مقالات آموزشی

معرفی تکنیک آسمان خراش و بررسی نتایج برتر Google برای ارتباطات

مفید بود؟

در حالی که تکنیک آسمان خراش از نظر تئوری عالی است ، برای ما یک شکست بزرگ بود. البته ما درس های بسیاری را از آن آموختیم که به ما در زمینه تولید محتوا کمک های بسیار کرد. در حال حاضر تقریبا همه درباره تکنیک آسمان خراش شنیده اند. با محبوبیت برایان دین در این زمینه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوا را بهتر از رقبای خود ایجاد کنید و در نهایت خواهید دید که تعداد زیادی لینک ، اشتراک ، رتبه بندی و ترافیک دریافت خواهید کرد ، درست است؟

تکنیک آسمان خراش

ما هم همینطور فکر می کردیم اما متاسفانه این طرز تفکر اشتباه بود. در حالی که تکنیک آسمان خراش از نظر تئوری عالی به نظر می رسد، اما برای ما با شکست های فراوانی همراه بود.
معضل بازاریابی محتوا بدون تکنیک آسمان خراش!
وقتی کار روی محصول جدید خود را آغاز کردیم ، از قبل اهمیت بازاریابی محتوا را درک کرده بودیم. هنگام تنظیم استراتژی بازاریابی محتوا ، انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد که با موارد زیر شروع می شود:

  •   نوع محتوا (متن ، ویدئو ، پادکست ، اینفوگرافیک.
  •  تعداد چاپ (یک بار در روز،هفته،ماه).
  • کانال توزیع (شبکه های اجتماعی ، اجتماعات ، SEO ، تبلیغات).

اما یک سوال فکر ما را به خود درگیر کرده بود.  کدام گزینه را برای دستیابی به نتایج واقعی برای کسب و کار خود انتخاب می کنیم؟ ما به تبلیغات مربوط به تکنیک آسمان خراش اعتقاد داشتیم و تصمیم گرفتیم آن را امتحان کنیم.

معرفی تکنیک آسمان خراش به طور خلاصه

به سال 2015 بازگردید. برایان دین تکنیک آسمان خراش را معرفی کرد. (اگرچه اگر صادق باشیم ، تنها کاری که دین انجام داد این بود که این تکنیک سئو قدیمی را با نام جدید و منحصر به فردی عوض کرد.)
به زبان ساده ، مراحل زیر را دنبال کنید:
1.     کلمه کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
2.     به نتایج برتر گوگل برای این کلمه کلیدی نگاه کنید.
3.     محتوای مربوط به آنها را تجزیه و تحلیل کنید.
4.     یک بخش عالی از محتوای خود را در این زمینه جدا کنید. این قطعه باید از هر نظر از سایر بخش های محتوا دقیق تر باشد.
5.     به Ahrefs بروید و وب سایت هایی را که به نتایج برتر گوگل که تجزیه و تحلیل کرده اید ، بک لینک دهید و دلایل موفقیت آن ها را بررسی کنید.
6.     درباره اطلاعات تماس وب سایت ها تحقیق کنید.
7.     با آنها تماس بگیرید و محتوای شگفت انگیز

خود را معرفی کنید و از آنها بخواهید که با شما تبادل لینک داشته باشند.

این مراحل و تکنیک آسمان خراش باعث سر و صدای زیادی در دنیای بازاریابی شد. در حالی که برخی قسم می خورند که این یک روش ایمن برای موفقیت در بازاریابی محتوا است ، برخی دیگر آن را به عنوان یکی از روش های شگفت انگیز برای بهتر کردن سئو می نامند.

تکنیک آسمان خراش به صورت عملی

“بهبود ارتباطات تیمی” کلمه کلیدی بود که ما شرط خود را روی آن گذاشتیم زیرا برای محصولی که تیم ما روی آن کار می کرد بسیار مهم بود. ما فکر می کردیم که اگر بتوانیم بازدیدکنندگان را در این زمینه به خود جذب کنیم می توانیم به آسانی فروش خود را افزایش دهیم. در مرحله بعد ، ما برترین نتایج جستجوی Google را برای بهبود ارتباطات تیمی بررسی کردیم. مشخص شد که صفحات برتر رتبه بندی عمدتا مقالات وبلاگ بودند:

نتایج برتر Google برای ارتباطات تیمی در زمینه تکنیک آسمان خراش

ما متوجه شدیم که پست های رتبه بندی شده در گوگل بیشتر به صورت فهرست بودند. تعدادی از راه های بهبود ارتباط تیمی نیز توسط گوگل ارائه شده بود. تحلیل Ahrefs ما را به فهرستی از 230 بک لینک که توسط رقبا ایجاد شده بود رساند. همانطور که ما در انتظار به سر می بردیم و منتظر بودیم که بتوانیم از آن ها بک لینک بگیریم، فهمیدیم که بهترین کاری که میتوانیم انجام دهیم تولید محتوای با کیفیت است.
در اینجا راهکارهای ما را برای بهتر شدن محتوای ما نسبت به رقبا خواهید دید:

  •   تعداد راه های استفاده از تکنیک آسمان خراش را به 50 مورد چشمگیر افزایش داد.
  •  یک ویدئوی جامع به کل وبلاگ اضافه شده است که شامل مقالات اصلی مقاله است.
  •  یک پست وبلاگ با بیش از 4000 کلمه نوشته شد. (میانگین رقبای ما حدود 2000 کلمه بود).
  •   الگوهای رفتاری و تصاویر خنده دار همراه با یک لوگوی فوق العاده جذاب اضافه شده است.
  •  از پاراگراف های کوتاه ، عبارت ساده ، زیرعنوان ، لیست های شماره دار و شماره دار ، و شامل پیام های توییتر و نقل قول ها استفاده می شود تا مقاله تا حد امکان استفاده شد.

