مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره قیمت رپرتاژ خبری

مفید بود؟

زندگی امروزه برای جوامع بشری نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر شده است. این راحتی با اختراعاتی چون : اختراع برق و اختراع ماشین‌ها و اختراع گوشی‌های هوشمند و اختراع اینترنت و فضای مجازی و اختراعات بسیار دیگر به دست آمده است. همه‌ی این اختراعاتی که نام بردیم در زندگی بشر نقش مهمی دارند اما یکی از آن‌ها اکثریت بخش‌های زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است این اختراع اینترنت و فضای مجازی است.

همان طور که گفتیم اینترنت و فجازی بخش‌های بسیاری از زندگی امروزه را اختیار دارند این بخش‌ها مانند : شغل‌هایی که در این فضای برای مردم ایجاد شده است و بسیاری از مردم به دلیل زمان کاری خود وقت برای خرید کردن و به بازار رفتن را ندارند فضای مجازی باعث ایجاد بازاری بزرگ شده است که خریداران به راحتی در هر زمان و مکانی که قرار دارند محولاتی را که دوست دارند با تمام تنوعی که در بازار وجود دارد ببینند و خریداری نمایند و همچنین این فضای بزرگ و عالی برای گسترش کار و کسب و کارها است تا به راحتی خودشان را به تمام مردم جهان معرفی کرده و محصولات و یا خدمات خود را ارائه کنند اما کسب و کارها برای فروش و معرفی خود به مردم نیاز به تبلیغات دارند.

تبلیغات بخش مهمی از فروش بالا و جذب مخاطب است تبلیغات انواع بسیاری دارند و شما بر اساس علاقه خود می‌توانید خریداری نمایید اما ما در اینجا می‌خواهیم یکی از برترین‌های روش تبلیغاتی را برای شما نام ببریم این روش که مردم بسیار از آن استقبال کرده‌اند رپورتاژ آگهی نام دارد. ما در این متن برای شما رپورتاژ آگهی چیست و سایت‌های رپورتاژ آگهی و مزایای استفاده از این روش و قیمت رپرتاژ خبری را به صورت کامل براش شما شرح می‌دهیم پس تا اخر با ما همراه باشید.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی گزارشی خبری است که به صورت بی‌طرفانه‌ای هم مزایا و معایب محصول و برندی که قرار است معرفی شود گفته می‌شود و در این گزارش اغراقی صورت نمی‌پذیرد تا ذهن مخاطب را درگیر محصول و برندی که معرفی شده است نماید.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

روش رپورتاژ آگهی مزایای بسیاری دارد که ما در اینجا به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد.

اولین مزیتی که این روش دارد هزینه‌ی مناسبی است که برای مشتری دارد هزینه‌ی این روش در مقابل بقیه‌ی روش‌ها بسیار مناسب است و هر نوع کسب و کاری و هزینه‌ای که می‌تواند بپردازد از آن استفاده کند. دومین مزیت این روش زمان انجام کار آن است که زمانی بسیار کوتاهی را برای انجام دادن این کار استفاده می‌کنند و در زمان صرفه جویی خواهد شد. سومین مزینتی که این روش تبلیغاتی دارد و مهم‌ترین دلیل محبوبیت این روش است دائمی بودن آن است زیرا که در بیشتر سایتی‌هایی که انتشار پیدا می‌کند به صورت همیشگی باقی می‌ماند و برای سایت تبلیغ شده جذب مخاطب انجام دهد. چهارمین مزیتی که باعث محبوبیت و استقبال زیاد از این روش شده است تاثیری که بر روی سئو سایت دارد و باعث بهتر عمل کردن آن می‌شود و رتبه سایت را در نظر گوگل بالاتر می‌برد.

قیمت رپرتاژ خبری

این روش تبلیغاتی چند سالی است که وارد ایران شده و فعلا نظارت و قوانین سخت گیرانه‌ای برای استفاده از آن اعمال نشده است به همین سبب هر سایتی بر اساس معیارها و تفکرات خود به مشتری  قیمت رپرتاژ خبری را اعلام می‌کند.

اما نحوه‌ی قیمت گذاری رپورتاژ آگهی بر اساس چندین معیار است که ما در اینجا برای شما به صورت کامل توضیح می‌دهیم. قیمت رپرتاژ خبری بر اساس رتبه الکسا و رتبه‌ی آتوریتی و نمره اسپم و سن دامنه و در آخر بر اساس کیفیت کاری که انجام می‌دهند قیمت فروش رپورتاژ آگهی را اعلام می‌کنند.

