مقالات آموزشی

معرفی فلسفه تولید محتوا و ذکر مواردی در این خصوص

مفید بود؟

در این مقاله فلسفه تولید محتوا توسط یک تیم‌ تولید محتوا ارائه شده است که شما را قانع می‌کند که سئو یک چک لیست یا کار سخت و طاقت فرسا نیست، بلکه یک ابرقدرت است که موفقیت شما را ارتقا می‌دهد. همه می‌دانند که فلسفه تولید محتوا و سئو دارای ویژگی‏های یکسانی هستند. بسیاری از بازاریابان محتوا هنوز اصول سئو را به عنوان یک چک لیست فنی می‌دانند و فکر می‌کنند باید برای جلب توجه مردم به مطالب خود، باید از آن‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا

 

آن‌ها می‌دانند که اصول سئو تیم محتوا کاری سخت است که باید حتماً انجام شود و آن را بخشی خسته کننده از فلسفه تولید محتوا محسوب می‌کنند. آن‌ها اشتباه می‌کنند. سئو برای بازاریابان محتوا، یک ابرقدرت است. در واقع سئو محتوا با نیاز و صدای مشتریان ارتباط مستقیم دارد و مهم‌تر از همه، راهی برای افزایش خلاقیت بازاریابان محتوا است.

در این مقاله سه روش که به بازاریابان محتوا کمک می‌کند تا از سئو به طور مؤثر در فلسفه تولید محتوا استفاده کنند، ارائه شده است. ما در این مقاله سعی کردیم به شما نشان دهیم می‌توانید از طریق سئو برخی از افراد جدید را جذب کنید‏ و ارتباط نزدیک‌تری را بین اصول سئو و محتوا بیشتر مشخص کردیم.

چگونه با فلسفه تولید محتوا و اصول سئو کاربران بیشتری را جذب کنیم؟

سه راه برای جذب بیشتر افراد از طریق اصول سئو و فلسفه تولید محتوا وجود دارد.

1. ایده‏ های خلاقانه خود را برای ایجاد محتوای مناسب با استفاده از کلیدواژه‏های Clouds هدایت کنید:

بازاریابان محتوا مسئولیت تحقیق در مورد کلمات کلیدی را برای محتوای خود دارند. اما اغلب آن‌ها به طرز وحشتناکی از روش‏های قدیمی استفاده می‌کنند، آن‌ها:

1. ایده پیدا می‌کنند.

2. طبق فلسفه تولید محتوا، عمل می‌کنند.

3. عناوین، سر تیترها، URL ها و سایر عناصر را مجدداً با محتوا مطابقت می‏دهند تا با کلمات کلیدی هماهنگ شوند.

در تیم‌های بازاریابی یک شرکت، این فرآیند ممکن است یک فرآیند طولانی‌تر باشد. در این شرکت‏ها تیم سئو، کلمات کلیدی تحقیق شده را به بازاریابان محتوا ارائه می‌دهد و یا محتوا را مستقل از تیم محتوا بهینه می‌کند.

 

یکی از روش‌هایی که تیم تحقیق کلمات کلیدی باید انجام ‏دهد این است که کلمات کلیدی Clouds  را در بخشی از جلسات طوفان فکری ایجاد کند. این روش نه تنها یک قسمت اساسی از فرایند ایده پردازی محتوا است، بلکه یک تمرین خلاقانه است که برای ایجاد کلمات کلیدی استفاده می‏شود. در حالت واقعی از ابزارهایی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده می‏شود. این ابزارها به عنوان راهی برای استفاده از نوعی تفکر جانبی مبتنی بر داده است.

شما می‏توانید ایده هایی را در مورد موضوعات محتوا ارائه دهید و از آن‌ها در ابزارهای خود استفاده کنید تا ببینید ابزار شما چه چیزهایی را برای تعیین کلمات کلیدی نشان می‌دهد. ایده های جدید و مفاهیم به پیوسته را روی یک تخته سفید بنویسید تا بتوانید دید جذاب و منحصر به فردی نسبت به آن پیدا کنید. سپس با توجه به موضوع جامع و اصلی خود، از یک طرح کلی برای تعیین استراتژی کلمات کلیدی محتوای خود استفاده کنید.

2. محتوایی تهیه کنید که برای همیشه یا حداقل یک مدت طولانی، مفید و مؤثر باشد:

آیا تا به حال به پست‌های وبلاگ سال‌ها پیش شرکت خود نگاه کرده اید؟ این حالت مانند نگاه کردن به خانه ای است افراد آن پس از سال‌ها زندگی در آن بزرگ شده اند. خانه آشنا است، اما بی‌نهایت عجیب است. راهروها تغییر نکرده اند، اما مبلمانها نوع دیگری هستند.

