مقالات آموزشی

توضیحات جامع تبلیغ در سایت‌های رایگان

مفید بود؟

در این مقاله قصد بررسی صفر تا صد تبلیغ در سایت‌های رایگان را داریم. بدین منظور نیاز است تا با انواع روش‌های تبلیغات در بستر اینترنت آشنا شویم. پس از آن می‌توان به روش‌های ثبت آگهی رایگان در بستر اینترنت مانند تبلیغ در سایت‌های رایگان رسید.

همجنین در ادامه به موارد مشابهی همچون سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده، سایت تبلیغاتی رایگان جدید، تبلیغات رایگان کسب و کار، سایت آگهی رایگان ایران گوگل، آگهی رایگان ایستگاه، سایتهای تبلیغاتی پربیننده، سایت آگهی 24 اشاره خواهیم کرد. پس در کنار ما بمانید.

برای شروع مقاله از ساده‌ترین قسمت کار یعنی مفهوم تبلیغات شروع می‌کنیم. تبلیغات به معنای نظر کسی را نسبت به موضوعی تغییر دادن است. بنابراین شما با تبلیغات درست و اصولی می‌توانید نظر کسی را نسبت به کسب و کار خود تغییر دهید. اشتباه نکنید این کار با فریب دادن کاملا متفاوت است! حتی شما زمانی که یک کسب و کار خوب و کاملا با کیفیت را راه‌اندازی کرده باشید، باز هم نیاز به تبلیغات دارید. این بار نه به عنوانی ابزاری برای فریب دادن بلکه به عنوان ابزاری به عنوان معرفی و شناساندن کسب و کار خود به اطرافیانتان.

اما اگر بخواهیم به تغییر شیوه‌های تبلیغات سنتی به شیوه‌های تبلیغاتی مدرن صحبت کنیم باید با ذکر یک مثال سراغ این قضیه برویم. در گذشته اگر کسی برای کسب و کار خود، تبلیغات را که البته اگر کار بیهوده و عوام فریبی نمی‌دانست! انجام می‌داد، نهایتا به علت استفاده از شیوه‌های قدیمی مانند چاپ بنر و … می‌توانست نیمی از همشهریان خود را از راه‌اندازی کسب و کار خود مطلع سازد اما اگر کمی جلوتر بیایم و صاحب کسب و کار ما از روش‌های کمی مدرن‌تر مانند چاپ کارت ویزیت و یا استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر آن هم با هزینه‌های گزاف استفاده کند، می‌تواند در نهایت همشهریان خود را از وجود چنین کسب و کاری مطلع سازد.

در هر دو صورت آوازه چنین کسب و کاری هم اگر بسیار با کیفیت باشد، به گوش سایر هموطنان نخواهد رسید. اما اگر صاحب کسب و کار از تبلیغ در بهترین سایت های تبلیغاتی  به درستی استفاده کند، می‌تواند مطمئن باشد به طور قابل توجهی افزایش مخاطب داشته باشد.

 

تبلیغ در سایت‌های رایگان زیر مجموعه کدام روش‌ها است؟

پس از مقدمه‌ای طولانی بر مفهوم تبلیغات و ضرورت استفاده از روش‌های مدرن تبلیغاتی مانند تبلیغ در سایت‌های رایگان، در این قسمت به سراغ انواع روش‌های تبلیغات در بستر اینترنت و یا با استفاده از ابزاری به اسم اینترنت خواهیم رفت:

تبلیغات در موتورهای جستجو:

در این روش، کاربر با استفاده از اینترنت در موتورهای جستجو که مشهورترین آن‌ها، گوگل است به جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خود می‌پردازد. اگر محتوای تبلیغ بر اساس اصول سئو نگارش و تدوین شده باشد ،حتما در فهرست بالاترین لینک‌ها در گوگل بالا خواهد آمد.

در این زمینه شرکت رایا مارکتینگ در تولید محتوا سئو شده توسط متخصصان می تواند شما را یاری کند

تبلیغات در سایت‌های کلیکی:

در این روش صاحب کسب و کار با پرداخت هزینه به سایت‌های کلیکی مانند Google AdWords و یا سایت ojooo به معرفی کسب و کار خود خواهد پرداخت.

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی:

این مورد نیز به تازگی با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران اینترنت بسیار محبوب و البته مرسوم شده است. این روش تنها نیاز به ساختن یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی دارد. البته نیاز به کمی زمان به منظور افزایش مخاطب و افزایش تعداد تعقیب کنندگان یا همان فالورها دارد. با همه این تفاسیر این روش یکی از بهترین روش‌ها و البته موثرترین در جذب مخاطب و افزایش فروش و یا سود حاصل از یک کسب و کار است.

