مفید بود؟

ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن به واسطه ایمیل، اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان ارائه می‌دهیم.

هر نوع ایمیل تبلیغاتی که از طرف یک شرکت و یا کسب و کار به عنوان بازاریابی برای کاربران اینترنت فرستاده شود حتی اگر فقط یک متن ساده(plain text email) باشد، به آن ایمیل مارکتینگ گفته می شود.در کل ایمیل مارکتینگ باید بتواند موارد زیر را با استفاده از یک سرویس و برنامه منسجم فراهم کند :

البته ایمیل‌ها معمولا اهدافی را دنبال می‎کنند که عبارتند از:

  • افزایش ارتباط موثر یک کسب‌وکار با مشتری‌های حال حاضر و قدیمی آنها؛ به این منظور که فروش تداوم پیدا کند و وفاداری ایجاد شود.
  • ارسال ایمیل برای افزایش کاربران جدید.
  • تبلیغ دیگر کمپانی‌های شریک و دیگر برندهای خود ما درکنار ارائه محتوایی مفید.

تهیه لیست ایمیل یکی از کارهایی است که لازم است انجام شود . با قراردادن یک باکس درون وب سایت خود می توانید از کاربران در خواست کنید در صورتی که تمایل دارند در لیست ایمیل شما قرار گیرند. در صورتی که از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنید لیستی از ویژگی ها برای خودتان تولید می کنید که با استفاده از این ویژگی ها می توانید به صورت مداوم کیفیت ایمیلهای ارسالی خود را بهبود بخشید.

این ویژگی ها عبارتند از:

  1. مدیریت کاربران و مجموعه بندی آنها
  2. امکان استفاده از محتوا های اچ تی ام ال ، صدا ، فیلم ، تصویر
  3. زمانبندی نوع ارسال
  4. ارسال بر اساس یک اتفاق مثلا یک فروشگاه اینترنتی به ازای کالاهای جدیدی که در فروشگاه بارگذاری می شود تنظیم باشد که برای کاربران ایمیل ارسال شود
  5. ویژگی لغو اشتراک ، کاربری که علاقه ای به دریافت این ایمیل تبلیغاتی ندارد باید این امکان را داشته باشد که اشتراک خود را لغو کند.
  6. گزارشات آنلاین (چند نفر ایمیل را دریافت کرده اند ، مطالعه کرده اند یا روی لینکهای آن کلیک کرده اند)

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.