مقالات آموزشی

نحوه سفارش رپورتاژ خبری چگونه است؟

مفید بود؟

زندگی بشر همیشه در حال تغییر بوده است اما در چند سال اخیر تغییرات بسیار و با روند بالاتری اتفاق افتاده است. تغییراتی که بخش‌های زیادی از زندگی انسان درگیر خود کرده است. این تغییرات بسیار هستند چند مورد از مهم‌ترین‌های این تغییرات را نام برده و توضیح می‌دهیم. یکی از این اختراعاتی که بسیار در زندگی انسان نقش داشته است گوشی‌های هوشمند است اختراع این کار باعث خیلی از اتفاقات شد از جمله : تماس تصویری است که مردم به راحتی در هر زمان و مکانی که قرار دارند با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کرده و دلتنگی خود را برطرف نمایند.

اختراع مهم دیگری که بسیار در زندگی انسان نقش دارد و باعث تغییرات بسیاری در خیلی از مسائل شد اینترنت و فضای مجازی است از جمله اتفاقاتی باعث شدند انجام راحت تر کردن کارهای بانکی است و انجام دادن کارهای تحقیقات در هر زمان و مکانی و خرید کردن برای کسانی که زمان کاری بالایی دارند و زمان برای خرید کردن در بازار را ندارند به راحتی در فضای مجازی محصولاتی را که می‌خواهند با تمامی تنوعی که از ان محصول وجود دارد را با نظرات کاربرانی که از ان محصولات استفاده کرده‌اند را بخوانند بعد خرید نمایند حتی کسانی که زمان برای بازار رفتن دارند نیز می‌توانند در خانه به راحتی خریدهای خود را انجام دهند و حتی فروشندگان و صاحبان برند نیز به راحتی می‌توانند محصولات خود را بفروشند و صاحبان برند برای نام تجاری خود اعتبار جمع آوری نمایند اما تمامی مواردی که اعلام شد فقط در صورت معرفی انجام پذیر است و معرفی نیز با تبلیغات انجام می‌شود.

تبلیغات انواع بسیار متفاوتی دارد و هر کدام بر اساس کارکردی که دارند انتخاب می‌شوند اما ما در اینجا می‌خواهیم در مورد یکی از بهترین روش تبلیغات که در چند سال اخیر بسیار در بین مردم مورد استقبال قرار گرفته است توضیح دهیم این روش رپورتاژ آگهی است در این محتوا در مورد این که این روش چگونه است و مزایای آن چیست و قیمت خرید رپورتاژ و سایت‌های رپورتاژ آگهی و نحوه‌ی سفارش رپورتاژ خبری را به شما آموزش دهیم پس با همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی نوعی گزارش است که در قالب خبری نوشته می‌شود در متن آن هم مزایای محصول و هم معایب محصول گفته می‌شود و کاملا بی‌طرفانه در مورد این محصول صحبت می‌شود تا ذهن مخاطب را درگیر خود نماید.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

این روش تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد اما چند مورد از آن‌ها مهم‌تر هستند و باعث بحبوبیت این روش تبلیغاتی شده‌اند که به صورت کامل برایتان توضیح می‌دهیم.
اولین مزیت رپورتاژ اگهی زمان انجام کار است به این صورت که زمانی که شما سفارش می‌دهید زمان بسیار کوتاهی صرف می‌شود تا کار شما انجام شود به شما ارائه شود به همین دلیل در وقت بسیار صرفه جویی می‌شود. دومین مزیت رپورتاژ آگهی دائمی بودن آن است به این گونه که در اغلب سایت‌هایی که رپورتاژ آگهی منتشر می‌شود برای همیشه باقی می‌ماند و برای شما جذب مخاطب همیشگی انجام می‌دهد. سومین مزیت رپورتاژ آگهی هزینه‌ی آن است به این صورت که هزینه‌ی این روش تبلیغاتی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مناسب است و به دلیل همیشگی بودن بسیار به صرفه است. چهارمین مزیت رپورتاژ آگهی بهبود سئو است به این گونه که شما با استفاده از رپورتاز اگهی باعث بهبود عملکرد سئو سایت خود می‌شود و رتبه‌ی خود را در گوگل بالاتر می‌برید.

