مقالات آموزشی

بررسی نکات مثبت و منفی بازاریابی محتوای سازمان های بهداشتی و درمانی

مفید بود؟

بازاریابی محتوا در حوزه های مختلف دارای مزایا و گاهاً معایبی است که عدم توجه به آن می تواند از اعتبار برند شما بکاهد.

یکی از بزرگترین چالش های یک استراتژی بازاریابی موثر، زمان است. برای ایجاد محتوای با کیفیت و تداوم در بازار، نیاز به زمان دارید. بسیاری از سازمان های بهداشتی و درمانی تلاش می کنند تا محتوای کافی برای تاثیرگذاری بیشتر ایجاد کنند.
در حوزه سلامت، منحنی یادگیری برای توسعه ی محتوا به گونه ای است که به مصرف کنندگان یا بیماران توجه شود. به عنوان مثال، نوشتن یک وب سایت بسیار متفاوت به جای نوشتن یک مجله پزشکی، تاثیر بیشتری خواهد داشت. مصرف کنندگان ممکن است محتوای ایجاد شده در مورد بهداشت و تغذیه را به اطلاعات در مورد یک روش جدید جراحی مغز و اعصاب ترجیح دهند.
سازمان های بهداشتی و درمانی باید ترکیبی از محتوای مورد نیاز کاربران و مطالبی که باعث برجسته شدن خدمات آنها می شود، ارائه دهند.

 

یک گروه پزشکی پس از انتشار یک وبلاگ یا خبرنامه نمی تواند انتظار داشته باشد به طور ناگهانی 100 بیمار جدید به آنها مراجعه کنند. این نوع بازاریابی در حوزه سلامت ممکن است سریعاً به نتیجه نرسد، اما در صورت بهره گیری از آن و گذشت زمان، می تواند روند بازگشت سرمایه ی خوبی داشته باشد.

ساخت یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر

استفاده از بازاریابی محتوا در صنعت مراقبت های بهداشتی و خدماتی روز به روز در حال افزایش است. مدیران بازاریابی سازمان های درمانی به اهمیت تولید محتوا

و میزان بهره مندی مجموعه از آن، به عنوان یک استراتژی پیروز نام می برند و آن را مقرون به صرفه می دانند.

 

امروزه بسیاری از سازمان ها و نهادهای بهداشتی و درمانی در حال تولید محتوایی ارزشمند برای جلب توجه مردم و افزایش آگاهی برند خود هستند. برخی از موفق ترین سازمان ها، مفاهیم متمرکز بر محتوا را ارائه می دهند، که به نحوی مشاوره تخصصی برای افزایش اطلاعات مشتریان و بیماران خواهد بود. اطلاعات آنها، تجربیات واقعی زندگی افرادی است که پیش از این، مسائل مشابه را تجربه کرده بودند.
کلید موفقیت در تولید محتوا در این زمینه، ایجاد مفاهیم و اطلاعاتی است که مردم به آن نیاز دارند. همواره ضروری است تا محتوای ایجاد شده، مسائل شخصی و محدوده ی اطلاعات محرمانه ی افراد را رعایت کند تا در نهایت این استراتژی، به خوبی برند شما را مورد حمایت قرار دهد.
هنگامی که سازمان شما قصد استفاده از این استراتژی را دارد، هدف خود را به خوبی تعیین کنید. با توجه به گستردگی مسائل مختلف در حوزه های بهداشت، درمان و سلامت، تعیین مسیر مشخص و موضوعات از پیش تعیین شده، آشفتگی را از محتوای شما دور خواهد کرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.