل بیان می‌کند که «رتبه بندی نتایج محلی اساساً بر اساس میزان مرتبط بودن، فاصله و برتری هایشان نسبت به همدیگر است.»

حالا مرتبط بودن دقیقا چیست؟ مرتبط بودن این است که نتیجه تا چه حد برای چیزی که شخص در جستجوی آن است، مفید و مناسب است؟

برجستگی و برتری نسبت به سایرین، به میزان اعتبار یک مکان در بازار محلی آن منطقه اشاره دارد. به علاوه، فاکتورهایی مانند مقالات، لینکها، فهرست راهنماها، تعداد بررسی، امتیاز بررسی و سئو را هم در نظر می گیرد.

فاصله هم که مشخص است: فاصله ی کاربر تا محل کسب وکار شما.

از سه فاکتوری که در بالا به آنها اشاره شد، همگی دست شما نیستند: یک کسب و کار فقط می تواند به طور مستقیم روی دو فاکتور ارتباط و برتری نسبت به رقبا، تأثیر بگذارد. ولی فاکتور فاصله توسط کاربر تعیین می شود و نمی توان سایت را برای آن بهینه کرد.

داشتن یک فهرست موفق در GMB مستلزم استفاده از تمام قابلیت ها و ویژگی های مختلف ارائه شده است. به حداکثر رساندن استفاده از هر یک از این ویژگی ها، به کسب و کار شما اجازه می دهد تا حضور خود را در بازار محلی شما افزایش دهید و یک گام به اول شدن، نزدیک شوید.

این فرصت ها را بررسی کنید تا بتوانید رتبه تان را در لیست های محلی گوگل ارتقا دهید.

1. پروفایل ها

گوگل توصیه می کند که پروفایل های شما “دقیق، کامل و جذاب” باشد. به طور مثال، پروفایل google my business . پروفایلتان در GMB را باز کنید و تمامی اطلاعات کسب و کارتان را به روز در آن وارد کنید. این کار باعث میشود گوگل شما را به عنوان یک کسب و کار به روز و فعال بشناسد.

اطمینان حاصل کنید که تمامی اطلاعات لازم، از جمله ساعات کاری، تلفن تماس، و حتی امکان رزرو را در این صفحه نوشته اید.

قسمتی برای پر کردن ساعات کار نیز در این برگه میبینید که باید آن را پر کنید و  این نکته را هم فراموش نکنید که نوشتن ساعت دقیق در هر روز از سال بسیار مهم است. حتی میتوانید برای رویدادهای خاص هم ساعات فعالیتتان را تغییر دهید. فقط مطمئن شوید که فهرست‌های خود را مرتباً بررسی و به‌روزرسانی می‌کنید تا همچنان دقیق، کامل و جذاب باشند.

2. Google Posts

یکی دیگر از راه‌های جذاب‌تر کردن پروفایلتان از طریق Google Posts است. شرکت گوگل، تازه گوگل پست را روی موتور جستجویش راه اندازی کرده است . گوگل پست، یک پلتفرم جدید روی موتور جستجوی گوگل است که اثر جالب توجهی روی ارتباطات آنلاین و نمایش نتایج جستجوی بی درنگ (Real-Time) گذاشته است.

پست ها یک راه عالی برای به روز نگه داشتن لیست های شما و تبلیغ پیشنهادات کلیدی شغلتان هستند. همچنین راهی برای به اشتراک گذاری به روز رسانی های سریع کسب و کارتان است.

علاوه بر این، محتوای Google Post می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر مثبت بگذارد. به عنوان مثال، اگر جستجوی جستجوگر برای «نظافت تخصصی با واکس» باشد، Google به محتوای گوگل پست نگاه می‌کند و از محتوای آن برای نشان دادن نتایج، استفاده می‌کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.