مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره طراحی بنر با فتوشاپ

مفید بود؟

وبتو می خواهد در این مقاله در رابطه با طراحی بنر با فتوشاپ توضیح دهد. رایامارکتینگ بهترین عرض کننده بنرهای تبلیغاتی است لذا به خاطر داشتن توانایی و تجربه می تواند به طراحی بنر با فتوشاپ در انواع مختلف بپردازد. به طور کلی ما می‌توانیم انواعی از بنر های اینستاگرامی، بنر سایتی، بنر تبلیغاتی، بنر متحرک، بنر ثابت و غیره داشته باشیم. این بنرها تنها بخشی از خدمات رایامارکتینگ است زیرا این شرکت توانا و بزرگ می‌تواند خدمات بسیار گسترده ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

تمامی این بنرها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که رایامارکتینگ در این مقاله سعی دارد تک تک آن ها را برای شما توضیح دهد و شما را با این بنر ها بیشتر آشنا گرداند. طراحی بنر با فتوشاپ کار چندان راحتی نیست اما رایامارکتینگ تاکنون توانسته با تجربه‌ای که دارد در این زمینه موفق باشد. لذا در این مقاله رایا مارکتینگ می‌خواهد به شما بیاموزد که برای هر شغل و کسب و کاری چه نوع بنری مناسب خواهد بود. هزینه ی طراحی بنر ها در هر نوعی که باشد بسیار گران قیمت است اما رایا مارکتینگ با هزینه ی بسیار کم هر نوع بنری را با کیفیت تمام در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد.

طراحی بنر با فتوشاپ و انواع بنر ها

انواعی از بنر ها به شرح زیر هستند:

اولین بنری که رایا مارکتینگ می‌خواهد به شما معرفی نماید، بنر اینستاگرام است. طراحی بنر با فتوشاپ آن هم از نوع اینستاگرامی نیاز به سلیقه و استعداد وافری دارد. رایامارکتینگ به خاطر داشتن طراحان بسیار حاذق می تواند بهترین و بنر های اینستاگرامی را عرضه نماید. همان طور که از نام آن مشخص است بنر اینستاگرامی در واقع عکس های باکیفیت و پر معنایی هستند که افراد برای جذب فالوور یا افزایش فروش محصولات خود در اینستاگرام آن را پست می نمایند. باید بدانید که یک بنر اینستاگرامی با یک تصویر معمولی یکسان نیست بلکه کاملاً متفاوت هستند.

 یک بنر باید تصویر گویایی باشد که بدون صرف وقت هر بیننده ای مفهوم آن را متوجه شود. طراحی بنر گیف با فتوشاپ آن هم از نوع اینستاگرامی نیاز به دقت و توجه خاصی دارد که رایا مارکتینگ در این امر از نهایت توان خود استفاده می نماید. از دیگر بنر هایی که جزوه خدمات رایا مارکتینگ هستند بنر های متحرک است. نام دیگر بنر متحرک گیف است. گیف ها در واقع تصاویری هستند که یکی پس از دیگری به اشکال خاصی نمایش داده خواهند شد.

 این نوع از بنر همانند یک فیلم کاملاً کوتاه است که با چند تصویر ترکیب شده در هم مفهوم خود را می‌رسانند یا این که در رابطه با یک کسب و کار به تبلیغ می پردازند. بنر تبلیغاتی نیز یکی دیگر از انواع بنرها است که رایا مارکتینگ در طراحی بنر با فتوشاپ آن هم از نوع تبلیغاتی بسیار مهارت دارد. بنر تبلیغاتی در واقع یک گروه بزرگ از بنر ها هست که برای تبلیغ کسب و کار هایی نظیر انواعی از رستوران ها، غذاخوری ها، تهیه غذا ها، فروشگاه هایی چون لباس، کفش، کیف و حتی طلا مناسب خواهد بود.

طراحی بنر با فتوشاپ و میزان تاثیر آن در معرفی یک کسب و کار یا محصول:

به طور کلی برای تبلیغ کردن یک کار باید بدانیم که از چه نوع بنری استفاده می کنیم. بنر های اینستاگرامی معمولاً برای بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند اما استفاده از بنر اینستاگرامی برای کسب و کار قدیمی چندان جالب به نظر نمی ‌رسد. تمامی عکس های این مقاله نمونه طراحی بنر با فتوشاپ توسط رایا مارکتینگ است.شما با تماشای این بنر ها به میزان توانایی رایامارکتینگ در طراحی بنر با فتوشاپ پی خواهید برد.

تناسب طراحی بنر با فتوشاپ با کسب و کار شما:

به طور کلی توضیح این موضوع که چه بنری برای چه نوع کسب و کاری مناسب است کاری و دشوار هست اما در این مقاله شما را می‌خواهیم با یکسری از معیارها آشنا نماییم که بتوانید مناسب و نامناسب بودن با کسب و کار خود را پیدا کنید. به طور کلی اکثر بنر ها از متریالی به نام وینیل ساخته خواهند شد و روش های تولید مختلفی دارند. این که بخواهید روی بنر خود چه نوع متنی را چاپ نمایید یکی از معیارهای مناسب بودن یا نبودن بنر برای کسب و کار شما است. به طور کلی یک بنر خوب می تواند دارای ویژگی هایی به شرح زیر باشد:

  1.  داشتن روکش به صورت یکطرفه یا دوطرفه
  2.  داشتن وزن استاندارد که معمولاً بین ۱۲ تا ۱۵ اونس است.
  3.   بنرها باید پوشیده شده با لایه محافظ باشند تا در برابر نور خورشید و سایر اشعه ها از خود مقاومت کنند.
  4.   درعین محکم و مقاوم بودن باید دارای قیمت ارزانی باشند.
  5.  اندازه بنر ها باید استاندارد باشد اما در برخی از موارد معمولاً از بنر هایی با اندازه مستثنا استفاده می‌کنند چراکه خود نوعی جلب توجه به شمار آید.
  6.  هر چقدر سایز یک بنر بزرگ تر باشد و از متریال بهتری در ساختمان استفاده کرده باشند قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. به همین جهت بنرهایی با قیمت زیاد نمی توانند مناسب برای کسب و کار هایی باشند که درآمد چندانی ندارند.

 

نکات مهم برای موفقیت یک بنر از دیدگاه وبتو:

طراحی بنر با فتوشاپ در انواع مختلفی یک طرف، چاپ آن در طرف دیگر قرار دارد. جالب است بدانید که هزینه ی چاپ بنر های تبلیغاتی از هزینه طراحی آن بسیار بیش تر است. لذا می توان بنر های اینستاگرامی یا بنر های سایتی را مقرون به صرفه دانست. با توجه به کسب و کاری که شما دارید می توانید موارد زیر را در طراحی بنر خود اعمال کنید. این موارد اگر چه بسیار ساده هستند اما در تاثیرگذاری تبلیغ شما می ‌توانند بسیار موثر واقع شوند.

مواردی که باعث موفقیت یک بنر و طراحی بنر با فتوشاپ می شود به شرح زیر است:

  1.  بنر باید دارای محتوایی سرگرم کننده باشد. برخی از کسب و کار ها می ‌توانند از متن های خنده دار استفاده کنند. این در حالی است که کسب و کارهای دیگر نمی توانند از متن های خنده دار و شوخ طبع استفاده نمایند.
  2.  متن بنر باید کاملاً متناسب با هدف آن باشد.
  3.  یکی از بهترین معیار هایی که برای موفقیت یک بنر مورد استقبال هست کوتاه و رسا بودن آن خواهد بود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.