مفید بود؟

سایز پست لینکدین یا سایر شبکه های اجتماعی حائز اهمیت است. این مسئله در بازاریابی و تبلیغات آنلاین مهم تلقی می شود. لینکدین از شبکه های اجتماعی است که جنبه سرگرمی ندارد. یک بستر خوب برای پیدا کردن شغل مناسب است.

هر کسی می تواند برای خودش یک پروفایل کاری داشته باشد که کارفرمایان از همه دنیا می توانند آن را ببینند. لینکدین فضایی مناسب برای برقراری ارتباط های شغلی است. چه شما یک کارفرما باشید که به دنبال افراد متخصص است، چه یک فرد متخصص باشید، می توانید از این بستر بهره مند شوید. هر شبکه اجتماعی اندازه خاصی را برای پست های خود در نظر گرفته است. لینکدین هم برای انتشار پست ها قوانین خاص خودش را دارد.

اندازه عکس و سایز پست لینکدین

سایز پست لینکدین باید مورد اهمیت باشد. لینکدین را نباید دست کم گرفت. Linkedin یک شبکه اجتماعی است که مدیر عاملان شرکت ها و سازمان ها در آن مشغول فعالیت هستند. هر هفته تعداد زیادی پست در این شبکه به اشتراک گذاشته می شود. پست هایی که می توان در آن با بقیه به اشتراک گذاشت دارای شکل های مختلفی هستند. از مقاله گرفته تا عکس و ویدئو در این شبکه قابل دستیابی هستند. پست ها نه فقط برای دوستان شما بلکه برای همه به نمایش در می آیند. به همین دلیل بهتر است از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

سایز پست لینکدین

مقاله های منتشره در این فضا می توانند همراه با عکس باشند. می توان در بخش هدر یک عکس افزود. اندازه ای که لینکدین برای عکس این پست ها پیشنهاد داده است 689 در 400 پیکسل است. کاربر می تواند انتخاب کند که یک تصویر با اندازه استاندارد یا یک تصویر بزرگ تر داشته باشد. تصویر بزرگ تری که به شکل افقی در همه صفحه کشیده شده است.
سایز پست لینکدین در زمان انتشار مهم است. در این فضا امکان نوشتن مقاله ای با سه هزار کلمه وجود دارد. البته که این حداکثر کاراکتری است که اجازه استفاده از آن داده شده است. متن شما می تواند تا اندازه ای باشد که برای مخاطب و خواننده جذابیت داشته باشد.

انتشار عکس و تصویر در لینکدین

سایز پست لینکدین و عکس هایی که برای پست های تصویری استفاده می شود هم مشخص است. 1200 در 627 ابعاد عکس هایی هستند که برای انتشار عکس و تصویر در این فضا مناسب است. عکس را باید از میان با کیفیت ها انتخاب کرد. عکس باید با موضوع مرتبط باشد. ویدئو و عکس در همه شبکه های اجتماعی و وب سایت ها طرفداران زیادی دارند. بیشتر افراد ترجیح می دهند اطلاعات لازم را به جای خواندن یک متن از تصویر و ویدئو به دست آورند.

 ویدئوهای افقی

ویدئوها در این فضا می توانند فرمت های مختلفی داشته باشند. در واقع، فرمت های متنوعی برای این نوع پست ها در نظر گرفته شده است. حجم این ویدئوها می تواند بین 75 کیلو بایت تا 5 گیگ باشد. زمان آنها هم باید دست کم 3 دقیقه و در بیشترین حالت 10 دقیقه باشد.
در صورت عمودی بودن اندازه پست لینکدین نیاز است که به شکل مربع در بیاید. در صورتی که صاحب صفحه لینکدین بخواهد از امکانات تبلیغاتی بهره ببرد، باید در ویدئوهای خود چند مورد را رعایت کند. زمان آن باید 3 تا 30 ثانیه باشد. حجم ویدئو باید بین 75 کیلوبایت تا 200 مگابایت در نظر گرفته شود. برای اینکه بتوان از این امکان استفاده کرد، باید فقط از ویدئوهای افقی استفاده شود.

تفاوت صفحه شخصی یا شرکتی در لینکدین

سایز پست لینکدین در صفحه شرکتی و شخصی تفاوتی ندارد. همان طور که در نحوه انتشار پست تفاوتی وجود ندارد. در صفحه شرکتی امکان انتشار مقاله وجود ندارد و تعداد کلمه ها محدودتر است. صفحه شخصی در این فضا به مخاطبان می گوید که صاحب صفحه چه کسی است و چه کاری انجام می دهد. تجربه کار در چه شرکت هایی را داراست. مدیریت صفحه شرکتی می تواند به عهده هر فردی واگذار شود. این صفحه می تواند برای معرفی کار و فعالیت شرکت به مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد.

در فضای لینکدین صاحبان صفحه های شخصی بیشتر ترجیح می دهند دنبال کننده صفحه های شخصی باشند. جلب کردن توجه مخاطبان برای دنبال کردن صفحه های شرکتی کار دشواری است. با کسب کمی تجربه می توان این مهارت را به دست آورد.

تفاوت های مقاله و پست در لینکدین

سایز پست لینکدین مشخص شده است. در زمان انتشار پست در این فضا می توان یک عکس یا ویدئو به آن اضافه کرد. تعداد بازدیدها به هشتگ های مورد استفاده و الگوریتم لینکدین بستگی دارد. مقاله از پست طولانی تر است. در یک مقاله امکان بررسی عمیق مسئله وجود دارد.

حتی می توان آن را با کمی تنظیمات در خارج از لینکدین هم انتشار داد. مقاله ها بخشی از پروفایل محسوب می شوند. یعنی هر کسب با وارد شدن در یک صفحه می تواند به مقاله ها دسترسی داشته باشد. حتی اگر از دنبال کنندگان صفحه نباشد. می توان مانند وب سایت در این مقاله از کلمات کلیدی هم استفاده کرد. مقاله امکان استفاده از عکس و تصویر بزرگ تر را می دهد. عکسی که در زیر متن به نمایش در می آید.

نکته هایی برای انتشار پست در لینکدین

رعایت اندازه و سایز پست لینکدین مهم است. در کل، به اشتراک گذاشتن هر چیزی در این فضا اگر به درستی انجام شود، می تواند منافعی را به دنبال داشته باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه شود تعامل داشتن با افرادی است که درباره پست ها نظر می دهند.

محتوای این شبکه اجتماعی باید بازتاب دهنده نوع فعالیت کسب و کار یا فرد باشد. بهترین زمان انتشار پست ها بین 10 تا 11 صبح است. بیشتر کاربران این فضا افراد شاغل هستند و به همین دلیل ساعت های کاری بهترین زمان برای انتشار محسوب می شوند. روزهای تعطیل زمان خوبی برای منتشر کردن پست به شمار نمی روند.

سایز پست لینکدین و اندازه تیترها برای پست 40 تا 49 کاراکتر است. پست هایی که اندازه تیتر آنها 30 تا 40 کاراکتر داشته باشد، بازدیدهای بیشتری دارند. بهترین تعداد عکس برای هر پست هم هشت عدد در نظر گرفته شده است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.