مقالات آموزشی

نحوه نوشتن صفحه سوالات متداول دلخواه مشتریان

مفید بود؟

چگونه یک صفحه سوالات متداول بنویسیم که مشتریان آنها را دوست داشته باشند؟

سوالات متداول برای وب سایت

ما همه آنجا بوده ایم. شما در حال بازدید از وب سایت مارک مورد علاقه خود هستید ، اما به جای نگاه به محصولات و یا خرید آنها ، سایت را برای برخی از اطلاعات مورد نیاز جستجو می کنید. بدترین قسمت این تجربه این است که اطلاعات مورد نیاز شما معمولاً بسیار اساسی است و یافتن آنها بسیار آسان است.

چنین مواردی زمانی است که شما آرزو می کنید یک صفحه پرسش و پاسخ ساده وجود داشته باشد تا بتوانید پاسخ دقیق مورد نظر خود را به شما ارائه دهد.

در سوالات متداول برای وب سایت صفحه سوالات متداول مکانی عالی برای اشتراک اطلاعات در یک وب سایت است. هنگامی که به درستی ایجاد شود ، زمان زیادی را برای صاحبان مشاغل و مشتریانشان صرفه جویی می کند.

اگر این مقاله را میخوانید، منصفانه است که تصور کنید به دنبال برخی از نشانگرهایی هستید که بتوانند به شما در نوشتن یک صفحه پرسش و پاسخ موثر کمک کنند. شما جای درست آمده اید.

برای دریافت چند توصیه ساده و کاربردی که به شما کمک می کند یک صفحه FAQ خارق العاده برای وب سایت خود ایجاد کنید ، به خواندن ادامه دهید!

چرا صفحه سوالات متداول برای وب سایت بسیار مهم است؟

در سوالات متداول برای وب سایت اهمیت صفحه سوالات متداول در فرم مخفف اختصار ، سوالات متداول نهفته است ، و به ندرت نامی با توضیح بیشتر وجود داشته است.

هدف از صفحه FAQ لیست متداول ترین سوالات خوانندگان و مشتریان شما به همراه پاسخ به این سوالات است.

از آنجا که این سوالات پرسیده می شود … خوب ، هیچ کلمه ای بهتر برای آن وجود ندارد… به طور مکرر ، داشتن یک صفحه FAQ خوب می تواند در وقت شما صرفه جویی کند (و به نوبه خود ، پول) ، زیرا شما مجبور نخواهید بود که پاسخ های مشابه را مدام تکرار کنید از نو. در صفحه اول ، یک صفحه سوالات متداول در وقت مشتریان شما صرفه جویی می کند ، زیرا قبلاً سوالات آنها را پیش بینی کرده و پاسخ ها را ارائه داده اید.

در سوالات متداول برای وب سایت با مشتریان خود همدلی کنید

در سوالات متداول برای وب سایت همدردی و همدلی دو چیز کاملاً متفاوت هستند. همدردی به این معنی است که شما در غم و اندوه کسی شریک هستید ، در حالی که همدلی به این معنی است که احساسات شخص دیگری را درک می کنید. در مورد همدلی ، این احساسات محدود به غم و اندوه نیستند. آنها می توانند شامل هر احساسی در زیر آفتاب باشند.

 

هنگام ایجاد صفحه سوالات متداول ، باید مشتریان خود را درک کنید تا سوالات آنها را درک کنید. فقط در این صورت است که می توانید پاسخ هایی را که بدنبال آن هستند ارائه دهید.

در سوالات متداول برای وب سایت با تجارت خود شروع کنید

شما لازم نیست فروتن باشید … شما در انجام کاری عالی هستید. در سوالات متداول برای وب سایت به همین دلیل تصمیم گرفتید که این کار را برای امرار معاش یا احتمالاً به عنوان منبع درآمد جانبی انجام دهید. شما همه چیز راجع به صنعت خود می دانید ، و حتی اطلاعات بیشتری در مورد تجارت شخصی خود دارید. این دانش و تخصص دقیقاً همان مکانی است که باید هنگام نوشتن صفحه سوالات متداول خود شروع کنید.

