مقالات آموزشی

ارائه ویژگی هایی که برای نوشتن توصیف نامه

مفید بود؟

نوشتن توصیف نامه عالی  روشی است که شما می توانید نظر مخاطبان خود را جلب نمایید. آیا محصولات شما باور نکردنی است اما نمی توانید انتظار داشته باشید که مشتریان حرف صادقانه شما را قبول کنند؟ به همین دلیل شما به توصیف نامه های عالی احتیاج دارید. گواهی ها از ادعاهایی که ارائه می دهید پشتیبانی می کنند و به عنوان اثبات گفته های شما عمل می نمایند لذا نرخ تبدیل را بهبود می بخشند.

در زیر چند دلیل دیگر برای مهم بودن نوشتن توصیف نامه عالی آورده شده است:

– داده های حاصل از مطالعات eConsultancy  نشان می دهد،سایت هایی که برای نمایش محصولات خود از توصیف نامه های مشتری استفاده می نمایند، 18٪ نرخ خرید بیشتری دارند.

– WikiJob صفحه ای را با ارائه توصیف نامه مشتری و بدون آن آزمایش کرد. نسخه هایی که دارای توصیف نامه بودند منجر به 34٪ افزایش نرخ تبدیل شدند.

– تحقیقات Brightlocal نشان داد که تقریباً 90٪ از افراد نظرات را به اندازه توصیه نامه های دوستان قابل اعتماد می دانند.

مشاغل عموما ادعاهای زیادی در مورد خود دارند. اگر سند و مدرکی برای پشتیبانی از این ادعاها وجود نداشته باشد، بازدید کنندگان مشکوک می شوند. اینجا است که تولید متن توصیف نامه ها نقش اساسی خود را می یابند.

تولید محتوا سئو شده

اما همه توصیفات دارای نتایج برابر نیستند. بنابراین، در این پست ، ما می خواهیم نگاهی به چگونگی نوشتن یک توصیف خوب داشته باشیم.

ویژگی هایی که برای نوشتن توصیف نامه عالی مهم هستند:

1. در نوشتن انواع توصیف نامه های مشتری باید به کوتاه بودن آن دقت نمایید.

خوانندگان از خواندن توصیف نامه های طولانی پرهیز می کنند. یک توصیف نامه طولانی نمی تواند نیاز آنها را مرتفع سازد. اگر می خواهید ویژگی ها و مزایای محصول خود را منتقل کنید. آنها را کوتاه نمایید.

یک توصیف نامه خوب باید خواننده را به سمت عمل سوق دهد. توصیف نامه باید به طرز قانع کننده ای بیان شده باشد که امیدها و ترس های شخص پشت آن را منعکس کند. کلمات عملگرا و احساسی که احساسات را به خوبی جذب می کنند روش خوبی برای انجام این کار است.

در حالت ایده آل ، برای نوشتن توصیف نامه عالی باید از یک یا دو جمله استفاده نمود

2. یک توصیف نامه خوب اصیل و دارای اعتماد به نظر می رسد

وقتی مخاطبان شما صحبتی در مورد تجارت شما می گویند ، باید نظر صادقانه آنها را منتشر نمایید. با نوشتن توصیف نامه عالی و خوب نشان دهید که چگونه محصول شما، زندگی مشتری را بهبود می بخشد. می توانید مدام درباره ویژگی ها صحبت کنید. در این بخش نکته اصلی، بیان نمودن مزایا است.

توصیف نامه ای که نشان می دهد چگونه استفاده از محصول یا خدمات بر زندگی شخصی تأثیر مثبت می گذارد، می تواند کارایی بالایی نیز داشته باشد.

