مقالات آموزشی

به چه صورت در اینستاگرام پیج تجاری بسازیم ؟

مفید بود؟

اگر قبلاً به دلایل شخصی از اینستاگرام استفاده می کنید ، چرا از آن برای تجارت خود استفاده نمی کنید؟احتمالا میپرسید چگونه در اینستاگرام پیج تجاری بسازیم ؟ گروه تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت در این مقاله شما را با روش های ساخت پیج تجاری در اینستاگرام آشنا کند.اینستاگرام گزینه ایجاد نمایه تجاری در سال 2016 را معرفی کرد. از آن زمان ، بازاریابان رسانه های اجتماعی از این پلتفرم به نفع خود (و به درستی) استفاده کرده اندیادگیری نحوه راه اندازی اینستاگرام برای تجارت آسان است ، به خصوص اگر قبلاً از Facebook استفاده کرده باشید

. از دیدگاه شغلی ، اینستاگرام ساده تر و کم هزینه تر از سایر سایت ها است و به دلیل 800 میلیون بازدید کننده ماهانه از اینستاگرام میتواند بیشترین سود و ترقی را برای کسب و کار شما در برداشته باشد. اینستاگرام می تواند به مشاغل کوچک و بزرگ کمک کند تا مشتریان را پیدا کرده و فروش خود را رشد دهند. با داشتن نمایه تجاری اینستاگرام ، مشاغل می توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان جهانی و افراد علاقه مند به بیزینس شما معرفی کند و درمعرض دید قرار دهد.

چگونه در اینستاگرام پیج تجاری بسازیم ؟

قبل از شروع کار ، اگر شما یک حساب کاربری فیس بوک از قبل ایجاد نکرده اید ، نمی توانید مراحل زیر را انجام داده یا از استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید پس ابتدا یک حساب در فیس بوک برای خود ایجاد کنید. پس از داشتن صفحه فیس بوک ، می توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

1.برنامه را بارگیری کنید

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی ، ارسال مطالب در اینستاگرام فقط با استفاده از برنامه موبایل قابل انجام است. بنابراین مرحله 1 ، یافتن اینستاگرام در فروشگاه برنامه خود و بارگیری آن است.

2.با استفاده از یک آدرس ایمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید

از حساب شخصی Facebook استفاده نکنید! این یک حساب کاربری بر اساس صفحه شخصی Facebook شما است. از آنجا که حساب اینستاگرام شما مربوط به تجارت شما است ، باید از آدرس ایمیل تجاری خود استفاده کنید.

نکته حرفه ای: اگر از آدرس ایمیل کار خود استفاده می کنید ، ممکن است مخاطبین با استفاده از ویژگی “یافتن دوستان” بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

3.اصول اولیه پروفایل و انتخاب نام کاربری

در مرحله بعد ، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد خواهید کرد. اگر در حال ایجاد اینستاگرام برای یک شرکت هستید ، نام کاربری باید نام این شرکت یا همانقدر نزدیک باشد که بتوانید آن را دریافت کنید. اگر نماینده املاک و مستغلات ، بیمه یا موارد مشابه آن هستید ، یک نام از نام تجاری ، شغلی ، موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید. شما به چیزی نیاز دارید که شما را از یک حساب شخصی متمایز کند.

4.دوستان و مخاطبین فیس بوک را پیدا کنید

سپس از شما خواسته می شود افرادی را پیدا کنید که از طریق فیس بوک و در مخاطبین خود دنبال کنند. بهتر است قبل از شروع به کار افراد ، اکانت خود را تکمیل کرده و یک عکس ارسال کنید ، اینستاگرام به شما فرصتی می دهد تا هر زمان که بخواهید از تنظیمات صفحه خود ، دوستان فیسبوک خود را پیدا کنید .

5.بارگذاری یک تصویر نمایه برای حساب کاربری خود

اکنون زمان آن است که به جای بارگذاری تصویر شخصی ، از لوگوی برند خود به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنید. این امر نه تنها به طور کلی آگاهی از برند را افزایش می دهد بلکه باعث اطمینان مشتریان و سایر علاقه مندان به تجارت شما می شود .

اکنون که پیج اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید وقت آن رسیده که فالوئر جذب کنید تا شما را دنبال کنند و به بیزینس شما کمک کند ، پس پیشنهاد میکنیم مقاله راه های افزایش فالوئر در اینستاگرام  را مطالعه کنیدگروه آموزش دیجیتال مارکتینگ  و طراحی اپلیکیشن پدیده همواره آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار شما در کسب و کارهای آنلاین است

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.