نگاهی عمیق به کسب و کار خود بیندازید و قادر خواهید بود سوالات زیادی را برای مشتریان خود پیش بیاورید.

بیایید از یک فروشگاه آنلاین مثال بزنیم که طیف وسیعی از محصولات را می فروشد. یکی از رایج ترین سوژه هایی که ممکن است در مورد افراد سوال شود زایمان است.

هنگام خرید اقلام از طریق اینترنت ، افراد معمولاً حداقل دو سوال دارند:

چه مدت طول می کشد تا محصولات دریافت شود؟

کدام شرکت تحویل کالا بسته را حمل می کند؟

این دو سوال متداول برای خرده فروشان آنلاین است. اگر کالاهایی را حمل می کنید ، قطعاً باید این سوالات در صفحه سوالات متداول شما مطرح شود.

در سوالات متداول برای وب سایت از تجربه خود استفاده کنید

در سوالات متداول برای وب سایت برای ایجاد یک صفحه سوالات متداول برای یک کسب و کار مستقر ، تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که از تجربه خود استفاده کنید. چه یک متخصص فصلی باشید و چه تازه واردی که فقط چند ماه زیر کمربند شماست ، اگر کسب و کار شما فعال است ، به احتمال زیاد لیستی از سوالات مشتریان دارید که مرتباً ظاهر می شوند.

 

تمام آنچه برای ایجاد صفحه سوالات متداول شما لازم است این است که در یک بعدازظهر شنبه تنبل با یک لیوان قهوه بخار بنشینید و رایج ترین سوالاتی را که مشتریان از شما می پرسند یادداشت کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا و تولید محتوای خوب را بخوانید.

صفحه خود را قابل تغییر کنید

طول توجه انسان کوتاهترین موردی است که تاکنون داشته است. علاقه مند کردن به مردم دشوارتر از هر زمان دیگری است. صفحه سوالات متداول شما ممکن است اطلاعات بسیار خوبی داشته باشد ، اما هنوز هم باید آنها را به گونه ای ارائه دهید که توجه مشتریان را جلب کند.

مشتری که در حال خواندن صفحه سوالات متداول شما است می تواند به عنوان یک رهبر واجد شرایط شناخته شود که به طور جدی محصولات و خدمات شما را ارائه می دهد. اما علی رغم علاقه شدید آنها به تجارت شما ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها بخواهند در یک صفحه کامل از سوالات و پاسخ ها شرکت کنند.

در سوالات متداول برای وب سایت یکی از راه هایی که می توانید به مشتریانی که وقت و حوصله زیادی ندارند ، دسترسی پیدا کنید ، این است که صفحات خود را قابل کاشت کنید. تمام سوالات خود را در بالای صفحه ذکر کنید و پیوندهای پیوندی را به پاسخ های واقع در پایین صفحه اضافه کنید. به این ترتیب ، مشتریان شما می توانند از تمام سوالات خلاص شده و به سرعت سوالات مربوط به آنها را پیدا کنند.

روش دیگر این است که صفحه خود را طوری طراحی کنید که پاسخ ها به طور پیش فرض پنهان شوند. همه بازدیدکنندگان در ابتدا لیستی از سوالات را مشاهده خواهند کرد. هنگامی که یک بازدید کننده سوالات خود را پیدا می کند ، می تواند به راحتی بر روی آن کلیک کند تا پاسخ را فاش کند.

به آنها نشان دهید که شما یک متخصص هستید

در سوالات متداول برای وب سایت همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، اگر مشاغلی را اداره می کنید ، احتمالاً در آن متخصص هستید رشته شما حیا داشتن یک ویژگی عالی است ، اما ، در دنیای تجارت ، موفقیت بسیار سخت است اگر خودتان نفروشید.