چرا؟

زیرا مردم هرگز محصول تکراری نمی خرند. آنها همیشه تمایل به خرید نسخه های بهتری دارند. بنابراین هنگامی که مشتری شما در حال خواندن یک توصیف نامه است باید  تأثیر استفاده از محصول را بیان نمایید. در این حالت فرد ناخودآگاه خودش را به جای شخص حاضر در توصیفات پیش بینی می کند. یک تولید محتوای توصیف نامه مشتری خوب خوب نشان می دهد که مشتری چگونه زندگی خود ، تجارت یا کسب و کار خود را با کمک محصول شما متحول کرده است. به عنوان مثال ، LIV ساعتهای سوئیسی را به فروش می رساند. در صفحه توصیف اختصاصی LIV ، این شرکت کمی درباره مجموعه ساعت های گران قیمت خود توضیح می دهد و سپس ادامه می دهد که ساعت های LIV مورد علاقه او هستند.

 

بیش از100 نوع ایده تولید محتوا

3.نوشتن توصیف نامه عالی و خوب بر هرگونه اعتراض غلبه می کند

مردم همواره به دنبال آن هستند که به ازای هزینه ای که می نمایند، مزایای بسیاری نیز به دست آورند لذا برجسته کردن نکات مثبت محصوا تنها یک روش جهت جذب آنان است.

 

اما آیا مزایا به تنهایی برای فروش کافی است؟

شرکت کیف پول هوشمند Volterman دریافت که افراد به طور فزاینده ای روی دکمه “بیشتر بیاموزند” به جای دکمه “خرید اکنون” در صفحه محصول کلیک می کنند ، لذا قیمت و توضیحات محصول قطعا مشکلی دارد. یافتن و رسیدگی به این اعتراض ها به آنها کمک کرد تا 2 میلیون دلار از Indiegogo به عنوان سود به دست آورند.

ایده ای که من سعی در انتقال آن دارم این است که جستجوی راه هایی برای غلبه بر اعتراضاتی که ممکن است مشتریان بالقوه برای تکمیل خرید داشته باشند ، مهم است.

از آنجا که مردم به همان اندازه که به دوستان اعتماد دارند ، به بررسی ها نیز اعتماد می کنند لذا نوشتن توصیف نامه عالی نقطه خوبی برای برجسته سازی و حل اعتراضات احتمالی است.

ایرادها و اعتراضات ناشی از چیست؟

ممکن است برخی از مشتریان محصولات شما را بسیار گران بدانند. یا این احتمال وجود دارد که آنها دلیلی نمی بینند که به ادعاهایی که شما مطرح می کنید اعتماد کنند. یا اگر خدمات شما یک سرویس است ، آنها احساس می کنند می توانند این کار را به تنهایی انجام دهند به جای اینکه آن را به شخص دیگری واگذار نمایند.

 

پیشنهاد می کنیم مقاله برنامه ریزی برای انتشار محتوا را مطالعه نمایید

بیایید دوباره به ساعتهای LIV نگاهی داشته باشیم. ساعتهای سوئیسی به طور سنتی گران هستند و گرچه قیمت ساعتهای LIV از بیشتر ساعتها بالاتر است ، اما نسبتاً ارزان تر از ساعتهای وارداتی سوئیس هستند.

تولید محتوای توصیف نامه مشتری خوب این بین بیان می دارد: “من فکر کردم یک ساعت ساخت سوئیس حساب من را خالی می کند  اما LIV را پیدا کردم”. این  موارد اعتراضات مربوط به قیمت را از بین می برد.

به اشتباهات تایپی توجه کنید. این موارد در بررسی یکپارچگی اختلال ایجاد می نمایند. در نظر داشته باشید که برای برقرار ارتباط با شما لازم است تا یک روش صحیح و قابل دسترس وجود داشته باشد.

برای پی بردن به خریدهای ناتمام ، شما نیاز به یک نظرسنجی درباره ترک سایت دارید. لذا هر زمان که شخصی خرید را رها کرد ، از طریق یک فرم پاپ آپ ساده از او سوال کنید که چه چیزی مانع این کار شد. خیلی زود لیست بزرگی از موانع را خواهید داشت.

