مفید بود؟

محتوای آموزشی به مجموعه ای از عکس ها، متن ها، و انیمیشن های صوتی و تصویری گفته می شود که به کمک تکنولوژی رایانه ای پدید آمده تا یک مبحث درسی را آموزش دهد محتوای آموزشی یک نوع ضروری و قدرتمند از محتوا است که به دنبال اطلاع رسانی به کاربران و راهنمایی آن ها است.

موفق ترین محتوای آموزشی دارای این ویژگی هاست:

دارای مطالب ارزشمند باشد.

مفید و به درد بخور باشد.

قابل اجرا و کاربردی باشند.

جامع و کامل باشند.

مزایای محتوای آموزشی چیست؟

1-مشتری محور است

امروزه، استراتژی محتوای شما باید مشتری محور باشد. این به این دلیل است که محتوای مشتری محور تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند، به سئو سود می برد، حفظ را افزایش می دهد و موارد دیگر.

محتوای آموزشی ذاتاً مشتری محور است زیرا با در نظر گرفتن کاربر ایجاد می شود. شما ارزش یا راه حلی برای نقاط درد آنها ارائه می دهید.

2 در تمام مراحل چرخه عمر مشتری خدمت می کند

در مرحله اول، می توانید از محتوای آموزشی به عنوان یک روش معتبر و غیر فروش برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید. برای بالقوه های آینده در سفر خریدار، باید از فرصت استفاده کنید و به آنها آموزش دهید که چگونه راه حل شما می تواند به آنها کمک کند. رابرت مک گوایر در Convince & Convert به زیبایی بیان می کند،

بازار هدف شما نمی‌تواند خرید کند، اگر راه حل را نداند، و اگر ندانند راه‌حل چگونه کار می‌کند، بعید است که خرید کند.”

علاوه بر این، می‌توانید از محتوا برای آموزش مشتریان فعلی در مورد نحوه استفاده از محصول یا راه‌حل خود استفاده کنید. و این باعث افزایش تعامل و حفظ می شود.

– تخصص شما را برجسته می کند

محتوای آموزشی به شما این امکان را می دهد که تخصص خود را ثابت کنید، که یکی دیگر از جنبه های ضروری بازاریابی محتوا این روزها است.

از منظر سئو، برای کسب رتبه خوب بایدتخصص، اقتدار و اعتماد) را نشان دهید.

و از دیدگاه جذب مشتری، باید نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر صنعت و افراد خود را به عنوان رهبران فکری قرار دهید. کتابخانه ای از محتوای آموزشی با کیفیت، تخصص گسترده شما را در یک موضوع نشان می دهد.

چگونه محتوای آموزشی تولید می کنید؟

شش نکته برای ایجاد محتوای آموزشی بهتر:

نکته 1: محتوای با کیفیت ایجاد کنید

نکته 2: یک داستان مفید بگویید

نکته 3: محتوای تعاملی و جذاب ایجاد کنید

نکته 4: از تولید محتوای رهبری فکری نترسید

نکته 5: تجربه محتوا را شخصی کنید

نکته 6: مشتریان خود را آگاه نگه دارید

چرا محتوای آموزشی مهم است؟

بازاریابی محتوای آموزشی به خوانندگان شما در مورد موضوعات مرتبط با جایگاه شما آموزش می دهد. با آموزش به خوانندگان خود، به جای اینکه فقط به آنها بفروشید، به مخاطبان بیشتری دست پیدا می کنید. این بازدیدکنندگان آنلاین به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در تصمیم گیری آموزنده تر در مورد مشکلاتی که با آن مواجه هستند کمک کند. محتوای آموزشی باید آموزنده، جالب و مرتبط باشد. این به شما صدای معتبرتری می‌دهد و به شما برتری را نسبت به رقیبی می‌دهد که ممکن است اصلاً محتوای آموزشی ارسال نکنند.

