مقالات آموزشی

بررسی دلیل نشان ندادن ریویو من در گوگل ریویو (Google Review)

مفید بود؟

من فکر می کردم ساده ترین راه برای گرفتن پنج ستاره در Google My business (گوگل کسب و کار من) این است که از شریک خود بخواهم یک نظر شگفت انگیز در مورد آن بنویسد. اما اشتباه می کردم نظری که توسط او به دقت نوشته شده بود در لیست گوگل کسب و کار من (Google My business)  ظاهر می‌شد، اما به محض اینکه او از آن محیط خارج می‌شد نمایش داده نمی شد و یا اصلاً در سرچ گوگل دیده نمی شد. با این حال، هنگامی که او وارد پروفایل ادمین گوگل خود می شد می توانست نظر را مشاهده کند. به نظر شما این قضیه آشنا نیست ؟ چرا گوگل ریویو آن نظر را نشان نمی دهد؟
در برخی مواقع گوگل به علت نقض خط مشی ها نظری را فیلتر و یا حذف می کند. در مواقعی دیگر گوگل ریویو درصد کمی از نظرها را به خاطر اشتباهات گرامری، املایی و یا نگارشی فیلتر می‌کند. در ادامه برخی از دلایل رایج این موضوع را بررسی می‌کنیم.
برخی از اشکالات رایج که گوگل ریویو نمایش داده نمی شود

به چند علت گوگل ریویو نشان داده نمی شود

  •     آدرس URL در ریویو گوگل قرار داده اید؛
  •     شخصی که ریویو گوگل را نوشته برای شما کار می کند؛
  •     ریویو در مکان های دیگر آنلاین ظاهر می شود؛
  •     هشتگ ریویو نماینده و معرف شما نیست؛
  •     شما برای افرادی که نظر درج کنند مشوق هایی قرار می دهید؛
  •    از یک شرکت ارزان قیمت سئو برای ارسال نظر استفاده کرده‌اید؛
  •     شخصی که نظر را نوشته از آدرس آی پی مشابه شما استفاده کرده است؛
  •     شخصی که نظر را نوشته مدیر گوگل کسب و کار شما بوده است؛
  •     فردی که نظر را نوشته از آدرس مشابه و یا کامپیوتر شما استفاده کرده است؛
  •     کامنت ها در یک بازه زمانی کوتاه توسط افراد زیادی نوشته شده است؛
  •     شخصی که نظر را نوشته است دارای پروفایل فعال در گوگل نیست؛
  •     آن فرد تلاش کرده تا چند بار در تاریخ های مختلف کامنت ارسال کند.
  •    وی برای چندین کسب و کار دیگر نظر مشابه ارسال کرده است (در صورتی که شما دارای چند موقعیت مکانی باشید و فرد تلاش کرده برای همه آنها نظر ارسال کنند)

گوگل ریویو

در ادامه موارد ذکر شده شرح داده می شود:

  •    آدرس URL در گوگل ریویو قرار داده اید

در صورتی که در ریویو آدرسی مانند  www.mydomain.com قرار دهید، گوگل ریویو به هیچ عنوان آن ریویو را نشان نمی دهد.

  •   شخصی که  نظر را نوشته برای شما کار می کند

در این مورد هرگز از همکار خود که در کنارتان نشسته درخواست نکنید که برای شرکت نظریه ارسال کند؛ زیرا ممکن است کامنت او همیشه ظاهر نشود.

  •  ریویو در مکان های دیگر آنلاین ظاهر می شود

آیا مهارت شما در کپی کردن خوب است؟ باید بگوییم گوگل به راحتی می‌تواند این موضوع را تشخیص دهد. ربات های گوگل می‌توانند نظرات مشابهی که در مکان‌های مختلف آنلاین مانند Trustpilot Yellow Pages

, TrueLocal ظاهر می‌شود را به خوبی تشخیص دهد و بر آن برچسب اسپم بگذارد.

  •     هشتگ ریویو معرف کسب و کار شما نیست و یا تعداد آنها بیش از اندازه بوده است

ممکن است هشتگ موجود در نظر نماینده صنعت شما نباشد و یا تعداد آنها در کامنت زیاد بوده باشد. در این صورت گوگل ریویو آن را نشان نمی دهد.

  • شما برای افرادی که کامنت بنویسند مشوق هایی قرار داده اید.

نظرات زمانی ارزشمند هستند که صادقانه و بی طرفانه نوشته شوند. در این زمینه گوگل خط‌مشی‌های سخت گیرانه ای دارد که صریحا صاحبان مشاغل را از ارائه مشوق برای درج نظر منع می کند. علت آن این است که این مشوق ها نمی تواند احساسات دقیق فرد نظر دهنده را ابراز کند.

  •   شما تصور می کنید استخدام یک شرکت سئو برای درج نظر مفید است

شاید استخدام یک شرکت سئو برای ارسال نظر وسوسه انگیز باشد و بتواند به شما کمک کند، اما این کار را نکنید. نظرت ارزان و خریداری شده به خصوص مواردی که خارج از کشور انجام می‌شود و یا محلی نیست گاهاً منجر به جریمه از طریق گوگل می شود. نظرات آرام، مداوم و پیوسته برنده مسابقه هستند.

  •   کاربر از  آدرس آی پی مشابه شما ارسال شده است

این گاهی موضوع جواب می‌دهد و گاهی نه. اما هنگامی که شخص با آدرس آی پی مشابه کسب و کار شما نظری را درج کند، به احتمال زیاد توسط گوگل ریویو نمایش داده نمی شود. بنابراین، از یک کامپیوتر و یا آدرس مشابه استفاده نکنید. گوگل بهتر از هر کس دیگری متوجه بازی می شود.

  •     مدیر گوگل کسب و کار نظر را درج کرده است

اگر شما مالک یا مدیر گوگل کسب و کار خود هستید و تلاش می کنید نظری درج کنید، گوگل این موضوع را متوجه می شود و آن نظر را نمایش نمی دهد.

 

  •     تمام نظرها در یک بازه زمانی کوتاه ارسال شده است

این موضوع نیز مجدداً توسط گوگل اسپم شناخته می شود. اگر شما در یک روز تمامی کامنت ها را ارسال کنید مطمئناً برای شش ماه آینده چیزی در نظر ندارید. از اعضای خانواده و آشنایان درخواست کنید برای کسب و کار شما کامنت ارسال کنند، اما با فاصله زمانی، نه در آن واحد. (Google Review Not Showing Up? Here Are 12 Reasons Why

)

  • کاربر تازه وارد است

ایجاد آدرس جی میل بسیار آسان است، اما آیا می‌تواند فرصتی برای ایجاد یک نظر جدید باشد؟ خیر.
شخصی که دارای پروفایل فعال در گوگل نباشد، کامنت او به طور منطقی از طرف گوگل ریویو لغو می شود.

  •    بارها و بارها سعی نکنید

اگر شخصی بارها و در تاریخ های مختلف تلاش کند نظری برای شما ارسال کند، به راحتی توسط گوگل فیلتر می شود. این یکی از خط مش های گوگل است.

  •      نظرات مشابه برای کسب و کارهای مختلف ارسال شده است

در صورتی که شخصی تلاش کند همزمان برای دیگر کسب و کارهای شما با همان نام نظر مشابه ارسال می کند، توسط گوگل ریویو نمایش داده نمی شود.

 حرف آخر

همیشه به یاد داشته باشید بهترین راه برای افزایش ارگانیک گوگل ریویو این است که نظرات به صورت آهسته، یکنواخت و پیوسته ارسال شود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.