در نوشتن توصیف نامه عالی می بایست کمبود مشتری در نظر گرفته شود و اعتراضات مختلف را برآورده کنند. توصیه نامه ها را در استراتژی محتوای محصول خود پیوند دهید تا تمام مشکلات برطرف شوند. اگر محصول برای خریداران بسیار گران به نظر می رسد ، توصیفاتی را برجسته کنید که دلیل بالاتر بودن قیمت را نشان می دهد.

شاید محصول شما ویژگی هایی را ارائه دهد که رقیب هرگز نمی تواند با قیمت مناسب، آنها آرزو کند. شاید خدمات شما از کیفیت بسیار بهتری برخوردار باشد. یا برخلاف محصولات رقبای شما ، رابط کاربری بسیار ساده تر و آسان تری داشته باشد. شاید مزایای صرفه جویی در وقت بسیار بهتر باشد.

اگر به اندازه کافی توصیفات جمع آوری کنید ، می توانید از مواردی استفاده کنید که این اختلافات را برجسته می کند و همچنین به شما کمک می کند تا بر اعتراضاتی که قبلاً شناسایی کرده اید غلبه کنید.

4. در نوشتن توصیف نامه عالی، خاص بودن را در نظر داشته باشید

یک تولید متن توصیف نامه پیچیده مدت زمان زیادی را نیاز دارد تا به هدف رسیده و نرخ تبدیل را افزایش دهد. لذا در توصیف شما نتایجی که مشتری از محصول بدست آورده است ، باید صریحا مشخص باشد.این  مورد ممکن است به معنای پرسیدن دقیق از مشتریان بابت چگونگی کمک محصولات شما به آنها باشد. برخی از مشتریان برای فاش کردن این ارقام طفره می روند.

استفاده از زبان مبهم که موارد خاصی را شامل نمی شود، نمی تواند انتخاب خوبی باشد. زبان مبهمی که می گوید محصول شما پیشرفت های بزرگی داشته است ، نمونه های خوبی از توصیفات نیستند. در مقابل ، از موارد خاص استقبال نمایید.  به طور مثال می توانید بیان دارید که نرخ تبدیلات 14٪ پیشرفت داشته است. یا 10٪ بهبود در لینک دهی ها مشاهده شده است.

نوشتن توصیف نامه عالی  و خوب ممکن است همیشه اسان و قابل فهم نباشد. آنچه باید درک کنید این است: با زبان واقعی کار کنید. چشم پوشی اندک از نقص ها ، اشتباهات گرامری و اصطلاحات را در نظر بگیرید زیرا باعث می شوند که توصیه نامه های مشتری واقعی به نظر برسند.

شما می توانید پروسه نوشتن توصیف نامه عالی برعکس انجام دهید. براساس آنچه مشتری در مورد شما می گوید ، می توانید یک توصیف تقریبی بنویسید و به مشتری اجازه دهید آن را ویرایش کند. به این ترتیب توصیف نامه مشتری، همچنان می تواند مشروع به نظر برسد.

پیشنهاد می کنیم مقاله 14 نمونه الگو برای نگارش صفحات توصیف نامه مشتری را مطالعه نمایید

چگونه می توان از نوشتن انواع توصیف نامه های مشتری بیشترین بهره را برد؟

1) از آنها در صفحات محصول خود استفاده کنید

در صفحات محصول ، توصیف نامه ها و بازبینی ها فرصتی را برای چشم انداز مشتریان جدید فراهم می کنند. توصیف نامه درست که اعتراض احتمالی خرید را برطرف می کند می تواند موردی باشد که بازدیدکننده را ترغیب به استفاده از محصول کند.

2) توصیف نامه ها را از رسانه های اجتماعی استخراج کنید

خواه از آنها بخواهید یا نخواهید ، مشتریان خوشحال در رسانه های اجتماعی توصیه نامه هایی را قرار می دهند. آنها محصولاتی را که از آنها استفاده کرده اند و مشکلاتی را برطرف می کنند، توصیه می نمایند.