اطلاعات تماس

نیازی به گفتن نیست ، ما هر یک از 50 روش را انتخاب کردیم تا بهترین مقاله را با استفاده از تکنیک آسمان خراش به مخاطبین خود بدهیم.  خوب ، ایجاد محتوا نیمی از کار بود. بخش دیگر یافتن اطلاعات تماس و آشنایی با صاحبان وب سایت ها بود که به نوبه خود کاری زمان بر و سخت بود. با این وجود ، ما اشتیاق خود را در آنجا از دست نداده بودیم و چند الگو را در این زمینه توسط ایمیل مورد بررسی قرار دادیم.
در اینجا یک نمونه را با هم بررسی خواهیم کرد:

ایمیل تبلیغاتی و تکنیک آسمان خراش

با ارسال 230 ایمیل ، انتظار می رود همان میزان موفقیت 11 درصدی را که در ابتدا در تکنیک آسمان خراش ادعا شده بود ، مشاهده کنیم. راستش را بخواهید ، ما با 5 درصد بسیار خوشحال بودیم. این همچنان یک نتیجه مثبت برای تیم ما بود.  زمان صرف شده برای ایجاد مقاله ، ارتباطات تحقیقاتی و انجام ارتباطات ارزشمند خواهد بود. اما در اینجا نتایج دقیق تلاش 40 ساعته ما آمده است:

  •  تعداد کل پاسخ ها: 24
  • Our Skyscraper Technique Failure & the Lessons We Learned
  •  وعده بازگشت به سایت ما: 3
  •  پیشنهاد خرید فرصت های شگفت انگیز : 15
  • پاداش غیر منتظره: 5 ثبت نام در ازمایش بتا پیام رسان ما.
  •   بک لینک: 0

چرا تکنیک آسمان خراش برای ما کار نکرد؟

ما هر کاری را که راهنمای تکنیک آسمان خراش پیشنهاد کرد انجام داده بودیم: ما یک تجزیه و تحلیل کامل از رقبا انجام داده بودیم و به یک قطعه عالی از محتوای باکیفیت رسیدیم که بدیهی است ارزش بیشتری برای خواننده خواهد داشت. ما با لیستی از منابع backlinking کار کرده بودیم و لینک هایی را انتخاب کردیم که ارزش دسترسی به آنها را دارد. ما صاحبان وب سایت ها را به شیوه ای شخصی مورد بررسی قرار دادیم و چند الگوی مختلف را آزمایش کردیم. با این وجود ، ما شکست خوردیم. با تجزیه و تحلیل اشتباه های خود، چندین دلیل یا فرضیه در ذهن داشتیم:

کلمه کلیدی اشتباه بود!

در حالی که بسیاری از تیم های کاری به شدت به بهبود ارتباطات نیاز دارند ، متوجه شدم موضوع ما از نظر لینک دادن به 200 فاکتور رتبه بندی Google Backlinko برای رتبه بندی های بالا چندان ارزشمند و جالب نیست. ارزشی که از مقاله دین بدست می آورید واضح تر و ملموس تر است زیرا رتبه بندی در رتبه اول گوگل برای بسیاری از بازاریابان کاری سخت و دشوار است. اگر کلمه کلیدی دیگری را امتحان  می کردیم.

ارتباطات تیمی

ممکن است نتایج دیگری را نیز دریافت می کردیم. با این حال ، ما باید 40 ساعت دیگر وقت بگذاریم تا این موضوع را حل کنیم. ما این کار را نکردیم و در عوض ، ما روی روشهای مطمئن تری برای جذب بک لینک تمرکز کردیم.توصیه من: اگر می خواهید از تکنیک آسمان خراش استفاده کنید ، موضوعی را انتخاب کنید که برای مخاطبان شما ملموس باشد. البته که ارتباطات تیمی هم در این زمینه حائز اهمیت هستند.

 مردم شما را نمی شناسند!

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، احتمالا از اعتبار کافی و شناخت برند برخوردار نشده اید. رسانه های اجتماعی و حضور آنلاین شما به اندازه کافی چشمگیر نیستند. به زبان ساده ، هیچ کس شما را نمی شناسد.

 برندسازی زمان می برد

متخصص شدن در یک حوزه به طور قطع زمان بر خواهد بود. اگر نام شما موفقیت هایی را در ذهن خواننده تداعی می کند ، احتمال بیشتری وجود دارد که سایت های مختلف به شما بک لینک دهند. بنابراین ، هر چه نام برند شما کمتر محبوب باشد.

 

کیفیت محتوا باید بیشتر باشد تا بتواند این عدم معروفیت را جبران کند.داستانهای درخشان موفقیت که ما میخوانیم فقط نوک یک کوه یخی هستند که بیشتر آن زیر آب است.  با این حال ، حجم عظیمی از شکستها در این زمینه رخ می دهد. اگر از استراتژی پیروی می کنید ، مطمئن شوید که هر مرحله از آن را در بهترین حالت انجام می دهید.

کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید 

مقاله ای عالی منتشر کنید ، با ایمیل اطلاع رسانی کنید.  اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که شما به 11 درصد تبدیل مطلوب برسید ، اما تکنیک آسمان خراش ارزش یک عکس را دارد. من نمیخواستم داستان را با یک یادداشت کوتاه به پایان برسانم. بنابراین نتایج نهایی ما را به اشتراک می گذارم. بهترین چیز در مورد ارائه این تکنیک آسمان خراش ایجاد لینک است. من می دانم ، ما در دریافت بک لینک به مقاله آنطور که انتظار داشتیم موفق نبودیم. اما در نهایت ، خوشحالم که این شکست منجر به نوشتن چنین پستی شد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.