در این مقاله سه روش بالا بردن سئو در Linkedin بررسی می شود.
در این مقاله سه مورد در LinkedIn بررسی شود که می تواند به بهینه سازی موتورهای جست و جو در پیدا کردن سایت شما کمک کند. اساساً سئو مربوط به کلمات کلیدی و پیوند دهنده ها است و در این مقاله یاد می گیرید چطور از پروفایل LinkedIn برای بهبود هر دو استفاده کنید.
- کلمات کلیدی سایتتان را به پروفایل شرکت و پروفایل شخصیتان اضافه کنید. هنگامی که وارد پروفایل شدید، به منوی بالای صفحه مراجعه کرده و بر روی Profile/ Edit Profile کلیک کنید. Summary Area تمام کار هایی را که می خواهید انجام بدهید با جزییات توضیح می دهد و این توضیحات باید شامل بعضی از کلمات کلیدی که در وب سایتتان بر روی آن ها تمرکز کرده اید، باشد. اگر مشتریانتان محلی هستند، حتماً محل های سرویس رسانی را قید کنید. مطمئن شوید که صفحه پروفایلتان به Summary Area پیوند خورده باشد.
- لینک کلمات کلیدی را به وب سایت و صفحات داخلی آن اضافه کنید. در پایین Website Area می توانید نهایت استفاده از اضافه کردن سه لینک به دسته بندی مناسب هر کلمه کلیدی را ببرید.
- ورد پرس LinkedIn را به وبلاگ خود متصل کنید. به منوی بالای صفحه در LinkedIn برگردید و به قسمت More/ Application Directory مراجعه کنید. سپس اپلیکیشن WordPress را به وبلاگ WordPress خودتان اضافه کنید.