مقالات آموزشی

معرفی ارتباط پست الکترونیک و بازاریابی

در خلال پروسه خرید، پست الکترونیک بهترین و کاراترین برنامه، موثرترین و کم هزینه ترین ابزار برای ایجاد گفتگوبا مشتریان بالقوه و بالفعل شناخته شده است. در این میان، «استفاده خلاقانه» از امکانات و تسهیلاتی چون «پاسخگوهای اتوماتیک» یا به عبارت دیگر «Auto-responders» که پست الکترونیک فراهم می آورد توانسته است فاصله میان عرضه کننده و متقاضی را کمتر و کمتر کند.

در خلال پروسه خرید، پست الکترونیک بهترین و کاراترین برنامه، موثرترین و کم هزینه ترین ابزار برای ایجاد گفتگوبا مشتریان بالقوه و بالفعل شناخته شده است. در این میان، «استفاده خلاقانه» از امکانات و تسهیلاتی چون «پاسخگوهای اتوماتیک» یا به عبارت دیگر «Auto-responders» که پست الکترونیک فراهم می آورد توانسته است فاصله میان عرضه کننده و متقاضی را کمتر و کمتر کند.
بازاریابی از طریق اینترنت ابزار های دیگری نیز دارد اما تحقیقات نشان داده است که «جستجو» و «پست الکترونیک» جزو قوی ترین ابزارها در بازرایابی های اینترنتی هستند. کاربرد و استفاده حرفه ای و سریع از این ابزارها می تواند شما را اهداف از پیش تعیین شده تان سوق دهد. اگر جذب بازار و مخاطبین و مشتریان احتمالی به سایتی که بر روی اینترنت راه اندازی کرده اید از اهداف اصلی شما از حضور مجازی بر روی اینترنت است لازم است که استفاده حرفه ای و سریع از این دو را هرچه زودتر در سر لوحه استراتژی های اینترنتی خود قرار دهید

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.