خوب است بخوانید: رپورتاژ اگهی چیست و نمونه‌هایی را برای مثال بیاورید؟

تعرفه رپورتاژ

قیمت خرید رپورتاژ آگهی در ایران بسیار با دیگر کشورها متفاوت است زیرا که در کشورهای دیگر برای این روش تبلیغاتی قوانین سختگیرانه‌ای اعمال شده و نظارت بر روی این روش وجود دارد که در ایران این اتفاق رخ نداده به همین دلیل هر سایتی بر اساس معیارهای چون رتبه الکسا و سن دامنه … به مشتری اعلام تعرفه می‌نمایند.

سایت‌های رپورتاژ آگهی

سایت‌های بسیاری وجود دارند که رپورتاژ آگهی می‌فروشند از جمله سایت‌های رایا مارکتینگ و ویرلن و… که شما به راحتی می‌توانید از کدام از سایت‌ها که دوست داشتید خریداری نمایید اما در زمان خرید حتما دقت کافی را به خرج داده و حتی از کارشناس نیز کمک بگیرید تا بهترین بازخورد را از رپورتاژ آگهی خود دریافت نمایید.

نحوه‌ی سفارش رپورتاژ خبری

در این قسمت می‌خواهیم شما را با نحوه‌ی سفارش رپورتاژ خبری آشنا کنیم. برای بهتر متوجه شدن شما عزیزان با مثال برایتان نحوه‌ی سفارش رپورتاژ خبری را شرح می‌دهیم.

تصور کنید شما برای سایت خود به دنبال تبلیغات هستید در بین تمامی روش‌های تبلیغاتی به شما رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می‌دهند شما هم بعد از تحقیقات در مورد این که این روش تبلیغاتی چه نوع روشی است و چه مزایایی دارد خواستار خرید رپورتاژ آگهی می‌شود اما نمی‌دانید کدام سایت برای خرید بهتر است پس شروع به تحقیق می‌کنید بعد از کلی تحقیق کردن و ارزیابی کردن سایت رایا مارکتینگ را برای خرید رپورتاژ آگهی خود انتخاب می‌نمایید وارد صفحه‌ی اصلی می‌شود در قسمت بالا در کادری سبز رنگ تعدادی اسم می‌بینید بر روی کلمه لیست هزینه و زمان کلیک می‌کنید تعدادی اسم برای شما می‌آید که هر کدام کارهایی است که در رایا مارکتینگ انجام می‌شود شما بر روی هزینه‌ی رپورتاژ آگهی کلیک می‌نمایید صفحه‌ای برای شما باز می‌شود با عنوان هزینه رپورتاژ آگهی در بخش اول توضیحاتی را می‌بینید که در مورد رپورتاژ اگهی است بعد از آن ویدیو قرار دارد که اول ویدیو  نوشته شده است به صورت رایگان متن رپورتاژتان را نگارش کنید بعد از ان در پایین ویدیو کادری صورتی وجود دارد که در آن نوشته شده است در وبسایت ثبت نام نموده سفارش رپورتاژ خبری خود را ثبت کنید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید و در پایین ان در کادری قرمز نوشته شده است ثبت سفارش رپورتاژ آگهی بر روی آن کلیک کنید صفحه‌ای برای شما باز می‌شود با عنوان فرم ثبت نام در رایا مارکتینگ در آن فرم از شما نام و نام خانوادگی و شماره مبایل و ایمیل خود و رمز عبور برای خود را نوشته بعد بر روی ثبت نام در رایا مارکتینگ کیلیک می‌نمایید.

در پایین کادر قرمز عوامل موثر در هزینه‌ی رپورتاژ آگهی را برایتان شرح داده است و در قسمت بعد نوشته شده است که در رایا مارکتینگ نگارش محتوا رپورتاژ آگهی شما رایگان انجام می‌شود و یا اگر خودتان متنی را نوشته‌اید به صورت رایگان برایتان بررسی سئویی انجام می‌دهند و در پایان برای شما برخی از منابع رپورتاژ اگهی را همراه با اطلاعات کاملی چون سن دامنه و رتبه الکسا و دسته بندی و نمره اسپم و رتبه آتوریتی و هزینه‌ای که هر سایت دارد را نوشته است تا به راحتی انتخاب کرده و رپورتاژ آگهی خود را منتشر نمایید.

در زمانی که می‌خواهید سفارش رپورتاژ خبری خود را انجام دهید حتما به موضوع سایتی که انتخاب کرده‌اید توجه کنید زیرا که برای بازخورد بهتر توصیه می‌شود در در محدوده‌ی موضوع کاری خودتان سایت منتشر کننده را انتخاب نمایید. امیدواریم این محتوا برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.