مقالات آموزشی

آشنایی با تعامل های مخاطبان در اینستاگرام

مفید بود؟

ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام چیست؟ همه ما می دانیم که یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و بازاریابی یک برند و کسب و کار، استفاده از شبکه ها و رسانه های اجتماعی است. حال یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای آن که در آن خدمات و محصولات خود را به دیگران معرفی کنید، اینستاگرام است. در واقع، شبکه ها و رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام به اندازه ای اهمیت دارند که اگر شما کسب و کاری را راه انداخته اید و در این شبکه ها و رسانه ها فعالیت نمی کنید، در رقابت با دیگر برندها دچار مشکل چشمگیری می شوید.

حال طبق الگوریتمی که در سال ۲۰۱۸ اینستاگرام معرفی کرد، پست ها و تصاویر و محتواهایی که کاربران اینستاگرام در حساب کاربری خود قرار می دهند، اگر مخاطبان و کاربران دیگر با آن ها تعامل نکرده باشند، دیده نمی شوند. در واقع، اگر تولید محتوای اینستاگرام به اندازه ای جذاب نباشند که مخاطبان و دنبال کنندگانتان علاقه مند به تعامل با آن ها نباشند، محتواها و پست های شما ممکن است که هیچ وقت دیده نشوند و همین امر موجب می شود که محصولات و خدمات شما به وسیله کاربران و دنبال کنندگانتان دیده نشود.

طبق مطالبی که تا به این جا بیان کردیم، ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. به زبانی دیگر، اگر می خواهید که محصولات و خدمات شما به وسیله کاربران و دنبال کنندگان شما در اینستاگرام دیده شوند، باید برای ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام اهمیت زیادی قائل شوید. به دلیل اهمیت بالای ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام، ما سعی کردیم در این مقاله شما را با چند روش که به شما در ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام کمک خواهند کرد، آشنا کنیم.

  • از طریق استیکرهای استوری اینستاگرام با مخاطبان خود تعامل ایجاد کنید.

 

استیکرهای اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام محسوب می شوند. در واقع، زمانی که شما از استیکرهای اینستاگرام در استوری های خود استفاده می کنید، دنبال کنندگان و مخاطبان خود را به ارتباط برقرار کردن با شما تشویق می کنید. مزیت تعامل مخاطبان در اینستاگرام با حساب کاربری برند و کسب و کار شما این است که زمانی که مخاطبی با حساب کاربری شما ارتباط برقرار می کند، این تعامل موجب می شود که مخاطب احساس نزدیکی بیشتری به برند و کسب و کار شما پیدا کند.

در استوری ها، می توانید از تعدادی برچسب و استیکر مثل نظرسنجی، سوال، شمارش معکوس، آزمون ها و اسلایدرهای شکلک دار استفاده کنید. یکی از جذاب ترین کاربرد های برچسب ها در استوری های اینستاگرام، برچسب و استیکر علامت سوال است. زمانی که شما از استیکر سوال در استوری های خود استفاده می کنید، دنبال کنندگان خود را به گفتگوی مستقیم با برندتان تشویق می کنید. در واقع با کمک برچسب سوال در استوری های اینستاگرام، شما می توانید از دنبال کنندگان و مخاطبان خود درباره یک موضوع خاص سوال بپرسید و با آن ها به بحث و گفتگو بپردازید.

  • ایجاد و به اشتراک گذاری میم های مرتبط

 

میم ها یکی از جذاب ترین محتواهایی هستند که می توانید در اینستاگرام پیدا کنید. میم ها بسیار بامزه، خلاقه و قابل ارتباط هستند. با ایجاد و اشتراک گذاری میم مناسب شما می توانید مخاطبان و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا پست شما را لایک کنند، زیر آن نظر بدهند و آن پست را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

شما در هر موضوعی که فعالیت می کنید می توانید یک میم جذاب و خنده دار از آن موضوع ایجاد کنید که آن میم مخاطبان و دنبال کنندگان را به تعامل با صفحه شما تشویق کند.

  • ایجاد گرافیک های قابل ذخیره سازی

 

نقل قول ها و گرافیک ها در همه جا در اینستاگرام دیده می شوند و برای ایجاد تعامل با مخاطبان در اینستاگرام عالی هستند. مسئله ای که در زمینه نقل قول ها بدیهی است این است که بسیاری از کاربران اینستاگرام علاقه دارند که نقل قول ها را در استوری های خود به اشتراک بگذارند.

یک مسئله ای که امروزه در بسیاری از محتواها و پست ها ترند شده، استفاده مجدد از توییت ها در پست های اینستاگرام است. این نوع تولید محتوا به دلیل جذابیت زیادی که دارد، مخاطبان و دنبال کنندگان صفحه شما را به تعامل با شما تشویق می کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.