 

صفحه سوالات متداول فرصت خوبی برای نمایش تخصص شماست. تجارت همه چیز درمورد اعتماد است و یکی از راه های جلب اعتماد مشتری این است که آنها را متقاعد کنید که دانش زیادی درباره آنچه انجام می دهید دارید. اگر بتوانید این پیام را با موفقیت انتقال دهید ، به احتمال زیاد مشتریان احتمالی می خواهند با شما تجارت کنند.

در سوالات متداول برای وب سایت در حالی که لاف زدن مشکلی ندارد ، اما در این کار زیاده روی نکنید. از به کار بردن اصطلاحات صنعتی که ممکن است یک فرد غیر روحانی متوجه آن نشود خودداری کنید. همچنین باید از ارائه جزئی از جزئیات که مورد علاقه مشتریان شما نیست ، خودداری کنید.

بیایید دوباره در مورد فروشگاه آنلاین خود فکر کنیم. مشتریان می خواهند بدانند که چه زمانی بسته خود تحویل داده می شود و چه کسی آن را تحویل می دهد ، اما این تنها چیزی است که آنها می خواهند در مورد روند کار بدانند.

آنچه مشتریان شما مشتاق خواندن نیستند شرح مفصلی از کل عملیات تحویل شما است.

اطلاعات صفحه سوالات متداول خود را به آنچه مشتریانتان به آن علاقه دارند محدود کنید و اطلاعات را به صورت مختصر ارائه دهید.

نحوه نوشتن صفحه سوالات متداول برای وب سایت

در سوالات متداول برای وب سایت اگر مشتری در وب سایت شماست ، توجه او را به خود جلب می کنید. شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا آنها به سایت شما چسبیده نشوند. هرچه توجه مشتری بیشتر باشد ، زمان بیشتری برای فروش محصولات و خدمات خود خواهید داشت. اگر بتوانید علاقه آنها را به اندازه کافی طولانی نگه دارید ، حتی ممکن است برخی از تبدیل ها را دریافت کنید.

از پاسخ سوالات متداول خود استفاده کنید تا مشتریان خود را به صفحات مرتبط در وب سایت خود بفرستید.

با ترسیم مثالی از فروشگاه آنلاین ما ، ممکن است ترجیح دهید یک صفحه جداگانه به اطلاعات تحویل خود اختصاص دهید. در صفحه سوالات متداول در مورد حمل و نقل سوالی دارید ، اما پاسخ می تواند یک خط ساده باشد که به صفحه جزئیات تحویل لینک می شود. این بدان معناست که شما مجبور نیستید همان کار را دو جا تکرار کنید.

SEO را فراموش نکنید

در سوالات متداول برای وب سایت همانطور که احتمالاً می دانید ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی برای سهولت یافتن وب سایت شما در اینترنت است. وب سایتی که بازی SEO خود را در محل داشته باشد ، در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. از آنجا که اکثر مردم واقعاً تلاشی برای بازدید از صفحه 14 نتایج جستجوی Google خود (یا حتی صفحه دو) نمی کنند ، رتبه بندی بالاتر به این معنی است که بازدید بیشتری خواهید داشت.

هنگام ایجاد همه صفحات وب سایت خود باید عادت های خوب SEO را تمرین کنید و صفحه FAQ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا چند نکته اساسی و در عین حال مهم وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به SEO خود کمک کند:

در سوالات متداول برای وب سایت از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. کمی تحقیق کنید تا مشخص کنید چه کلمات کلیدی یا عباراتی مربوط به صنعت شما هستند. یک روش پیشرفته تر استفاده از نرم افزاری است که به شما می گوید افراد از چه کلمات کلیدی و عباراتی برای جستجوی محصول و خدمات مانند مواردی که شما ارائه می دهید استفاده می کنند.

پس از شناسایی کلیدی از کلمات کلیدی ، اطمینان حاصل کنید که از آنها در سراسر صفحه سوالات متداول خود استفاده کنید تا سئو سایت شما افزایش یابد.