لذا موارد ذکر شده را ثبت کنید ، نام تجاری آنان و نام تجاری خود را کنترل کنید و هشتگ های مربوط به نام تجاری خود را پیگیری کنید. به این ترتیب می توانید هنگام ثبت توصیف نامه ها، آنها را یادداشت کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

در زیر نظرات افراد واقعی در مورد محصولات کاسپر آورده شده است. چندین نظر در آن بخش وجود دارد که می توانند در صفحه خود به عنوان گواهی مجدداً به اشتراک بگذارند.

3) یک صفحه توصیف نامه اختصاصی داشته باشید

برخی از مارک ها یک صفحه کامل را به نوشتن توصیف نامه عالی اختصاص می دهند. با این روش، فرصت کافی برای شما وجود دارد که با استفاده از ویژگی ها و نگرانی های بالقوه آنها ، توصیفات را گروه بندی کنید. ChowNow در صفحه توصیفات اختصاصی مشتری خود ، توصیفات مشتریان مختلفی را ارائه می دهد. لذا توصیه نامه ها بر اساس نوع رستوران دسته بندی می شوند.

 

به این ترتیب ، ChowNow از اعتماد و اقتدار این مشاغل برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده می کند. داشتن یک صفحه اختصاصی به این معنی است که می توانید بهینه سازی درون صفحه ای را بهتر انجام دهید و شانس یافتن مشتریان از طریق جستجوی ارگانیک و جستجوی تصویر Google را افزایش دهید.

4) توصیفات را در مطالعات موردی بزرگتر بسط دهید

با گنجاندن مطالعات موردی در توصیف نامه خود می توانید اعتبار آن را افزایش دهید. این مورد زمانی مهم است که نشان دهنده مشکلی است که توسط مشکل شما حل شده است.

به عنوان مثال ، Planable یک صفحه مطالعات موردی اختصاصی دارد که در آن نشان می دهد که مارک های بزرگ چگونه از این پلتفرم برای هدایت ترافیک و تبدیل رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

تفاوت توصیه نامه نامه با نقل قول در وب سایت های مرور چیست؟

در واقع ، آنها خیلی تفاوت ندارند. شما می توانید از مشتریان بخواهید که توصیه های خود را در سایت شما یا به عنوان بررسی در Capterra یا TrustPilot بگذارند. تفاوت اصلی این است که برخی از سیستم عامل ها ، مانند Capterra ، به کاربران نیاز دارند که بازخورد دقیق تری ارائه دهند تا ویژگی ها / خدمات مختلف را درجه بندی کنند.

مزایا؟ بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که اگر قرار است نام آنها در سایت درج شود، ویرایش گردد.

 

برای به دست آوردن یک توصیف نامه مشتری عالی و رتبه بندی  خوب، بهتر است تا این توصیفات را از سایت های شخص ثالث بگیرید و آنها را همانطور که Savilerowco در صفحه اصلی خود انجام می دهد ، در سایت خود قرار دهید.

طبق گفته Getvoip ، هر 1 دلار سرمایه گذاری شده در تجربه مشتری 3 دلار برمی گرداند. توصیفات یکی از راه های بهبود تجربه مشتری است. البته در نظر داشته باشید که زمان مناسب برای درخواست توصیف نامه مشتری را پیدا کنید. درخواست خود را با افرادی شروع کنید که بهترین طرفداران شما هستند.

هر زمان که به یک نقطه عطف یا تحول بیش از حد رسیدید و از مشتریان خود بازخورد مثبتی دریافت کردید (از طریق ایمیل ، نظر در ابزار مدیریت محصول خود یا در شبکه های اجتماعی) ، از این فرصت استفاده کنید و از آنها بپرسید آیا علاقه مند به نوشتن مقاله کوتاه هستند؟

برای دریافت یک توصیف کننده مشتری قابل استفاده ، دستورالعمل ها زیادی در مورد چگونگی ساختار آن وجود دارد. از کاربران خود بخواهید که مشکل خود را شرح داده و نحوه رفع مشکل توسط خدمات شما را شرح دهند. اگر این کار را انجام دهید ، مشتری شما ایده بهتری در مورد چگونگی نوشتن یک توصیف نامه به دست می آورد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.