مقالات آموزشی

بررسی ثبت رپورتاژ آگهی و توجه به نکات مورد توجه در این زمینه

مفید بود؟

ثبت رپورتاژ آگهی یکی از دغدغه‌های اصلی برای کسانی است که قصد دارند مقاله‌ای را به صورت استاندارد درون سایت‌های معتبر منتشر کنند. به طبع منتشر کردن مقاله در سایت دارای اصول و قواعد خاصی است که رعایت آنها به شما کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه رتبه شما در سایت بالا باشد در نتیجه هزینه‌های کمتری را نیز برای ماندگار بودن رپورتاژ آگهی خبری خود بپردازید.

همچنین خیلی از سایت‌های مخصوص انتشار رپورتاژ به صورت رایگان این امکان را به مشتریان می‌دهند تا مقاله مورد نظر را به ثبت برسانند. اما در این بین نکاتی برای کاربران وجود دارد که علاوه بر سئو، بر موتور جستجوگر نیز تاثیر مثبت خواهد داشت و عنوان رپورتاژ را به صفحه اول منتقل خواهد کرد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در مورد ثبت رپورتاژ آگهی و اصول و قواعد آن بیان کنیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

پیش از آنکه با نکات و اصول ثبت رپورتاژ آشنا شوید بهتر است که با ماهیت رپورتاژ آگهی و همچنین تاثیرگذاری آن در یک کسب و کار مطلع شوید. رپورتاژ آگهی دقیقا چیزی است که با استفاده از آن میتوانید کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید بدون اینکه آن متوجه تبلیغ بودن آن باشند. رپورتاژ آگهی امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای شناساندن کسب و کار است.

قیمت رپورتاژ آگهی رابطه مستقیمی با سایت منتشر کننده رپورتاژ و همچنین اصول سئو بستگی دارد. هوشمندانه بودن تولید محتوا در هنگام نوشتن و تهیه رپورتاژ بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل است که باید در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی یک نویسنده یا یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای باشید. همچنین سایت مورد نظر برای منتشر کردن رپورتاژ نیز باید از یکسری از اصول و استانداردهایی پیروی کند تا بازدید از رپورتاژ افزایش یابد. سایت رایا مارکتینگ یکی از بسترهای مناسب برای ثبت و انتشار رپورتاژ آگهی برای کاربرانی است که قصد دارند کسب و کار خود را به صورت اصولی و بدون هیچ مشکلی به مشتریان خود معرفی کنند.

آیا ثبت رپورتاژ آگهی به سود ماست؟

یکی از دلایلی که استفاده از رپورتاژ را برای ما پر اهمیت خواهد بود این است که رپورتاژها سعی می‌کنند تا همیشه قسمت مزایای یک محصول را برای مخاطبان پر رنگ کنند. البته کمپین رپورتاژ آگهی تنها به دنیای اینترنتی محدود نمی‌شود بلکه روزنامه و مجلاتی که ما هر روز مطالعه می‌کنیم و یا تبلیغی که در تلویزیون مشاهه می‌کنیم خود نوعی از رپورتاژ است. اما یکی از مزایای ثبت رپورتاژ آگهی در اینترنت این است که همواره در دسترس است و مشتری می‌تواند در هر زمان و هر کجایی که به آن دسترسی داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: تاثیر ریپورتاژ بر سئو چگونه است؟

آیا ثبت رپورتاژ آگهی در رتبه سایت شما در گوگل تاثیرگذار است؟

مطئمئنا پاسخ به این سوال مثبت است زیرا استفاده از رپورتاژ آگهی استاندارد و اصولی می‌تواند سایت مورد نظر را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. ثبت رپورتاژ آگهی اصولی و مطابق با قوانین سئو، سایت را به صفحه اول منتقل می‌کند و همچنین در هنگام سرچ در موتورهای جستجوگر آن را به پیشنهادات اول منتقل میکند. پس باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که ثبت رپورتاژ آگهی در آنها باعث شود تا بازدید بالاتری داشته باشند و تجارت را برای شما آسان تر کنند.

البته یکی از نکات حائز اهمیت این است که معمولا سایت‌هایی که ثبت رپورتاژ آگهی را انجام می‌دهند معمولا بازدید روزانه بالایی دارند و به همین لینک دادن به این سایت‌ها بازدید کنندگان را برای مشاهده هرچه بیشتر متن رپورتاژ آگهی تشویق می‌کند. اما یک نکته اصلی دیگری هم وجود دارد و آن هم این است که امروزه گوگل بسیار بر روی ثبت رپورتاژ آگهی حساس شده است و دلیل آن هم جلوگیری از انتشار لینکهای اسپم است که در ادامه ثبت رپورتاژ آگهی به آن اشاره خواهیم کرد.

نظر گوگل درباره ثبت رپورتاژ آگهی چیست؟

همانطور که گفته شد در چند سال اخیر استفاده از رپورتاژ آگهی در بین کاربران بسیار محبوب شده است و در حقیقت استفاده از رپورتاژ آگهی یک برد دو سویه است و به این دلیل که نویسنده آن را اصولی می‌نویسد و توسط کارشناس بررسی می‌شود و در سمت بعد در یک سایت معتبر منتشر می‌شود و کاربر می‎تواند خیلی راحت در هر زمان بازدید بالایی از کسب و کار و تجارت خود دریافت کند. اما یکی از دغدغه‌های که همیشه مورد توجه گوگل بوده است.

بیشتر رپورتاژ آگهی‌ها توسط وب مسترها ممکن است که به صورت واضح نمایش داده نشوند و یا اینکه زمانی که نمایش داده شوند نیز ممکن است توجه خواننده را به تجارت‌هایی جلب کند که چندان هم معتبر نیست. پس برای اینکه ثبت رپورتاژ آگهی با اصول و استاندارد بالا انجام پذیرد، بهتر است که در همان ابتدا کاربر را به خود جذب کند. یعنی اینکه بازدید کنندگان در همان ابتدا می‌توانند متوجه مفید بودن مقاله شده و تصمیمی بر ادامه مطالعه رپورتاژ داشته باشند.

چگونه می‌توانیم ثبت رپورتاژ آگهی را با استفاده از سرویس‌های بلاگ دهی آسان تر کنیم؟

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید لینک سازی را به صورت کاملا اصولی و رایگان انجام دهید این است که از سرویس‌های بلاگ دهی و یا وبلاگ‌های داخلی استفاده کنید. تعرفه رپورتاژ آگهی در این صورت برای کاربر به صرفه تر خواهد بود و همچنین حتی می‌توانید در وب سایت خود نیز به صورت اختصاصی به انواع لینک دهی بپردازید البته به این شرط که با اصول سئو و استانداردهای آن پیش بروید و سعی کنید که یک رپورتاژ کاملا اصولی را به ثبت برسانید.

وبلاگ نویسی و قرار دادن محتوا در آن می‌تواند به دو صورت برای صاحبان کسب و کار مفید باشد. در قدم اول می‌توانید مطالبی را که از نظر شما مفید هستند را در وبلاگ نشر دهید و در قدم دوم نیز می‌توانید به گونه‌ای مستقل در مورد حیطه کاری خود رپورتاژ تهیه کنید و لینک دهی را انجام دهید. در هر دو صورت باید پیوند قوی را برای ارتباط مخاطب انجام دهید و برای اینکه وضعیت وب سایت را بهبود ببخشید، بخش عظیمی از فعالیت خود را در حیطه بنا کردن و ثبت رپورتاژ آگهی بر پایه سئو بگذارید

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.