درباره کلمات کلیدی صفحه سوالات متداول خود تحقیق کنید

از برچسب های alt بر روی تصاویر خود استفاده کنید. در ابتدا alt-tag یا متن جایگزین به عنوان روشی معرفی شد که به کاربران کم بینا امکان استفاده بیشتر از تجربه وبگردی خود را می دهد.

در سوالات متداول برای وب سایت در حالی که اکثر ما می توانیم تصاویر موجود در وب سایت هایی را که بازدید می کنیم مشاهده کنیم ، افراد کم بینا از نرم افزاری استفاده می کنند که متن سایت را می خواند ، بنابراین محتوای گرافیکی به راحتی از دست می رود. اگر تصاویر دارای برچسب های alt هستند ، نرم افزار آنها را به عنوان روشی برای توصیف تصاویر می خواند. این تنها راهی است که کاربران کم بینا از تصاویر موجود در صفحه شما مطلع می شوند.

برچسب های alt علاوه بر دسترسی بیشتر وب سایت به کاربران کم بینا ، سهم عمده ای در سئوی وب سایت شما دارند. آنها منطقه دیگری هستند که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی وب سایت ها داده های مربوط به آنها را جمع می کنند. اگر می خواهید در هنگام رسیدن به رتبه Google خود تمام تلاش را متوقف کنید ، از برچسب های alt به عنوان مکان اضافی برای بافتن برخی از کلمات کلیدی SEO استفاده کنید.

صفحه سوالات متداول خود را بیش از حد طولانی نکنید

در سوالات متداول برای وب سایت به یاد داشته باشید FAQ مخفف چیست. مهم این است که همه سوالات صفحه واقعا مرتباً پرسیده می شوند. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که صفحه سوالات متداول خود را با اطلاعات بیش از حد بارگذاری کنید و بازدیدکنندگان را برای یافتن آنچه که می خواهند دشوار کند.

اگر مدتی است که تجارت خود را اداره می کنید ، می دانید که تفاوت بین یک سوال متداول واقعی و یک منحنی مستقل که توسط مشتری با نگرانی های غیرمعمول به سمت شما پرتاب شده است ، تفاوت دارند.

در سوالات متداول برای وب سایت صفحه سوالات متداول برای پاسخگویی به توده های مردم طراحی شده است ، بنابراین فقط سوالاتی را شامل شوید که در اکثر قریب به اتفاق مشتریان شما قابل استفاده هستند. سوالات نادر یا سوالاتی که برای پاسخ به جزئیات زیادی نیاز است باید کنار گذاشته شوند. برای هر مشتری که ابراز علاقه می کند می توانید به صورت جداگانه آنها را مخاطب قرار دهید.

از مشتریان خود بازخورد بگیرید

بخش آخر پیشنهاد می کند که سوالات یکبار مصرف یا سوالاتی که نیاز به پاسخ دقیق تر دارند ، باید مورد به مورد بررسی شود. یکی از راه هایی که می توانید به مشتریان اجازه دهید چنین سوالاتی را بپرسند افزودن فرم نظر در پایین صفحه سوالات متداول است.

 

یک فرم نظر به شما فرصتی برای ارائه پاسخ می دهد.

در سوالات متداول برای وب سایت همچنین می توانید از سوالاتی که می گیرید استفاده کنیداز طریق فرم نظر به عنوان فشارسنج تعامل با نام تجاری. آنها می توانند میزان اعتماد مردم به برند شما را نشان دهند. اکثر مردم وقت نمی گذارند با مارکی که برایشان مهم نیست ارتباط برقرار کنند ، بنابراین می توانید انتظارات بازخورد سازنده ای داشته باشید.

ما اصول چگونگی نوشتن یک صفحه FAQ خوب را شرح داده ایم. به این نکات ضربه بزنید و ببینید چگونه آنها می توانند به شما کمک کنند تا بهتر نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.

ممکن است متوجه شوید که ، وقتی نوبت به درخواست بازخورد خواننده می رسد ، آنچه را که تبلیغ می کنیم ، تمرین می کنیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.