خوب است بخوانید: شرایط رپرتاژ آگهی را توضیح دهید ؟

اولین معیاری که باعث قیمت گذاری می‌شود رتبه الکسا است. رتبه‌ی الکسا به تعداد بازدید کنندگان از سایت مورد نظر و میانگین تعداد صفحاتی که هر فرد در سایت نگاه کرده است گفته می‌شود. رتبه‌ی الکسا برای سایت آمازون است و زیر نظر آن فعالیت می‌نماید. این رتبه الکسا عددی را به شما نشان می‌دهد که به معنای محبوبیت شما در گوگل است هر چه این عدد بایین‌تر باشد به معنای محبوبیت بالای شما در گوگل است.

دومین معیار قیمت رپرتاژ خبری رتبه‌ی اتوریتی است. این رتبه برای سنجش سایت شما است و نمره‌ای از صفر تا صد به سایت شما می‌دهد به این معنا که محبوبیت شما و محتوایی که ارسال می‌کنید و بازدیدی که از سایت شما می‌شود باعث رتبه دادن گوگل به سایت شما می‌شود و هر چه رتبه‌ی اتوریتی سایت شما بالاتر باشد بهتر است.

سومین معیار قیمت رپرتاژ خبری نمره اسپم است. نمره اسپم سیستمی است که بر اساس 17 پارامتر محتوای سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد و هر چه این عدد بالاتر باشد اسپم شناخته شدن سایت نیز بالاتر است. این اسپم‌ها بک لینک‌هایی هستند که برای سایت بسیار مخرب عمل می‌کنند.

چهارمین معیار قیمت رپرتاژ خبری سن دامنه است. سن دامنه  همان آدرس سایت است که در مرورگرهای گوگل جست و جو می‌شود. سن دامنه به این معناست که سایت مورد نظر چند سال است که راه اندازی شده هر چه طولانی‌تر باشه و بیشتر مورد جستجو گوگل قرار گرفته باشه از نظر گوگل اهمیت بیشتری دارد.
در سایت‌هایی که شما برای خرید رپورتاژ آگهی وارد می‌شوید مانند سایت‌های رایا مارکتینگ و ویرلن و… جدولی طراحی شده که در آن این چهار معیار به همراه اعداد و موضوع سایتی که در آن می‌خواهید رپورتاژ منتشر نمایید و در آخر قیمت خرید رپورتاژ آگهی را برای شما آورده‌اند.

نتیجه گیری

امروزه زندگی انسان‌ها به اینترنت و فضای مجازی متصل است. فضای مجازی بخش‌های بسیار از زندگی انسان را در بر دارد مانند : شغل‌های بسیاری که ایجاد شده است و خریدهایی که در این فضا انجام می‌شود و فروشندگانی که به راحتی بخش زیادی از محصولات خود را در اینترنت و فضای مجازی می‌فروشند و کارهای بانکی که از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و کارهای بسیار دیگر که همگی با استفاده از فضای مجازی انجام می‌شوند اما برای شناخته شدن در این فضای بزرگ نیاز به تبلیغات است.

تبلیغات انواع متفاوتی دارند که شما می‌توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب نمایید اما در اینجا ما محبوب‌ترین نوع تبلیغات را برای شما توضیح می‌دهیم که آن رپورتاژ آگهی نام دارد. این روش تبلیغاتی مزایای بسیار عالی دارد که باعث استقبال بسیاری از مردم شده است مانند هزینه‌ی مناسبی که دارد هر فردی با هزینه‌ای کم نیز می‌تواند از این روش تبلیغاتی استفاده نماید. قیمت رپرتاژ خبری بر اساس معیارهایی چون رتبه الکسا و رتبه آتوریتی و نمره اسپم و سن دامنه و کیفیت کاری که سایت مورد نظر انجام می‌دهد و معیارهای دیگر اعلام می‌شود که در بالا به صورت کامل هر کدام را جداگانه توضیح دادیم اما نکته‌ای در مورد رتبه‌ی آتوریتی همانطور که گفتیم از صفر تا صد است که تا چهل آن آسان است و از آن به بعد سخت‌تر می‌شود پس هر چه این نمره بالاتر باشد سایت مورد نظر شما بهتر است. امیدواریم که این متن برای شما مفید بوده باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.