تولید محتوای متنی چیست؟

یکی از مهم ترین مطالبی که می تواند روی مخاطب تاثیر بگذارد محتوای متن است که باید جذاب و جذاب باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند. تولید محتوای متنی آغاز هر محتوایی است که هدف آن جذب مخاطب برای رشد و توسعه کسب و کار شماست.

مطالب بیشتر:ابزارهای تولید محتوا چیست؟

هدف از تولید محتوا چیست؟

اگر محتوای شما به اهداف شغلی و نیازهای مخاطبان شما نگاشته نشده باشد، هیچ روندی نمی تواند در جهت حرکت به سمت کسب و کار کمک کند؛ به عبارت دیگر، بدون برنامه یا هدف خاص برای یک کسب و کار خاص، نمی توانید در میر دلخواه قدم بردارید. هر زمان که هر تکه از محتوا و مطالب شما دارای یک هدف مشخص باشد، شما توانایی ارزیابی عملکرد آن و بهینه سازی فرآیند های تولید محتوا را خواهید داشت. تلاش هایی که در آینده می توانید انجام دهید این است که بدانید آیا محتوای شما برای رتبه بندی در موتورهای جستجوگر مفید است یا خیر و یا اینکه محتواها به برندسازی کمک می کنند؟… هدایت و رهبری تیم تولید محتوا به هر میزان و تعداد که باشد در جایگاه خود می تواند به کسب و کارها و تجارت کمک کند تا بتوانند به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

انواع محتوا نویسی چیست؟

1.   وبلاگ نویسی ایجاد پست های وبلاگ یکی از اصلی ترین موارد نوشتن محتوا است.

2.   کپی رایتینگ

3.   نگارش فنی / فرم طولانی

4.   پست های رسانه های اجتماعی

5.   ایمیل ها

مزایای تولید محتوای متنی:

تاثیر بسیار زیاد در سئوی سایت شما

عدم نیاز به ابزار خاص برای شروع تولید محتوا

معایب تولید محتوای متنی:

نیاز به صرف وقت زیاد برای تولید محتوای با کیفیت

دانش گرافیک برای تولید محتوای تصویری

نیاز به دانش سئو برای نتیجه گرفتن از گوگل

کلام آخر:

در حالی که هیچ استراتژی ایده آل جهانی برای ایجاد محتوای آموزشی به نفع ایجاد تعامل با برند وجود ندارد، هر یک از دسته بندی های بررسی شده در بالا بسته به ماهیت محصول یا خدمات آن شرکت، برای هر برندی مناسب است. با الزامات جدید بازاریابی به سمت بی‌وفاداری، نحوه ایجاد بی‌قید و شرط الهام‌بخش‌ترین و ارزش‌ محورترین محتوای برند، نقش مهمی در ادعای اقتدار فضای بازار فرد بازی خواهد کرد. اینکه چگونه ایجاد محتوای آموزشی بر وفاداری برند در سطح کلان تأثیر می گذارد، تحقیقات آینده را تضمین می کند! اما در حال حاضر، ایجاد محتوایی که افراد را ترغیب می‌کند تا با ارزش‌های برند شما درگیر شوند، شرط مطمئنی است، حتی اگر هنوز در فکر پذیرش محصول شما نباشند.,تیم پدیده  پس از بررسی کسب و کار و رقبای شما با تهیه ی سند چشم انداز کسب و کارتان در جلسات مشاوره ای جهت افزایش فروش و برندینگ شما خدمات تولید محتوا از جمله تولید محتوای ویدیو و تولید محتوای متنی بصورت برنامه ریزی شده به شما ارائه می کند در این پلن ها به راحتی میتوانید تولید محتوای متنی سئو شده که در راستای سئوی وب سایت شما بر روی کلمات کلیدی مدنظرتان می باشد و سناریو سازی و تهیه کلیپ های تبلیغاتی و کلیپ هایی بازاریابی محصولات و خدمات خود را به تیم تولید محتوا پدیده بسپارید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.