 

تبلیغات همسان:

این نوع تبلیغات که به تبلیغات Native مشهور است به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود از طریق تعامل دو طرفه با مخاطبان و با استفاده از فرآیند بازرگانی و چرخه مستمر جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری انجام می‌شود. این روش نیز یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در دنیای تبلیغات است که نمونه بارز آن وبلاگ نویسی است. این روش نیاز به زمانبندی دقیق و ارتباط مستمر با مخاطبان دارد.

تبلیغات به صورت بنرهای اینترنتی: 

این روش نیز یکی از روش‌های موثر در این زمینه است که می‌تواند از انواع بنرهای ثابت، تعاملی و یا متحرک یا همان بنرهای گیف که معرفی یک کسب و کار را به صورت داستان و یا یک قصه روایت می‌کند که بسیار هم مورد توجه واقع شده است.

تبلیغ در سایت‌های رایگان:

این روش که یکی از بهترین روش‌ها و البته موثرترین روش‌ها در دنیای تبلیغات است، چند سالی است که به شدت مورد توجه تمامی کشورها به خصوص کشور ما قرار گرفته است. در این روش، صاحب کسب و کار با استفاده از شماره تلفن همراه خود به ساخت یک حساب کاربری اقدام می‌کند و در مراحل بعد با وارد کردن اطلاعات کسب و کار خود و انتخاب عنوانی گیرا برای آگهی خود اقدام به ثبت آگهی رایگان و یا تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده مانند دیوار، شیپور، ایستگاه، ایران تجارت و … خواهد کرد. برای اطلاع از اسامی کامل این سایت‌ها کافی است عبارت سایت تبلیغات رایگان در اینترنت را در گوگل جستجو کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله استراتژی بازاریابی اینترنتی را مطالعه نمایید

 

آیا فقط تبلیغ در سایت‌های رایگان موثر است؟

در این قسمت می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا تنها تبلیغ در سایت‌های رایگان موثر است یا خیر؟ قطعا پاسخ این سوال منفی است. قطعا استفاده از روش‌های دیگر در جای خود و البته با اصول خود نیز موثر خواهد بود. در واقع برای این کار بهتر است در کنار تبلیغات رایگان کسب و کار از سایر روش‌ها نیز استفاده کنید. برای این کار چند پیش شرط یا سوال وجود دارد که قبل از انتخاب روش مناسب برای معرفی کسب و کار خود باید به آن پاسخ دهید:

• کسب و کار شما چیست؟

• میزان بودجه شما برای تبلیغات چقدر است؟

• طیف مخاطبان شما چگونه است؟

• آیا نیاز مخاطبان، سلیقه و علایق آن‌ها را می‌شناسید؟

• وسعت کسب و کار شما چقدر است؟

• به چقدر زمان برای معرفی کسب و کار خود نیاز دارید؟

با پاسخ صحیح به تمامی این سوال‌ها، قادر خواهید بود روشی مناسب برای تبلیغات کسب و کار خود را پیدا خواهید کرد. بدیهی است اگر بودجه‌ای محدودی برای این کار در اختیار دارید، بهترین گزینه استفاده از تبلیغ در سایت‌های رایگان است. همچنین اگر می‌توانید زمان زیادی را برای این کار در نظر بگیرید، بهتر است حتما از گزینه تبلیغات همسان یا Native استفاده کنید و به وبلاگ نویسی و یا در نوع کوچکتر وکم حجم‌تر به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی روی بیاورید.

همچنین اگر از زمان کوتاهی برای تبلیغات برخوردارید. به علاوه از بودجه کافی برای تبلیغات نیز بهره می‌برید، بهترین گزینه استفاده از بنرهای اینترنتی به خصوص بنرهای متحرک یا گیف است. این بنرها به صورت یک داستان کوتاه و یا یک قصه به معرفی کسب و کار شما در دنیای تبلیغات و یا شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند که بسیار هم محبوب و کاربر پسند و البته موثر است.

گاهی اوقات نیز مجموعه‌ای از روش‌های ذکر شده به معرفی کسب و کار شما قدرت می‌بخشد. برای این کار می‌توانید حتما از کارشناسان تولید محتوا و یا کارشناسان تهیه محتواهای تبلیغاتی که در تهیه انواع بنرها مهارت و تجربه کافی دارند، استفاده کنید. برای این کار می‌توانید اسامی انواع شرکت‌ها را که در این زمینه فعال هستند مانند رایا مارکتینگ را در اینترنت، گوگل کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.