1- یک صفحه اختصاصی برای وب سایت خود ایجاد کنید
برای حضور در شبکههای اجتماعی از پروفایل شخصی استفاده نکنید، برخی افراد با این تصور که پروفایل شخصی را میتوان سریعتر رشد داد با این دیدگاه که دیگران را به لیست دوستان خود اضافه میکنند از پروفایل شخصی بانام کسب و کارشان برای فعالیت در شبکه اجتماعی میکنند، بهتر است از یک صفحه اختصاصی که امکان پسندیده شدن را داشته باشد استفاده کنید. پروفایلهای شخصی محدودیتهایی دارند که ممکن است در آینده برای شما مشکلاتی را ایجاد کنند مانند محدودیت تعداد دوستان در برخی شبکههای اجتماعی! اگر هدفتان بزرگ است و تمایل به راهاندازی یک صفحه با محبوبیت بالا رادارید بهترین روش ایجاد یک صفحه تجاری اختصاصی است.
۲- عکس پروفایل و کاور زیبا طراحی کنید
در هنگام طراحی صفحه تجاری در شبکههای اجتماعی به دو قسمت عکس پروفایل و کاور اهمیت زیادی بدهید، شما با این دو عکس در دنیای اجتماعی مطرح میشوید و آنها نشاندهنده شخصیت و برند شما هستند. سعی کنید برند خود را در عکس پروفایل نمایش دهید و در عکس کاور خدماتی را که ارائه میدهید را معرفی کنید و مواردی را بنویسید که افراد را ترغیب به لایک و دنبال کردن شبکه شما نماید.
۳- اطلاعات بخش درباره ما را تکمیل کنید
هر صفحه تجاری دارای بخشی بانام درباره ما است که میتوانید در آن بخش اطلاعات مربوط به کسب و کارتان و همچنین خدماتی که ارائه میدهید را درج نمایید. حتماً در این قیمت اطلاعات تماس و همچنین وب سایت خودتان را اضافه نمایید، این موضوع باعث میشود به صفحه خود اعتبار بدهید و تماس مخاطب با خودتان را نیز سادهتر کنید.