مشابه خانه، اکثر ما محتوایی را تولید می‌کنیم که در حاشیه های وب‌سایت‌های ما وجود دارد و جذاب نیستند. در نتیجه کاربران ما توجهی به آن نمی‏کنند. در اینجاست که سئو محتوا می‌تواند تفاوت زیادی در تیم‌های بازاریابی محتوا ایجاد کند.

 

در فلسفه تولید محتوا برای ایجاد محتوای بهینه و جذاب، شما باید محتوای قدیمی خود را جستجو کنید تا مواردی را که برای بهینه سازی مجدد و انتشار مجدد مناسب هستند، پیدا کنید.

• بهینه سازی مجدد

اکثر محتواهای اخیر برای بهینه سازی مجدد مناسب هستند. معمولاً چنین مطالبی در حاشیه صفحه اول SERP قرار دارند. آن‌ها برای قرار دادن موفقیت آمیز کلمات کلیدی رتبه بندی شده در صفحه اول و تبدیل شدن به یک محتوای مفید، به اصلاحات و ویرایش‌های کوچک نیاز دارند.

هرچه حجم جستجوی ماهانه در یک کلمه کلیدی رتبه بندی شده بیشتر باشد، اولویت برای بهینه سازی مجدد بالاتر است. همچنین به پست‌های وبلاگ خود نگاه کنید تا کاهش ناگهانی ترافیک طبیعی را ببینید. شما در این پست‎‏ها می‌توانید تشخیص دهید که اتفاق جدیدی در SERP  آن پست، در حال رخ دادن است. سپس هرگونه تغییر را که برای بهینه سازی مجدد محتوای خود نیاز دارید، اجرا کنید.

• انتشار مجدد:

برای انتشار مجدد یک محتوا نیاز به بررسی بیشتر و دقیق‌تری دارید. روند اولیه کار یکسان است؛ اما خود محتوا منسوخ شده است یا کلمات کلیدی که محتوا بر اساس آن رتبه بندی می‌شود خارج از موضوع اصلی متن است.

بنابراین تیم بازاریابی محتوا با مشورت یکدیگر تصمیم می‏گیرد که آیا استفاده از محتوای قدیمی برای ایجاد مطلب بهتر همسو با استراتژی فعلی فلسفه تولید محتوا و سئو است؟ اگر چنین است، آن را به تقویم ویراستاری خود اضافه کنید. اگر محتوای اصلی با اولویت‌های فعلی تیم‌ تولیدمحتوای شما یا نوع کلمات کلیدی تعیین شده مغایرت دارد، شمما یک منبع بالقوه اضافی برای محتوای کاملاً جدید دارید.

3. نقاط تعامل محتوا و مسیرهای کاربر را بهینه کنید:

نرخ پرش یا بانس ریت اغلب آفت تیم‌ تولید محتوا است زیرا درک نحوه برخورد با این موضوع دشوار است. اگر فردی به سایت شما آمده و با بخشی از محتوا ارتباط برقرار کرده است بسیار خوب است، اما این بدان معنی نیست که شمادر مرحله بعدی جستجو، بخش جذابی را در اختیار آن‌ها قرار داده اید (به عنوان مثال،  محتوای شما، کاربر را به سمت محتوای خارق‌العاده دیگری که با مطلب جذاب مشاهده شده در صفحه شما همسو است، هدایت نمی‏کند).  مسیرهای کاربر در یک وب‌سایت جایی است که UX، محتوا و SEO به هم پیوند می‏خورند.

شما باید درک کنید:

• که افراد از کجا می ‌آیند.

• آن‌ها وقتی به وب‌سایت شما می‌رسند، چه چیزی آن‌ها را جذب می‌کند.

• چگونه می‏توانید آن‌ها را به محتوای بعدی که نیاز دارند، هدایت کنید.

اصول سئو تیم محتوا به شما کمک می‌کند تا به همه این سؤالات پاسخ دهید و یک استراتژی محتوا را طراحی کنید که نشان دهنده رفتار واقعی افراد پس از برقراری ارتباط با مطالب وب‌سایت شما است.

کلمات کلیدی clouds که در بخش بالا در مورد آن‌ها صحبت کردیم به شما کمک می‌کنند تا درک کنید که چطور بین گزینه های مختلف جستجو ارتباط برقرار ‌کنید. با استفاده از این کلمات کلیدی می‏توانید چند نقطه تعامل را برای ارتباط افراد با محتوا تعیین کنید تا افراد فراتر از یک تعامل ساده با یک محتوا، درگیر آن شوند.

شما همچنین می‌توانید از اصول سئو برای مشاهده مسیرهای واقعی کاربران از طریق کلمات کلیدی و بهینه سازی مطلب موجود برای ورود وسیع‌تر افراد به سایت خود، استفاده کنید. معمولاً متخصصان سئو و تولید محتوا با طراحان توسعه وب همکاری می‌کنند تا مطمئن شوند که مسیرهای کاربر تا حد ممکن یکپارچه و جامع شده است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.