مقالات آموزشی

نکاتی تاثیرگذار در خصوص خلق عنوان

مفید بود؟

عناوین برچسب ها کلماتى هستند که صفحه وب شما را شرح مى دهند. ترغیب و وسوسه بازدیدکنندگان فاکتور بسیار مهمى است. بازدیدکنندگان شما اطلاعات ابتدایى درباره وب سایت شما را از طریق همین عناوین انتخاب شده براى تگ ها و برچسب ها به دست مى آورند. شما مى توانید با توجه به نیاز بازدیدکننده و سنجش آن عناوینى موثر خلق کنید.

نکاتى براى خلق یک عنوان تاثیرگذار

عناوین برچسب ها کلماتى هستند که صفحه وب شما را شرح مى دهند. ترغیب و وسوسه بازدیدکنندگان فاکتور بسیار مهمى است. بازدیدکنندگان شما اطلاعات ابتدایى درباره وب سایت شما را از طریق همین عناوین انتخاب شده براى تگ ها و برچسب ها به دست مى آورند. شما مى توانید با توجه به نیاز بازدیدکننده و سنجش آن عناوینى موثر خلق کنید.

در این مقاله شما نکاتى کوتاه و البته مهم درباره بالابردن ارزش عنوان خود خواهید خواند.

١- استفاده از واژه هاى کلیدى

کلیدواژه ها مهم ترین عبارات و کلمات وب سایت شما هستند. سعى کنید در عنوان برچسب ها از چند کلمه کلیدى استفاده کنید. عنوان برچسب خود را با کلمات کلیدى آموزنده بسازید. این کار موجب افزایش رتبه صفحه وب سایت شما مى شود ضمن اینکه بیش از پیش بازدیدکنندگانى خواهید داشت که از طریق همین کلمات کلیدى به وب سایت شما دسترسى خواهند داشت.

٢- اولویتِ کلید واژه ها

کلمات کلیدى را با توجه به درجه اهمیتشان در عنوان خود سازمان دهى کنید. ابتدا کلمات کلیدى مهم تر و سپس به ترتیب سایر کلمات را قرار بدهید.

یک مثال مى آورم:

“لباس هاى قومى زنان، لباس آنلاین زنان، کفش زنان، لباس زنان ایرانى.”

این ها کلمات کلیدى شما هستند.حالا براى درست کردن یک عنوان براى برچسب مى توانید اینطور بنویسید:

<TITLE>online women wear, woman clothing Iran<TITLE>

٣- ترافیک را هدف قرار بدهید.

بارها بطور گسترده اى گفته شده است که محتوا پادشاه وب سایت شماست. اگر شما مى خواهیز نتایج بهترى در موتورهاى جست و جو به دست بیاورید مى بایست وقت و فکر بیشترى براى مختوا بگذارید.

محتواى شما مى تواند شامل کلیه کلمات کلیدى باشد و همین امر موجب مى شود که خواننده از وب سایت شما بازدید کند و مطالب صفحات شما را بخواند.

همانطور که بازدید کنندگان شما مطالب شما را بخوانند، موتورهاى جست و جو در وب سایت شما به دنبال کلمات کلیدى هستند تا سایت شما را در لیست قرار بدهند.

۴- کاراکترها را محدود کنید

متا تگ ها (تایتل، دیسکریپشن و…) به منظور اراىه اطلاعات مهم درباره وب سایت شما به موتورهاى جست و جو ایجاد مى شوند. با توجه به اینکه متاتگ ها در تعیین و تبیین اطلاعات به موتورهاى جست و جو کمک مى کنند ، در بهینه سازى بسیار زیاد روى آنها فکر کنید. متاتگ ها مى بایست شامل کلمات کلیدى مهم باشند. البته بسیارى از افراد موتورهاى جست و جویى را که بیش از حد از متا تگ ها استفاده مى کنند، اسپم مى کنند.

۵- خاص و متفاوت باشید

همواره از برچسب هاى متفاوت در صفحات گوناکون وب سایتتان استفاده کنید. از یک خط تگ و برچسب در همه صفحات استفاده نکنید. سعى کنید خاص باشید و از تک ها و برچسب هاى منحصر به فرد در هر صفحه استفاده کنید. این برجسب ها مى بایست منعکس کننده مطالب و محتواى وب سایت شما باشند. از این رو هر برچسب را زیرکانه و حرفه اى به کار ببرید به طورى که موثر باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.