کمی درباره ایسنا
قبل از اینکه برای خرید رپورتاژ از ایسنا اقدام کنید بهتر است این خبرگزاری را بیشتر بشناسید. در سال 1378 و با شعار هر دانشجو، یک خبرنگار شروع به کار کرد. با گسترش شبکه های مخابراتی در سراسر ایران و بهره مندی دانشجویان از اینترنت، یک تغییر بزرگ در رسانه های ایران صورت گرفت. ایسنا ، از سال 1379 فعالیت خود را با بهره مندی از تعداد زیادی دانشجوی داوطلب در بستر اینترنت ادامه داد.
هر چند به رسمیت شناختن ایسنا به عنوان اولین رسانه اینترنتی تا سال 1387 به طول انجامید. زمانی که گوشی های هوشمند کم کم جای خود را در بازار جهان و ایران باز می کردند و اینترنت همراه شکل گرفت. دانشجویان به عنوان بزرگترین گروه استفاده کننده از گوشی های هوشمند از این فرصت نیز استفاده کردند.
امتیاز بزرگ خرید رپورتاژ آگهی از ایسنا، وجود پیشینه ی بیست و چند ساله ی این رسانه در بستر اینترنت و فضای مجازی می باشد. در طی این سالها دانشجویان جای خود را به خبرنگاران و پرسنل مدیریت قوی دادند و ایسنا به عنوان یک خبرگزاری رسمی مطرح شد. در حال حاضر این خبرگزاری با چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی به فعالیت خود ادامه می دهد. مقالات و اخبار منتشره در ایسنا در موضوعات علمی و دانشگاهی، فرهنگی و هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی بین الملل و استانی می باشد. به این ترتیب این خبرگزاری طیف وسیعی از مخاطبین علاقمند به مباحث گوناگون را پوشش می دهد.
در سالهای اخیر که ایسنا به جایگاه قابل ملاحظه ای در بین خبرگزاری های معتبر کشور رسیده است. با گسترش استفاده از اینترنت و ظهور سایت های تجاری و سیاسی و فرهنگی مختلف، بحث های سئو اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل ایسنا به یکی از برترین سایت های درج رپورتاژ و آگهی در کشور تبدیل شد. همچنین به دلیل طیف وسیع و تعداد زیاد مخاطبان، استقبال از رپورتاژ های ایسنا در داخل و خارج از کشور بی نظیر بوده است.
برتری خرید رپورتاژ از ایسنا نسبت به سایت های دیگر
اگر قصد تبلیغ در بین فارسی زبانان جهان را دارید خرید رپورتاژ از ایسنا مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. هر چند که این سایت در قسمت های مختلف به سه زبان بین المللی انگلیسی، فرانسه و عربی فعال است. گستره مخاطبان ایسنا فراتر از داخل کشور است و شامل کشورهای همسایه، دانشجویان و علاقمندان در سایر کشورها نیز می باشد. اعتبار سایت ایسنا باعث می شود که محتوای قرار گرفته در این سایت در مقایسه با سایت های دیگر بیشتر در گوگل دیده شود. گوگل برای انتخاب یک سایت به درجه اعتبار سایت اهمیت زیادی می دهد و سایت های معتبر را بیشتر ایندکس گذاری می کند. به جرات میتوان گفت که ایسنا یکی از معتبر ترین سایت های خبری ایران است.
پر بازدید بودن این خبرگزاری، خرید رپورتاژ از ایسنا را کاملا موجه می کند. هدف رپورتاژ، دیده شدن است. هر چه تعداد مخاطبین سایت بالاتر باشد رپورتاژ موثر تر و البته گران قیمت تر است. با توجه به تعداد بازدید کنندگان سایت ایسنا قیمتی که برای خرید رپورتاژ از ایسنا در نظر گرفته شده در مقایسه با سایت هایی با تعداد بازدید مشابه، ارزان و مقرون به صرفه است. با یک هزینه ی حداقلی به یک نتیجه ی حداکثری خواهید رسید.
مزیت دیگر خرید رپورتاژ از ایسنا تنوع موضوعات و فراوانی مطالب روزانه آن است. خبرهای این خبرگزاری و موضوعات پرشماری که دارد، تمامی حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را پوشش می دهد. تنوع موضوعات و پرشمار بودن تعداد اخبار روزانه، باعث می شود شما بتوانید رپورتاژ های متعددی در این سایت داشته باشید.
برای خرید رپورتاژ از ایسنا چه کار کنیم؟
اولین و مهمترین کار برای خرید رپورتاژ از ایسنا این است که یک محتوای مناسب رپورتاژ تهیه کنید. محتوایی که در هیچ سایت دیگری تکرار نشده باشد و برای خواننده، سایت و موتور جستجوی گوگل ارزشمند باشد. محتوایی که تولید می کنید علاوه بر یونیک و منحصر به فرد بودن نباید شبیه کاتالوگ تبلیغاتی باشد. با توجه به خبری بودن سایت ایسنا بهتر است محتوا جنبه آموزشی و معرفی خدماتی باشد که با محصول شما تکمیل می شود. محتوا همچنین باید تیتر جذابی داشته باشد تا مخاطبان ایسنا را به خود جذب کند. هر چه عنوان جذاب تر باشد خوانندگان بیشتری روی آن کلیک خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که تیتر باید نوشته و عکس و فیلم محتوای شما را پوشش دهد و به آن مربوط باشد. در غیر اینصورت فریب دادن خوانندگان محسوب می شود و ایسنا اعتبار خود را فدای جذب مخاطب برای شما نخواهد کرد.
پس از خرید رپورتاژ از ایسنا و در تولید محتوا برای محصولات و خدمت خود هرگز دروغ نگویید و اغراق نکنید. مخاطبان شما قشر فرهیخته ای هستند. اغراق و بزرگنمایی برای محصولات و خدمات شما اثر معکوس دارد و عدم صداقت شما را برای مخاطبان به نمایش می گذارد. در تولید محتوا برای ایسنا به اصول سئو دقت کنید زیرا تمامی مطالبی که در این خبرگزاری درج می شوند سئو شده هستند. از طرفی رعایت اصول سئو در مطلب شما علاوه بر مخاطبان سایت، موتورهای جستجو را به مطلب شما هدایت می کنند. این دیگر هنر شماست که نظر گوگل را به خود جلب کنید. برای عکس هایی که در محتوای رپورتاژ درج می کنید نام و لوگوی شرکت خود را فراموش نکنید. گنجاندن نام و لوگوی شرکت در عکس باعث می شود هنگام جستجوی کلمات کلیدی در گوگل، عکس با نام شما دیده شود. برای خرید رپورتاژ و سفارش آن می توانید به رایا مارکتینگ یا سایت ایسنا مراجعه کنید.