مقالات آموزشی

گوگل به سایت های مشترک اولویت می دهد و بررسی تاثیر اخبار برای گوگل

مفید بود؟

سیستم اشتراک گیری جدید گوگل باعث می شود سایت های خبری آنلاین به کسب درآمد از محتوا بپردازند.

گوگل برنامه جدیدی را معرفی کرده که در آن کاربران می توانند به راحتی مشترک سایت های خبری شوند. سایت‌های خبری از این فرایند سود می‌برند چرا که روش اشتراک کاربر آسان‌تر شده و مخاطب خبر بدون زحمت با سایتهای خبری مشترک خواهد شد. از سویی سایت های خبری می توانند نه تنها روی تبلیغات آنلاین حساب باز کرده بلکه به کسب درآمد از محتوا نیز بپردازند.

 

کاربران نیز مجبور نیستند چندین پسورد را حفظ کنند. همچنین لازم نیست تا برای تمام سایتهایی که در آنها اشتراک دارند نام های کاربری و پسورد های مختلفی را وارد کرده و صفحه ی ورود را پشت سر بگذارند تا به وب سایت وارد شوند.

گوگل به سایت های مشترک اولویت می دهد

گوگل برای اینکه به کاربران انگیزه دهد تا در سایت های خبری آنلاین ثبت نام کنند چنین برنامه ای را ترتیب داده است. همچنین گوگل ترجیح داده سایتهای مربوط به موضوعات خبری را در اولویت قرار دهد.

درآمد تبلیغاتی از مشترکین 

درآمد سازمان های خبری از تبلیغات آنلاین کافی نبوده است. به طور فزاینده ای سایت های خبری آنلاین نیز به انواع مدل های اشتراک مخاطب روی آورده اند. گوگل با آسان کردن اشتراک در وب سایت های خبری از طریق ورود به سیستم خود، مشکل سایت های خبری را برای اشتراک گیری حل کرده است. همین امر برای سازمان های خبری می تواند منجر به کسب درآمد از محتوا شود.

اخبار برای گوگل مهم است

اخبار بخش مهمی از تجربه روزانه انسان مدرن است. گوگل پنج دلیل برای چرایی کمک به سازمان های خبری با سیستم اشتراک گیری جدید دارد:

1. روزنامه نگاری با کیفیت مهم است

2. ثبات مالی نیازمند نوآوری است

3. فضای اخبار آنلاین باید باز بماند

4. فناوری جدید فرصت های جدیدی را به وجود می آورد

5. همکاری کلید موفقیت متقابل است

  • Subscribe with Google – New Program for Monetizing Content

روزنامه نگاری با کیفیت مهم است

همه می دانند که خبر، عاملی مهم در جامعه مدرن است. ارائه خبر به صورت رایگان امکان پذیر نیست. بنابراین حرکت گوگل، تلاش برای تامین مالی سازمان های خبری به جهت ارائه ی اخبار با کیفیت است. این یعنی گوگل برای این سازمان ها فرصت خوبی برای کسب درآمد از محتوا را فراهم نموده است.

ثبات مالی نیازمند نوآوری است

این مساله به صفحات پر شتاب موبایل و احتمالاً فناوری های تحلیلی اشاره دارد. گوگل به مجموعه های خبری کمک می کند تا کاربران خود را بهتر درک کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

فضای اخبار آنلاین باید باز بماند

گوگل در این مورد راهی را می جوید که هم سازمان های خبری به طور قانونی و آنلاین کار کنند و هم در عین حال تعادل بین “نیاز ناشران و مصرف کننده” نیز برقرار باشد.

 

فناوری جدید

مشترک شدن با گوگل نمونه‌ای از فناوری جدید است که به نفع مصرف‌کنندگان و البته سازمان های خبری است.

همکاری

ماموریت گوگل فراهم کردن راهی برای دسترسی به اطلاعات است. بنابراین طبیعی است که گوگل به حفظ منبع اطلاعات خبری نیز کمک کند.

آیا این نوع اشتراک گرفتن به وب سایت های غیر خبری نیز کمک می کند؟

هنوز گوگل اعلام نکرده که آیا به ناشران وب سایت های غیر خبری نیز این امکانات را ارائه می کند یا خیر. با این حال می توان به این امر امیدوار بود. به طور پیوسته کسب درآمد از تبلیغات آنلاین برای بسیاری از ناشران در حال کاهش است. سیستم اشتراک گیری جدید گوگل ممکن است در آینده و در بین ناشران غیر خبری نیز محبوب شود.

کسب درآمد وب سایت ها از محتوای خودشان

مدل های تبلیغاتی در چند سال گذشته با شکست مواجه شده و همین امر باعث ایجاد مدل اشتراک برای کسب درآمد از محتوا شده است. در درازمدت، برنامه اشتراک از گوگل می تواند نشان دهنده حرکت جدیدی در نحوه کسب درآمد وب سایت ها از محتوای خودشان باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.